کد خبر : 37186 تاریخ انتشار : شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۰:۳۴

فال روزانه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین کمی هیجان می‌تواند لبخند را روی لبهای شما بنشاند، برای اینکه شما برای رویارویی با چیزهای جدید آمادگی دارید. شما تاحدی محتاط نیز هستید، برای اینکه نمی‌خواهید چیزهایی را که تازگیها به دست آورده‌اید را به خطر بیندازید. به یاد داشته باشید زمانی که ژوپیتر ستاره بخت …

فال روزانه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین

کمی هیجان می‌تواند لبخند را روی لبهای شما بنشاند، برای اینکه شما برای رویارویی با چیزهای جدید آمادگی دارید. شما تاحدی محتاط نیز هستید، برای اینکه نمی‌خواهید چیزهایی را که تازگیها به دست آورده‌اید را به خطر بیندازید. به یاد داشته باشید زمانی که ژوپیتر ستاره بخت شما در نشانه برج عمل گرای شما قرار می‌گیرد، شما با تمرین کردن خویشتن‌داری می‌توانید بهترین کارآیی را داشته باشید. اگر شما بخواهید به آرامی کار کنید، این کار می‌تواند حتی برایتان خطرساز هم باشد، بنابراین در شروع کار مرتکب هیچ اشتباهی نشوید.

فال متولدین اردیبهشت

زمانی که شما انتخابهای جالب زیادی پیش روی خود دارید، تصمیم‌گیری کردن برایتان سخت خواهد شد. ونوس، ستاره بخت شما که با خورشید هم تراز شده است، از شما می‌خواهد که دست خود را باز بگذارید. شاید نیاز باشد که هر چیزی را که اکنون انتخاب می‌کنید، در هفته‌های بعدی دوباره آن بررسی‌اش کنید.

فال متولدین خرداد

بان بودن لطف بزرگی است که شما به اطرافیان تان دارید اما هر کس و شخصی لیاقت این همه محبت شما را ندارد.محبت تان را خرج هر شخصی نکنید.تا دیگران از شما نظری را نپرسیده اند در ﺁن رابطه نظر خود را مطرح نسازید زیرا بعدها خواهند گفت که شما ایده‌ها و عقاید شخصی‌تان را به ﺁنها تحمیل کرده‌اید.

فال متولدین تیر

شما به دلیل خبر یا اتفاقی که برایتان پیش آمده است در یک شوک به سر می‌برید، نمی‌دانید راه درست چه راهی است و باید چه تصمیمی را اتخاذ کنید. بخصوص که از طرف شخصی که برای او ارزش زیادی قائل بوده اید و او را دوست داشته‌اید مورد بی لطفی قرار گرفته اید. به همین علت از زندگی‌تان کناره می‌گیرید. به جای این که افکار خود را مدام بر روی ذهنی منفی منعکس کنید بهتر است کمی‌مثبت فکر کنید تا بتوانید ساده تر و خیال آسوده‌تری به زندگی تان ادامه دهید.

فال متولدین مرداد

با وجود اینکه شما امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، اما ممکن است مایل باشید که رهبری دوستان تان را نیز بر عهده بگیرید. احتمالا متعجب می‌شوید چرا که می‌بینید چقدر سریع دیگران رهبری شما را می‌پذیرند، و یکباره هیجان زده می‌شوید و به این باور می‌رسید که تنها نیستید. اما مراقب باشید که چگونه با آنها ارتباط برقرار می‌کنید، به خاطر اینکه ممکن است دیگری را با داوری شتاب زده خود ناراحت کنید. آرام باشید و قبل از اینکه حرفی بزنید خوب فکر کنید. در مجامع اجتماعی مودب باشید چرا که بدین ترتیب میتوانید در زندگی تان موفق باشید.

