کد خبر : 248062 تاریخ انتشار : شنبه ۳ تیر ۱۳۹۶ - ۰:۳۷

فال روزانه شنبه 3 تیر 1396

فال روزانه متولدین فروردین موفقیت امروز شما در گرو ثبات قدم تان است. اگر دیگران شما را دمدمی مزاج ببینند، اعتمادشان را به شما از دست خواهند داد بنابراین کارهای خود را با ثبات و قدرت بیشتری انجام دهید. از آنجا که در آینده ای نزدیک به کمک دوستان تان …

فال روزانه شنبه 3 تیر 1396

فال روزانه متولدین فروردین

موفقیت امروز شما در گرو ثبات قدم تان است. اگر دیگران شما را دمدمی مزاج ببینند، اعتمادشان را به شما از دست خواهند داد بنابراین کارهای خود را با ثبات و قدرت بیشتری انجام دهید. از آنجا که در آینده ای نزدیک به کمک دوستان تان احتیاج خواهید داشت، ارتباط خود را با دیگراناز دست ندهید و از همین حالا شرایط را برای درخواست کمک از آنها آماده کنید. مهربانی خوب است اما نه بیش از اندازه. ممکن است فردی از این خصوصیت شما سو استفاده کند بنابراین به فکر عاقبت کارهای خود باشید. به جهان لبخند بزنید و برای چیزهایی که دارید و افرادی که اطرافتان هستند، شکرگزار باشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز روز متفاوتی برایتان خواهد بود، تغییرات و پیشرفت های زیادی را تجربه خواهید کرد. احساسات تان شما را به برقراری رابطه با افرادی که به آنها علاقه دارید، سوق می دهد. شاید حرکت تان در طول مسیر کند به نظر آید اما در نهایت منجر به موفقیت تان می شود. در طول راهی که در پیش دارید، جزییات را با دقت زیاد بررسی کنید و هیچ فرصتی را از دست ندهید. باید از ثبات و روحیه محافظه کارانه خود که موجب جذابیت شما برای دیگران می شود، لذت ببرید. شاید عشق زندگی تان احساسات شما را به خوبی درک نکند. اگر می خواهید رابطه خود را با او ادامه دهید، او را نیز از خط قرمرهایتان آگاه کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

شاید تصور کنید که دیواری آجری مقابل تان قرار دارد به همین دلیل احساسخفقان می کنید. این روزها بیش از همیشه لجباز شده اید. اگر قلب تان را باز بگذارید، انرژی زیادی دریافت می کنید که برای انجام کارها به شما انگیزه می دهد و در آینده ای نزدیک فواید بسیاری برایتان خواهد داشت. امروز برای اولین بار با فردی قرار ملاقات دارید اما ممکن است حرف های او را کاملا درک نکنید. شاید دلیل اش استرس زیاد باشد. به او زمان دهید و برای انجام هیچ کاری پافشاری نکنید.

فال روزانه متولدین تیر

سعی کنید قلب تان را باز و عشق و احساس درون تان را با دیگران به اشتراک بگذارید. این زمان طلایی بهترین فرصت است تا ذهن و توانایی هایتان را درگیر اهداف مهم زندگی خود کنید. انرژی مثبتی که از طریق طبیعت به شما رسیده است را با تک تک سلول های بدن تان احساس کنید و ببینید که چگونه خوشبختی به سراغ تان می آید. اگر مراقب کلامی که به زبان می آورید نباشید، با معشوق خود دچار اختلاف و بگو مگو خواهید شد. وظایف سنگینی روی دوش هر دوی شما بوده است که حال از شدت خستگی قادر به کنترل کردن خود نخواهید بود. بهتر است شرایط یکدیگر را درک کنید و جنبه های مثبت آن را ببینید.

فال روزانه متولدین مرداد

سعی کنید امروز از کارهای بی فایده خودداری کنید. بهتر است در خانه بمانید و فعالیتی را که فکر می کنید برای شما خوب است، انجام دهید. نقاشی بکشید یا غذای مورد علاقه خود را درست کنید. شما می توانید با لبخند خود الهام بخش دیگران باشید بنابراین آن را از دیگران دریغ نکنید. اگر نتوانستید ارتباط خوبی با دیگران برقرار کنید، افسرده و دلسرد نشوید. این بدین معنی است که باید زمانی را به تنهایی خود اختصاص دهید. امروز مهربانی در شما موج می زند، این حس را با لبخندی به لب به معشوق تان منتقل کنید. اتفاقات ناخوشایندی که اخیرا افتاده است، نباید روی شما تاثیر منفی بگذارد. زندگی کوتاه است پس از آن لذت ببرید.

فال روزانه متولدین شهریور

ممکن است امروز با مخالفت های زیادی در راهی که پیش گرفته اید، مواجه شوید اما جنگ و دعوا راه نیاندازید. سعی کنید خودتان را کنترل کنید و دید مثبت تان را از دست ندهید. شما می توانید با درک درست و احترام به دیگران تعادل را در کارهایتانایجاد کنید. صدقه دادن یکی از راههای رسیدن بهاحساس امنیت و آرامش است، آن را در برنامه زندگی خود بگنجانید.با عشق خود درباره موضوعی که مدت ها است شما را آزار می دهد، گفتگوو تغییرات مثبت آن را در زندگی تان مشاهده کنید. خنده دوای هر دردی است، آن را فراموش نکنید.

