کد خبر : 256485 تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱:۲۴

فال روزانه شنبه 26 خرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین امروز می خواهید طبق فکرهایی که مدتی در سرتان است، تغییراتی را در روابط خود ایجاد کنید اما یادتان باشد که از مشورت با شریک زندگی تان غافل نشوید در غیر این صورت سوتفاهم هایی را به همراه خواهد داشت. با گفتگو می توانید راههای بهتری را …

فال روزانه شنبه 26 خرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین

امروز می خواهید طبق فکرهایی که مدتی در سرتان است، تغییراتی را در روابط خود ایجاد کنید اما یادتان باشد که از مشورت با شریک زندگی تان غافل نشوید در غیر این صورت سوتفاهم هایی را به همراه خواهد داشت. با گفتگو می توانید راههای بهتری را برای ادامه مسیر انتخاب کنید. دوستی را ملاقات می کنید که انرژی منفی به شما منتقل می کند. بهتر است با یک دیدار زود در مورد او قضاوت نکنید. با فرصت دادن به هم اتفاقات بهتری در پیش خواهید داشت.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز از فرصت های جدیدی که پیش پای شما قرار میگیرد اما تا کنون نادیده می گرفتید، استفاده کنید. اگر چه پیشنهادهایی که به شما می شود در نگاه اول جذاب به نظر می رسند اما بهتر است در انتخاب تصمیمات خود عجول نباشید و با فکر عمل کنید. از برداشتن لقمه های بزرگ تر از دهان تان نیز خودداری کنید. امروز زمان خوبی است تا ایده های جدید خود را عملی کنید. جسارت کلید موفقیت شما در چنین روزی خواهد بود.

فال روزانه متولدین خرداد

فکر می کند که تلاش تان بیهوده است اما مطمین باشید که در نهایت آنچه لیاقت اش را دارید، به دست خواهید آورد. زمان آن است کم حرفی را کنار بگذارید و شور و اشتیاق تان را برای موضوعاتی که به آنها علاقه دارید، بیشتر نشان دهید. پیشنهادی به شما شده که قادر به تصمیم در مورد آن نیستید. به خودتان فرصت دهید تا از ندای قلب تان مطمین شوید. اگر در مورد موضوعی درگیری ذهنی دارید، هر چه بیشتر با افراد قابل اعتماد صخبت کنید، نتیجه بهتری خواهید گرفت.

فال روزانه متولدین تیر

امروز نیرویی از درون شما را به فعالیت و عمل به چیزهایی که در ذهن دارید، وا می دارد. از این انرژی استفاده کنید و خودتان را محدود به حصارهایی که در اطرافتان کشیده شده، نکنید. سعی کنید وقت بیشتری را با خانواده تان بگذرانید. صحبت کردن با دوستان در چنین شرایطی می تواند برایتان مفید باشد. اگر چه در چنین شرایطی صحبت کردن با فردی که به او علاقه دارید، ممکن نیست، ناراحت نشوید. فردا زمان بهتری برای گفتگو می باشد.

فال روزانه متولدین مرداد

مدت هاست برای شروع کاری تلاش می کنید اما هر بار مانعی بر سر راهتان سبز می شود و شما را از حرکت باز می دارد. شاید بهتر است این بار به جای انتخاب مسیری پر پیچ و خم، مسیر مستقیمی را برگزینید. اگر تمام سعی و تلاش خود را به کار نگیرید، احتمال موفقیت تان کم می شود. امروز که سرتان خلوت تر است، فرصت این را پیدا خواهید کرد تا کمی با خود خلوت کنید. شاید برای تغییر روحیه، بد نباشد نقشه یک مسافرت را بکشید.

فال روزانه متولدین شهریور

این روزها روابط عاطفی تان آنطور که می خواهید، پیش نمی رود و حتی ممکن است در روحیه شما تاثیر بگذارد اما مراقب باشید زیرا با بیخیال بودن، اوضاع بدتر از این خواهد شد. اگر فکر می کنید که به تنهایی از پس مشکلات بر نمی آیید، با دیگران مشورت کنید. از پیش داروی نیز بپرهیزید. مدتی است که می خواهید در مورد موضوعی با شریک زندگی تان گفتگو کنید اما جرات بیان آن را نداشته و ترجیح می دهید تنها باشید. این راه دردی از شما درمان نمی کند. شما فواید بسیاری در زندگی یکدیگر دارید پس به سادگی از آنها نگذرید.

