کد خبر : 261410 تاریخ انتشار : شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۰:۳۷

فال روزانه شنبه 2 شهریور ۹۸

فال روزانه شنبه ۲ شهریور ۹۸ فال روزانه متولدین فروردین: امروز ممکن است خواب های خیلی عجیب یا آشفته ای ببینید که ذهنتان را به خود مشغول خواهند کرد. ضمیر ناخودآگاه شما امروز به شدت فعال شده است و این تصاویری که دیده اید به احتمال زیاد نشانه ها و …

فال روزانه شنبه 2 شهریور ۹۸

فال روزانه شنبه ۲ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین فروردین:

امروز ممکن است خواب های خیلی عجیب یا آشفته ای ببینید که ذهنتان را به خود مشغول خواهند کرد. ضمیر ناخودآگاه شما امروز به شدت فعال شده است و این تصاویری که دیده اید به احتمال زیاد نشانه ها و پیام هایی در خود دارند، پس با دقت به آنها فکر کنید. هر چند عجیب به نظر می رسد اما شاید حتی بتوانید از این راه به مشکلات موجود در روابط عاطفی خود و ریشه های آنها پی ببرید! با وجود میل شدیدی که به حفظ استقلال خود دارید، امروز نسبت به همیشه به عشق و محبت طرف مقابلتان بیشتر نیاز دارید و این موضوع چالشی را در شما به وجود آورده است که حل آن برایتان کمی دشوار خواهد بود.

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

امروز ناگهان خواسته های عجیب و غریبی پیدا کرده اید و خودتان هم نگران این هستید که مبادا با بیان کردن آنها بین شما و شخصی که دوست دارید فاصله بیفتد و آرامشی که در حال حاضر در رابطه تان وجود دارد از بین برود. شاید با خودتان تصمیم بگیرید که این احساسات و نیازهایتان را بی آنکه چیزی به کسی بگویید در قلب خود دفن کنید، اما دیگر تا به حال باید این را فهمیده باشید که سرکوب کردن هر احساسی تنها باعث شدیدتر شدن آن خواهد شد. بهتر است سعی کنید صمیمیت بین خودتان و طرف مقابلتان را بیشتر کنید تا هر دو طرف بتوانند بدون هیچ گونه نگرانی در مورد نیازهایشان صحبت کنند.

فال روزانه متولدین خرداد:

بعضی از وسایل و ابزارهای الکترونیکی که شما به طور معمول استفاده ی زیادی از آنها دارید امروز ممکن است خراب شوند و یا حداقل میزان کارآیی مورد انتظارتان را نداشته باشند. این موضوع می تواند شما را عصبانی کند، اما مواظب باشید حرصتان را با مشت و لگد و حرکاتی از این دست سر آنها خالی نکنید، به جای این کارها با یک فرد متخصص تماس گرفته و بخواهید که آنها را برایتان تعمیر کند. امروز بعضی از دوستانتان با حرف های اغراق آمیز و داستان های عجیبی که تعریف می کنند علامت سوال های بسیاری را در ذهن شما ایجاد می کنند. از سؤال پرسیدن خجالت نکشید و اگر نقطه مبهمی در حرف هایشان وجود دارد راجع به آن صحبت کنید.

فال روزانه متولدین تیر:

شما امروز نسبت به انجام به موقع کارها حساسیت فوق العاده ای دارید، اما وادار کردن افرادی که با آنها سر و کار دارید به این که وظایف خود را سر وقت انجام دهند ممکن است برایتان دشوار و آزار دهنده باشد. نگران نباشید زیرا کارها در آخرین لحظه به طور معجزه آسایی روبراه می شوند. اگر هنوز مجرد هستید امروز ممکن است با فرد جدیدی آشنا شوید که شما را به شدت به خود جذب خواهد کرد. شاید فکر کنید که او بهترین زوج برای شما می تواند باشد، اما بهتر است کمی بیشتر احتیاط به خرج دهید. این شخص به ظاهر فوق العاده ممکن است ویژگی های رفتاری ناپسندی داشته باشد که شما از آنها آگاه نیستید، پس کمی به خودتان وقت بدهید تا شناخت بهتری از او پیدا کنید.

