کد خبر : 256858 تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

فال روزانه شنبه 13 مرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین امروز از هر گونه ریسک کردن بپرهیزید و قدم هایتان را برنامه ریزی شده بردارید. این روزها عشق آسان تر از همیشه ظاهر می شود، این فرصت ها را از دست ندهید. پولی به دست تان می رسد که انتظارش را نداشته اید. این موضوع مهمی است …

فال روزانه شنبه 13 مرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین

امروز از هر گونه ریسک کردن بپرهیزید و قدم هایتان را برنامه ریزی شده بردارید. این روزها عشق آسان تر از همیشه ظاهر می شود، این فرصت ها را از دست ندهید. پولی به دست تان می رسد که انتظارش را نداشته اید. این موضوع مهمی است که نباید ساده از آن بگذرید. این پول می تواند درهای زیادی را به رویتان بگشاید، به خصوص در مسایل کاری تان. بنابراین بد نیست که این شادی را جشن بگیرید و خانواده خود را نیز در آن سهیم کنید. خبر خوشی از یکی از دوستان نزدیک تان می شنوید که بسیار خوشحال تان می کند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

با انرژی فوق العاده ای امروز از خواب بیدار می شوید. به زندگی و آدم های اطرافتان خوش بین هستید و دوست دارید که با آنها ارتباط بیشتری برقرار کنید. دلیلش را نمی دانید، لازم هم نیست که به دنبال علت آن بگردید، از لحظاتی که پیش رو دارید لذت ببرید. اگر به فکر فتح قله هایید، حال دست نگهدارید. اکنون زمان آن است که روی آنچه در دست دارید تمرکز کنید. در عشق به بن بست خورده اید اما آنجا که فکرش را نمی کنید، دری به رویتان گشوده می شود.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز شاید مجبور به انجام کارهایی شوید که خیلی بر وقف مرادتان نیست اما در نهایت نتیجه ای لذت بخش برایتان به همراه خواهد داشت. اگر چه امروز هر آنچه که در اطرافتان می بینید برایتان مبهم است اما از درون همان پیچیدگی ها، یکی از آرزوهایتان به حقیقت می پیوندد و روحیه شما را از این رو به آن روز می کند .کنترل رابطه عاطفی از دست تان در رفته است، برای رفع این حالت بهتر است کمی ریسک پذیرتر باشید. با شجاعت اتفاقات خوبی در راه خواهید داشت.

فال روزانه متولدین تیر

امروز با فردی گفتگویی خواهید داشت. ممکن است که پس از شنیدن صحبت هایش از این رو به آن رو شوید اما یادتان باشد که تجربه های جدید می تواند شما را خلاقانه تر کند. اگر امروز زمان اضافی داشتید، کمی بیشتر از روزهای دیگر استراحت کنید تا فردا انرژی لازم را برای شلوغی هایی که باید با آنها دست و پنجه نرم کنید، داشته باشید. در عشق جسارت بیشتری به خرج دهید. در این صورت خواهید دید که علاقه شریک زندگی تان به شما چقدر بیشتر خواهد شد.

فال روزانه متولدین مرداد

به زودی تغییراتی در زندگی تان رخ می دهد. نگران نباشید زیرا این تغییرات مثبت اند مانند پیشرفت در کار یا زمینه ای که در آن فعالیت دارید. اگر چه به مراتب بالایی دست می یابید اما چالش هایی که باید با آنها دست و پنجه نرم کنید نیز بیشتر می شوند. اما نگران نباشید زیرا تغییرات همیشه برای پیشرفت لازم است. شما در ساخت فضای رمانتیک استعداد زیادی دارید. از این توانایی در رابطه عاطفی تان استفاده کنید. به عنوان مثال زمانی که اختلاف نظری میان تان رخ می دهد، با کلامی که در آن تبحر دارید فضا را آرام کنید. این کار به نفع هردوی شما خواهد بود.

فال روزانه متولدین شهریور

مدتی ست احساس می کنید محدود شده اید و دیگر هیچ پیشرفتی نخواهید داشت. برای رهایی از این وضعیت، یکی از دوستان صمیمی تان می توان یاری رسان باشد. برای درخواست کمک خجالت نکشید و هر چه در دل دارید را به زبان آورید. اخیرا قولی به شریک زندگی تان داده اید اما هنوز به آن عمل نکرده اید، بهتر است زمانی را خالی کنید و از دل او در آورید. این موضوعی نیست که به سادگی فراموش شود. سفری در راه دارید که تغییرات مثبتی را در روحیه تان ایجاد خواهد کرد.