فال روزانه متولدین مهر

اگر احساس تنهایی می کنید، شاید ترتیب دادن یک میهمانی فرصتی را برای شما فراهم کند تا نه تنها دوستان قدیمی تان را ببینید بلکه با افراد جدیدی نیز در آشنا شوید. اگر چه شاید دیدار اول تان کمی جدی به نظر رسد اما به تدریج رابطه عاطفی آرامی را تجربه خواهید کرد که می تواند لبخند را به لبان شما باز گرداند. در اطراف تان حاشیه های زیادی وجود دارد، سعی کنید خود را درگیر آن نکنید. در غیر این صورت روزهای پر تنشی را در پیش خواهید داشت.

فال روزانه متولدین آبان

امروز مرکز توجه خواهید بود، از این رو سعی کنید به ظاهر خود توجه بیشتری داشته باشید و کمی هم خودتان را با مد روز پیش ببرید. به زودی به جوابی که مدت ها انتظار آن را می کشید، خواهید رسید. اما بهتر است که آن را فعلا برای دیگران بازگو نکنید. آهسته قدم برداشتن کلید موفقیت شما در چنین روزی ست. به زودی خبری به شما می رسد که بسیار متعجب تان می کند. حس شما هر چه باشد، در آینده ای نزدیک به نفع تان خواهد بود.

فال روزانه متولدین آذر

سعی کنید امروز را به استراحت بگذرانید. امروز زمان مناسبی برای مطالعه یک کتاب یا دیدن یک فیلم در مورد موضوعی است که به آن علاقه دارید. حتی اگر دوستان تان نتوانستند همراه تان باشند، سعی کنید تنهایی خوش بگذرانید. در رابطه عاطفی خود زودتر از آنچه فکرش را بکنید، وارد مرحله جدیدی می شوید. اگر چه نگران هستید اما نتیجه رضایت بخشی در انتظار شما خواهد بود. خوش بین باشید و اولین قدم های خود را محکم بردارید.

فال روزانه متولدین دی

اخیرا زاویه دید خود را نسبت به رابطه عاطفی تان تغییر داده اید، حال زمان آن است که با خوش بینی بیشتری به آن نگاه و بر آینده تان تمرکز کنید. سعی می کنید همه چیز طبق برنامه پیش رود اما کمی در زمان بندی دچار مشکل خواهید شید. نگران نشوید زیرا هیچ اتفاق بدی نخواهد افتاد. بین شما و شریک زندگی تان دوری افتاده. حرفی را می خواهید به او بزنید اما قدرت بیان اش را ندارید، سعی کنید که امروز فرصتی را برای حرف زدن با او فراهم کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

استرس شما زیاد شده اما خیلی زود تغییراتی در زندگی تان به وجود می آید که تمام آنها را از بین خواهد برد. اگر چه آرام بودن در این شرایط پر از استرس برایتان کمی سخت است اما سعی کنید با ورزش کردن یا گشت و گذار در طبیعت زیبای اطرافتان کمی مراقبه کنید. با یکی از اطرافیان تان درگیر شده اید، بهتر است که مدتی او را به حال خودش بگذارید تا بار دیگر و حتی بهتر از قبل به سمت تان کشیده شود.

فال روزانه متولدین اسفند

اگر در مسیری که در پیش گرفته اید به مانعی برخوردید، ناامید نشوید زیرا این سختی ها شما را قوی تر از قبل کرده و در موفقیت تان نیز تاثیرگذار خواهد بود. این روزها در روابط عاطفی تان عقب نشینی کرده اید اما بهتر است که امروز به دیگران نشان دهید که در تصمیمات خود جدی هستید. آنچه مدت هاست در دلتان می گذرد را به زبان آورید تا نتیجه مطلوبی را که می خواهید دریافت کنید. در انتهای روز خبر خوبی از طریق یک دوست به دست تان می رسد.

فال روزانه شنبه 26 خرداد 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه شنبه 26 خرداد 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 456 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php