کد خبر : 256651 تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

فال روزانه شنبه 23 تیر 1397

فال روزانه متولدین فروردین خودتان را امروز از بحث هایی که میان دوستان تان بوجود می آید، دور کنید، در غیر این صورت سوتفاهم های بوجود آمده دامن شما را نیز خواهد گرفت. به جای آن انرژی خود را برای کارهای مهم تری صرف کنید. توی برخی از کارهایتان گره ای …

فال روزانه شنبه 23 تیر 1397

فال روزانه متولدین فروردین

خودتان را امروز از بحث هایی که میان دوستان تان بوجود می آید، دور کنید، در غیر این صورت سوتفاهم های بوجود آمده دامن شما را نیز خواهد گرفت. به جای آن انرژی خود را برای کارهای مهم تری صرف کنید. توی برخی از کارهایتان گره ای افتاده که اگر تمام تلاش تان را به کار گیرید، بر تمام شان غلبه خواهید کرد. حرفی در دلتان مانده که باید به دوستی بزنید. برخلاف انتظار شما او نیز با صبوری پای دردو دلتان خواهد نشست.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

اطراف تان بهم ریخته و این موضوع شما را ناراحت و نگران کرده است اما مطمئن باشید که فردا همه چیز مانند گذشته خواهد شد. از آنجا که امروز تمرکز لازم را ندارید، بهتر است که از انجام کارهای مهم خودداری کنید. کمی دید خود را نسبت به زندگی تغییر دهید و خوش بین تر از قبل باشید. آینده شما دست خودتان است پس آن را آنطور که خود می خواهید بسازید. اگر در مورد موضوعی شک دارید، از دیگران برای مشورت کمک بگیرید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز نیز مانند روزهای گذشته نگران هستید. اما کافی است کمی صبر کنید تا همه چیز مانند گذشته دوباره شیرین و بر وفق مراد شود. به زودی یکی از رویاهایی که مدت هاست در سر می پرورانید، رنگ واقعیت به خود می گیرد. شما این موفقت را مدیون سخت کوشی های چند ماه اخیر خود هستید پس این شادی را د رکار خانواده خود جشن بگیرید. از دست یکی از اطرافیان تان دلگیرید؛ فکر می کنید که او نسبت به شما بی تفاوت است اما در واقع او از این موضوع خبر ندارد. بهتر است امروز برای صحبت کردن با او وقت بگذارید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز احساس خستگی می کنید. این خستگی بیشتر روحی ست تا جسمی. برای باز شدن ذهن تان، پیاده روی را به شما پیشنهاد می کنیم. در گفتگویی که امروز در اطرافتان رخ می دهد، شرکت کنید. با افراد بیشتری در تماس باشید، در نهایت خواهید دید که دیگران چه تاثیر مثبتی روی زندگی تان خواهند گذاشت. موضوعی از گذشته ذهن شما را همچنان درگیر خود کرده اما بدانید تا خودتان را از آن رها نکنید، پیشرفتی در زندگی تان نخواهید داشت.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز کمی متفاوت تر از همیشه به نظر می رسید. دوست دارید به جای توجه به خود، روی دیگران تمرکز کنید. این موضوع شما را نزد اطرافیان تان نیز محبوب خواهد کرد. سعی کنید کارهای امروزتان را بر اساس منطق پیش ببرید تا نتیجه خوبی داشته باشد.  زندگی عاطفی شما خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید، دچار تغییر و تحول خواهد شد. اگر چه شما بسیار نگران هستید اما خبرهای خوبی خواهید شنید. بنابراین خوش بین و منتظر معجزه باشید سپس اولین قدم خود را بردارید.

فال روزانه متولدین شهریور

یکی از دوستان تان خبری را به گوش تان رسانده و این موضوع شما را کمی ناراحت و خسته کرده است. بهتر است به او بگویید که در مورد مسایلی که ذهن شما را آشفته می کند، با شما حرفی نزند. خودتان را از موقعیت های استرس زا دور کنید و روی هدف های زندگی تان متمرکز شوید. اگر به فکر شروع یک رابطه عاطفی جدید هستید، امروز زمان مناسبی است زیرا با افرادی آشنا خواهید شد که مشترکات زیادی با یکدیگر دارید. به زودی گره ای از کارتان باز می شود که خودتان هم انتظارش را ندارید.