فال روزانه متولدین مهر

آیا به دنبال تغییری در زندگی تان هستید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، به زودی شرایط لازم برای این کار فراهم خواهد شد. اما یادتان باشد که اگر در مرحله ای مجبور شدید که پول خرج کنید، در این کار زیاده روی نکنید. اگر با شریک زندگی تان به فکر انجام کاری بوده اید، حال بهترین زمان برای عمل کردن است. احتیاجی نیست که در این کار وسواس زیادی به خرج دهید. همه چیز به خودی خود خوب پیش خواهد رفت. دوستی انتظار پاسخی از جانب شما را می کشد، او را بیش از این منتظر نگذارید.

فال روزانه متولدین آبان

فردی به شما پیشنهادی داده، شما نیز باید به او پاسخی دهید اما از شدت هیجان قدرت تصمیم گیری ندارید. عجله نکنید، شما برای فکر کردن زمان زیادی دارید. اخیرا در برخورد با فردی کم صبر شده اید و زود از کوره در می روید اما بدانید که این رفتار شما غیرمنطقی است و او مرتکب گناهی نشده است. اگر دو روز دیگر به او احتیاج پیدا کردید، چه می شود؟ صبر کلید موفقیت شما در چنین روزی است.

فال روزانه متولدین آذر

امروز تصمیم دارید که به سلامتی تان بیش از همیشه اهمیت دهید. اگر می خواهید که احساس خوبی پیدا کنید، امروز توصیه های سلامتی را جدی بگیرید، فعالیت بدنی را نیز فراموش نکنید. در این صورت استرس شما نیز کاهش پیدا خواهد کرد و انرژی خود را در مدت زمان بیشتری نگه خواهید داشت. زمانی خوبی است تا با دوستان تان دیدار کنید. آنها می توانند خبرهای خوشی را به شما دهند که مدت هاست به دنبالش هستید. اگر به فکر مسافرت اید، از همین حالا اقدامات لازم را انجام دهید.

فال روزانه متولدین دی

امروز احساسات شما فوران کرده است طوری که دوست دارید راه بروید و به همه محبت کنید. پیشنهاد می کنیم که شریک زندگی تان را در اولویت بگذارید زیرا که او بیش از همه به شما احتیاج دارد. اگر اطرافیان تان خواستند شما را وارد گفتگویی مخرب کنند، خودتان را عقب بکشید. امروز هیچ چیز نباید مانع از احساس ناب شما شود. این روزها سعی کنید که به سلامت خود اهمیت بیشتری دهید، در غیر این صورت نمی توانید از تعطیلات پیش رو نهایت لذت را ببرید.

فال روزانه متولدین بهمن

به فکر شروع کاری هستید اما موانعی بر سر راه شما قرار می گیرند. ناامید نشوید و بی تفاوت به آنها به راهتان ادامه دهید. مطمئن باشید که در نهایت به نتیجه دلخواهتان خواهید رسید. امروز همانطور که در خانه نشسته اید، تلفن شما زنگ می خورد و فردی که انتظارش را نداشته اید، با شما صحبت می کند. بهتر است از پنهان کردن احساسات تان خودداری کنید. او نیز از این که توانسته شما را سورپرایز کند خوشحال می شود.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز خبرهای تازه ای می شنوید. این خبرها فکرتان را درگیر می کند. شاید به نظرتان چندان خوشایند نیاید اما شما را در مسیری قرار می دهند که خوشبختی تان حتمی است. از این که زندگی تان در مسیری جز آنچه شما پیش بینی می کردید حرکت نمی کند، نگران نشوید. برای پیشرفت تغییرات لازم است. کمی ماجراجویی و هیجان در زمان های بیکاری می تواند روحیه شما را بهتر کند. بین شما و یکی از دوستان تان شکراب شده، برای حل این مشکل، بهتر است که شما پیش قدم شوید.

فال روزانه شنبه 13 مرداد 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه شنبه 13 مرداد 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 484 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php