کد خبر : 261184 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰:۳۶

فال روزانه یکشنبه 27 مرداد ۹۸

فال روزانه یکشنبه ۲۷ مرداد ۹۸ فال روزانه متولدین فروردین: امروز قدرت ارتباط برقرار کردن شما با دیگران بسیار زیاد است، از این رو برای به دست آوردن دل آنهایی که دوست شان دارید، تلاش کنید. اطرافیان تان روی حرف های شما حساب باز می کنند بنابراین قبل از بیان …

فال روزانه یکشنبه 27 مرداد ۹۸

فال روزانه یکشنبه ۲۷ مرداد ۹۸

فال روزانه متولدین فروردین:

امروز قدرت ارتباط برقرار کردن شما با دیگران بسیار زیاد است، از این رو برای به دست آوردن دل آنهایی که دوست شان دارید، تلاش کنید. اطرافیان تان روی حرف های شما حساب باز می کنند بنابراین قبل از بیان کلمات خود، آن‌ها را خوب بسنجید و طبق آنها عمل کنید. به زودی در محیط کار مورد تشویق دیگران قرار می گیرید. سعی کنید همین روند را ادامه دهید تا پیشرفت های قابل ملاحظه ای را در زندگی تان ببینید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

این روزها سرتان بیش از حد شلوغ شده اما به جای غر زدن، سعی کنید انرژی بیشتری را برایش بگذارید تا ه هرچه زودتر به اتمام رسد. به دنبال به دست اوردن اطلاعات در مورد موضوعی که ذهنتان را درگیر کرده هستید اما افراط نکنید و خیلی وارد جزییات نشوید که به صلاحتان نیست. امروز زمان خوبی برای برنامه ریزی ست. پس تصمیمات مهم را در اولویت بگذارید و از موضوعات بی اهمیت دوری کنید که تنها وقتتان را تلف خواهند کرد.

فال روزانه متولدین خرداد:

با افزایش اعتماد به نفس تان می توانید از هر شرایط دشواری که پیش رویتان است رهایی یابید. بنابراین به خود و توانایی هایتان اعتماد کنید و مسیرتان را تا انتها بروید. سعی کنید در مورد مسائل و مشکلاتتان خیلی احساسی برخورد نکنید. از فکر کردن بیش از اندازه نیز دوری کنید. ریسک کنید و به جلو قدم بر دارید. مطمئن باشید که اتفاقاتی دور از انتظار برایتان خواهد افتاد. اگر می‌خواهید مشکل شما با فردی حل شود، سعی کنید با گفتگو و به آهستگی نظر او را به خود جلب کنید.

فال روزانه یکشنبه ۲۷ مرداد ۹۸

فال روزانه متولدین تیر:

اتفاقاتی که اخیراً برای شما پیش آمده، تأثیر زیادی بر روحیه‌تان گذاشته است. اگر واقعا می خواهید از این مخمصه خلاص شوید، حال بهترین فرصت برای رهایی است. زندگی پر از تغییرات است و شما به زودی متوجه می‌شوید مشکلاتی که برایتان بوجود آمده نه تنها بر تجربه تان افزوده است بلکه مسیر روشن تری را برایتان باز خواهد کرد. سعی کنید امروز وقت تان را بیشتر به تنهایی خود اختصاص دهید و در مورد راهی که تمایل دارید در پیش بگیرید، خوب بیاندیشید. دوستی در انتظار خبری از شماست، او را بیش از این در انتظار نگذارید.

فال روزانه متولدین مرداد:

فرصت های خوبی برایتان فراهم می شود، بنابراین آن را به سادگی از دست ندهید. انرژی درونی شما آنقدر زیاد است که می‌توانید از پس هر کاری به خوبی برآیید. اگر به دنبال فرصتی برای ملاقات با فردی بوده‌اید، امروز روز مناسبی است. شما آنقدر در گفتگویتان غرق می‌شوید که گذر زمان را احساس نخواهید کرد. منتظر خبری از دوستی هستید تا تصمیمی را بگیرید، بهتر است برای این کار خودتان پیش قدم شوید و با او تماس بگیرید. هر چه زودتر تکلیف تان را بدانید، بهتر است.

فال روزانه متولدین شهریور:

امروز سعی کنید از توضیح بیش از حد و جزییات غیر ضروری بپرهیزید و اصل مطلب را بیان کنید. اگر تصویری که به دیگران ارائه می‌دهید، روشن و واضح باشد هیچ سوتفاهمی پیش نخواهد آمد. اتفاقی ذهن شما را درگیر کرده است اما بدانید که همه چیز در دست های شماست پس مسایل را آنطور که خودتان می خواهید تعریف کنید. نظرات دیگران، نباید برایتان اهمیت داشته باشد. اگر خود از روندی که در پیش گرفته اید راضی هستید، هر چه زودتر قدم بعدی را بردارید.

