کد خبر : 243969 تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۰:۵۹

فال روزانه شنبه 26 فروردین 1396

فال روزانه متولدین فروردین حرف زدن کاملا رایگان است و شما می توانید هر چه دوست دارید را به هر کسی می خواهید بگویید. اما این را در نظر بگیرید که نباید بی‌گدار به آب بزنید و همه احوالات درونی خود را روی دایره بریزید. مراقب کلمات خود باشید و …

فال روزانه شنبه 26 فروردین 1396

فال روزانه متولدین فروردین

حرف زدن کاملا رایگان است و شما می توانید هر چه دوست دارید را به هر کسی می خواهید بگویید. اما این را در نظر بگیرید که نباید بی‌گدار به آب بزنید و همه احوالات درونی خود را روی دایره بریزید. مراقب کلمات خود باشید و با افرادی که ارتباط نزدیک ندارید، مکالمه های شخصی نداشته باشید. امروز در مسایل عاطفی باید زمانی را به برنامه های مالی خود اختصاص دهید. بهترین فرصت برای استراحت و تجدید انرژی در کنار عشقتان، امروز است. البته اگر مجرد هستید، برای قرار ملاقات با فرد جدید زمان خوبی نیست.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز از یک طرف دوست دارید با سیاست و حساب شده رفتار کنید و از طرفی هم مجبور هستید طبق قوانین به جلو پیش بروید. این دو راه متضاد شاید کمی کلافه‌تان کند. حتی شاید در مورد مسایل مالی، مکالمه های غیرخوشایندی با همکار خود داشته باشید. همیشه این را در نظر داشته باشید که در یک معامله، دو طرف باید از آن سود ببرد تا همه چیز کاملا منصفانه باشد. روی قول هایی که امروز می دهید یا توافق هایی که قرار است انجام دهید نیز توجه و تمرکز بیشتری داشته باشید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز در مسایل شراکتی دچار شک و تردید می شوید. تضاد و عدم تفاهم در طالع شما نوشته شده است. بنابراین، هیچ جلسه، همفکری یا توافقی با فرد مورد علاقه یا شریک کاری خود نداشته باشید. ممکن است شما کارهای ارزشمندی زیادی انجام داده شده باشید اما زیاد مورد توجه و قدردانی قرار نگرفته باشند. این مساله کمی ناراحتتان می کند. اگر از کسی ناراحت یا عصبانی هستید، حتما اول آن را اول بنویسید و بخوانید تا به این ترتیب حس های عصبی خود را کنترل کنید و از بین ببرید. حس های حسادت را نیز امروز کنار بگذارید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز علاقه و عشق بسیاری به خواب دارید. به طور کلی خواب آلوده هستید و دوست دارید همه روز را در رختخواب باشید. اما از طرفی هم کار و مسوولیت های کاری و اجتماعی هم دارید. تضاد این دو مساله کمی شما را دچار کلافگی می کند. اما نه به خودتان خیلی فشار بیاورید و نه زیادی تنبل باشید. کلید آرامش شما ایجاد تعادل است. کارهای مهمی که به توجه و دقت زیاد نیاز دارند را امروز انجام ندهید. تغذیه سالم و نوشیدنی های سبز را نیز در برنامه های امروز خود قرار دهید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز از همه طرف دعوت می شوید. حس بسیار لذت بخشی است که می توانید در این هوای خوب بهاری بیرون بروید و در میان دوستان شاد باشید. یکی از مشکلاتی که با آن مواجه خواهید بود این است که میان گزینه های موجود، یکی را انتخاب کنید. یا عشقتان مکالمه های صادقانه داشته باشید و هر موضوعی که میان شما بلاتکلیف باقی مانده است را حل و فصل کنید. کار و کار و کار همیشه خوب نیست. کمی هم به زندگی شخصی خود برسید. با دوستان خود صمیمیت بیشتری برقرار کنید. زیرا برای شاد بودن به آدم ها و دوستان خوب نیاز دارید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز بین دوراهی گرفتار شده اید. از یک طرف مسوولیت های کاری شما هستند و از طرفی هم باید به مسایل شخصی و خانوادگی خود توجه بیشتری نشان دهید. تضاد میان این دو شما را عصبی می کند. بهتر این است که سنگینی وزنه به سمت کار باشد. اما تا دیروقت سرکار نمانید. سر تایم اصلی به خانه بازگردید و در کنار خانواده باشید و به نیاز آنها نیز توجه زیادی نشان دهید. محبتی که به عشق/همسرتان ابراز می کنید به خودتان نیز انرژی مضاعف می دهد و با انگیزه بیشتر کارهایتان را انجام خواهید داد.

