کد خبر : 140387 تاریخ انتشار : شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۰:۵۱

فال روزانه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۴

فال روزانه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۴ فال روزانه متولدین فروردین امروز به خود سخت نگیرید و از تعطیلات و نخستین روز سال نو لذت ببرید. به جای فکر کردن به کار، تفریح کنید و در میان اعضای خانواده شادی را با بقیه تقسیم کنید. تعطیلات نامش روی است، باید از …

فال روزانه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۴فال روزانه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

امروز به خود سخت نگیرید و از تعطیلات و نخستین روز سال نو لذت ببرید. به جای فکر کردن به کار، تفریح کنید و در میان اعضای خانواده شادی را با بقیه تقسیم کنید. تعطیلات نامش روی است، باید از آن برای استراحت و تفریح استفاده کنید. کمی به خود و مغزتان مرخصی بدهید. اما همه روز را در رختخواب سپری نکنید. برای ایجاد تنوع در زندگی عاطفی و شخصی خود برنامه های جالب ترتیب دهید

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز قدرت بسیاری در خود حس می کنید. روحیه بسیار خوبی است و می توانید از آن برای برطرف کردن مشکلات خود استفاده کنید. تاثیر ستاره ها روی طالع شما باعث می شود تا منطقی تر رفتار کنید و با چشمان باز جزئیات را ببینید. برای ایجاد تغییراتی که می خواهید فکر کردن کافی نیست، باید وارد عمل شوید. از همین امروز برنامه های ذهنی خود را آغاز کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

زمان دید و بازدید است. امروز به واسطه نو شدن سال با انسان های متعددی ملاقات خواهید داشت. فقط باید حساسیت خود را کم کنید. در مورد اطرافیان و کسانی که بیستر با آنها صمیمی هستید، بیشتر فکر کنید تا روحیه آنها را بهتر بشناسید. لازم نیست برای تایید آنها خودتان را کوچک کنید. هر کاری که مطمئن هستید درست را انجام دهید و خودتان باشید. هیچ کس ارزش آن را ندارد که به خاطرش از هویت واقعی خود دست بردارید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز فرصت بسیار خوبی است که روند رفتاری خود را تغییر دهید و به خود واقعی نزدیک تر و شبیه تر باشید. اصلا امروز که نخستین روز از سال جدید نیز هست را پایه همه تغییرات زندگی کنید، فکر کنید و از همین حالا هم آغاز کنید. اول از همه در مورد ارتباط های خود تجدید نظر کنید. انسان های منفی را کمرنگ و حذف کنید. سپس سراغ تحلیل رفتارهای خود بروید. محدودیت های بیهوده ای که برای خود و زندگی خود تعریف کرده اید را دور بریزید.

فال روزانه متولدین مرداد

ساک و چمدان را ببندید و به سفر بروید. سال نو شده است و همه تغییراتی که دوست دارید در زندگی ایجاد کنید را امروز می توانید به انجام برسانید. به مکان های جدید بروید و دوستان تازه پیدا کنید. اگر متاهل هستید، با عشقتان در مورد سرگرمی یا کارهای تازه مشورت کنید. کشف دنیای جدید به هر دوی شما هیجان زیادی می دهد. فقط به یاد داشته باشید که افکار محدودکننده و دست و پا گیر را دور بریزید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز دوست دارید در خانه تنها باشید و فیلم تماشا کنید. اما یادتان باشد که سال نو شده و باید هیجان و شادی داشته باشید و در جمع خانواده یا عزیزان خود باشید. شاید مسوولیت های کاری زیادی داشته باشید اما این هفته را به استراحت و هیجان سپری کنید. بیشتر وقت خود را در میان دوستان باانرژی و افرادی که روحیه عالی دارند، سپری کنید. در مورد زندگی و عقاید دوستان از آنها بپرسید و با همین موضوع های ساده، درس های تازه ای در زندگی بیاموزید. حتی می توانید در مورد افکار شخصی خود برای عشقتان بگویید و به این ترتیب با هم صمیمی تر شوید.