فال روزانه شنبه ۲ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین مرداد:

ممکن است که شما رویاهایی در سر داشته باشید که با زندگی فعلی شما و آنچه در حال حاضر دارید انجام می دهید از زمین تا آسمان فرق داشته باشند. شما ترجیح می دهید که فعلا چیزی در مورد این موضوع به اطرافیان خود نگویید تا از نصیحت ها و مخالفت های احتمالی آنها اجتناب کنید، اما صحبت کردن با دوستی که مورد اعتمادتان است می تواند حالتان را خیلی بهتر کند. امروز در خانه کارهای مهمی برای انجام دادن دارید، اما مهمان های ناخوانده به شما اجازه نمی دهند کارهایتان را آن طوری که انتظارش را داشته اید پیش ببرید. به جای اینکه عصبانی و ناراحت شوید، در صورتی که کارتان آنقدر مهم است که نمی شود آن را به تعویق انداخت، وضعیت را برای مهمان هایتان توضیح دهید.

فال روزانه متولدین شهریور:

امروز شما به بودن در اجتماع نیاز شدیدی دارید، اما بودن در کنار دیگران شاید به آن خوبی که انتظار دارید هم نباشد. اختلاف نظرهایی که بین شما و اطرافیانتان وجود دارند ممکن است باعث شوند که احساس تنهایی بکنید و بخواهید از آنها فاصله بگیرید. به جای این که خودتان را از بحث کنار بکشید نظرهایتان را صادقانه بیان کنید، شاید بتوانید با صحبت کردن در مورد اختلاف نظرها نقاط مشترک زیادی پیدا کنید. امروز تا جایی که می توانید به طور حضوری با دوستان و اعضای خانواده صحبت کنید، زیرا تماس ها و پیام های اینترنتی و امثال آن با مشکلات زیادی همراه خواهند بود و به احتمال زیاد نخواهید توانست ارتباط مطلوبی برقرار کنید.

فال روزانه متولدین مهر:

به نظر می رسد که مسائل و مشکلات مالیتان دارند بیشتر و بیشتر می شوند و شما برای یافتن راه حلی برای رهایی از آنها تحت فشار قرار گرفته اید. این وضعیت موقتی است، اما این فشاری که روی خود احساس می کنید بجای این که به شما کمکی بکند بیشتر حالت بازدارنده دارد. همه ی این کارها را کنار بگذارید و این آخر هفته را با خیال راحت استراحت کنید و خوش بگذرانید، کمی که حال روحیتان بهتر شود خیلی راحت تر خواهید توانست راه حل این مشکلات خود را پیدا کرده و بودجه تان را مدیریت کنید. امروز شما هیچ تمایلی به تنها ماندن ندارید، پس تا می توانید دور خودتان را با دوستان و اعضای خانواده شلوغ کنید و در کنار آنها خوش باشید.

فال روزانه شنبه ۲ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین ﺁبان:

امروز اوضاع در محل کارتان اصلا باب میل شما نیست و احساس می کنید پشت پرده یک چیزهایی در جریان است که شما از آن بیخبر هستید. یکی از همکارانتان هم که معمولا خیلی راحت تر ارتباط برقرار می کرده است از شما فاصله گرفته و تمایلی به صحبت کردن نشان نمی دهد. در هر حال به نفعتان است که زیاد به کنار زدن این پرده ی اسرار اصرار نورزید. شاید همه ی اینها خیالات باطلی بیش نیستند و همکارتان فقط درگیر افکار و مسائل شخصی خودش است. فراموش نکنید که احترام یک خیابان دو طرفه است. امروز در خانه ماندن شما را دیوانه خواهد کرد، پس حتما، حتی اگر برای مدت کوتاهی هم که شده از خانه بیرون بزنید و هوایی بخورید.

