کد خبر : 263004 تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰:۱۵

فال روزانه شنبه 30 آذر 98

فال روزانه شنبه 30 آذر 98 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : امروز ارتباط با دنیای درونتان می تواند بسیار ارزشمند و مفید باشد و به نفعتان است که از فرصت استفاده کرده و کمی مدیتیشن و تمرکز کرده و به …

فال روزانه شنبه 30 آذر 98

فال روزانه شنبه 30 آذر 98

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

امروز ارتباط با دنیای درونتان می تواند بسیار ارزشمند و مفید باشد و به نفعتان است که از فرصت استفاده کرده و کمی مدیتیشن و تمرکز کرده و به درون خود بپردازید. این نکته را به خودتان یادآوری کنید که هر گاه همه چیز را به حال خود رها کنید و دست از تلاش برای تحت کنترل داشتن همه چیز بردارید بسیار موفق تر خواهید بود. اجازه دهید کارها طبق روند عادی خود جریان داشته باشند و اینقدر نگران برنامه ریزی و جهت دادن به آنها نباشید. امروز سعی داشته باشید بیشتر از اهداف شخصی خود به اهداف دسته جمعی و گروه هایی که در آن عضو هستید اهمیت داده و در راستای رسیدن به آنها هر کاری که از دستتان برمی آید انجام دهید.


فال روز متولدین اردیبهشت :

روی انرژی فوق العاده ای که در امروز جریان دارد سرمایه گذاری کنید و خیالتان راحت باشد که ضرر نخواهید کرد. اکنون زمان بسیار خوبی برای بیان خودتان و احساساتتان با قدرت و به محکم ترین شکل ممکن خواهد بود. با این حال باید مواظب باشید که در این زمینه زیاده روی نکنید تا مبادا در طرف مقابلتان واکنشی منفی ایجاد کنید. در موقعیت هایی که پیش می آیند و کارهایی که انجام می دهید سعی کنید ذهنی باز و پذیرا داشته باشید و فکر نکنید که همه چیز حتما باید همان طوری که شما برنامه ریزی کرده بودید پیش برود. تمام تلاش خودتان را بکنید و بقیه کارها را به دست خدا بسپرید و مطمئن باشد بهترین چیزها برایتان پیش خواهند آمد.


فال روز متولدین خرداد :

امروز فعالیت و جنب و جوش در اطراف شما دارد اوج می گیرد و شما هم باید در این فعالیت ها شریک شده و به اندازه ی سهم خود به انرژی هر گروهی که در آن هستید اضافه کنید. فکر نکنید برای این که بخشی از این گروه ها باشید لازم است حتما هزینه ای بکنید، تأثیری که خود شما با به کار گرفتن توانایی ها و استعدادهایتان می توانید داشته باشید خیلی بیشتر از تأثیر خریدن گران ترین چیزها از مغازه هاست. امروز شرکت در بحث های عمیق و جدی برای شما بسیار جالب خواهد بود و با شرکت در این بحث ها خواهید توانست ذهن خود را به چالش کشیده و چیزهای جدیدی یاد بگیرید که به کارتان خواهند آمد.

 

فال روزانه شنبه 30 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

امروز شما فکر می کنید که داشتن یک نگرش مثبت کمک خواهد کرد تا یک روز پردغدغه و پر استرس را به یک روز خوب و خوشایند تبدیل کنید، اما متأسفانه تغییر دادن نگرشتان در تغییر شرایط موجود کمک چندانی به شما نخواهد کرد. سعی کنید برای رهایی از وضعیتی که در آن گرفتار شده اید به نیروی درون خود و آنچه احساستان به شما می گوید توجه کنید. امروز در پیش گرفتن کوتاهترین راه ممکن برای انجام کارها و مسئولیت هایتان لزوما بهترین راه نخواهد بود. گاهی مسیرهای طولانی تر می توانند خیلی بهتر و مؤثرتر باشند. در هر شرایطی به خاطر داشته باشید که داشتن صداقت بهترین انتخاب ممکن است، پس آن را با هیچ چیزی عوض نکنید.


فال روز متولدین مرداد :

اگر می خواهید به اهداف فعلی خود دست پیدا کنید هیچ راهی برای فرار از کارهای سختی که در مسیر شما به سوی آینده قرار دارند وجود نخواهد داشت. بزرگترین چالش شما در حال حاضر بی توجهی به جزئیات است که می تواند برایتان دردسرساز شود. شما دوست دارید با هر مشکل و موقعیتی همان لحظه ای که پیش می آید روبرو شوید و فکر می کنید این کار باعث می شود در رویارویی با این موقعیت ها از انرژی بیشتری برخوردار باشید. با این حال در حال حاضر به نفعتان است که کارهایتان را با یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده پیش ببرید. در این برنامه ریزی روی مهم ترین کارهایی که باید انجام دهید تمرکز کنید.


فال روز متولدین شهریور :

طی روزهای آینده اگر یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده داشته باشید خواهید توانست کارهای بسیار زیادی را به انجام برسانید و در هر گروهی که قرار بگیرید بسیار مفید واقع شوید. اگر بر اساس یک برنامه پیش بروید خیلی موفق تر خواهید بود تا این که بخواهید در لحظه با تمام متغیرهای پیچیده ای که در پیش رویتان قرار می گیرند مواجه شوید. به شانس خودتان اعتقاد داشته باشید، اما این را هم فراموش نکنید که هر چه بیشتر تلاش کنید شانستان نیز بیشتر خواهد شد. البته که باید برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش کنید، اما این موضوع به شما هیچ حقی نمی دهد که بخواهید برای رسیدن به خواسته های خود حق دیگران را زیر پا بگذارید.

