کد خبر : 168705 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶

فال روزانه پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

فال روزانه پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ فال روزانه متولدین فروردین حتی اگر امروز شما تلاش کنید به خوبی وظایفتان را انجام دهید، شاید هدفهای شما در دراز مدت به نتیجه برسند. شما فقط در برابر فکر از دست دادن تفریح و شادی نمی‌توانید مقاومت کنید. شاید جلوتر از دیگران حرکت …

فال روزانه پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴فال روزانه پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

حتی اگر امروز شما تلاش کنید به خوبی وظایفتان را انجام دهید، شاید هدفهای شما در دراز مدت به نتیجه برسند. شما فقط در برابر فکر از دست دادن تفریح و شادی نمی‌توانید مقاومت کنید. شاید جلوتر از دیگران حرکت کردن در شما احساس نشاط به وجود آورد، بنابراین احتایط را از دست ندهید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز طبقه بندی کردن اولویتها برای شما تبدیل به معضلی شده است، برای اینکه شما می‌خواهید از تصمیم‌گیری کردن در مورد مسائل مهم دوری کنید. این سخن به این معنی نیست که شما باید هدفهای خود را رها کنید، بلکه الان زمان این است که باید مدتی به دنبال یاری گرفتن از دوستی باهوش یا یک شریک باشید. از اینکه شانس داشتن موقعیتی خوب و پیشرفت کردن در شغل کنونی‌تان را از دست داده‌اید نگران نباشید. بررسی کردن مسائلی که شما از آنها گذشته‌اید می‌تواند موقعیت شما را تثبیت کند و امکان انجام دادن کارهای خاص را افزایش دهد.

فال روزانه متولدین خرداد

شما تخیلات زیبا و قشنگی را برای ﺁینده‌تان دارید و به اکثر ﺁنها در ﺁینده‌ای نه چندان دور خواهید رسید فقط باید تلاش کنید.شانس‌تان را تا از دست نرفته است در تمام زمینه‌های زندگی‌تان امتحان کنید از ریسک کردن ابایی نداشته باشید.اجازه ندهید ندای درونی‌تان به شما ترس و اظطراب وارد کند که از انجام کارهایتان باز بمانید.به جای این کارها کمی‌به ﺁینده تان امیدوار باشید تا موفق شوید.

فال روزانه متولدین تیر

متاسفانه دوستان و افراد دغل باز و حیله گر زیادی اطراف شما را گرفته اند، شما به خوبی از طرز صحبت کردن و رفتارشان آنها را شناسایی می‌کنید اما بعد از مدتی تمام سخنان شان را از یاد می‌برید و دوباره رابطه جدیدی را با آنها شروع می‌کنید. این نظر و اعتقاد شما اصلا و به هیچ وجه درست نمی‌باشد زیرا با این رفتار خود را از درون خرد می‌کنید و اطرافیان‌تان هیچ گاه متوجه اشتباهات‌شان نمی‌شود.

فال روزانه متولدین مرداد

ذهن شما سرشار از فکرهای ناب است و شما آماده اید که بر اساس آنها عمل کنید. متاسفانه مجبورید کارهایی کنید که برنامه‌هایتان مورد توافق افرادی که چندان هم رفتار دوستانه ای ندارند قرار بگیرد. اگر نمی‌توانید تشخیص دهید که چگونه ایده‌هایتان را ابراز کنید، ممکن است کشف کنید که افکار منفی به سرعت جای خود را با دیدگاه های هوشمندانه عوض می‌کنند. سعی نکنید احساسات‌تان را پنهان کنید، وگرنه خیلی چیزهای خوب را قبل از اینکه آنها را بشناسید از دست می‌دهید.