فال روزانه متولدین ﺁذر:

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید تصاویر واضحی از رویاهای شب گذشته ی خود در ذهنتان خواهید داشت که درک آنها برایتان دشوار به نظر می رسد. آنها را یک جا یادداشت کرده و کمی در موردشان فکر کنید، این کار کمک زیادی در درک آنها به شما خواهد کرد. امروز برای شما در نظر گرفتن منطق و احساس و ایجاد تعادل بین آنها کار سختی به نظر می رسد و به همین دلیل هم ترجیح می دهید که فعلا به چالش هایی که در رابطه عاطفیتان وجود دارند نزدیک نشوید، اما این کار کمک چندانی به شما نخواهد کرد. سعی کنید در مورد چیزهایی که ذهنتان را مشغول کرده اند با طرف مقابلتان صحبت کنید. اشکالی ندارد اگر تصمیم گیری را به روزهای دیگر موکول کنید.

فال روزانه متولدین دی:

اطرافیان شما معمولا وقتی با مشکلی مواجه می شوند به سراغ شما می آیند، زیرا خوب می دانند که هیچ کس در مواجهه با مشکلات نمی تواند به سرسختی شما باشد، اما امروز شما برعکس همیشه حتی برای حل مسائل و انجام کارهای خودتان هم با مشکل مواجه هستید و نمی توانید روی هیچ کاری تمرکز کنید. اشکال ندارد! کمی استراحت کنید. امروز شاید یکباره با دوستانتان تصمیم بگیرید کاری هیجان انگیز و ماجراجویانه انجام دهید، مثلا بدون مقدمه به یک سفر یکی دو روزه در دل طبیعت بروید. به احتمال زیاد به شما خوش خواهد گذشت، اما باید در نظر داشته باشید به جایی بروید که به خوبی می شناسید و احتمال بروز مشکلات برایتان در حداقل میزان ممکن قرار دارد.

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز ممکن است اخباری به گوشتان برسد که مژده ی موفقیت حرفه ایتان را برای شما به همراه داشته باشد، شما مسلما خیلی هیجان زده خواهید شد، اما باید مواظب باشید که این هیجان خود را زیاد در میان همکارانتان بروز ندهید، زیرا این کار شما ممکن است باعث ایجاد احساس حسادت در بعضی از آنها شده و همین برایتان دیر یا زود دردسرساز خواهد شد. به نفعتان است که هیجان و خوشحالی خود را با خانواده و دوستانتان در میان بگذارید. شاید برنامه های خیلی زیادی برای امروزتان چیده باشید و در نیمه های روز ناگهان به این نتیجه برسید که انجام این همه کار در یک روز غیر ممکن خواهد بود. هنوز دیر نشده، کارهای غیر ضروری را حذف و برنامه تان را سبک تر کنید.

فال روزانه شنبه ۲ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین اسفند:

اگر قرار است به یک سفر هوایی به مقصدی دوردست بروید به شما توصیه می کنیم که این سفر را در صورت امکان به تعویق بیندازید. اگر حتما باید به این سفر بروید، خودتان را برای تأخیر، گم شدن چمدانتان و یا تکان های شدید هواپیما به خاطر شرایط بد هوا آماده کنید. همچنین، امروز روز خوبی برای برنامه ریزی کردن برای رفتن به یک سفر نیز نخواهد بود، زیرا آن سفر حتی اگر چند هفته بعد هم باشد با همین شرایط همراه خواهد بود! پس چند روزی دست نگه دارید. امروز شما اصلا حال و حوصله ی کارهای تکراری و خسته کننده ی روزمره را ندارید، پس تا جای ممکن برنامه تان را سنگین نکنید و بیشتر وقتتان را به تفریح و استراحت اختصاص دهید.

فال روزانه شنبه 2 شهریور ۹۸

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه شنبه 2 شهریور ۹۸

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 208 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php