فال متولدین شهریور

شما شاید تا مدت خیلی کوتاهی بتوانید ایمان و اعتقاد کورکورانه داشته باشید، اما اگر یکبار وانمود کنید که همه چیز روبه راه است-وقتی که در واقع اینگونه نیست- از این کار خسته و دلزده خواهید شد. به جای اینکه باسرپوش گذاشتن بر روی همه چیز عدم اطمینان خود را پنهان کنید، سعی کنید صادق بوده و موقعیت خود را برای افراد دیگر به طور دقیق شرح دهید. این استراتژی برای شما زحمت زیادی ندارد. مزیت دیگر این کار این است که اگر آنها صداقت و اعتمادتان را نسبت به خودشان ببینند، بیشتر دوستتان خواهند داشت.

فال متولدین مهر

شما عاشق این هستید که یک روز کامل را با بی خیالی و خوشگذرانی بگذرانید! اما همه چیز آنطوری که شما انتظار دارید پیش نمی‌رود! زیاده خواهی که باعث شکست و ناامیدی تان می‌شود کار خیلی راحتی است. ایده‌ها و آرزوهای جاه طلبانه به دلیل مغایرت داشتن با حقیقت تلخ و واقعی قابل مدیریت کردن نیستند. پس بهتر است قبل از اینکه مشکلات و سختی‌های نامطلوب سد راهتان شده و در نیمه راه متوفقان کنند، خودتان دست از جاه طلبی بردارید.

فال متولدین آبان

به نظر می‌رسد اگر امروز در میان کار تکراری و روتین خود یک استراحت کوچک داشته باشید برای تقویت روحیه تان خوب باشد. حتی اگر کارها را سر هم بندی کرده باشید و اوقات بسیار خوبی داشته باشید، ممکن است قادر نباشید آنقدر که همیشه آرزویش را داشتید آسان گیر و بی قید باشید. شادابی روحی اخیر شما آنقدر نیست که کارهای جدی و سختی را که در پیش رو دارید از یاد ببرید. آگاه ماندن از تفاوت بین لحظه حال و آینده می‌تواند اعصاب شما را آرام کرده و شما را قادر سازد که از لحظه حال خود لذت ببرید.

فال متولدین آذر

با وجود اینکه شما نیاز دارید به منظور درست انجام دادن کارهایتان از روش خود دفاع کنید، اما بهتر است به جای برخوردهای خصمانه گفتگوی دوستانه را انتخاب کنید. شما می‌توانید هر دو روی سکه را ببینید و علاقه شما به تشویق شدن نه تنها موقعیت شما را تضعیف نمی‌کند، بلکه آن را قوی‌تر نیز می‌کند.

فال متولدین دی

اگر امروز از سرعت خود کم کنید ایده خیلی خوبی خواهد بود چون این ایام خیلی مشکل و پردردسر هستند این فرصت را بگیرید که به عقب بنشینید و درباره آنچه در زندگی تان در حال وقوع است تعمق کنید و از تجربیات خود درس بگیرید مهمتر از همه شما در ضمن یاد گرفته اید که عشق همه چیز را تسخیر می کند و این با ارزش ترین درس است.

فال متولدین بهمن

امروز باید خیلی حواستان جمع باشد، برای اینکه اعتماد به نفس بیش از اندازه‌ای که دارید باعث می‌شود که فرصت خیلی پیش پا افتاده‌ای که زیاد هم مهم نیست به نظر شما خیلی عالی بیاید. خلاق بودن و سازنده بودن صفات خوبی هستند، اما نباید تلاشهای گذشته‌تان را ضایع کنید.

فال متولدین اسفند

شما امروز دلتان می‌خواهد ساعت‌های متمادی به خاطرات دوران کودکی خود فکر کرده و به آن دوران شیرین برگردید، اما شاید خودتان هم دقیقاً نفهمید که واقعاً دنبال چه چیزی هستید! دیدگاه‌های شما معمولاً در حال عوض شدن است، اما هنوز هم دوست ندارید دیدگاه جدید خود را به دیگران اعلام کنید. البته شما از قدرت متقاعد کردن خیلی بالایی برخوردارید؛ پس از این توانایی خود استفاده کنید و اصلاً هم نترسید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 335 بار
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php