فال روزانه شنبه 30 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

امروز تا زمانی که آنچه به دنبالش هستید را نیافته اید دست از تلاش و جستجو برندارید. شاید خیلی جاها را بگردید و آن را پیدا نکنید، اما بالاخره یک جایی آن را خواهید یافت. امروز داشتن تسلط به احساساتتان در پیش بردن کارهایتان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باد سعی کنید از احساسات خود در جهت مثبت استفاده کنید. داشتن یک تفکر منفی نگرایانه و همراه با نا امیدی نه تنها هیچ کمکی به شما نخواهد کرد، بلکه مسائل را پیچیده تر کرده و کنار آمدن با دیگران را هم برایتان سخت تر خواهد کرد. امروز شما ترجیح می دهید از دیگران کمی فاصله بگیرید تا بتوانید بدون تحت تأثیر قرار گرفتن از آنها در مورد مشکلات خود فکر کنید.


فال روز متولدین آبان :

امروز در انجام کارهایتان تعصب و کله شقی به هیچ وجه به شما کمکی نخواهد کرد. اگر در برابر روش های جدید از خودتان انعطاف پذیری نشان دهید افکاری انقلابی به سرتان خواهند زد که شما را از لحاظ ذهنی در برابر مشکلات احتمالی مجهز خواهند کرد. روشی که شاید برای سالیان طولانی مفید واقع شده است ممکن است امروز دیگر جواب ندهد و لازم باشد در روش های خود تغییر ایجاد کنید. شما امروز احساس می کنید سر یک چهار راه قرار گرفته اید و نمی دانید که کدام یک از این راه ها برای شما بهترین مسیر ممکن خواهد بود. در نظر داشته باشید که هیچ مسیری را بدون داشتن اطلاعات لازم و کافی برای خود انتخاب نکنید


فال روز متولدین آذر :

شما همیشه وقتی برنامه ی هیجان انگیزی برای خود در سر داشته باشید می توانید راهی برای فرار کردن از مسئولیت هایی که به عهده دارید پیدا کنید، اما امروز احساس می کنید که باید برای رسیدن به اهدافتان باید دقت و توجه بیشتری به کارتان داشته باشید و وقت بیشتری برای آن صرف کنید. در هر صورت به این نکته هم توجه داشته باشید که برای افزایش درآمد و بهتر شدن وضعیت حرفه ایتان لزوما نیاز به فعالیت جسمی و ذهنی بیش از اندازه ندارید و گاهی تلاش برای تمرکز روی معنویات و بالا بردن اعتماد به نفستان می تواند خیلی موثرتر واقع شود. سعی کنید در این مسیر به آرامی اما با ثبات پیش بروید.

فال روزانه شنبه 30 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

امروز شما در انجام هر کاری که به عهده داشته باشید قدرت و پشتکار قابل توجهی از خود نشان خواهید داد. شما در حال حاضر انرژی بسیار زیادی را در وجود خود احساس می کنید و اطرافیانتان با دیدن عزم فوق العاده ای که شما در راه رسیدن به اهدافتان از خود نشان می دهید به شدت تحت تأثیر قرار می گیرند. شاید این عزم و پافشاری شما در راه رسیدن به خواسته هایتان برای بعضی ها چندان خوشایند نباشد، اما این باعث نخواهد شد که شما از میدان خارج شوید. این موضوع را در نظر داشته باشید که در حال حاضر رسیدن به اهدافتان وقتی به صورت گروهی برای به دست آوردن آنها تلاش کنید بسیار راحت تر خواهد بود.


فال روز متولدین بهمن :

امروز اتفاقات بسیار زیادی در اطراف شما در جریان هستند و شما احساس می کنید که انگار دارید یک فیلم پرماجرای خارجی را در سینما تماشا می کنید. امروز روز خوبی برای تماشاچی بودن نیست و شما باید در این فیلم یک نقش فعال داشته باشید. کمی از منطق محکم و قدرتمند خود را به فیلم نامه اضافه کنید تا به آن تعادل ببخشید. با وجود این که در حال حاضر از میزان پیشرفت خود راضی هستید، هنوز راهی بسیار طولانی در پیش دارید. شاید آنقدر سرتان گرم باشد که وقتی برای رویاپردازی در مورد آینده برای شما باقی نمانده باشد، اما اتفاقات مهمی در پیش هستند که باید خودتان را برای تصمیم گیری در مورد آنها آماده کنید.


فال روز متولدین اسفند :

امروز روابط شما با دوستان و همکارانتان ممکن است طبق برنامه هایی که داشته اید پیش نروند، دلیل آن هم چیزی نیست جز این که شما فکر می کنید کارهایی مهمتر از سر و کله زدن با آنها دارید و حاضر نیستید برای کنار آمدن با آنها تلاش کنید. شما در حال حاضر بیش از همیشه در انجام کارهایتان از خود جدیت نشان می دهید، چون فکر می کنید که پیش رفتن و یا شکست خوردن نقشه هایتان به طور مستقیم با این موضوع در ارتباط است. نشان دادن توانایی ها و کارآمد بودنتان در انجام وظایفی که به عهده دارید در موفقیت شما نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. با این همه داشتن حمایت اطرافیانتان نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است و نباید آن را نادیده بگیرید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 625 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php