کد خبر : 267896 تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰:۱۵

فال روزانه شنبه 21 تیر 99

فال روزانه شنبه 21 تیر 99 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : شما معمولا دوست دارید در مرکز توجه قرار داشته باشید و چشم همه به شما باشد، ولی امروز احساساتی ضد و نقیض دارید و دلتان می خواهد خودتان را …

فال روزانه شنبه 21 تیر 99

فال روزانه شنبه 21 تیر 99

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

شما معمولا دوست دارید در مرکز توجه قرار داشته باشید و چشم همه به شما باشد، ولی امروز احساساتی ضد و نقیض دارید و دلتان می خواهد خودتان را کنار بکشید. با وجود این که افکار زیادی در سرتان هستند دلتان نمی خواهد که راجع به آنها با کسی صحبت کنید. با این همه، حتی اگر تظاهر کنید که همه چیز روبراه است و حالتان خوب است، نزدیکانتان متوجه حال غیر عادی شما خواهند شد. این که بین خودتان و دیگران حد و مرزهایی مشخص کنید خیلی خوب است، ولی باید افراد مورد اعتمادی هم داشته باشید که سنگ صبورتان باشند و به رسیدن شما به آرامش کمک کنند. اگر هیچکس دیگری را قبول ندارید حداقل سفره دلتان را پیش عشقتان باز کنید.


فال روز متولدین اردیبهشت :

افکارتان با چنان سرعتی از سرتان می گذرند که نمی توانید خودتان را با این سرعت هماهنگ کنید. شما می خواهید با دیگران در مورد این افکار خود حرف بزنید ولی نگران این هستید که شما را درک نکنند. ولی خوشبختانه اگر گارد دفاعی‌تان را کنار گذاشته و این موضوع را با فردی مورد اعتماد در میان بگذارید خواهید دید که تا چه حد به بهتر شدن حالتان کمک خواهد کرد. اگر مجرد هستید بد نیست به طور جدی به اطرافیانتان فکر کنید، شاید عشق زندگی‌تان در فاصله دو قدمی شما است ولی شما متوجه این موضوع نیست. اگر متاهل هستید امروز به عشقتان نزدیک تر شوید و نگذارید دغدغه های زندگی و روزمرگی شما را از یکدیگر دور کند.


فال روز متولدین خرداد :

امروز موضوعات و مسائل موجود در محل کارتان زیاد برایتان جذاب نیستند و ترجیح می دهید به چیزهای جالب تری فکر کنید؛ ولی متأسفانه باید این نکته را به یاد داشته باشید که قرار نیست همیشه همان کاری را بکنیم که دوست داریم؛ پس به کارتان برسید! برخی مشکلاتی که در خانه وجود دارند ممکن است به طور ناگهانی بروز پیدا کنند. مشکلات مربوط به لوله کشی، وسایل برقی و دیوارها که نیاز به تعمیر دارند. بهترین کار ممکن این است که به جای این که منتظر بمانید و ببینید چه می شود بلافاصله برای تعمیر آنها اقدام کنید زیرا هر چقدر که این مشکل را نادیده بگیرید حل کردن آن سختتر خواهد شد. بهتر است بجای این که خودتان دست به کار شوید از نیروهای متخصص کمک بخواهید.

 

فال روزانه شنبه 21 تیر 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

به جای لوس کردن اطرافیانتان و راحت کردن خیال آنها با حرف های ملایم و همراه با مهربانی ترجیح می دهید آنها را تشویق کنید که قدرتمند باشند و کنترل زندگیشان را خودشان در دست بگیرند. شاید این رفتار شما در ابتدا به نظر آنها همراه با خشونت و سرسختی باشد، ولی وقتی کسی را دوست دارید لازم است گاهی با او خشن رفتار کنید؛ مثل پرنده مادری که جوجه‌هایش را از لانه بیرون می اندازد تا پرواز کردن را یاد بگیرند. شاید طرف مقابلتان از این رفتار شما اشتباه برداشت کند و شما را متهم به حمایت نکردن از خود بکند، ولی تسلیم نشوید؛ وقتی او نتیجه این رفتارتان را در آینده ببیند از شما بخاطر لطفی که در حقش کرده‌اید تشکر خواهد کرد.


