کد خبر : 17441 تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰:۲۱

فال روزانه شنبه 14 اردیبهشت 1392

فال روزانه متولدین فروردین  امروز هر کاری را می خواهید تمام کنید، سردرگم و آشفته می شوید. حس می کنید که از میان ابر و مه راه می روید و از کارهایتان مطمئن نیستید. سعی کنید تمرکز خود را حفظ کنید و مثل همیشه اهل عمل و واقع گرا باشید. …

فال روزانه شنبه 14 اردیبهشت 1392

فال روزانه متولدین فروردین

 امروز هر کاری را می خواهید تمام کنید، سردرگم و آشفته می شوید. حس می کنید که از میان ابر و مه راه می روید و از کارهایتان مطمئن نیستید. سعی کنید تمرکز خود را حفظ کنید و مثل همیشه اهل عمل و واقع گرا باشید. شاید برایتان آسان نباشد، ولی از پس آن برمی آیید. کمی قهوه بنوشید و لیستی از آنچه می خواهید تهیه کنید. گاهی همین کار برای انسان کفایت می کند. امروز روز نظم و ترتیب است. همه ریخت و پاش ها را جمع کنید. سیستم هایی درست کنید که برای شغلتان مناسب و مفید باشد. اگر امروز زمانی را به سازماندهی کارها اختصاص دهید چند روز آینده همه چیز خوب پیش می رود. اگر عشقتان امروز کمی اخمو و عبوس شده است، شاید بخاطر انرژی منفی امروز باشد. شاید بهتر باشد بگذارید با افکارش تنها باشد تا بالاخره به نتیجه برسد. برمی گردد، نگران نباشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز مفاهیم و موضوعات ماوراالطبیعه برایتان جالب می شود. ایده هایی که دوستانتان دارند برایتان عجیب است. با آنها جر و بحث نکنید. در مورد کتاب ها، وبسایت ها یا مجلاتی صحبت کنید که می توانید از آنها اطلاعات بگیرید. از سخنرانی ها و سمینارهای بعدی اطلاعات کسب کنید. امروز بهتر است همه کارهایی که دارید را به انجام برسانید زیرا امروز همه به شما کمک می کنند. با کمک دیگران و اطلاعات و جزئیاتی که می دانند می توانید اطلاعات خود را بیشتر کنید و پیشروی نمایید. انرژی امروز نمی گذارد آنچه را که می خواهید بگویید دقیقاً بیان کنید و پیشنهادی که می خواهید بدهید. ریشه مشکل شما ترس است. به دلیلی در مورد جوابی که آن فرد خاص به پیشنهاد شما می دهد، نگرانید و می ترسید. در واقع شما عقب نشینی می کنید. باید گام اول را بردارید و این کار را انجام دهید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز احساس عجیب و غریبی دارید، گویی چیزی را می خواهید به یاد بیاورید، ولی نمی توانید. خودتان را سر این موضوع اذیت نکنید. به احتمال زیاد چیزی را فراموش نکرده اید، بلکه خواب بدی دیده اید. اگر خوابتان را به یاد نمی آورید، به ضمیر نیمه آگاهتان مراجعه کنید تا خوابتان را به یاد بیاورید. خوابتان را بنویسید. وقتی بدانید خوابتان در مورد چه چیزی بوده همه چیز را به یاد می آورید و ذهنتان دوباره آزاد می شود. امروز به کار خود با نگاهی منتقدانه بنگرید. خطاها را شناسایی کنید. منتقد کارهای خودتان باشید تا مشکلات و خطاها را در نطفه خاموش کنید تا کس دیگری متوجه آنها نشود و در مورد شما فکر بدی نکند. اگر در رابطه کنونی خود در مخمصه گیر افتاده اید و نمی دانید چطور از آن دربیایید، از انرژی امروز بهره ببرید. نگذارید بی تصمیمی و دودلی شما را فلج کند. بهتر است با واقعیت روبرو شوید و آنچه لازم است انجام شود را انجام دهید.

فال روزانه متولدین تیر

 آیا عشقتان با خانواده اش مشکلی دارد؟ اگر اینطور است امروز خبرش را می شنوید. گوش شنوا داشته باشید. درک و واقع گرایی شما برایش بسیار مفید است. به احتمال زیاد او واقعیت ها را نمی بیند و باید از شخص سومی کمک بگیرد تا همه چیز را درک کند. اگر هم برای اولین بار است که کسی را می بینید و تازه آشنا شده اید، صحبت کردن در مورد مسائل برایتان سخت است که این موضوع برایتان عجیب است. چون شما معمولاً اینطور نیستید. باید خودتان را فراموش کنید و به طرفتان و خواسته ها و نیازهایش فکر کنید. امروز دیگران نمی توان از چشم شما به مسائل بنگرند. پس سعی نکنید آنها را متقاعد کنید چون این تلاشتان به ثمر است و موفق نمی شوید. پس به خودتان زحمت ندهید. کارتان را به نحوی که صلاح می دانید انجام دهید و فکر نکنید باید حرفتان را به دیگران ثابت کنید. این کار لازم نیست.