فال روزانه متولدین مهر

پازل شما امروز کامل نمی شود و حتی ممکن است دلیل آن را هم ندانید، اما توصیه می کنیم درمورد مسائلی که به خوبی درک نمی کنید، استرس و نگرانی به دل تان راه ندهید. کلید موفقیت شما خوب گوش کردن است، به شرط آن که عدالت در هر دو طرف رعایت شود و طرف مقابل شما نیز برای حرف هایتانارزش قائل شود و به درک مشترکی برسید. در جملاتی که به زبان می آورید، احتیاط کنید زیرا ممکن است به سادگی موجب ناراحتی نزدیک ترین افراد زندگی تان شود. به جای این که به دیگران بخندید، با آنها بخندید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز خلاقیت و توانایی های شما افزایش می یابد. شما در شرایط خوبی به سر می برید طوری که دست به هر کاری بزنید، موفقیت شما حتمی است. اکنون بهترین زمان است تا هدف های بلند مدت زندگی تان را مشخص و برای آنها برنامه ریزی کنید. به ۵ تا ۱۰ سال آینده زندگی خود بیاندیشید و ببینید که انجام چه کارهایی در حال حاضر می تواند بر آنها تاثیر بگذارد. امروز باید تعادل را در کارهای خود رعایت کنید. اگر برای قرار ملاقات با فردی بیرون می روید، حس شوخ طبعی خود را کنترل کنید زیرا برای او جذابیت ندارد، به جای آن در مورد موضوعی خاص و مهم گفتگو کنید.

فال روزانه متولدین آذر

درمورد زندگی گذشته و آینده خود دچار تضاد شده اید و برقراری تعادل میان آن دو برایتان کمی سخت شده است. زاویه دیدی که نسبت به گذشته داشته اید، احساسات شما را درگیر خود کرده است و حس می کنید شما را از پیشرفت باز می دارد. بهتر است گذشته خود را رها کنید و تنها از آن برای آینده خود درس بگیرید. زندگی عاطفی شما خوب است اما اگر سرزنش و نیشخند را از آن حذف کنید، بهتر هم می شود. اگر چیز ناراحت کننده ای در روابط شما وجود دارد، به جای افزودن مشکلات، آنها را با شریک زندگی خود در میان بگذارید.

فال روزانه متولدین دی

امروز دیگران به چشم شما افرادی لجوج و یک دنده می آیند، اما مراقب باشید، شاید آنها می خواهند میزان سازگاری شما را بسنجند. اطرافیان تان شما را فردی مهربان، دلسوز و با گذشت می بینند و در مواقع نیاز به شانه های شما تکیه می کنند. یادتان باشد هر چه رفتارتان با دیگران بهتر باشد، انرژی بیشتری دریافت خواهید کرد. بهتر است به جای بحث مداوم با شریک زندگی تان، کمی به خودتان فرصت دهید. توصیه می کنیم برای تغییر حال و هوایتان، دو بلیط تهیه کنید و به سینما بروید یا شام خود را در رستورانی زیبا میل کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

اگر قصد بالا رفتن از پله های موفقیت را دارید، بهتر است قدم به قدم جلو روید. با عجله و گذراندن پله ها دو تا یکی، نه تنها پیشرفت نمی کنید بلکه ممکن است از عقب نیز به پایین پرت شوید، بنابراین عجله را کنار بگذارید و قدم های خود را با احتیاط بردارید. جزییات را نیز فراموش نکنید. در مورد زندگی عشق تان نگران هستید، امروز بهترین فرصت است تا به طور جدی در مورد رفتارش با او گفتگو کنید. اما این را بدانید که موضوع آنقدرها هم که شما فکر را می کنید، اهمیت ندارد. به جای جر و بحث به دنبال فعالیت هایی باشید که خنده را روی لب هایتان می آورد.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز شانس با شما است بنابراین بهترین فرصت است تا برای مسائل مالی خود تصمیم بگیرید. شما بهتر از هر شخص دیگری به نیازهای خود آگاهید بنابراین در مورد آنها تحقیق و پس از شناخت کامل، راه خود را در پیش بگیرید. کاملا از رفتارتان پیداست که در مورد رابطه با شخصی، دو دل هستید تنها به این دلیل که رفتاری عجیب و غریب از خود نشان داده است. از یک طرف او را یکی از دلایلشادی و سرگرمی زندگی خود می دانید، از طرف دیگر برخی رفتارهای او واقعا برایتان آزار دهنده است. بنابراین فکر کنید و ببینید آیا واقعا این رابطه ارزش ادامه دادن دارد یا خیر.

فال روزانه شنبه 3 تیر 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه شنبه 3 تیر 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 387 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php