کد خبر : 262894 تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰:۱۵

فال روزانه شنبه 23 آذر 98

فال روزانه شنبه 23 آذر 98 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : امروز به آتش عشقتان اجازه بدهید شعله ور شود و درخشان تر از هر زمان دیگری زبانه بکشد. در نظر داشته باشید که شاید لازم شود برای راضی نگه …

فال روزانه شنبه 23 آذر 98

فال روزانه شنبه 23 آذر 98

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

امروز به آتش عشقتان اجازه بدهید شعله ور شود و درخشان تر از هر زمان دیگری زبانه بکشد. در نظر داشته باشید که شاید لازم شود برای راضی نگه داشتن عشقتان در برخی موارد کمی کوتاه بیایید، اما این اصلا بدان معنا نیست که مجبور هستید مدام از حق خودتان بگذرید. قرار است هر دو طرف خوشحال باشند و نباید یکی از شما دو نفر به خاطر خوشحالی دیگری خودش را قربانی کند. امروز مواظب باشید در جمع هایی که حاضر می شوید بیش از حد خودنمایی نکنید و مدام برای اینکه همه ی توجه ها روی شما متمرکز باشند تلاش نکنید. به دیگران هم اجازه بدهید حرف هایشان را بزنند و بگذارید تعادل برقرار شود.


فال روز متولدین اردیبهشت :

امروز چند مسئله ی مهم وجود دارد که شما باید به آنها رسیدگی کنید. شاید این موضوع وقت زیادی از شما بگیرد، اما اهمیت این مسائل به اندازه ای هست که ارزش وقتی که صرف آنها می کنید را داشته باشد. امروز در روابط عاطفی خود سعی کنید نقشی فعال تر داشته باشید و منتظر ننشینید تا طرف مقابلتان هر طوری که خودش درست می داند با شما رفتار کند. در مورد نیازهایتان صحبت کنید و حتی اگر لازم دیدید کمی حالت تهاجمی هم داشته باشید! شما باید با شخصی که دوست دارید راحت باشید، اگر به اندازه ی کافی راحت نیستید که در مورد نیازهایتان صحبت کنید شاید بهتر باشد فکری اساسی به حال خودتان و رابطه تان بکنید!


فال روز متولدین خرداد :

امروز خوشبختانه حال شما خوب است و همه چیز هم دارد کم و بیش همان طوری که خودتان دلتان می خواهد پیش می رود. شاید تنها موقعیت ناخوشایندی که ممکن است برایتان پیش بیاید یک برخورد تند بین شما و شخصی که دوست دارید باشد که باعث دلخوری و ناراحتی هر دو طرف خواهد شد. کم حوصلگی و واکنش ناگهانی از جانب یکی از دو طرف و یا هر دو می تواند یک جنگ تمام عیار به راه بیندازد. سعی کنید تحت هر شرایطی به اعصاب خود مسلط باشید و رفتاری منطقی داشته باشید. یادتان باشد که قرار نیست بعد از این دعوا دنیا به آخر برسد و بعدا مجبور خواهید شد به خاطر رفتار اشتباهتان عذر خواهی کنید.

 

فال روزانه شنبه 23 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

شاید شرایطی که امروز برایتان پیش می آید شما را در برخی موقعیت های نه چندان خوشایند قرار دهد و باعث شود گاهی احساس کنید که نه راه پس دارید و نه راه پیش! جدال منطق و غریزه تان و خود درگیری بر سر اینکه بجنگید یا با شرایط کنار بیایید شما را هراسان و بیقرار کرده است. از طرفی می خواهید رفتاری منطقی داشته باشید و به حل مشکلات کمک کنید و از کاه کوه نسازید، از طرفی دیگر هم چیزی از درونتان شما را به یک جنگ اتمی دعوت می کند! خونسردی خودتان را حفظ کنید و اگر فکر می کنید نمی توانید خودتان را با موقعیتی تطبیق دهید سعی کنید تا جای ممکن از آن شرایط فاصله بگیرید.


فال روز متولدین مرداد :

امروز برای شما روز خوبی خواهد بود و همه چیز کم و بیش باب میلتان خواهد بود. احساسات رمانتیک شما در اوج خود قرار دارند و احساس می کنید که برای اینکه عشقتان را هم سر ذوق بیاورید خودتان باید پیش قدم شوید و در مورد احساسات عمیقی که نسبت به او دارید صحبت کنید. اگر هنوز مجرد و در جستجوی عشق هستید امروز را به سادگی از دست ندهید. در خانه ننشینید و منتظر نمانید تا عشق خودش به سراغتان بیاید. در فعالیت های اجتماعی مختلف شرکت کنید و اگر از کسی خوشتان آمد سعی کنید توجه او را به خود جلب کنید. یادتان باشد به ظاهر خودتان هم برسید و بهترین لباس هایتان را بپوشید.


فال روز متولدین شهریور :

امروز وقت آن فرا رسیده است که از جایتان بلند شده و دست به کار شوید. شما از هر جهت تحت فشار قرار گرفته اید و برقراری تعادل بین همه ی این نیروهایی که دارند به شما فشار وارد می کنند کار سختی به نظر می رسد. شما امروز شانس بالایی برای مدیریت این بحران دارید و تنها کاری که لازم است بکنید این است که با اعتماد به نفس، اما در عین حال با صبر و حوصله با دیگران رفتار کنید. شاید رفتارهای آنها برایتان زیاد خوشایند نباشد، اما باید به اعصاب خود مسلط باشید. اگر عضو گروهی هستید که هدف خاصی را دنبال می کند سعی کنید وظیفه ی خود را به خوبی انجام دهید و بقیه ی اعضای گروه را از خود دلسرد نکنید.

