کد خبر : 262633 تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱:۰۱

فال روزانه شنبه 2 آذر 98

فال روزانه شنبه ۲ آذر ۹۸ از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : امروز مشکلات و مسائل احساسی مربوط به گذشته دوباره به سراغ شما خواهند آمد، اما نباید اجازه دهید این موضوع باعث ناراحتی شما شود. به این وضعیت به چشم …

فال روزانه شنبه 2 آذر 98

فال روزانه شنبه ۲ آذر ۹۸

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

امروز مشکلات و مسائل احساسی مربوط به گذشته دوباره به سراغ شما خواهند آمد، اما نباید اجازه دهید این موضوع باعث ناراحتی شما شود. به این وضعیت به چشم موقعیتی نگاه کنید که به شما اجازه خواهد داد خودتان را از بحران های گذشته که باعث محدودیت شما شده اند نجات دهید. غلبه به هر نوع محدودیتی، خواه عاطفی، معنوی و یا جسمانی، می تواند بسیار مفید و سازنده باشد. شما از احساسات منفی زیادی رها خواهید شد و پس از این تجربه ی جدید تمرکز بیشتری پیدا خواهید کرد. شما باید این واقعیت را بپذیرید که انسان ها با هم فرق دارند و ترس های یک نفر می توانند رویاهای یک نفر دیگر باشند؛ به این تفاوت ها احترام بگذارید.


فال روز متولدین اردیبهشت :

امروز از آن روزهایی است که شما می توانید نگاه درستی نسبت به آینده ی حرفه ای خود داشته باشید و در رسیدن به اهداف جاه طلبانه ای که امروز برای خود مشخص می کنید به احتمال زیاد موفق خواهید بود. شما انتظار دارید که یک روز عادی پیش رویتان باشد، اما آنچه پشت صحنه در جریان است آنقدرها هم که انتظار دارید عادی و منطقی نخواهد بود و شرایط غیر منتظره ای برایتان پیش می آیند که شما را وادار به تغییر برنامه هایتان خواهند کرد. گاهی ما با مبارزه با تغییرات اوضاع را تنها بدتر می کنیم، مخصوصا اگر کنترل اوضاع از دستمان خارج باشد. سعی نکنید امروز را با این کارها برای خودتان به یک روز استرس زا تبدیل کنید، شما می توانید از روزتان نهایت لذت را ببرید.


فال روز متولدین خرداد :

امروز وقت گذراندن با خانواده و دوستانتان آنقدرها هم که خودتان انتظار دارید لذت بخش نخواهد بود. البته که خوش و بش کردن با آنها خیلی خوب است، اما بحث هایی که بر سر سیاست، اتفاقات دنیا و موضوعات و مسائل مختلف پیش می آیند ممکن است اختلاف نظرها و به دنبال آن درگیری هایی را ایجاد کنند که باعث اوقات تلخی شما و اطرافیانتان خواهد شد. با این حال این اتفاقات باعث خواهند شد شما شناخت جدیدی نسبت به شخصی که فکر می کرده اید او را خیلی خوب می شناسید پیدا کنید. نگرانی در مورد آینده ی روابط عاطفیتان امروز به شما انرژی و انگیزه ی زیادی داده است تا تمام تلاشتان را برای حل مشکلات موجود در رابطه ی خود به کار بگیرید.

 

فال روزانه شنبه 2 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

انجام تمام کارهایتان در ابتدای روز زمانی را که برای شرکت در فعالیت های اجتماعی در ادامه ی روز نیاز دارید را در اختیار شما قرار خواهد داد. شاید موانع غیر منتظره ای سر راهتان قرار بگیرند و سرعت پیشرفتتان را کاهش دهند، اما داشتن پشتکار و اراده به شما کمک خواهد کرد تا کارهایتان را طبق برنامه تان پیش ببرید. البته این احتمال هم وجود دارد که کارهای جدیدی به برنامه تان اضافه شوند و یا گزینه های جدیدی سر راهتان قرار بگیرند که ترجیح می دهید آنها را امتحان کنید. دعوت هایی که امروز از شما می شوند را بپذیرید چون به احتمال زیاد حسابی خوش خواهید گذراند و از مصاحبت حاضرین در این مهمانی لذت خواهید برد.


