کد خبر : 231749 تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹

فال روزانه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین شما از این که دنبال روی دیگران باشید زیاد خوشتان نمی آید، ولی امروز برعکس همیشه ترجیح می دهید کمی به حال خودتان گذاشته شوید و اجازه دهید دیگران کنترل امور را در دست بگیرند. ولی در نهایت احساس بیقراری خواهید کرد و ترجیح خواهید داد …

فال روزانه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین

شما از این که دنبال روی دیگران باشید زیاد خوشتان نمی آید، ولی امروز برعکس همیشه ترجیح می دهید کمی به حال خودتان گذاشته شوید و اجازه دهید دیگران کنترل امور را در دست بگیرند. ولی در نهایت احساس بیقراری خواهید کرد و ترجیح خواهید داد به عنوان فردی فعال و موثر دست به کار شوید. ولی بهتر است در کار دیگران دخالت نکنید و سرتان به کار خودتان باشد و سکاندار زندگی خودتان باشید. اگر مسائل کاری ذهنتان را درگیر کرده اند بد نیست در خلوت و به صورت جدی به آنها فکر کنید. شاید خطرهایی شما را تهدید کنند، ولی در زمینه حرفه ای اتفاقات خوبی در انتظارتان هستند، پس با دقت و درایت برای آنها برنامه ریزی کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز دیگران شما و زحمات و کارهایتان را مورد تایید قرار می دهند و این موضوع باعث می شود که احساس رضایت و خوشحالی زیادی به شما دست دهد. با این حال اجازه ندهید این حس در شما شدت پیدا کند و باعث شود دیگران شما را به چشم فردی از خود راضی ببینند و حمایت خود را از شما دریغ کنند. اگر هفته گذشته زیاد کار کرده اید کمی تنوع به برنامه تان بدهید و امروز را به استراحت بپردازید. به خودتان اجازه بدهید که به جای محدود کردن افکارتان به وظایف روزمره، در عالم رویا فرو رفته و به چیزهای خوب فکر کنید. قدرت تخیل شما در حال حاضر بهترین داراییتان است، از استفاده از این قدرت خود نترسید.

فال روزانه متولدین خرداد

احساس می کنید بین شما و اعضای خانواده و نزدیکانتان فاصله افتاده است و این احساس باعث می شود نتوانید از هیچ کاری لذت ببرید و یا ذهنتان را روی هیچ کاری متمرکز کنید. اجازه ندهید این احساس شما را از آنها دورتر کند و سعی کنید از روز تعطیلتان استفاده کرده و به دیدن آنها بروید و یا آنها را برای یک مهمانی خودمانی به منزلتان دعوت کنید. در انجام وظایفتان کوتاهی نکنید و اجازه ندهید حس خستگی و تنبلی به شما غلبه کند. نباید یادتان برود که رسیدن به اهدافتان برای شما از چه اهمیت ویژه ای برخوردار است. یادتان نرود که عشقتان به حضور شما در کنار خود نیاز دارد و اجازه ندهید مشغله های دیگر شما را از او غافل کنند.

فال روزانه متولدین تیر

امروز کارهایی ناگهانی پیش می آیند که نمی گذارند بتوانید به برنامه هایی که برای خودتان داشته اید رسیدگی کنید و مشکلات کوچک ناشی از اشتباهاتی که در گذشته کرده اید به سراغتان خواهند آمد. با این حال مثبت نگری امروز شما کمک خواهد کرد که بتوانید از پس این مشکلات بربیایید. ولی این را هم به یاد داشته باشید که توانایی های شما هم حدی دارند و به خودتان بیش از اندازه فشار نیاورید. در زمینه روابط عاطفی شما در حال حاضر فرصت فوق العاده ای در دست دارید، پس از آن استفاده کنید و اگر در تصمیم خود جدی و نسبت به احساساتی که در دل دارید مطمئن هستید، از نشان دادن احساستان هراسی نداشته باشید.

فال روزانه متولدین مرداد

مثبت نگری شما باعث می شود که امروز مسئولیتی بیش از اندازه بپذیرید. با وجود آن که با سرعت و انرژی بسیار روزتان را شروع می کنید، خیلی زود خواهید فهمید باری بیش از حد توانتان برداشته اید و رسیدن به اهداف و برنامه هایتان چندان راحت نخواهد بود. با این حال اعتماد به نفستان تاثیر بسیار زیادی روی میزان موفقیت شما خواهد داشت. نگرانی هایتان را کنار بگذارید و به جای شکست فکرتان را روی موفقیت متمرکز کنید. امروز در زمینه روابط عاطفی می تواند برای شما روزی جادویی باشد. از قدرتی که در اختیار دارید استفاده کنید و سحر و جادوهای خود را به کار انداخته و با اعتماد به غریزه خود طرف مقابلتان را تحت تأثیر قرار دهید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز به دست آوردن رضایت دیگران برای شما کار ساده ای نخواهد بود، زیرا این طور به نظر می رسد که هر چقدر خودتان را به انتظارات آنها نزدیک تر می کنید آنها چیزهای دیگری را به خواسته ها و انتظارات قبلیشان اضافه می کنند. درست وقتی که فکر می کنید به مقصد نزدیک شده اید می بینید که بی آنکه به شما خبر داده شود مقصد را عوض کرده اند. ولی این را به خاطر داشته باشید که هیچکدام از زحماتتان بی ثمر نخواهد بود. طی یکی دو روز آینده نتایج زحمات امروز خود را خواهید دید. فکر می کنید به زبان آوردن افکار و احساستان برایتان دردسر ساز خواهد بود. اشکالی ندارد اگر نخواهید حرف بزنید، به شرط آنکه در سکوتتان احساسات خود را سرکوب نکنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز این که اطرافیانتان از ایده های شما استقبال نکنند باعث می شود که ناراحت شوید. ولی شما نیازی به تایید و تصدیق دیگران ندارید و می توانید به تنهایی موفقیت بسیاری کسب کنید. با وجود این که اغلب ترجیح می دهید در کارهایتان با دیگران همکاری و همراهی کنید، در حال حاضر عملکرد انفرادی می تواند نتایج بهتری برایتان به همراه داشته باشد. دست از غر زدن بردارید و دست به کار شوید و به دیگران نشان دهید که اگر ذهن خود را روی انجام کاری متمرکز کنید آن را حتما به انجام خواهید رساند. بعد از ظهرتان را با خواندن کتاب های مورد علاقه و خوردن خوراکی های مورد علاقه تان بگذرانید، در غیر این صورت غروب دلگیری در پیش خواهید داشت.

