کد خبر : 256959 تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

فال روزانه شنبه 17 شهریور 1397

فال روزانه متولدین فروردین این روزها مشغله های فکری زیادی دارید. امروز که وقت تان کافی ست، ورزش و تحرک را فراموش نکنید، این کار استرس شما را از بین می برد. گاهی لازم است که همه چیز را کنار بگذارید و تنها خوش بگذرانید. مطمئن باشید که همه چیز به …

فال روزانه شنبه 17 شهریور 1397

فال روزانه متولدین فروردین

این روزها مشغله های فکری زیادی دارید. امروز که وقت تان کافی ست، ورزش و تحرک را فراموش نکنید، این کار استرس شما را از بین می برد. گاهی لازم است که همه چیز را کنار بگذارید و تنها خوش بگذرانید. مطمئن باشید که همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. اگر با عشق زندگی تان به مشکل بر خورده اید، امروز بهترین فرصت برای برقراری ارتباط با او است. سعی کنید بر چیزی اصرار نکنید زیرا بی فایده است. به جای پیچیده کردن مسائل، به سادگی با آنها برخورد کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

مشکلی پیش آماده که غیر قابل حل به نظر می آید. در این شرایط وظیفه شماست تا روحیه خود را حفظ کنید. حتی اگر اکنون کاری از دست تان بر نمی آید، نگران نشوید زیرا به زودی این مشکل هم بر طرف خواهد شد و شما روزهای خوبی را پیش رو خواهید داشت. در مورد مسائل عاطفی بهتر است کمی زاویه دید خود را تغییر دهید و محدودیت ها را بر دارید، در این صورت تفاوت را احساس خواهید کرد. اگر هم مجرد هستید، به زودی فرد ایده آل خود را ملاقات خواهید کرد.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز نسبت به روزهای قبل کمی عصبی به نظر می رسید. اما اگر به پیاده روی بروید یا کمی ورزش کنید، احساس بهتری خواهید داشت. فردی به تازگی وارد زندگی تان شده است، اگر نسبت به او تا به حال تردید داشتید، به زودی شک شما تبدیل به یقین خواهد شود و روزهای بهتری را تجربه خواهید کرد. بهتر است که این روزها در خرج کردن محتاط تر باشید. شما به پولی که در دست تان است، به زودی احتیاج پیدا خواهید کرد.

فال روزانه متولدین تیر

شاید نگران وضع مالی خود باشید اما با برنامه ریزی دقیق این مشکل هم برطرف خواهد شد. یک پیشنهاد کاری به شما می شود که اگر آن را قبلو کنید، شما را در رسیدن به اهداف تان یاری می کند. امروز هر چه را که در دل دارید به نزدیک ترین فرد زندگی تان بگویید تا ببینید عشق با زندگی تان چه می کند. شاید قرار گرفتن در این شرایط در ابتدا برایتان سخت باشد اما به مرور زمان خودتان را با آن هماهنگ خواهید کرد.

فال روزانه متولدین مرداد

نسبت به موضوعی کمی ناراحت و دلگیر هستید اما به زودی همه چیز به حالت طبیعی خود باز می گردد. یک تغییر مثبت در زندگی شما رخ می دهد که احساسات تان را متحول خواهد کرد. اگر در رابطه ای به سر می برید، سعی کنید به دنبال رابطه ای عمیق تر باشید و برای آینده خود برنامه ریزی کنید. اگر هم مجرد هستید، با هر کسی که دست دوستی به سویتان دراز کرد، صادق باشید. اگر در ابتدا تمام حرف هایتان را صادقانه بزنید، سوتفاهمی در آینده پیش نخواهد آمد.

فال روزانه متولدین شهریور

این روزها شرایط شما به طور ناگهانی تغییر کرده است و هماهنگی با آن برایتان کمی سخت است اما نگران نباشید با گذشت زمان همه چیز بر وقف مرادتان پیش خواهد رفت. سعی کنید این استرس را با کارهایی که به آن علاقه دارید یا ورزش رفع کنید. زندگی عاطفی شما به زودی رمانتیک ترین لحظات را تجربه خواهد کرد. اگر برای اولین بار با فردی قرار ملاقات دارید، به زودی می فهمید که طرف مقابل تان فردی منحصر بفرد است که شما مدت ها به دنبال اش بوده اید. فقط آرام آرام قدم بردارید تا همه چیز در مسیر خود پیش رود.

