کد خبر : 241049 تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸

فال روزانه شنبه 14 اسفند 1395

متولدین فروردین تفریح کردن امروز باید بالاترین اولویت را داشته باشد و شما احتمالاً می‌توانید یک تفریح متفاوت برای خودتان پیدا کنید تا خودتان را سرگرم نگه دارید. اما شما احتمالاً نخواهید توانست خود را کاملاً با تفریح کردن مشغول نگه دارید، برای اینکه ماه در دهمین خانه تان شما …

فال روزانه شنبه 14 اسفند 1395

متولدین فروردین

تفریح کردن امروز باید بالاترین اولویت را داشته باشد و شما احتمالاً می‌توانید یک تفریح متفاوت برای خودتان پیدا کنید تا خودتان را سرگرم نگه دارید. اما شما احتمالاً نخواهید توانست خود را کاملاً با تفریح کردن مشغول نگه دارید، برای اینکه ماه در دهمین خانه تان شما را تشویق خواهد کرد که مسئولیت پذیر باقی بمانید. مادامی که شما تلاش می‌کنید که تسلیم تن پروری نشوید، قادر خواهید بود که هر دو کار را با هم انجام دهید.

متولدین اردیبهشت

امروز پنجمین خانه و دوازدهمین خانه شما یعنی خانه های عشق و محبت داغ شده‌اند و بنابراین شما نمی‌توانید در محل کار به راحتی حواستان را روی کارتان تمرکز کنید. عجیب است که اورانوس غیر قابل پیش بینی نیز به سمت آنها کشیده شده و حتی پیدا کردن راه درست برای شما سخت می‌شود. سعی نکنید به خاطر حس مسئولیت خودتان را در محل کار عذاب بدهید، بلکه در عوض امروز را دست از کار کردن شسته و به تفریح کردن بپردازید.

متولدین خرداد

اگر چه شما همیشه به عنوان یک مصلح شناخته می‌شدید ممکن است وسوسه شوید که امروز کمی در دردسر بیفتید. اگر احساس می‌کنید که امروز از شما تقدیر نمی‌شود احساسات و عصبانیت تان می‌تواند خون تان را به جوش بیاورد و فوران کند. بخشی از یک پیشرفت متقابل بودن می‌تواند خوشایند باشد اما اگر دیگران زمان این را نداشته باشند که شما را درک کرده و بفهمند شما که هستید و چه کار می‌کنید احساس بدی به شما دست می‌دهد. با این وجود غصه خوردن و تمارض کردن راه خوبی نیست که دیگران را متوجه خود کنید؛ وضعیت خود را مشخص کنید و تسلیم نشوید؛ اما سعی نکنید که در این راه شخص دیگری را مقصر بدانید و سرزنش کنید.

متولدین تیر

شما همچنان با یک سری از محدودیت های خود خواسته، به کار کردن ادامه می دهید اما در آستانه یک سری تحولات در نوع ارتباطات خود با دیگران قرار خواهید گرفت. این راه جدید و تحولی که تجربه می کنید، مانند یک موج زندگی شما را بهبود خواهد بخشید و طراوت را به زندگی اجتماعی شما باز می گرداند. فقط دو نکته را فراموش نکنید: نکته اول، هر تغییر و تحول یک سری عواقب خواهد داشت و نکته بعدی اینکه مغرور و خودبین نباشید و سعی کنید با دیگران ارتباط خوبی داشته باشید.

متولدین مرداد

بعضی وقت‌ها برایتان آسان نیست که بتوانید ادعای درستی از کاری که انجام داده‌اید داشته باشید. شما اغلب مایل هستید که کمتر پرخاشگر باشید به خاطر اینکه مقابله مستقیم بسیار دشوار است. اکنون، به هر حال،‌ می‌توانید بر دوستان و همکلاسی‌هایتان تکیه کنید برای اینکه در جنگ و مبارزه اخیر از شما حمایت کنند. به نظر نمی‌رسد که این کار تفریح باشد، اما شما حداقل می‌فهمید که تنها نیستید.

متولدین شهریور

عطارد امروز به شما احساس اعتماد به نفس می‌دهد. ممکن است شما یک درگیری مهم با احساسات ناراحت کننده خود داشته باشید، اما بهتر است که آنها را همین الان جارو کرده و زیر قالیچه پنهان کنید. شما می‌توانید دیگران را با نظرات روحیه بخش خود دلگرم و مشتاق کنید. اما اجازه ندهید که گفتن کلمات زیادی شما را از گفتن حقیقت باز دارد.

