کد خبر : 256159 تاریخ انتشار : شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱:۱۸

فال روزانه شنبه 5 خرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین امروز پولی به دست تان می رسد که مدت هاست انتظار آن را می کشید. دوست دارید بخشی از این پول را برای خوشگذرانی صرف کنید. تصمیم خوبی است، شما سختی های زیادی برای به دست آوردن آن کشیده اید و حال باید از آن نهایت لذت …

فال روزانه شنبه 5 خرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین

امروز پولی به دست تان می رسد که مدت هاست انتظار آن را می کشید. دوست دارید بخشی از این پول را برای خوشگذرانی صرف کنید. تصمیم خوبی است، شما سختی های زیادی برای به دست آوردن آن کشیده اید و حال باید از آن نهایت لذت را ببرید. فردی از اطرافیان تان توجه شما را به خود جلب کرده است. بهتر است تردید را کنار بگذارید و به او احساس واقعی تان را نشان دهید. متاهل ها نیز یک خبر خوبی را از راه دور خواهند شنید که در رابطه عاطفی شان نیز تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز احساس شادی، هیجان، سر زندگی و خوش بختی می کنید و به آینده خود نیز امیدوار هستید. ارتباط شما با خانواده، دوستان و اقوام نیز محکم تر از قبل خواهد شد و حتی اگر مجرد هستید در این رفت و آمدها نیمه گمشده خود را پیدا خواهید کرد. منتظر یک سورپرایز از یک دوست که مدت هاست از شما دور است، باشید. در کنار تمام روزهای خوش، سلامت جسمانی خود را نیز فراموش نکنید. شما باید در این روزها انرژی لازم برای شروع سالی نو را به دست آورید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز فردی به شما زنگ می زند و خبر خوبی را به گوش تان می رساند که از شنیدن آن در پوست خود نمی گنجید. به زودی مسافرت کوتاهی در پیش خواهید داشت و فردی را ملاقات خواهید کرد که تاثیر خوبی بر زندگی عاطفی تان می گذارد. اگر نگران کارهای عقب مانده خود هستید، توصیه می کنیم در حال حاضر تمام افکار منفی را از خود دور کنید و به ذهن خود استراحت دهید. روزهای آتی برای تمام آنها وقت کافی خواهید داشت.

فال روزانه متولدین تیر

امروز پر از زندگی و نشاط هستید، در چنین روزی هیجان خود را با حرف زدن تخلیه کنید اما یادتان نرود که به حرف های دیگران هم گوش دهید. کلام آنها می تواند روی شما تاثیر خوبی بگذارد و به زندگی تان تغییراتی دهد که شما را شادتر از اکنون کند. چند روزی است که از شنیدن حرفی ذهن تان درگیر شده است، بهتر است آن را فراموش کنید زیرا اهمیت چندانی نخواهد داشت. به جای آن با دوستان خود بیشتر در ارتباط باشید. اگر مجرد هستید امروز نشانه ای از عشق را در زندگی تان خواهید دید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز زیاد به حرف هایی که اطرافیانتان به شما می زنند، گوش ندهید و راه خودتان را بروید. هیچکسی جز خود شما از صلاح کارتان باخبر نیست. مدتی است می خواهید با فرد مورد علاقه زندگی تان گفتگو کنید اما نمی توانید. این را بدانید، پنهان کردن احساسات تنها مسائل را پیچیده و دشوارتر می کند. در چنین روزی که زمین و زمان می خندد، فرصت خوبی است تا راز دلتان را فاش کنید. اگر وقت خالی پیدا کردید، آن را با خانواده تان بگذرانید زیرا بر روحیه تان تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز روز خوبی برای شما است. کارهایی که غیر ممکن می پنداشتید، برایتان ممکن می شود. احتیاجی به سخت کار کردن نیست، گاهی هم وقت خود را به تفریح و استراحت اختصاص دهید. شخصیت منحصر به فرد شما خوشبختی را به سمت تان جذب می کند و به آنچه لایق آن هستید خواهید رسید. افرادی که در این روز با شما ارتباط دارند نیز در این خوشبختی سهیم خواهند شد. خبر خوبی از راه دور به شما می رسد، آن را به فال نیک بگیرید و برای قدم های بعدی تان برنامه ریزی کنید.