   فال روزانه متولدین مرداد

امروز وقتی راهنمایی هایی دریافت می کنید مراقب باشید. ذهن شما مثل همیشه کار نمی کند. اگر مراقب نباشید به مسیر اشتباهی می روید و باید دوباره همه چیز را از نو آغاز کنید. اگر سوالی دارید خجالتی نباشید و سوالتان را بپرسید. همیشه بهتر است انسان سوال بپرسد تا اینکه کاری را اشتباه انجام دهد. آهسته و پیوسته و با فکر کارها را انجام دهید. در محل کارتان سعی کنید امروز در هر کاری بیشتر احتیاط کنید. هر حرکت نسنجیده ای نتیجه عکس می دهد. آرام باشید و با نقشه جلو بروید. این تاکتیکی است که باعث می شود بیشترین بازده را داشته باشید. اگر عشقتان شما را نادیده می گیرد و شما دلیلش را نمی دانید، طبیعی ترین واکنش شما این است که سکوت کنید. ولی نباید این کار را بکنید، بلکه بهتر است حرف بزنید حتی با آنکه برایتان سخت است. باید با صداقت احساستان را بگویید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز عشق ایده آل سر راهتان قرار می گیرد. اگر تابحال عاشق نشده اید حواستان را جمع کنید. آن فرد عالی و ایده آلی که تازه ملاقات کرده اید، یک روی پنهان هم دارد. در محل کار فردی با دیدگاه های شدیداً رادیکال زندگی را برایتان سخت می کند. این فرد نمی خواهد موفقیت شما را ببیند. تعارض افکار و نظرات وجود دارد و شما هم نمی توانید انعطاف بیشتری داشته باشید. امروز شما در رابطه شخصی تان از کاه کوه می سازید. مشکل کوچکی که بین شما پیش آمده بود ناگهان حل نشدنی به نظر می رسد. خبر خوب برای شما این است که همه اینها ساخته ذهنی شماست، اگر آن را از سرتان بیرون کنید، دیگر مشکل بزرگی بین شما دو نفر محسوب نمی شود. در واقع پیش خودتان فکر می کنید که این همه هیاهو برای چه بود.

فال روزانه متولدین مهر

امروز چیزی که فکر می کنید به شدت به آن نیاز دارید گم شده است یا جایی پنهان است. کل خانه را برای پیدا کردنش می گردید و در این حین از نیافتنش دیوانه می شوید. آیا واقعاً به آن نیاز دارید؟ اگر اینطور است یک لحظه بنشینید و افکارتان را جمع و جور کنید و خوب فکر کنید ببینید آن را کجا گذاشته اید. شاید تصادفی آن را پیدا کنید یا به ذهنتان برسد که آن را کجا گذاشته اید. آرام باشید. ارتباطات خوبی که با افراد دور و برتان در چند روز اخیر داشته اید کم کم فرو می پاشد. ناگهان همه سکوت می کنند. زیرا در طول موج های متفاوتی هستند. بگذارید به حال خودشان باشند و زیاد به آنها فشار نیاورید. شاید نسبت به رابطه ای که دارید بخواهید چشمتان را به روی بعضی چیزها و بعضی حرف ها ببندید. بجای مخالفت کردن با چیزی سعی کنید در مورد آن با عشقتان حرف بزنید. این بهترین راه حل است.

فال روزانه متولدین آبان
امروز به غیبت ها گوش ندهید. هر شایعه ای که پیچیده است مبتنی بر فرضیه های نادرست است و از واقعیت به دور است. ولی با این حال گوینده آن بسیار متقاعدکننده حرف می زند. هر چیزی که می شنوید را خوب بسنجید یا از آن اجتناب کنید. شما در محل کار نمی توانید همه کس را راضی نگه دارید پس سعی کنید کاری را انجام دهید که خودتان را راضی می کند. هر کاری بکنید بالاخره یک نفر ناراحت است. اشکالی ندارد. بگذارید ناراحت باشد. احساسات دیگران مسئولیت شما نیست. کارتان را انجام دهید. انرژی امروز بهترین فضا و اثر را برای اولین قرار ندارد، ولی دنیا که به آخر نرسیده است. ناراحت نباشید. اگر از او خوشتان آمده با هم بیرون بروید و داستانش را بشنوید. گفتگوی شما بسیار داغ و جالب خواهد شد.
فال روزانه متولدین آذر

