کد خبر : 211581 تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰:۱۴

فال روزانه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵

فال روزانه متولدین فروردین شما در این هفته تمایلی به نشان دادن خود به دیگران نخواهید داشت طوری که کمتر از خانه خارج شده و با دیگران ارتباط کمتری دارید. ماهی که در پیش رو دارید برایتان امیدوار کننده است و بسیاری از کارهای ناتمام خود را به اتمام خواهید …

فال روزانه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵

فال روزانه متولدین فروردین

شما در این هفته تمایلی به نشان دادن خود به دیگران نخواهید داشت طوری که کمتر از خانه خارج شده و با دیگران ارتباط کمتری دارید. ماهی که در پیش رو دارید برایتان امیدوار کننده است و بسیاری از کارهای ناتمام خود را به اتمام خواهید رساند. روابط عاشقانه تان نیز به اوج خود می رسد. اگر فردی توجه شما جلب کرده است، با صداقت کامل احساسات خود بیان کنید. ممکن است در روابط خود دچار سوتفاهم شوید اما با نادیده گرفتن آنها مشکلات حل نمی شوند، بهتر است تمام تلاش تان را برای برطرف کردن آن بگذارید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

هفته های گذشته مشغله زیادی داشتید، افراد زیادی را ملاقات کردید و بیشتر وقت خود را خارج از خانه می گذراندید یا حتی به مسافرتی کوتاه رفته اید، اما در این هفته تغییراتی به برنامه های خود خواهید داد و ترجیح می دهید در خانه بمانید و کمی استراحت کنید. سعی کنید شرایط زندگی خود را به ثبات برسانید زیرا در آینده ای نزدیک به نفع تان خواهد بود. اگر برای اولین بار با فردی قرار ملاقات گذاشته اید، نگران نباشید زیرا او نیز به سمت شما جذب خواهد شد کافی است در حرف هایتان صادق باشید.

فال روزانه متولدین خرداد

شما عاشق تغییرات و تنوع در زندگی هستید. اگر می خواهید لحظات شیرین تری را در کنار دوستان تان بگذرانید، بد نیست با دوستان قدیمی خود تماس بگیرید و با آنها قرار ملاقاتی بگذارید. اگر اختلافی بین شما وجود دارد، حل خواهد شد و دوباره پیوندی ناگسستنی بین تان بوجود می آید. بهتر است اشتباهات و حرف های گذشته را فراموش کنید، با تکرار آنها هیچ چیز درست نخواهد شد. به جای آن صبر پیشه کنید و منتظر اتفاقات خوب زندگی خود باشید

فال روزانه متولدین تیر

امروز وقت بیشتری را به دوستان خود اختصاص خواهید داد، با افراد جدید آشنا شده و از همنشینی با آنها لذت می برید، دوستان قدیمی خود را نیز پس از مدت ها ملاقات خواهید کرد. زندگی عاطفی شما رو به بهبود است و در هفته های آتی یکی از بهترین دوران زندگی خود را تجربه خواهید کرد. از این فرصت ها نهایت استفاده را بکنید. انرژی وافر شما ممکن است نظم زندگی تان را به هم بزند، بنابراین کمی آرام تر جلو روید و انرژی خود را ذخیره کنید. به مکانی که می خواهید قدم بردارید، خوب بیاندیشید تا پشیمانی سراغ تان نیاید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز روز خوبی است تا با تمام چیزهایی که بین شما و هدف هایتان قرار گرفته، خداحافظی کنید. شاید موانعی بر سر راهتان باشد اما بدانید که با قدرت و تلاش کافی تمام آنها را پشت سر خواهید گذاشت و به زودی برای موفقیت خود جشن خواهید گرفت. رابطه عاطفی شما آن طور که انتظارش را دارید، پیش نمی رود اما به صداقت و مهربانی شریک زندگی تان شک نکنید زیرا او نمی خواهد موجب آزار شما شود. بنابراین نگرانی را کنار بگذارید زیرا آینده ای روشن در انتظارتان است.

فال روزانه متولدین شهریور

شما روزهای خوشی را سپری می کنید و از این مسئله رضایت کامل دارید. اعتماد به نفس تان افزایش یافته و هر جا که پا بگذارید، موفقیت را نیز به خود جذب می کنید. پس از گذت روزهای سخت، حال نوبت آن است که از تک تک لحظه هایی خود لذت ببرید. اگر در مورد موضوعی دچار سردرگمی شده اید، با صداقت و واقع بینی می توانید بر آن غلبه کنید. تا جای ممکن با احساسات تان تصمیم نگیرید و منطقی عمل کنید. اگر ایده ای در سر دارید، برای اجرای آن درنگ نکنید. مشورت با افراد باتجربه نیز به شما کمک بزرگی خواهد کرد.