فال روز متولدین مرداد :

شما دلتان می خواهد که امروز را به تفریح و خوش گذرانی اختصاص دهید، اما کارهای زیادی در انتظارتان هستند که باید انجام شوند. شما با نا امیدی تمام در تلاش هستید تا تعادلی مناسب بین فعالیت های اجتماعی و مسئولیت های روزمره تان پیدا کنید، اما این کار به سادگی برایتان میسر نخواهد شد. با کمی سیاست و برنامه ریزی شما مجبور نخواهید بود از بین این دو تنها یکی را انتخاب کنید و می توانید هم به کار و هم به تفریحتان برسید. هر پروژه ی جدیدی که امروز آغاز کنید، حتی با وجود موانعی که سر راهتان قرار خواهند گرفت برای شما موفقیت آمیز خواهد بود، به ویژه کارهایی که در ارتباط با فعالیت های خلاقانه و هنری باشند.

فال روز متولدین شهریور :

شما دارید تمام کارها و اهداف خود را در محدوده ی امنی که برای خودتان ساخته اید و همه چیز در آن طبق نقشه ها و تخیلات شما انجام می شود پیش می برید. درست است که این امنیت برای شما اهمیت بسیاری دارد و ترجیح می دهید کارهایتان را بر اساس نقشه ها و برنامه هایی که از قبل داشته اید پیش ببرید، اما گاهی باید از این خط فرضی که به دور خودتان کشیده اید فراتر بروید. تغییری که در جریان کارها ایجاد می شود شاید در ابتدا برایتان آزاردهنده باشد، اما خیلی زود خواهید دید که تجربه های بهتری را برایتان رقم خواهد زد. اجازه ندهید وابستگی به روند همیشگی کارهایتان جلوی داشتن روزی فوق العاده را بگیرد.

فال روزانه شنبه 2 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

شما امروز دوست دارید کاری کنید که همه احساس کنند با آنها مانند یک پادشاه یا ملکه رفتار می شود، اما این رفتار شما می تواند برای خودتان تبدیل به یک منبع استرس شود. خوشبختانه سیاستمدار درونتان پیچیدگی های نیازهای افراد مختلف را درک می کند، اما شما اصرار دارید که می شود نقطه ی مشترکی بین آنها یافت و حس برادری و برابری را بین آنها ایجاد کرد. بهتر است یک بار دیگر به انگیزه ی خودتان فکر کنید و ببینید که آیا واقعا آنچه برایتان اهمیت دارد خوشحالی دیگران است یا می خواهید خوشحالی را با همان معنایی که برای خودتان دارد به آنها تحمیل کنید. سعی کنید آنها را راحت بگذارید و از ایجاد تنش بیهوده جلوگیری کنید.

فال روز متولدین آبان :

امروز شما نمی توانید جلوی خودتان را بگیرید و دائم سوار بر قطار خاطرات در حال سفر به گذشته هستید. این خاطرات می توانند برایتان بسیار شیرین باشند، اما به خاطر آوردن اتفاقاتی که آرزو می کنید ای کاش هرگز پیش نیامده بودند هم می تواند به همان اندازه برایتان آزار دهنده باشد. صحبت کردن در مورد روزهای خوش گذشته با افرادی که در آن روزها با شما همراه بوده اند می تواند مرهم زخم های گذشته باشد، فقط باید مواظب باشید چنان در گذشته غرق نشوید که زمان حال را فراموش کنید. اگر قصد پیدا کردن شغل جدیدی را دارید از همین امروز دست به کار شوید، شاید حتی همین امروز موفق شوید چون بخت با شما یار است.