فال روزانه متولدین مهر

امروز نمی توانید در برابر وسوسه ها خیلی مقاومت کنید. اما مراقب باشید از حد و مرز خود خارج نشوید. روی واقعیت ها تاکید داشته باشید و اگر در مورد کاری دچار تردید هستید، حتما در مورد آن تحقیق و مطالعه کنید. یا از افراد مورد اعتماد مشورت فکری بگیرید. امروز برای برقراری ارتباط های عاطفی به توجهات بیشتری نیاز دارید. این را بدانید در هر رابطه ای، چه عاطفی چه کاری باید صادق باشید تا با مشکلی مواجه نشوید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز نمی توانید روی مسایل مالی خیلی تمرکز داشته باشید و شاید تصمیماتی که می گیرید چندان درست و منطقی نباشند. بنابراین خیلی روی این مسایل تاکید نداشته باشید. البته از طرفی هم عصبی و کلافه هستید و نمی توانید زیبایی های دنیا را ببینید. خیلی به خودتان سخت نگیرید. در مورد برنامه های مالی بلندمدت فکر کنید. مثلا به خرید ماشین، اما فعلا تصمیم گیری نکنید و همه چیز را به آینده بسپارید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز در ارتباط های خود به دنبال این هستید که مورد توجه اطرافیان قرار بگیرید. اما به جای جلب توجه آنها، بیشتر روی مشورت گرفتن از آنها تاکید داشته باشید. امروز خیلی وقت مناسبی برای این نیست که موجب خوشحالی دیگران بشوید. یا اینکه بخواهید رابطه تازه ای را آغاز کنید. فقط حواستان به حرف هایی که می گویید باشد و کلمات درست و مناسب پیدا کنید. فاصله خود را با اطرافیان حفظ کنید و طوری رفتار کنید که بیشتر به شما احترام بگذارند. برای این منظور شما اول باید به خودتان توجه نشان دهید و احترام زیادی برای خود قایل باشید.

فال روزانه متولدین دی

امروز شما باید شادی خود را نشان دهید. شاید زبان بدنتان چیز دیگری بگوید، اما تا می توانید روی زیبایی ها و اتفاق های مهم تاکید و تمرکز داشته باشید. اگر کاری را دوست دارید آن را انجام دهید. اگر فرصت کافی برای انجام آن ندارید، برنامه های خود را دستکاری کنید تا بتوانید زمانی را نیز به علایق و زندگی شخصی خود اختصاص دهید. استراحت و ورزش را نیز در برنامه های امروز خود بگنجانید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز سرشار از اشتیاق و احساسات عاطفی هستید. به هیچ عنوان آنها را نادیده نگیرید. هر کاری دلتان می خواهد را با شهامت انجام دهید. اما در عین حال، به کلماتی که استفاده می کنید، توجه زیادی داشته باشید. شاید نتوانید بین مسایل کاری یا زندگی شخصی خود تعادل خوبی برقرار کنید. اما از اینکه در مورد احساسات خود صادقانه حرف بزنید هیچ ترسی نداشته باشید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز برای اینکه آرام باشید، باید بین کار و زندگی شخصی خود تعادل برقرا کنید. به این مفهوم که همه وقتتان را به کار یا برعکس، به استراحت و ارتباط های خانوادگی اختصاص ندهید. از صبح تا بعدازظهر سرکار باشید و پس از آن در خانه در کنار عشق /همسرتان باشید. با زیاد کار کردن نمی توانید به اهداف خود برسید. باید درست و با خلاقیت کارهای خود را انجام دهید. وقتی برنامه ریزی درست داشته باشید و از اطرافیان نیز مشورت های لازم را بگیرید، بدون شک بیشتر موفق خواهید بود.

فال روزانه شنبه 26 فروردین 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه شنبه 26 فروردین 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 168 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php