فال روزانه متولدین مهر

امروز روز خوبی است تا با تمام چیزهایی که بین شما و هدف هایتان قرار گرفته، خداحافظی کنید. شاید موانعی بر سر راهتان باشد اما بدانید که با قدرت و تلاش کافی تمام آنها را پشت سر خواهید گذاشت و به زودی برای موفقیت خود جشن خواهید گرفت. رابطه عاطفی شما آن طور که انتظارش را دارید، پیش نمی رود اما به صداقت و مهربانی شریک زندگی تان شک نکنید زیرا او نمی خواهد موجب آزار شما شود. بنابراین نگرانی را کنار بگذارید زیرا آینده ای روشن در انتظارتان است.

فال روزانه متولدین آبان

هفته های درخشانی پیش روی شما است. شما اخیرا سختی بی شماری را تحمل کرده اید و حال فرصت آن است تا به آنچه لیاقت اش را دارید برسید. راهی که پشت سر گذاشته اید، توانایی ها و قدرت شما را افزایش داده است. به کارهایی که طی این مدت انجام داده اید، سطحی نگاه نکنید زیرا ارزش آنها خیلی بیشتر از آن چیزی است که فکرش را می کنید. در رابطه عاطفی خود احساس نگرانی می کنید اما مطمئن باشید در روابط شما اختلالی ایجاد نمی شود. با استرس تنها اوضاع را بدتر خواهید کرد پس قلب تان را باز بگذارید و معجزه آن را ببینید.

فال روزانه متولدین آذر

بهتر است کمی تلاش تان را افزایش دهید. این روزها سعی می کنید مستقل تر از قبل باشید و همین باعث شده ارتباط تان با دیگران کاهش یابد. اما فراموش نکنید که در ارتباطات خود با دیگران است که تجربه های زیادی کسب خواهید کرد. همکاری با دیگران یکی از ضروریات زندگی است، آن را فراموش نکنید. اگر در روابط عاطفی دچار سردرگمی شده اید، بهتر است هر دو نفر در رفع آن سهیم باشید. جدا کردن واقعیت از خیال سخت است اما به زودی، هنگامی که کمی مشغله هایتان کمتر از قبل شد، قادر به حل آن خواهید بود.

فال روزانه متولدین دی

درگیری های فکری زیادی دارید، سوالات فلسفی زیادی از خود می کنید یا حتی به فکر یک مسافرت هستید. آیا کتاب های فلسفی مطالعه می کنید؟ اگر جواب شما منفی است، برای پاسخ به سوالات تان بد نیست کمی این کتاب ها را ورق بزنید. تابستان نیز فرصت خوبی برای مسافرت و تغییر حال و هوایتان است. از همین حالا برنامه ریزی کنید. امروز تحت تاثیر فردی قرار خواهید گرفت و نسبت به او انعطاف بیشتری نشان خواهید داد. از پیامی که از او به شما منتقل می شود غافل نشوید. سعی کنید با کلام و رفتار خود او را خوشحال کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

در روابط عاطفی خود در هفته های گذشته، تلاش های بسیار کرده اید و همین باعث برقراری تعادل در رابطه تان شده است. حال نوبت آن است تا کمی آرام بگیرید و از شرایط خوبی که پیش رو دارید و لایق شما است نهایت لذت را ببرید. زندگی عاطفی شما امروز در اوج خود به سر می برد. در مکالمه با فردی در می یابید که او دوست دارد رابطه نزدیک تری با شما برقرار کند. دید خود را نسبت به او تغییر دهید و کمی مثبت اندیش باشید. شاید در نگاه اول پیشنهاد او برایتان غیر قابل باور باشد اما به زودی نظرتان تغییر خواهد کرد.

فال روزانه متولدین اسفند

خیال پردازی شما افزایش یافته و انرژی مثبت و درخشندگی خود را دوباره به دست خواهید آورد. در این روز افراد زیادی را ملاقات می کنید که از نظر فکر و احساسی تاثیر زیادی روی شما خواهند داشت. هفته ای که در پیش دارید، بسیار امیدوار کننده است، لذت بردن از تک تک لحظات آن را فراموش نکنید. اگر متاهل هستید، با همسرتان برای رفتن به بیرون از خانه برنامه ریزی کنید و کمی خوش بگذرانید. اگر هم مجرد هستید، با دوستان نزدیک تان قرار ملاقاتی ترتیب دهید، امکان این که به زودی شخص ایده آل خود را پیدا کنید، زیاد است.

فال روزانه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 174 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php