فال روزانه شنبه 23 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

امروز شما خیلی خوب و راحت با دیگران ارتباط برقرار می کنید و صحبت هایتان نتایج خوبی را برایتان به همراه خواهند داشت. از آنجایی که می توانید تعصبات خود را کنار بگذارید حتی در بحث ها و درگیری هایی که دیگران دارند به عنوان میانجی قرار خواهید گرفت و راه حل مشکلاتشان را پیدا خواهید کرد. امروز دیگران از این که مورد توجه و محبت شما قرار بگیرند لذت می برند، تا می توانید عزیزان خود را در آغوش بگیرید. کلمات و رفتارهای خوشایند چیزی از شما کم نمی کنند و هیچ گاه هم فراموش نمی شوند. اجازه بدهید روح مهربان و بخشنده تان بدرخشد. آغوش خود را باز کرده و به تمام دنیا عشق بورزید.


فال روز متولدین آبان :

امروز چرخیدن به دور خودتان با حداکثر سرعت و بدون هیچ هدف و انگیزه خاصی هیچ کمکی به آرام کردن بیقراری درونیتان نخواهد کرد. شما برای انجام هر کاری آماده اید و فکر می کنید می توانید با وجود مشکلات مختلف، به اشاره ای به صورت تخته گاز در مسیر رسیدن به هدفتان قرار بگیرید. با این که متاسفانه امروز پیشرفت چندانی نخواهید داشت، نباید مسیری که در پیش گرفته اید را ترک کنید، با سرعت کم هم که شده باید به مسیرتان ادامه دهید. فقط مواظب باشید که خطری در راهتان قرار نداشته باشد و چراغ قرمزها را رد نکنید. داشتن اعتماد به نفس و اطمینان به آنچه می خواهید به دست بیاورید کلید موفقیت شما خواهد بود.


فال روز متولدین آذر :

امروز ممکن است نتوانید به راحتی همیشه با دیگران ارتباط برقرار کنید، چنانچه اطرافیانتان منظورتان را متوجه نشدند به جای این که عصبانی شوید با آرامش اشتباهشان را برایشان توضیح دهید. کارهای کوچکی ممکن است پیش بیایند که در روند معمول کارهای روزانه تان بی نظمی هایی به وجود بیاورند. اما سعی کنید با یک لبخند هرگونه عصبانیت و آشفتگی و انرژی منفی را فراموش کنید. در کارگاه ها و سمینارهای یک روزه در زمینه های خوشبختی و موفقیت ثبت نام کنید تا هم احساس بهتری نسبت به زندگی پیدا کرده و هم با افراد جدیدی آشنا شوید که می توانند اثرات مثبتی روی زندگیتان داشته باشند.

فال روزانه شنبه 23 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

امروز مسائلی که در حالت عادی جذابیتی برای شما ندارند توجه شما را به خود جلب کرده اند. پرداختن به مسائل اسرار انگیز برایتان بسیار جالب و هیجان آور است و بی آن که در دنیای واقعی جایی بروید این موضوعات شما را به سفرهای دور و دراز خواهند برد. ولی فکر کردن به این موضوعات حواس شما را از مسائل و کارهایی که به رسیدگی شما نیاز دارند پرت خواهد کرد. قبل از هر کاری به مسائلی که برایتان در اولویت هستند بپردازید. امشب را با دوستانتان بگذرانید، البته اگر متاهل هستید این یعنی باید وقتتان را با دوستان خانوادگی خود بگذرانید تا عشقتان نیز با شما همراه باشد، امروز حتما باید برای خانواده تان وقت بگذارید.


فال روز متولدین بهمن :

امروز با طبیعت شاد و آرامتان تأثیر بسیار زیادی روی اطرافیان خود می توانید داشته باشید. جذابیتتان شما را به هر کجا که بخواهید می توانید برسید، پس از آن هر جور که دلتان می خواهد استفاده کنید. روی نقاط مثبت تمرکز کنید و در طرف آفتابی خیابان راه بروید. لبخند بزنید و باعث شادی اطرافیانتان بشوید. شما آدمی نیستید که بتواند نسبت به بی توجهی و نادیده گرفته شدن بی تفاوت باقی بماند. اگر احساس کردید که شخص دیگری در مرکز توجه قرار دارد بدون آن که عصبانی شوید و با خونسردی جای خودتان را پس بگیرید. احساس می کنید کسی که دوست دارید با شما بدرفتاری می کند؟شاید این فقط انعکاس رفتار خودتان است!


فال روز متولدین اسفند :

شما فکر می کنید که دیگران از شما توقعاتی بیش از حد و بیجا دارند و قابلیت هایتان نیز آنطور که باید و شاید دیده نمی شود و توجهی که لیاقتش را دارید به شما نشده است. اگر می خواهید جدی گرفته شوید بیش از هر چیز دیگری باید به چیزهایی که برایتان اولویت دارند توجه کنید. شما دوست دارید که به فرد بهتری تبدیل شوید و این موضوع می تواند کمک بسیار زیادی به رشد و پیشرفت شخصی شما بکند. می خواهید رابطه ای که برایتان از اهمیت زیادی برخوردار است را به مرحله جدیدی برسانید، برای این کار باید مسائلی که به رسیدگی فوری شما نیاز دارند را در نظر بگیرید و با بی تفاوتی از کنار آنها عبور نکنید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 370 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php