کد خبر : 233557 تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱

فال روزانه شنبه 11 دی 1395

فال روزانه متولدین فروردین اگرچه امروز در دنیای شما هم چیز بهتر شده است، شما می‌توانید مسئولیت مقاصد شخص دیگری که شرایط نسبتاً بدی را به وجود آورده را قبول کنید. شاید شما در ارزیابی‌تان در مورد روشی که می‌توانید با افراد محتاط به طور مؤثرکار کنید، بیش از حد …

فال روزانه شنبه 11 دی 1395

فال روزانه متولدین فروردین

اگرچه امروز در دنیای شما هم چیز بهتر شده است، شما می‌توانید مسئولیت مقاصد شخص دیگری که شرایط نسبتاً بدی را به وجود آورده را قبول کنید. شاید شما در ارزیابی‌تان در مورد روشی که می‌توانید با افراد محتاط به طور مؤثرکار کنید، بیش از حد خوش بین باشید. معامله کردن با خودت اکنون نیرنگ آمیز است، برای اینکه گرایش شما به زیاد صحبت کردن احتمالاً علائم هشدار را برایتان خواهد فرستاد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

اکنون خورشید به سوی هشتمین خانه صمیمت در ماه شما حرکت می‌کند، و می‌تواند فعالیتهای اساسی شما را فعال و غنی سازد. شما معمولاً دوست دارید بفهمید که چه کاسه‌ای زیر نیم کاسه است، چه چیزی در این راز نهفته است، و در سمت دیگر ماه چه خبر است. خودشناسی با تحقیق کردن در مورد خود انسان به دست می‌آید. از کلام استفاده کنید تا راه ورود را بیابید، اما سپس از احساستان استفاده کنید تا به جوهره واقعی برسید.

فال روزانه متولدین خرداد

شما امروز بر سر دوراهی قرار گرفته اید. شاید دلتان بخواهد که با عجله از این دوراهی بگذرید، بنابراین می‌توانید از شر آن خلاص شده و مسیر دیگری را برگزنید. اما وقتی که شروع می‌کنید، می‌بینید که راه‌های بسیار زیادی از آنها منشعب می‌شود و آن راهی که شما در زندگی تان برمی‌گزینید تاثیرات طولانی مدتی خواهد داشت. بنابراین چیزی که ابتدا بر اساس حس و غریزه آغاز می‌کنید تا مدتها می‌تواند تاثیرات خود را داشته باشد. مهم نیست که چقدر از کارتان لذت می‌برید؛ فقط نباید عجله کنید. همه چیز را به حال خود بگذارید، زمان آن را حل می‌کند.

فال روزانه متولدین تیر

اگر تمام اهداف امروز شما تغییر کرد ممکن است باز هم قادر نباشید که فهرست قرار ملاقات‌های سابق خود را تغییر دهید. اما این ارزش استرس وعصبانیت را ندارد؛ فقط دقیقا طبق آنچه که قرار گذاشته‌اید مطابق وظایف تان پیش بروید. نیازی نیست که کسی بداند شما چه فکر می‌کنید؛‌ حتی اگر قلب شما با کاری که دارید می‌کنید در ارتباط است. اما سعی کنید برای مدت زیادی افکار خود را در قلب تان نگاه ندارید برای اینکه زمانیکه آنها را بیرون می‌ریزید احساس راحتی و آزادی بیشتری خواهید کرد.

فال روزانه متولدین مرداد

شما یکی از فرصتهای خوب در زندگیتان را از دست داده‌اید و خیلی هم از این اتفاق ناراحت نیستید. اگر شما خودتان را به دست تقدیر بسپارید و منتظر اتفاقاتی باشید که در آینده رخ می‌دهند، این فرصت دوباره به شما رو خواهد کرد. این اتفاق مثل ملاقاات کردن افرادی می‌ماند که شما نمی‌دانید آنها کی و کجا به سراغ شما می‌آیند. هنوز تا آن موقع شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، پس سر خودتان را شلوغ نگه دارید.

فال روزانه متولدین شهریور

شما در خانواده تان و در زندگی شخصی‌تان دچار مشکلات عدیده‌ای هستید اما با صبر و حوصله می‌توانید بر تمام این مشکلات فائق بیایید. بر مشکلات خود مشکل تازه‌ای نیفزایید، منظور از مشکل تازه نا امیدی است که ممکن است در طول مسیر بر شما غلبه کند.راجع به مسائل شغلی و اجتماعی تان با اشخاص دیگر صحبت نکنید زیرا ﺁنها با توصیه‌های غلط خود، شما را به راه‌های انحراف کننده می‌کشانند.