فال روز متولدین آذر :

با وجود این که هر از گاهی دلتان می خواهد روزتان را به تنهایی بگذرانید، امروز زمان خوبی برای فرو رفتن در لاک تنهاییتان نخواهد بود. شما اهداف و کارهای زیادی در ذهنتان دارید که باید انجام شوند و به هیچ عنوان حاضر نیستید بیخیال انجام آنها شوید. در واقع امروز روز بسیار خوبی برای شروع هر کار و پروژه ی جدیدی خواهد بود و تقریبا در انجام هر کاری می توانید موفق باشید، پس بهتر است به پیله ی تنهاییتان حتی فکر هم نکنید. شما به صحبت کردن در مورد رویاهایتان با دوستان و اطرافیانتان علاقه ی بسیار زیادی دارید، اما امروز آنها حامیان خوبی برای شما نخواهند بود. بهتر است فقط نتیجه ی کار را به آنها نشان دهید و فعلا تا عملی نشدن نقشه هایتان سکوت کنید.

فال روزانه شنبه 2 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

شما علاقه ای به اتفاقاتی که باعث می شوند اطمینان خاطرتان را از دست بدهید ندارید، اما اغلب اولین نفری هستید که در برابر اتفاقات غیر منتظره با رفتاری مثبت واکنش نشان می دهید. اگر شرایطی که فراتر از کنترل شما هستند برنامه هایتان را به هم ریختند هم فرصتاین را خواهید داشت که مداخله کرده و روزتان را نجات دهید. مهارت های مدیریتی شما در سطح بالایی قرار دارند و دیگران هم در وقتی موقعیتی پیش بیاید که به هماهنگی و مدیریت نیاز داشته باشد به راحتی به شما و قدرت تشخیصتان اعتماد می کنند. به جای این که نگران باشید که مبادا کار اشتباهی انجام دهید نظرهای خودتان را پیشنهاد دهید و ببینید دیگران چه فکری در مورد آنها دارند.


فال روز متولدین بهمن :

امروز شما در ابتدای روز انتظار دارید که اوضا ببین شما و طرف مقابلتان روبراه باشد، اما اوضاع در یک چشم به هم زدن تغییر پیدا خواهد کرد. تنش های عاطفی که تا به حال مخفی نگه داشته شده بودند در یک لحظه همچون رعد و برق و با سر و صدای زیاد به میان کشیده خواهند شد. شاید گفتن حقیقت باعث شود که احساس آرامش و راحتی کنید، اما همه چیز تا پایان روز به همین خوبی باقی نخواهد ماند و شاید حتی از گفته هایتان پشیمان شوید. پس سعی کنید تا جای ممکن احتیاط کنید و هر حرفی که به ذهنتان می رسد را به زبان نیاورید. بهترین راه برای پیش بینی آینده ی رابطه تان این است که خودتان آن را بسازید.


فال روز متولدین اسفند :

شاید در ابتدای روز این طور فکر کنید که تمام برنامه هایتان مشخص هستند و تنها کاری که باید انجام دهید این است که همچون یک هنرپیشه ی حرفه ای نقشتان را بازی کنید، اما وقتی دست به کار می شوید انگار یک نفر تمام سناریو و صحنه و همه چیز را تغییر داده و تمام آماده سازی هایتان را بی اثر کرده است. بیخیال آنچه می خواسته اید انجام دهید شوید و خودتان را با شرایط جدیدی که پیش آمده است تطبیق دهید. آغوشتان را به روی ناشناخته ها باز کرده و اجازه دهید زندگی شما را با غافلگیری های خوشایندی که برایتان در نظر گرفته شگفت زده کند. به احتمال زیاد اوضاع خیلی بهتر از آنچه انتظار دارید پیش خواهد رفت.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 220 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

میمیم در تاریخ 21 آذر 1398 گفته : پاسخ دهید

ممیمی

css.php