فال روزانه متولدین مهر

اگر بتوانید از افکار تتند و تیز خود دست بردارید، می توانید وجهه های تازه ای از زندگی را ببینید و افکار تازه ای در ذهنتان نقش خواهد بست که بسیار بهتر هستند. امروز دید و بازدیدهای زیادی خواهید داشت. باید سعی کنید لبخند به لب داشته باشید و از هیجانات منفی دوری کنید. امروز به گونه ای است که دوست دارید بیشتر در جمع باشید. همین طور هم باید باشد. در میان حرف های اطرافیان مسایل تازه ای از زندگی خواهید آموخت، پس خیلی بد به آن نگاه نکنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز هیجان شما زیاد است و بیشتر حالت عصبانی دارید. اما به یاد داشته باشید که مردم به هیچ عنوان دوست ندارند با انسان های بداخلاق و عصبی معاشرت داشته باشند. پس رفتارهای خود را کنترل کنید. اگر مسایلی هستند که شما را آزار می دهند، با صدای بلند بیان نکنید. احساسات خود را کنترل کنید. این را بدانید تا شما نگاهتان را تغییر ندهید، هیچ چیزی در دنیا عوض نخواهد شد.

فال روزانه متولدین آذر

مراقب زبان خود باشید. هر حرفی را بازگو نکنید. شاید کمی حس کلافگی داشته باشید اما به این فکر کنید که همیشه باید روی رفتارهای خود کنترل داشته باشید. بیشتر مواقع پیش از آنکه فکر کنید، حرف می زنید اما از امروز باید رفتار خود را تغییر دهید. امروز را بنای تغییرات اساسی در زندگی بگذارید و آنها را اجرا هم بکنید. در جمع دوستان شاد خود باشید و با صدای بلند بخندید. شاد باشید تا دنیا نیز شادی های خود را در اختیار شما قرار دهد.

فال روزانه متولدین دی

لازم نیست فنگ شویی کنید تا خانه و زندگیتان تمیز و مرتب دیده شود و سرشار از انرژی های مثبت بشود. با کوچک ترین تغییرات دکوراسیونی نیز می توانید از این ویژگی ها بهره مند شوید. در سال جدید نه تنها خانه و زندگی که روحیه خود را نیز نونوار کنید. با آدم های شاد و مثبت معاشرت بیشتری داشته باشید. در مورد پول، کار و عشق به چیزهایی فکر کنید که دوست دارید داشته باشید. فکرهای مثبت انرژی های لازم برای دستیابی به همه آنها را برایتان مهیا خواهند کرد.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز باید شهامت های خود را بیشتر کنید. باید بتوانید روی مسایل منفی پا بگذارید و از آنها عبور کنید. امروز همه چیز نو شده است، سال، دنیا، فصل. پس شما هم خودتان را تغییر دهید. از امروز برای ایجاد تغییرات اساسی ایجاد کنید. انسان های منفی را از زندگی حذف کنید. با افرادی دمخور شوید و معاشرت داشته باشید که روحیه شما را بهتر می کنند و به شما انگیزه های مثبت در زندگی می دهند

فال روزانه متولدین اسفند

امروز فکرهای اقتصادی بسیار خوبی در سرتان می چرخد. آنها را گوشه ای یادداشت کنید تا سر فرصت برایشان برنامه ریزی کنید. اما زمان الان خود را برای تفریح و خوشگذرانی بگذارید. در کنار خانواده و عشقتان از همه لحظه های سال جدید لذت ببرید و در میان انسان های شاد و پر انرژی باشید. امسال با خودتان تصمیم بگیرید که افرادی که باعث پایین آمدن انرژی شما می شوند را به طور کل کنار بگذارید. فقط به استراحت و هیجان فکر کنید. هر چه شادتر باشید، دنیا زیباتر سپری خواهد شد.

فال روزانه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 187 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php