امروز تجملاتی که دوست داشتید شما را وسوسه می کند. باید پول لازم برای خریدن آن را داشته باشید و از خریدنش مطمئن باشید. قبل از آنکه کارت اعتباری تان را در بیاورید و پولش را بدهید خوب درباره اش فکر کنید. آیا می خواهید این همه پول هزینه کنید؟ آیا این وسیله لازم است؟ تجملات و وسایل لوکس همیشه هم پول هدر دادن نیستند. وقت استراحت و تفریح نیست و باید به کارتان برسید. اگر ندانید که دقیقاً چه باید بکنید از سوی همکاران یا مافوق ها سرزنش می شوید. کارتان را انجام دهید و شکایت نکنید. اگر عشق شما به طرز عجیبی ساکت است و چیزی نمی گوید، شاید به خاطر انرژی امروز باشد. اگر به او فشار بیاورید و سعی کنید از او جوابی بگیرید، همه چیز را بدتر می کنید. بهترین کار این است که او را راحت بگذارید تا خودش به حرف بیاید. صبور باشید. همه چیز درست می شود.

فال روزانه متولدین دی

توفان احساسی امروز ذهن شما را مغشوش می کند. مشکلات خانوادگی روی فکرتان سنگینی می کند و مکالمه بین شما و اعضای خانواده کمتر می شود. نمی دانید چه خبر است و چه باید بکنید. یک نفر هست که می خواهد مشکلاتش را خودش حل کند. این انتخاب اوست، به او کاری نداشته باشید. در محل کار افراد به شما چیزهایی می گویند که باعث می شود تعادل شما از بین برود. نگذارید اعمال آنها بر رویتان تأثیری بگذارد. شما در مسیر درستی هستید، پس حتی ثانیه ای به خودتان شک نکنید. اعتماد به نفس عاطفی شما قوی و بی رقیب است. امروز بین شما و عشقتان بحثی جدی در می گیرد. این فرصت بسیار خوبی است که با هم صداقت داشته باشید و در مورد آینده رابطه خود با هم حرف بزنید. تنها مشکل اینجاست که شما کمی بدبین هستید. بجای آن باید واقع بین باشید تا پیشرفت کنید و حس بهتری نسبت به همه چیز داشته باشید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز تخیل شما بسیار قوی است. اگر در کار نویسندگی، موسیقی و … هستید امروز بیشترین الهام و خلاقیت را خواهید داشت. اگر در این کارها نیستید ایده های شما به همان سرعت که ظاهر می شوند ناپدید می شوند. اگر زیادی سرتان شلوغ است، حداقل برای نوشتن ایده هایتان وقت بگذارید و آنها را توسعه دهید. بعداً می توانید دوباره به آنها مراجعه کنید و تغییرات لازم را در آنها بدهید. شاید در محل کار فکر کنید که در شرایط سخت و تردیدهای فعلی تنها هستید. اینطور نیست. به نظر می رسد که دیگران می دانند دارند چکار می کنند، ولی واقعیت این است که آنها هم نمی دانند. امروز شما در مورد رابطه می خواهید حرفی نزنید و از او کاملاً دور شوید. گزینه بهتر این است که با بدترین ترس های خود در مورد آنچه در حال وقوع است روبرو شوید و با او حرف بزنید و ببینید که واقعیت چیست. این راه حل بهتری است.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز شک و تردید در مورد دوستی ذهنتان را مسموم می کند. آیا او از شما پول قرض کرده است؟ قول انجام کاری را داده است؟ آیا می توانید به او تکیه کنید؟ بهترین راه برای قضاوت این است که مسیر و جهت او را مشخص کنید. اگر او قبلاً قابل اعتماد بود، احتمالاً هنوز هم همینطور است. البته بهتر است که فعلاً به او کاری نداشته باشید، زیرا وضعیتش مبهم است. در محل کار موضع خود را حفظ کنید. دیگران می گویند که شما بسیار محافظه کار هستید، در حالیکه بعضی دیگر می گویند شما زیادی رادیکال هستید. این نشان می دهد که همه چیز نسبی است و هر کس عقیده ای دارد. روی موضع خود پافشاری کنید و از نظرتان دست نکشید. امروز شما موقعیت بین خودتان و عشقتان را کشف می کنید. اگر بتوانید از دیدگاهی جداگانه و غیراحساسی به این معما نگاه کنید، می توانید منبع مشکل را شناسایی کنید. هر دوی شما در احساسات خود گیر کرده اید و نمی توانید از میان درختان جنگل را ببینید. صبور باشید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 228 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php