فال روزانه متولدین مهر:

امروز با افرادی که اهداف و آرزوهای مشابهی با شما دارند بیشتر در ارتباط باشید. هر چه خلاقیت و اطلاعات تان بیشتر باشید، موفق تر خواهید شد. شاید در رابطه عاطفی خود دچار مشکل شوید، اما به جای منفی بافی با دیدی مثبت به مسائل بنگرید. پنهان کردن مشکلات، راه مناسبی نیست. فردی شما را عصبانی کرده است اما بهتر است که خودتان را کنترل کنید در غیر این صورت در چند وقت آینده پشمانی به سراغ تان خواهد آمد. امروز بهترین زمان برای خرید است، آنچه مدت هاست در نظر دارید را عملی کنید.

فال روزانه متولدین ﺁبان:

شما دوست دارید که در مورد زندگی دیگران کنکاش کنید اما بهتر است که شیوه زندگی دیگران را مورد قضاوت قرار ندهید و آنها را متهم به کار نکرده نکنید. شاید بفهمید که شریک زندگی‌تان با شما رو راست نیست اما به جای عصبانیت بهتر است با نرمی دلیل آن را بپرسید. کنترل احساسات مهم‌ترین کاری است که در این شرایط باید انجام دهید. به زودی یک پیشنهاد کاری به شما می شود که آینده تان را از این رو به آن می کند. آن را از دست ندهید.

فال روزانه یکشنبه ۲۷ مرداد ۹۸

فال روزانه متولدین ﺁذر:

توانایی شما آنقدر زیاد است که به هر چه بخواهید می‌توانید دست یابید اما این را بدانید که قدرت شما ناشی از ارتباطات تان با دیگران است بنابراین ارتباطات خود را حفظ کنید. شاید گاهی باید لازم باشد برای نزدیکی به عشقتان از او دور شوید. بنابراین این فرصت را بهم بدهید و مدتی از هم فاصله بگیرید. نگران نباشید زیرا این دوری می تواند اتفاقات خوشایندی را برایتان رقم بزند. اگر مجرد هستید، به زودی فردی را در یک میهمانی ملاقات می کنید که آتش عشق را در زندگی تان روشن خواهد کرد.

فال روزانه متولدین دی:

این روزها درباره اتفاق‌هایی که قرار است در آینده ای نزدیک در زندگی شما بیافتد، هیجان زده هستید. دوست دارید به پله‌های بالاتری قدم بگذارید تا وسعت دیدتان نسبت به اطراف وسیع تر شود. در واقع اعتقاد دارید که هر جایی از شرایط کنونی شما بهتر است. نگران نباشید و با اعتماد به نفس کامل به جلو پیش روید زیرا آینده ای روشن در انتظارتان است. در مورد مسائل عاطفی بر سر دو راهی قرار گرفته‌اید. بهتر است در این زمینه آنچه دلتان می گوید را انجام دهید.

فال روزانه متولدین بهمن:

بر سر دوراهی گیر کرده اید اما این بار بگذارید قلبتان تصمیم نهایی را بگیرد. احساسات شما در این ماه به اوج خود می‌رسد و روزهای خوبی را تجربه خواهید کرد بنابراین با مشکلات کوچک خودتان را نبازید. هدفی در سر ارید اما برای رسیدن به آن عجله می کنی. کمی مرز تحمل تان را گسترش دهید و ببینید که تقدیر چه اتفاقات خوشی را برایتان رقم خواهد زد. در مورد موضوعی نگران هستید اما این نگرانی شما بی مورد است. مشکل تان به زودی توسط فردی حل خواهد شد.

فال روزانه یکشنبه ۲۷ مرداد ۹۸

فال روزانه متولدین اسفند:

احساس تنهایی می کنید، برای رهایی از این وضعیت باید ارتباطات تان سخرا گسترش دهید. در بیان احساسات تان آزادانه عمل کنید و حرف دلتان را به راحتی بزنید. به زودی تغییراتی در زندگی شما رخ می‌دهد و به این نتیجه می‌رسید که هنوز به فردی که قبلاً در زندگی شما بوده، تمایل دارید. اگر عاقلانه و با احتیاط عمل کنید، می‌توانید او را برای بار دیگر به خود جذب کنید. در اواخر روز خبری می شنوید که بر اساس آن می توانید تصمیمات خوبی را بگیرید.

فال روزانه یکشنبه 27 مرداد ۹۸

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه 27 مرداد ۹۸

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 268 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php