کد خبر : 241670 تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰

فال روزانه شنبه 21 اسفند 1395

فال روزانه متولدین فروردین ملاقات ماه با نشانه شما بهتان قدرت می‌دهد بدون این که در قبال کارتان انتظاری داشته باشید، احساسات خود را ابراز کنید. اما بازخوردی که امروز دریافت می‌کنید اصلا برایتان مفید واقع نخواهد شد؛ چراکه به دلیل بسته شدن ارتباط بهرام و نپتون افراد دیگر اصلا …

فال روزانه شنبه 21 اسفند 1395

فال روزانه متولدین فروردین

ملاقات ماه با نشانه شما بهتان قدرت می‌دهد بدون این که در قبال کارتان انتظاری داشته باشید، احساسات خود را ابراز کنید. اما بازخوردی که امروز دریافت می‌کنید اصلا برایتان مفید واقع نخواهد شد؛ چراکه به دلیل بسته شدن ارتباط بهرام و نپتون افراد دیگر اصلا درک روشنی از شما ندارند. به خودتان اعتماد کنید و برای احساسات خود بیشتر از احساسات افراد دیگر اهمیت قائل بشوید.فال روزانه

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز شما واقعاً خلاق و هوشمند هستید، اما اگر در مقابل دیدگاه‌های عالی‌تر مقاومت کنید مشکل ایجاد خواهد شد. شما به خصوص مواقعی که فکر می‌کنید خطرهای زیادی تهدیدتان می‌کند، حسابی گیج و آشفته می‌شوید. باوجود اینکه شما بر روی جزئیات بیشتر تمرکز می‌کنید، ولی اینها جزئیاتی شبیه به هم هستند که باعث شکست خوردن‌تان می‌شوند. برعکس شما باید ایده‌های بزرگ داشته و خطر کردن را بپذیرید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز طبقه بندی کردن اولویتها برای شما تبدیل به معضلی شده است، برای اینکه شما می‌خواهید از تصمیم‌گیری کردن در مورد مسائل مهم دوری کنید. این سخن به این معنی نیست که شما باید هدفهای خود را رها کنید، بلکه الان زمان این است که باید مدتی به دنبال یاری گرفتن از دوستی باهوش یا یک شریک باشید. از اینکه شانس داشتن موقعیتی خوب و پیشرفت کردن در شغل کنونی‌تان را از دست داده‌اید نگران نباشید. بررسی کردن مسائلی که شما از آنها گذشته‌اید می‌تواند موقعیت شما را تثبیت کند و امکان انجام دادن کارهای خاص را افزایش دهد.

فال روزانه متولدین تیر

امروز دیگران از شما می‌خواهند که نقش راهنمای آنها را بازی کنید و شما هم دوست دارید تا جایی که می‌توانید به آنها کمک کنید. ماه در دهمین خانه شما به نیازهای جدید شما اشاره می‌کند و شما را فردی دلسوز می‌داند. کمک کردن به به کسانی که با شما رابطه نزدیکی دارند کار قبل تحسینی است، اما انگیزه‌های شما می‌توانند کارهای خوبی که هم اکنون انجام می‌دهید را کم ارزش کنند. شما نباید در عوض کاری که انجام می‌دهید چیزی بخواهید. کمک شما زمانی باارزش می‌شود که شما فقط به خاطر خود آنها بهشان کمک کرده باشید.

فال روزانه متولدین مرداد

شما در این روزها دارای مشغولیات بسیاری هستید و از این همه فعالیت خسته شده اید. توصیه می‌کنیم تمام کارهایتان را متوقف کنید زیرا شما برای انجام بعضی از کارهایتان حوصله و رغبت ندارید به همین دلیل بیش از پیش خسته می‌شوید. بهتر است کارهایی را که مایل به انجام دادن هستید از کارهایی که تمایلی برای انجام شان ندارید جدا کنید. زیرا انرژی را که برای آن کار می‌گذارید اگر برای کار دیگری هزینه کنید نتیجه‌های بهتری خواهد داشت.

فال روزانه متولدین شهریور

شما به تازگی صحبت‌های خود را نسنجیده و بدون فکر بیان می‌کنید، اول به سخنانی که در رابطه با دیگران می‌خواهید بر زبان بیاورید فکر کنید و سپس آنها را ابراز کنید. در رابطه با پیشنهادهایی که در زمینه اجتماعی و یا حتی شخصی به شما می‌شود کمی‌سریع تر تصمیم گیری کنید، زیرا با تامل زیاد در رابطه با هر موضوعی تنها فرصت‌های طلایی زندگی‌تان را از دست می‌دهید. توصیه می‌کنیم خود را عادت دهید که تصمیم گیری‌هایتان را به تعجیل بیاندازید، زیرا هر روز و همیشه برای شما پیش نهادهای عالی و خوبی وجود ندارد پس از هر فرصتی نهایت استفاده را ببرید.