فال روزانه متولدین مهر

رویدادهای غیر منتظره‌ای که در محل کار اتفاق افتاده است شما را نسبت به آینده‌تان بیمناک کرده است، اما اگر شما تازگیها سخت کار کرده باشید نباید در مورد این موضوع نگران باشید. حتی اگر شما در تنگنا قرار گرفته‌اید، تغییراتی که شما آرزویش را داشته‌اید بدون هیچ پافشاری کردنی اتفاق خواهد افتاد. وقتتان را با فکر کردن به اینکه چه کاری درست است تلف نکنید؛ حتی اگر این تحولات دقیقاً به شکلی که شما تصور می‌کرده‌اید نیستند فقط خودتان را با آنها وفق بدهید.

فال روزانه متولدین آبان

تفریح کردن امروز باید بالاترین اولویت را داشته باشد و شما احتمالاً می‌توانید یک تفریح متفاوت برای خودتان پیدا کنید تا خودتان را سرگرم نگه دارید. اما شما احتمالاً نخواهید توانست خود را کاملاً با تفریح کردن مشغول نگه دارید، برای اینکه ماه در دهمین خانه تان شما را تشویق خواهد کرد که مسئولیت پذیر باقی بمانید. مادامی که شما تلاش می‌کنید که تسلیم تن پروری نشوید، قادر خواهید بود که هر دو کار را با هم انجام دهید.

فال روزانه متولدین آذر

شما در این روزها مدام به فکر گسترش محیط کاری یا شغلی خود هستید و می‌خواهید کارتان را توسعه بدهید، توصیه می‌کنیم با احتیاط این کار را انجام دهید زیرا تنوع و ﺁغاز کارهای جدید بسیار برای شما مثمر ثمر خواهد بود. بهتر است با واقعیت‌های زندگی کنار بیاید نه این که مدام در پی این موضوع باشید که ﺁنها را رد کنید و یا این که ازﺁ نها فرار کنید. در روزهای ﺁینده سورپریزهای بسیاری منتظر شما هستند.

فال روزانه متولدین دی

گرفتگی کامل ماه در چهارمین خانه از “اصول زندگی” شما می‌تواند به عنوان نور راهنمایی باشد که توجه شما را به بنیان خانواده جلب کند. اگر چه سفر و حرکت الان در نشان شما دیده نمی‌شود در عوض ‌شما می‌توانید در ذهن تان به نقاط دور و ناشناخته سفر کنید. ممکن است بخواهید از فرهنگ‌های بیگانه چیزی بیاموزید یا اینکه مایل باشید که تاریخ اجداد و نیاکان خود را بشناسید. به یاد داشته باشید نیازی به ژست و ادا درآوردن و آب و تاب دادن به ماجرا نیست‌؛ آنها فقط شما را از راه اصلی که در نظر دارید باز می‌دارند.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز امکان دارد یک دوست صمیمی و یا یکی از اعضای خانواده تان در کارتان دخالت کند! در این صورت کنار آمدن با احساساتتان کار کسل کننده‌ای خواهد بود. یک نفس عمیق بکشید و بعد فکر کنید ببینید که به این فرد چه می‌خواهید بگویید، به خاطر اینکه ممکن است حرف اضافی یا نادرستی از دهانتان بیرون بیاید! باوجود اینکه ترجیح می‌دهید ساکت بمانید، اما وقتی شروع به حرف زدن کنید دیگر نمی‌توانید ساکت شوید! برای همین الان بهتر است به جای زیاد حرف زدن، جانب احتیاط را نگاه داشته و خیلی کم حرف بزنید.

فال روزانه متولدین اسفند

مجاورت ناراحت کننده بین حقیقت و خیال می‌تواند برای شما کمی نگرانی به وجود آورد. یک صدای درونی به شما می‌گوید که تصمیمات مهمی را بگیرید که هدفهای شخصیتان را در آینده تحقق ببخشد. اما صدای دیگر شما را تشویق می‌کند در حالیکه وظایف مهم مربوط به آینده‌تان را فراموش کرده‌اید، آزاد بوده و از زندگی لذت ببرید. نباید یکی از این دو را انتخاب کنید؛ بلکه باید برای حد میانه آنها تلاش کنید.

فال روزانه شنبه 11 دی 1395

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه شنبه 11 دی 1395

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 280 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php