فال روز متولدین مرداد :

امروز دچار دوگانگی شده‌اید و از طرفی دوست دارید برنامه‌ها و افکارتان را با دیگران در میان بگذارید و از طرف دیگر هم حوصله حرف زدن ندارید. متاسفانه اگر به دیگران نگویید در سرتان چه می گذرد کنار آمدن با آنها کار دشواری خواهد بود. قراری که برای دیدن یکی از دوستان نزدیک و یا عشقتان دارید در طول روز ممکن است به دلایلی که کنترل آن از دست شما خارج است بهم بخورد. تغییرات ناگهانی در برنامه‌تان، اتفاقات کوچک و امثال آن باعث تأخیر شما خواهند شد. اما تسلیم نشوید، شما می توانید به قرارتان برسید، فقط کمی با تأخیر! این اتفاقات برای همه پیش می آیند، خودتان را به خاطر آنها عصبانی نکنید تا بتوانید با روی باز سر قرارتان حاضر شوید.


فال روز متولدین شهریور :

برنامه‌هایی که برای انجام کارهای عقب افتاده خانه دارید را چیزهای مختلفی مثل تماس تلفنی از عزیزی که دور از شما زندگی می کند بهم خواهند ریخت. این تماس آنقدر شما را هیجان زده خواهد کرد که بعد از تمام شدن این مکالمه دیگر آمادگی و تمرکز کافی برای انجام برنامه‌هایتان را نخواهید داشت. اشکالی ندارد، بعدا هم می شود این کارها را انجام داد، یک روز دیرتر تأثیر فراوانی نخواهد گذاشت، خودتان را نگران نکنید. اگر دیگران با انتخابی که کرده‌اید موافق نیستند خودتان را نگران نکنید، شاید در ابتدای راه کمی دور و برتان خلوت شود، ولی وقتی ببینند چقدر در خواسته و تصمیمتان جدی هستید شما را تحسین و حمایت خواهند کرد.

فال روزانه شنبه 21 تیر 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

امروز به نظرتان راه روبرویتان مبهم و نامشخص است و به همین خاطر هم هر لحظه ممکن است تسلیم شوید. شما مجبور به انتخاب بین احساس و منطقتان هستید و هر کدام از آنها مزایا و معایب خودش را دارد. بهر حال نمی توان همزمان هر دوی آنها را با هم داشته باشید و دیر یا زود باید یکی از آنها را انتخاب کنید. با وجود این که توجیه کردن یک تصمیم منطقی آسانتر به نظر می رسد، اگر به حرف دلتان گوش کنید در دراز مدت خوشحال تر خواهید بود. چه مجرد باشید و چه متاهل یادتان باشد که این هفته با کلمات زیبا با طرف مقابلتان حرف بزنید، بی آن که در حرف زدن زیاده روی کرده باشید، همه می دانند که سکوت به جای خود چقدر ارزشمند است.


فال روز متولدین آبان :

گزینه های متعددی که پیش رویتان قرار گرفته‌اند شما را هیجان زده و تا حدودی نگران کرده‌اند و احساس می کنید که برایتان لازم است که کمی خودتان را کنار کشیده و در خلوت خودتان و سر صبر و حوصله حرکت بعدی‌تان را برنامه ریزی کنید. اگر حد و مرزهای بین خودتان و دیگران را مشخص کنید با افراد کمتری مجبور خواهید بود سر و کله بزنید. خوشبختانه با حذف کردن سر و صداهای اضافه می توانید مکالماتی با معنا و به درد بخور داشته باشید. اگر نظرات کسی با شما سازگار نبود نترسید، اختلاف نظر یکی از مولفه های لازم برای رشد عقل و منطق شما است. اگر مجرد هستید این هفته انرژی مضاعف برای یافتن عشقتان خواهید داشت، آن را ساده از دست ندهید.