فال روزانه متولدین مهر

به نظر می‌رسد امروز خیلی از خودتان مطمئن باشید،‌ اما این اعتماد به نفس کاذب شما ممکن است بسیار غلط باشد اگر شما زمانی برای این نگذارید که دیگران را به خوبی زیر نظر بگیرید. اکنون بسیار راحت است که یک نکته جزیی اما بسیار مهم را از دست بدهید،‌ که می‌تواند در زمان و پول شما صرفه جویی کند و برای تان مفید باشد. کار زیرکانه شما اکنون این است که کارهایی که قبلا کرده اید و حرفهایی را که قبلا گفته اید را دوباره چک کنید،‌ به خاطر اینکه دوستانتان ممکن است از این اطلاعات غلطی که شما به آنها داده اید صدمه ببینند.

فال روزانه متولدین آبان

این روزها خوش بینی هوشیارانه بخش عمده داستان زندگی شما را تشکیل می‌دهد!! شما امیدوار هستید که همه چیز بهتر و بهتر شود، اما نباید خیلی هم به تجربیات اخیر خود اطمینان داشته باشید. باوجود این امروز که ماه وارد برج ثور می‌شود شما می‌تواند مقصد خود را ببینید. اگر هیچ رویدادی به آن سرعتی که شما دلتان می‌خواهد اتفاق نمی‌افتد، لازم نیست که سرعت سفر خود را بیشتر کنید!

فال روزانه متولدین آذر

شما امروز سعی می‌کنید که شکست‌های خود را جبران کنید، اما مشکل واقعی مربوط به اتفاقاتی که در زمان حال رخ داده نیست. عقده‌های روحی مربوط به گذشته می‌تواند کاملاً مانع به وجود آمدن جریان‌های عاطفی در زندگی‌تان شود. پس همین حالا افکار و رویاهای قدیمی را به زمان حال آورده و بهشان فکر کنید. آیا می‌خواهید به خاطر مشکلات گذشته لذت بردن از زمان حال را از خودتان دریغ کنید؟

فال روزانه متولدین دی

هم اکنون شما درگیر این فکر شده‌اید که افراد دیگر نمی‌توانند به راحتی در مورد هر موضوعی با شما صحبت کنند. خوشبختانه افکار شما بالاخره شما را به مسیر درستی می‌رساند ولی دقیقا بهتان نمی‌گوید برنامه ریزی‌تان خوب بوده یا بد. ولی بهتان امکانات و اختیارات بیشتری می‌دهد تا چیزهای جدیدتری را وارد زندگی خود کنید. اگر کمی بیشتر به ایده‌های افراد دیگر هم توجه کنید اولین قدم را برداشته‌اید و امکان این را فراهم آورده‌اید که به دوستان و خانواده تان نزدیک تر شوید.

فال روزانه متولدین بهمن

افراد دیگر شما را فردی می‌دانند که همیشه می‌دانید چگونه خوش بگذرانید! اما زندگی شما طوری نیست که به این سادگیها لذت ببرید و امروز ماه وارد هشتمین خانه‌تان یعنی خانه احساسات مشترک می‌شود و بهتان انگیزه می‌دهد که مشکلات پیچیده که راه حل راحت و سریعی ندارند را مطرح کنید. باوجود این بیان کردن آرزوهای قلبی تان ممکن است به بحث عمیقی منجر شود که این بحث دوستی‌های مهم شما را تقویت می‌کند.

فال روزانه متولدین اسفند

شما با پرورش دادن خود و دیگران تمایل دارید که کاملاً در حرفه‌تان پیشرفت کنید، اما امروز صدایی از درونتان برخواسته و از شما خواسته‌های بزرگتری دارد. حتی اگر شما بدانید که جسمتان لزوماً به تحرک بیشتر –اعم از روحی و فیزیکی- نیاز ندارد، باز هم احساس آشفتگی می‌کنید. باوجود این شما کاملاً عملکردی همراه با ریسک را بیشتر از عملکردی معمولی می‌پسندید. بدون اینکه خود و دیگران را به مخاطره بیندازید سعی کنید راهی که شما را سریعاً به مقصود می‌رساند را بیابید.

فال روزانه شنبه 21 اسفند 1395

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه شنبه 21 اسفند 1395

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 224 بار
برچسب ها : ، ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php