فال روزانه متولدین مهر

آروزهایتان را جدی بگیرید. امروز فرصت آن را پیدا می کنید که یکی از قدم های مهم زندگی تان را بردارید. فقط حواس تان باشد که قبل از هر تصمیمی خوب در مورد آن فکر کنید. اگر فردی می‌تواند در این راه به شما کمک کند، برای درخواست آن کوتاهی نکنید. مدت‌ها است ارتباط خوبی با یکی از دوستان تان ندارید اما امروز فرصت خوبی برای حل مشکلات است. انعطاف پذیری کلید موفقیت شماست، مطمئنا از این تصمیم خود پشیمان نخواهید شد.

فال روزانه متولدین آبان

به فکر یک تغییری در زندگی تان هستید، شک و دودلی را کنار بگذارید و به آن عمل کنید. بی شک این تعییر در جوانب مختلف زندگی تان، از کاری گرفته تا روابط عاطفی، تاثیرگذار خواهد بود. احساسات شما فوران کرده است اما سعی می کنید آنها را نادیده بگیرید. بد نیست برخی اوقات به جای منطق از در احساس وارد شوید. در انتهای روز تلفنی به شما خواهد شد که حاوی خبرهای خوب است. این خبر می تواند روز شما را به بهترین شکل تغییر دهد.

فال روزانه متولدین آذر

امروز ایده های بسیاری در ذهن تان ایجاد شده که دوست دارید تمام آنها را عملی کنید. جلوی تخیلاتتان را نگیرید و اجازه دهید به هر کجا که دوست دارند سفر کنند. شما سالهای زیادی را در محدودیت زندگی کرده اید اما حال زمان آن است که سبک زندگی خود را آنطور که دلتان می خواهد تغییر دهید. انرژی زیادی که امروز در شما جریان دارد، شما را تشویق به پیشرفت در روابط اجتماعی تان می کند. اگر می خواهید رابطه عاطفی خود را جدی تر کنید، اکنون زمان خوبی است.

فال روزانه متولدین دی

امروز با افراد زیادی در ارتباط خواهید بود و آنقدر سرتان شلوغ می شود که گذر زمان را از یاد می برید. توصیه می کنیم رابطه خود را با آنها حفظ کنید زیرا می توانند فواید بسیاری در زندگی شما داشته باشند. در مورد کاری دچار تردید شده اید، اما بدانید که تردید بیش از حد شما را از پیشرفت باز می دارد. پس بهتر است همین امروز تصمیم خود را بگیرید و وارد عمل شوید. دوستی انتظار پاسخی از سمت شماست، بهتر است رودربایستی را کنار بگذارید و آنچه را که دلتان می گوید، به زبان آورید.

فال روزانه متولدین بهمن

اگر چه روزهای شلوغی را می گذرانید اما یادتان باشد که نتیجه آن رضایت بخش است. پس دست از تلاش برندارید و تا رسیدن به هدف تان از پای ننشینید. کاری را شروع کرده اید اما در مورد ادامه آن تردید دارید. بهتر است از اطرافیان تان بخواهید تا شما را در این راه همراهی کنند، آنوقت انگیزه بیشتری برای ادامه پیدا خواهید کرد. نگرانی شما در مورد مسایل مالی، بی خود است. درست از جایی که انتظار دارید تمام مشکلات تان حل خواهد شد.

فال روزانه متولدین اسفند

اگر فردی که به او علاقه دارید از شما دور است، نگران نباشید. به زودی انتظارهای شما به پایان می رسد و روزهای خوشی را تجربه خواهید کرد. پس از زمان حال خود استفاده کنید و خوش بگذرانید تا روزهای فراغ به پایان رسند. اگر امروز احساس خستگی و تنش داشتید، به دنبال کارهای مورد علاقه خود باشید و از افرادی که انرژی منفی به شما منتقل می کنند، دوری کنید. گاهی لازم است از زمین و زمان گذشت و با خود خلوت کرد. مطمئن باشید که از فردا زندگی تان به روال عادی و حتی بهتر از قبل بازخواهد گشت.

فال روزانه شنبه 5 خرداد 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه شنبه 5 خرداد 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 440 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php