فال روزانه متولدین آبان

هفته گذشته برای شما هفته خوبی بوده است و به خوبی نیز به پایان خواهد رسید. اطرافیانتان توانایی ها و مهارت های شما را قبول دارند و عرصه لازم برای به کارگیری آنها به روش منحصر به فرد خودتان را در اختیارتان قرار خواهند داد. حتی اگر بعدازظهر کمی احساس کسالت و دلتنگی کردید هم سعی کنید با دوستان و نزدیکانتان دیدار کنید و در خانه تنها نمانید. بودن در کنار دیگران به شما احساس شادی و سرزندگی خواهد بخشید و انرژی لازم برای آغاز هفته ای تازه را به شما خواهد بخشید. اگر گمان می کنید عشقتان خودش می داند که چقدر دوستش دارید سخت در اشتباهید. احساسات خود را باید به زبان بیاورید و به او بگویید که چقدر برای شما ارزشمند است.

فال روزانه متولدین آذر

با وجود این که امروز بر خلاف همیشه خیلی شور و هیجانی در وجود خود احساس نمی کنید، دیگران چندان متوجه این حالت شما نخواهند شد. خودتان هم به هیچ عنوان دوست ندارید آنها متوجه حال فعلیتان شوند و اعتماد به نفستان را زیر سوال ببرند. با این حال اطرافیانتان در هر شرایطی در کنار شما خواهند بود و بیان کردن احساسات و افکارتان به شما این اجازه را خواهد داد که احساس امنیت کنید. اگر به هیچ عنوان نمی خواهید این کار را انجام دهید در خانه بمانید و تا می توانید استراحت کنید و به دنیای درونتان پناه برید و با انجام کارهایی که از آنها لذت می برید به خودتان آرامش ببخشید. فردا حالتان خیلی بهتر از امروز خواهد بود.

فال روزانه متولدین دی

وقتی در یک لحظه هر کسی چیزی می گوید نمی توانید تصمیم بگیرید که از حرف های آنها چه نتیجه ای باید بگیرید و متوجه حرف های آنها نمی شوید. شما برای این که اقدامی کنید نیاز دارید که از حقیقت آگاه باشید ولی امروز پی بردن به واقعیت ها به هیچ عنوان کار ساده ای نیست و این موضوع باعث شده است که احساس امنیت نکنید. شاید بهتر باشد برای پی بردن به واقعیت ها به جای جستجو در دنیای اطرافتان به دنیای درونتان نگاه کنید. در رابطه شما تغییراتی دارد ایجاد می شود و از این که تمام حقایق مربوط به احساسات طرف مقابلتان را بدانید مطمئن نیستید. اگر چیزی نگرانتان کرده است موضوع را با عشقتان در میان بگذارید.

فال روزانه متولدین بهمن

احساس می کنید که انگار از عصری دیگر و یا از سیاره ای متفاوت پا به امروز گذاشته اید و عقاید و نظرهایتان با همه اطرافیانتان فرق می کنند. ولی تمرکز کردن روی این تفاوت نظر ها شما را به جاهای خوبی نخواهد رساند و تنها اختلاف ها را بیشتر خواهد کرد. به جای این که این درگیری ها را برای خودتان بزرگ کنید سعی کنید هر جا که می توانید نقاطی مشترک بیابید. شما فکر می کنید که نیازی به توضیح واضحات نیست و همین مسئله باعث می شود که در رابطه عاطفیتان سوءتفاهم هایی ایجاد شده و یا منظورتان به درستی درک نشود. یادتان باشد که صداقت همیشه بهترین سیاست است؛ بازی با کلمات راه نیندازید و حرفتان را صریح و بی پرده بیان کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز حساسیت بیش از اندازه تان کنترل شما را در دست خواهد گرفت، به ویژه اگر نتوانید در زمانی که لازم است حد و حدودها را مشخص کنید. این که شما اینقدر مهربان هستید که همیشه می خواهید به دیگران کمک کنید بسیار ارزشمند است. ولی اگر ندانید که چه وقت هایی و به چه صورتی آن را ابراز کنید، این مهربانی می تواند به معضلی بزرگ برای شما تبدیل شود. . در رابطه عاطفی خود از تکرار خسته شده اید و به دنبال چیز تازه ای می گردید، هیچ اتفاق تازه ای نخواهد افتاد مگر آن که خودتان و عشقتان همراه با یکدیگر آن را به وجود بیاورید. با هم قرار بگذارید که امروز با روش هایی متفاوت از همیشه به یکدیگر ابراز احساسات کنید.

فال روزانه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹5

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹5

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 237 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php