فال روز متولدین آذر :

امروز شما لباس کارآگاهی‌تان را به تن کرده‌اید و به دنبال پیدا کردن قطعات گمشده پازلی هستید که اطلاعات لازم برای گرفتن تصمیمی مهم در رابطه با کارتان را تکمیل می کند. شاید ناگهان وسوسه شوید که بی خیال این کارها شده و بر اساس آنچه حس ششمتان به شما می گوید تصمیمتان را بگیرید، ولی عاقلانه تر این است که پیش از هر کاری اطلاعات لازم را جمع آوری کنید و جوانب را در نظر بگیرید. بر خلاف آنچه خودتان فکر می کنید اکنون زمان خیلی خوبی برای استفاده از احساسات درونی و خلاقیتتان نیست و باید احتیاط بیشتری به خرج دهید. با عشقتان قرار بگذارید تمام این هفته با کارهای تازه و متفاوت یکدیگر را غافلگیر کنید، این کار تجربه بسیار خوبی برای هر دوی شما خواهد بود.

فال روزانه شنبه 21 تیر 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

با وجود این که دلتان می خواهد امروز بحث های پر شور و هیجان داشته باشید نباید فقط برای برطرف کردن نیاز خودتان به انگیزش روانی با دیگران جر و بحث راه بیندازید. هر مکالمه ای که در طی روز دارید را به چشم فرصتی برای بهبود بخشیدن به رابطه بین شما و طرف مقابلتان نگاه کنید. البته داشتن یک مکالمه خیلی بیشتر از بیان کردن نقطه نظراتتان است. شما نباید متکلم وحده باشید، باید سوال هم بپرسید و به حرف‌ها و پاسخ های طرف مقابلتان هم به دقت گوش کنید. داشتن نگرشی بیطرفانه از تبدیل شدن یک بحث خوشایند به چالشی بزرگ جلوگیری خواهد کرد. صبح قبل از رفتن به سر کار حتما نگاهی به تیترهای اصلی روزنامه‌ها بیندازید!


فال روز متولدین بهمن :

شما احساس می کنید که وقتتان دارد تمام می شود و باید پروژه ای که در محل کارتان در دست انجام دارید را هر چه سریعتر تمام کنید تا بتوانید به سراغ کار بعدی بروید. ولی این استرس و نگرانی باعث خواهد شد که شما دچار خطا بشوید و در نتیجه انجام کارتان بیش از آن چیزی که باید، طول بکشد. خوشبختانه شما تجربه کار کردن تحت فشار را دارید و تنش های کاری برایتان غریبه نیستند. شما مهارت کافی برای کنترل اوضاعی که به وجود آمده است را دارید و می توانید در عین رعایت احتیاط و حفظ ثبات، از نبوغ و خلاقیت خود برای انجام این کار استفاده کنید. نگران این که دیگران چه فکر می کنند نباشید و کاری که می دانید درست است را انجام دهید.


فال روز متولدین اسفند :

امروز شما می توانید به راحتی تبدیل به یک آدم بیمزه شوید که بدون آن که به اثرات رفتار خود روی اطرافیان فکر کند سعی می کند حرف هایش را با بامزه بازی همراه کند. متاسفانه آنچه به نظر شما جالب و خنده دار می آید ممکن است به نظر یک نفر دیگر تنها اتلاف وقت و انرژی باشد و هیچ جذابیتی هم نداشته باشد. اشکالی ندارد، شما با حال خودتان خوش باشید و فقط حواستان باشد دل کسی را با حرف هایتان نشکنید. امروز روابط عاطفیتان ممکن است برای شما با هیجان بسیار زیادی هماه باشند و اتفاقات غیر منتظره ای برایتان بیفتند. به نظر می رسد رابطه بین شما و کسی که دوست دارید دارد محکمتر و جدیتر می شود.

4/5 - (3 امتیاز)
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 986 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php