فال روزانه متولدین مهر

اگر شما با مقوله مربوطه به اعتماد به نفس خود درگیر شده‌اید، امروز وقتی دارید به نقطه ضعف‌های خود فکر می‌کنید شاید به نقطه عطفی برسید. متأسفانه هرکسی ممکن است پشیمان شود؛ همیشه کارهایی هست که باید با روش‌های متفاوت آنها را انجام داد و کارهایی هم هست که ابداً نباید آنها را انجام داد. به جای اینکه سعی کنید کامل باشید، عاقلانه‌تر است که قبول کنید یک انسان هستید و بپذیرید که همه انسانها هم نقطه ضعف‌هایی دارند.

فال روزانه متولدین آبان

شما امروز خیلی احساس ناامنی خواهید کرد، بخصوص اگر یکی از دوستان نزدیکتان و یا شریکتان با بهتر جلوه دادن چیزهایی که خیلی هم خوب نیستند شما را خوب راهنمایی نکند. اگرچه شما هم اکنون می‌توانید به وضوح ببینید که یکی از اطرافیان‌تان تلاش می‌کند شما را بفریبد، اما امکان دارد دلیل این عصبانیت اخیر شما بیشتر ترس‌های خودتان باشد نه رفتار آنها. پس قبل از اینکه عجولانه تصمیم بگیرید، تمام حقایق را بررسی کنید.

فال روزانه متولدین آذر

گرچه به داشتن روابط اجتماعی خوب شناخته شده اید، اکنون نیز موقعیت آن فراهم شده تا بیشتر از آن بهره ببرید. اما باید پرانرژی بودن خود را خوب کنترل کنید که می‌تواند شخص مهمی را برنجاند. نشاط خود را خیلی نشان ندهید اما متعادل رفتار کنید. امروز مودب بودن به این معنی نیست که سکوت کنید بلکه باید بدانید که چه چیزی درست است که بگویید، چقدر صحبت کنید و چه موقع آن را قطع کنید.

فال روزانه متولدین دی

ما امروز خیلی احساس ناامنی خواهید کرد، بخصوص اگر یکی از دوستان نزدیکتان و یا شریکتان با بهتر جلوه دادن چیزهایی که خیلی هم خوب نیستند شما را خوب راهنمایی نکند. اگرچه شما هم اکنون می‌توانید به وضوح ببینید که یکی از اطرافیانتان تلاش می‌کند شما را بفریبد، اما امکان دارد دلیل این عصبانیت اخیر شما بیشتر ترس‌های خودتان باشد نه رفتار آنها. پس قبل از اینکه عجولانه تصمیم بگیرید، تمام حقایق را بررسی کنید.

متولدین بهمن

امروز در خانه شما و همچینن در خانه مربوط به مسائل شغلی‌تان کسوف رخ می‌دهد، بنابراین به شما پیشنهاد می‌شود که خودتان را برای یک حرکت خیلی حرفه‌ای آماده کنید و یا نقش خود در جامعه را اصلاح کنید. اما هر کدام از این کارها راکه انجام بدهید، تأثیرات غیر قابل پیش بینی در فعالیت‌های افراد خانواده‌تان خواهد گذاشت، چرا که این دو موضوع به هم مرتبط هستند. بنابراین به تنهایی تصمیم‌گیری نکنید؛ کسانی را که تصمیم‌گیری‌های شما بر زندگی آنها تأثیر می‌گذارد را هم در تصمیم‌گیری‌هایتان شرکت دهید.

متولدین اسفند

باوجود اینکه ممکن است شما افسرده باشید به فاصله بین چیزهایی که دارید و چیزهایی که می‌خواهید داشته باشید فکر کنید، ولی وقتی که اول صبح ماه به نشانه شما باز می‌گردد روزتان را روشن می‌کند. با این حال شما باز هم در حال تجدید نظر کردن در افکار خود می‌باشید، به خصوص اگر خط فکری شما از نظر مالی و احساسی به نتیجه‌ای که انتظارش را داشتید نرسیده باشد.

فال روزانه شنبه 14 اسفند 1395

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

حتما بخوانید  فال روزانه پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۲

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه شنبه 14 اسفند 1395

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 171 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php