کد خبر : 256941 تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

فال روزانه شنبه 10 شهریور 1397

فال روزانه متولدین فروردین امروز با دید دیگری به اطراف چشم هایتان را باز می کنید و می بینید که چقدر راه برای شادی وجود دارد. شما فرد توانایی هستید، پس خودتان را دست کم نگیرید و از مهارت هایی که دارید نهایت استفاده را بکنید. امروز فردی را ملاقات خواهید …

فال روزانه شنبه 10 شهریور 1397

فال روزانه متولدین فروردین

امروز با دید دیگری به اطراف چشم هایتان را باز می کنید و می بینید که چقدر راه برای شادی وجود دارد. شما فرد توانایی هستید، پس خودتان را دست کم نگیرید و از مهارت هایی که دارید نهایت استفاده را بکنید. امروز فردی را ملاقات خواهید کرد که می تواند تغییرات بزرگی در زندگی شما ایجاد کند، خودتان را برای یک گفتگوی جدی آماده کنید. اگر می خواهید حال و هوایتان تغییر کند، رفت و آمدتان را با دوستان تان بیشتر کنید. همه چیز در کنار عزیزان تان شیرین تر خواهد گذشت.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

فردی در زندگی شما بوده که توجه زیادی به او نمی کردید اما امروز به این نتیجه می رسید که می توانید با او رابطه بهتر و صمیمیم تری برقرار کنید. شما علاقمندی های مشترکی با هم دارید و می توانید لحظات خوبی را در کنار هم بگذرانید. اخیرا به برخی مسایل بدبین شده اید اما بد نیست گاهی اوقات به نیمه پر لیوان هم نگاهی بیاندازید. اگر چیزی موجب آزار شما می شود سعی کنید آن را حل کنید، اگر ممکن نبود، از زندگی تان دورش کنید. شما لایق بهترین ها هستید و این فضا را تنها خودتان می توانید تغییر دهید.

فال روزانه متولدین خرداد

خبری امروز به شما می رسد که انتظارش را نداشته اید. این خبر ممکن است در مورد یکی از اقوام دورتان باشد، هر چه هست شما را به شدت غافلگیر خواهد کرد. اگر می خواهید در مورد آن تصمیمی بگیرید، پیشنهاد ما این است که آن را برای اهداف بلند مدت خود صرف کنید، نه نیازهای کوتاه مدت و گذرا، در این صورت چند سال آینده از این تصمیم خود راضی و خشنود خواهید شد. اگر نسبت به موضوعی نگران هستید، به زودی این نگرانی شما برطرف خواهد شد.

فال روزانه متولدین تیر

امروز آنقدر سرتان به کارهایتان گرم می شود که خودتان را از نیز یاد می برید. شاید این وضعیتی که شما در آن به سر می برید برای کوتاه مدت خوب باشد اما در دراز مدت به سلامت روحی و جسمی تان آسیب می رساند. باید یاد بگیرید که چگونه تعادل را در زندگی تان ایحاد کنید. این روزها میان شما و یکی از عزیزان تان زیاد بحث پیش می آید، بهتر است کمی قدرت درک خود را بالا ببرید تا همه چیز به بهترین شکل خود اتفاق افتد.

فال روزانه متولدین مرداد

به دنبال تغییراتی در رابطه عاطفی خود هستید اما بهتر است این تغییرات را از خودتان آغاز کنید. سعی کنید اشتباهات خود را بپذیرید و برای رفع آنها تلاش کنید. اگر به دنبال فرصتی بوده اید تا احساسات خود را در مقابل فردی اعتراف کنید، حال بهترین زمان است. اگر گفتگوی شما به سمتی که می خواهید پیش نرفت، نگران نشوید زیرا نتیجه آن نیز رضایت بخش خواهد بود. به زودی پیشنهادی در زمینه کاری به شما می شود که درهای تازه ای را به رویتان می گشاید.

فال روزانه متولدین شهریور

چند وقتی است که منتظر خبری هستید. اگرچه کمی ناامید به نظر می رسید اما خبر خوش این است که موفقیت شما حتمی است و امروز نشانه هایی از آن را دریافت خواهید کرد. بنابراین تلاش خود را ادامه دهید و صبور باشید تا همه چیز همانطوری که شما می خواهید، پیش رود. در رابطه عاطفی خود دچار تردید شده اید. باید یکی از دو راهی ها را انتخاب کنید، پیشنهاد می کنیم راهی که منطق تان می گوید را انتخاب کنید.