فال روزانه متولدین مهر

اگر چه انرژی امروز شما بسیار زیاد است اما علاقه ای به بیرون رفتن از منزل ندارید. کمی کم صبر شده اید و از هر چیزی دلگیر می شوید. چیزی که در حال حاضر به آن احتیاج دارید، استراحت است. کمی ورزش هم می تواند حالتان را از این رو به آن رو کند. اگر به فردی علاقه دارید، بهتر است که از مشترکات تان بیشتر با او صحبت کنید. این کار شما را به هم نزدیک تر می کند. حتی اگر در ابتدا شرایط آنطور که شما می خواستید پیش نرفت، به تلاش تان ادامه دهید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز بی خودی سر مسئله ای کمی عصبی و ناراحت می شوید. این دیگران نیستند که تغییر کرده اند، بلکه شمایید که صبرتان کم شده است. اگر می خواهید کمی حال و هوایتان عوض شود، به بیرون از خانه بروید و کمی در طبیعت بچرخید و از آن انرژی بگیرید. این کار استرس شما را کاهش می دهد. مدتی است با عشق زندگی تان ارتباط خوبی ندارید اما امروز بهترین فرصت است تا با او به گشت و گذار بروید و انرژی مثبت را به یکدیگر انتقال دهید. در میهمانی که پیش رو دارید، اتفاقات خوبی برایتان رخ خواهد داد. آن را از دست ندهید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز اگر نمی خواهید کسی حواس شما را پرت کند و خلوتتان را بهم بزند، مکانی خلوت پیدا کنید. اگر چه در حالت معمول سر و صدا اعصابتان را خرد نمی کند اما امروز ممکن است کمی روی اعصاب تان باشد. بنابراین تمرکز خود را حفظ کنید تا در کاری که به دست دارید، اشتباه نکنید. برای رابطه عاطفی خود، راه خوبی را در پیش گرفته اید، فقط باید محتاطانه تر قدم بردارید تا شرایط طرف مقابل هم مناسب باشد. تغییری که به زودی در زندگی تان رخ می دهد، مسیر زندگی تان را به بهترین شکل ممکن تغییر خواهد داد.

فال روزانه متولدین دی

اگر چه برای زندگی تان برنامه ریزی کرده اید اما سرنوشت غیر قابل پیش بینی است و بر وفق مراد شما پیش نخواهد رفت. بنابراین اگر گاهی نتوانستید به آنچه می خواهید برسید، دلسرد نشوید. سخت کوشیو انگیزه بالا، شما را در نهایت به هدف تان خواهد رساند. شما فردی شوخ طبع هستید اما اطرافیان تان گاهی تفاوت بین حرف های جدی و شوخی شما را درک نمی کنند و ممکن است گاهی دچار سو تفاهم بشوند، برای جلوگیری از این شرایط کمی محتاطانه تر رفتار کنید. فردی وارد زندگی شما شده است، سعی کنید با او مهربان تر باشید و با اشتباهاتی کوچک، از دست اش ندهید.

فال روزانه متولدین بهمن

در چنین روزی بیش از همیشه مورد تحسین دیگران قرار می گیرید. بنابراین از این فرصت برای نشان دادن توانایی های خود، به خصوص در محیط کار، به خوبی استفاده کنید. به زودی فردی را ملاقات می کنید که از صحبت کردن با او سیر نمی شوید. اگر می خواهید رابطه تان با او ادامه یابد، با احتیاط قدم بردارید و از همین حالا احساس درون تان را صادقانه با او به اشتراک بگذارید. فرقی نمی کند که امروز در چه شرایطی باشید، هر حرفی از شما مورد تاییر دیگران قرار خواهد گرفت. بنابراین از بیان خواسته هایتان نهراسید.

فال روزانه متولدین اسفند

با این که فردی اجتماعی هستید که دوست دارید زمان خود را با دیگران سپری کنید اما امروز را ترجیح می دهید تنها باشید. کارهای زیادی برای انجام دادن دارید اما دور آنهایی که نیاز به تمرکز دارند را خط بکشید و به سراغ آنها که روحیه تان را بهتر خواهند کرد، بروید. اگر می خواهید روحیه بهتری داشته باشید، به دنبال تجربه های جدید باشید. شما فکر می کنید که از چشم یکی از دوستان تان افتاده اید اما این گونه نیست. با تغییر شرایط، همه چیز دوباره مانند قبل خواهد شد.

فال روزانه شنبه 17 شهریور 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه شنبه 17 شهریور 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 508 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php