فال روزانه متولدین شهریور

شما امروز در خیال و رویا غرق شده‌اید و موقعی به مشکل برمی‌خورید که نتوانید فرق بین رویا و واقعیت را تشخیص دهید. شما می‌توانید با فکر کردن در مورد زندگی‌ای که خودتان برگزیده‌اید از رویاهایتان استفاده بهینه ببرید. جزئیات تصویر ایده آلی که برای سال جدید ترسیم کرده اید را تصور کنید، اما فعلا در موردش با کسی حرفی نزنید. درحالیکه قدم به قدم در کارتان پیشرفت می‌کنید، بر روی مقصد و نتیجه کار تمرکز کنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز شما می‌خواهید همه اطرافیانتان بفهمند که شما چقدر هوشیار بوده و حواستان جمع است، شما حسابی خودتان را به زحمت انداخته و هر کاری می‌کنید تا آنها عمل شما را ببینند. سهیم کردن افرادی که بهتان نزدیکند در روند و پیشرفت کاریتان نشاط آور و روح افزا می‌باشد، اما اگر در مورد کارهایی که انجام می‌دهید ناممطئن باشید، به تدریج کارهایتان پیچیده تر می‌شود. نگران عکس العمل افراد دیگر نسبت به رفتار متناقض خود نباشید. فقط به حس خود اطمینان کنید و بدانید که شما را به مسیر درستی هدایت می‌کند.

فال روزانه متولدین آبان

امروز شاید احساس یک مرغ مادر را داشته باشید‌ و دوست داشته باشید که از هر کسی که در اطراف شماست و از نزدیکان شما محسوب می‌شود نگهداری و مواظبت کنید. شما می‌دانید چه چیزی برای آنها بهتر است و آنها نیز حاضر نیستند که هیچ نظری را بجز نظرات خود بشنوند. اما رفتار قاطع شما خود بخود روی آنها تاثیر گذاشته و آنها را تشویق می‌کند تا دور شما جمع شوند و به روش خود و نه به روش شما عمل کنند. خوشبختانه، در این لحظه براحتی می‌توان از اشتباه جلوگیری کرد؛ فقط قبل از اینکه خود شما به تنهایی تصمیم بگیرید که برای دیگران چه چیزی بهتر است ، از خودشان بپرسید که چه می‌خواهند!

فال روزانه متولدین آذر

خوشبختانه شما امروز فرصتی خواهید داشت که استعدادهای سیاستمدارانه خود را نشان دهید. ظاهراً شما بدون داشتن حس رقابتی محدودیت‌های افراد دیگر را می‌شناسید و می‌توانید با توجه به این محدودیت‌ها بهشان انگیزه بدهید که از نهایت توانایی شان استفاده کنند. از عمل گرا بودن نترسید، چرا که در نهایت باعث می‌شود تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید.

فال روزانه متولدین دی

شما به شدت از دیگران انتفاد می‌کنید و توقعات بیش از حدی را از اطرافیانتان دارید. شما به خاطر این افکاری که دارید به سادگی نمی‌توانید تصمیمی‌را بگیرید.به جای این که با افکار منفی و امواجی منفی که از خود ساطع می‌کنید و به تمام اعضای خانواده و اطرافیانتان برخورد می‌کند بهتر است مثبت اندیشی را جایگزین ان کنید تا نه تنها خودتان و نیز عزیزانتان را نیز کمتر اذیت کنید.به خودتان قول دهید به جای این کارها از زندگی تان لذت ببرید.

فال روزانه متولدین بهمن

اگر شما تازگی‌ها با کسی دوست شده‌اید، ممکن است امروز کمی ‌با هم اختلاف پیدا کنید. مشکلاتی که برایتان به وجود آمده در حدی است که شما آرزو می‌کردید کاش جور دیگری رفتار کرده بودید و حالا نمی‌توانید درست تصمیم بگیرید که آیا به رابطه خود ادامه بدهید یا نه. البته در هر حال حاضر بهتر است به جای صحبت کردن در مورد این موضوع تصمیمی‌عاقلانه بگیرید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز ایده‌های جدیدی به ذهن شما می‌رسد سریع تر از اینکه بتوانید آنها را عملی کنید! این به خاطر این است که شما کانال ارتباطی قوی با ذهن نیمه هوشیار خود دارید. با وجود اینکه این وضعیت خیلی خوب به نظر می‌رسد اما می‌تواند مشکلاتی را نیز بهمراه داشته باشد؛ چرا که شما نیازدارید در محل کارتان روی وظایف خاصی تمرکز داشته باشید. معمولا رسیدگی به جزییات بهترین استعدادهای شما نیستند و اخیرا نیز سخت تر کنترل می‌شوند. بهترین کاری که می‌توانید را انجام دهید و کارهای نیمه تمام خود را فردا به پایان برسانید چرا که فردا بهتر می‌توانید تمرکز کنید.

فال روزانه پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 144 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php