فال روزانه متولدین مهر

در مورد موضوعی با شریک زندگی تان دچار اختلاف نظر شده اید، توضیحات شما نیز او را متقاعد نمی کند. بهتر است از اصرار کردن دست بردارید و به او فرصت دهید. با این کار همه چیز به روال عادی خود باز خواهد گشت. سعی دارید اشتباهی را که در گذشته مرتکب شده اید، تکرار نکنید. از این که مدام به بن بست می خورید، خسته شده اید اما نگران نباشید، به زودی زندگی شما در مسیر تازه ای حرکت خواهد کرد و شما نیز به هدف تان خواهید رسید.

فال روزانه متولدین آبان

برای به دست آنچه می خواهید، باید سمج تر باشید، این کار اگر چه کمی مشکل است و با شخصیت شما جور در نمی آید اما با تلاش خود می توانید به هدف تان برسید. اگر برای چندمین بار به بن بست خورده اید، کمی دست نگه دارید و کار دیگری را آغاز کنید تا در زمان مناسب دوباره به آن رجوع کنید. رابطه شما با شریک زندگی تان وارد مرحله ای شده که باید محتاط تر قدم بردارید. اگر عجله نکنید و آهسته تر قدم بردارید، همه چیر بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت.

فال روزانه متولدین آذر

اگر مسیری که می روید شما را به بن بست رسانده، بد نیست راه دیگری را انتخاب کنید اما در این راه باید با احتیاط قدم بردارید زیرا موانع زیادی دارد و ممکن است برایتان دردسرساز شود. اگر مجرد هستید و به دنبال عشق زندگی تان می گردید، به زودی همان رویایی که همیشه در سر می پروراندید، به واقعیت تبدیل خواهد شد. به زودی خبری در محیط کارتان می شنوید که تغییرات زیادی را در زندگی شما ایجاد خواهد کرد.

فال روزانه متولدین دی

اخیرا استرس های زیادی به شما وارد شده، برای رسیدن به آرامش، کمی مراقبه یا ورزش کنید، این کار در چنین شرایطی سخت اما امکان پذیر است. اگر مجرد هستید، حال که اعتماد به نفس و جسارت شما افزایش یافته، راز دلتان را برای فردی که به او علاقه دارید بازگو کنید. شانس به شما روی آورده است پس درنگ نکنید. سفری در پیش دارید که روحیه شما را از این رو به آن رو خواهد کرد فقط احتمال این که چیزی را گم کنید زیاد است، بنابراین خوب مراقب وسایل تان باشید.

فال روزانه متولدین بهمن

یکی از دوستان تان در موقعیت بدی به سر می برد، سعی نکنید در این شرایط او را وادار به حرف زدن کنید. تنها کافی است دست اش را بگیرید و با او قدم بزنید. شما وعشق زندگی تان جسارت لازم را برای ایجاد تغییرات به دست آورده اید، پس اگر به دنبال پیشرفت هستید،  اولین قدم خود را با کمک یکدیگر بر دارید. به دیگران نیز اجازه مداخله و اظهار نظر ندهید زیرا تنها شما را گیج تر می کنند. یکی از موانعی که در زندگی داشته اید، به زودی با کمک یکی از اعضای خانواده تان برداشته خواهد شد.

فال روزانه متولدین اسفند

احساس نگرانی شما بی مورد است،مطمئن باشید که به موقع همه چیز به بهترین شکل خود اتفاق خواهد افتاد. سعی کنید به گذشته و رفتارهایتان نگاهی بیاندازید و خود علت آن را پیدا و سپس برای رفع آن تلاش کنید. دوستی شما ارزشی بیش از این ها دارد. به زودی یک پیشنهاد کاری به شما می شود، قبل از هر تصمیمی خوب فکر کنید تا بعدها پشیمانی به سراغتان نیاید. شما باید از فرصت هایی که پیش رویتان قرار می گیرد، نهایت استفاده را بکنید. یکی از اعضای خانواده تان این روزها بیش از همیشه محتاج شماست، او را تنهای نگذارید.

فال روزانه شنبه 23 تیر 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه شنبه 23 تیر 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 437 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php