فال روزانه متولدین مهر

اگر به دنبال تغییراتی در زندگی تان می گردید، بهتر است که فعلا دست نگه دارید. زمان خوبی برای برهم زدن برنامه هایی که در قبلا ریخته اید نیست. اگر در مورد مسائل مالی به مشکل بر خورده اید، نگران نشوید زیرا موقتی است. به زودی پولی که مدت ها انتظارش را می کشیدید به دست تان می رسد. شریک زندگی شما برخلاف تمایل تان، بر مسئله ای اصرار می ورزد، از آنجا که هیچکدام از شما در حال حاضر آمادگی شنیدن حقیقت را ندارید، گفتگو در مورد آن را به روز دیگری موکول کنید.

فال روزانه متولدین آبان

حتی اگر امروز حوصله انجام کاری را ندارید، بلند شوید زیرا فرصت های خوبی در انتظارتان است. امروز پیشنهادی به شما می شود که انتظارش را نداشته اید. این فرصت مناسبی برای نشان دادن توانایی هایتان است بنابراین خجالت را کنار گذاشته و پیشنهاد او را با اعتماد به نفس کافی قبول کنید. اگر با عشق تان به مشکل بر خورده اید، بهتر است که فعلا تغییرات اساسی به رابطه تان ندهید. فرصتی را هم به خودتان هم به شریک زندگی تان دهید تا تصمیمات بهتری پیش رویتان قرار گیرد.

فال روزانه متولدین آذر

موضوعی ذهن شما را مشغول کرده، بهتر است به بیرون از خانه بروید. حتی یک پیاده روی نیم ساعته در پارک هم می تواند حال شما را سر جایش بیاورد و انرژی دوباره را به شما باز گرداند. به یک میهمانی دعوت می شوید اما دوست ندارید در آن شرکت کنید. حضور شما در آنجا فرصت های تازه ای را پیش رویتان قرار می دهد ، حتی دید شما را نسبت به برخی از افراد تغییر می دهد، بنابراین آن را رد نکنید. دوستی در انتظار نشانه ای از سو شماست، بهتر است که او را بیشتر از این منتظر نگذارید.

فال روزانه متولدین دی

امروز بهترین فرصت است تا با دوستان تان قرار بگذارید و خوش بگذرانید. مهم نیست مشکلات اطراف تان چقدر بزرگ است، امروز روزی ست که باید از تمام جهان واقعی دور شوید و به ذهن تان استراحت دهید. شما در رابطه عاطفی خود فردی وفادار هستید اما برخی ها این را درک نمی کنند و این موضوع شما را آزار می دهد. بهتر است بدون توجه به آنها راه خود را ادامه دهید. نظرات دیگران نباید در تصمیم گیری های شما نقشی داشته باشد

فال روزانه متولدین بهمن

اگر چه این روزها انگیزه لازم را ندارید اما شما فرد توانایی هستید، پس از این توانایی خود برای رسیدن به اهداف تان استفاده کنید. قبل از هر کاری، تمرکز خود را بر آنچه بدان احتیاج دارید، بگذارید سپس قدم اول را بردارید. هیچ چیزی نمی تواند شما را از حرکت باز دارد و به عقب هل تان دهد پس جای نگرانی وجود ندارد. شما برای عشق تان وقت زیادی می گذارید اما زمانی که مشکلی بین شما بوجود می آید، عقب می کشید. اگر می خواهید رابطه عاطفی عمیقی داشته باشید، این عادت خود را ترک کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

مدت هاست کاری را آغاز کرده اید اما نشانه ای از موفقیت را در آن نمی دیدید، امروز زمانی ست که پیشرفت قابل ملاحظه ای را مشاهده می کنید و همین موضوع انرژی شما را دوبرابر می کند. باید به شما تبریک بگوییم زیرا از پس هر کاری که مقابل تان قرار گیرد، به خوبی بر می آیید. به همین روند خود ادامه دهید تا به اهداف اصلی تان هر چه سریع تر برسید. شما برای رابطه تان بسیار انرژی می گذارید اما لازم نیست خودتان را برای دیگران نادیده بگیرید. همین که تعادل را رعایت کنید، کافی ست.

فال روزانه شنبه 10 شهریور 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه شنبه 10 شهریور 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 462 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php