کد خبر : 27959 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۱

فال روزانه شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین امروز در فضا کمی سختی وجود دارد و شما حس می کنید که دست به هر کاری می زنید برایتان دشواری پیش می آید. اگر دیگران با نظرات شما موافق نیستند زیاد فرم تان را از دست ندهید. به آنها زمان بدهید تا احساسات و عواطف در …

فال روزانه شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین

امروز در فضا کمی سختی وجود دارد و شما حس می کنید که دست به هر کاری می زنید برایتان دشواری پیش می آید. اگر دیگران با نظرات شما موافق نیستند زیاد فرم تان را از دست ندهید. به آنها زمان بدهید تا احساسات و عواطف در سطح بالا و خوبی قرار بگیرند. این موضوع را در همه برخوردهایتان در نظر داشته باشید. امروز در حیات عشقی شما خوش اخلاقی و حس مثبت بالایی می آید. اگر رابطه ای جدی ندارید بهترین زمان را برای بیرون رفتن و اجتماعی شدن و آشنا شدن با افراد دارید. ممکن است کسی را ببینید که او را بسیار تحسین کنید و بخواهید با او حرف بزنید. شاید به سرعت رابطه شما عمیق نشود ولی زمان گسترده کردن محفل دوستانتان را دارید. امروز در نتیجه سختکوشی خود در مدت اخیر جایزه خود را می گیرید. سودهای مالی بدستتان می رسند، پس نترسید و قدم جلو بگذارید و آنچه می دانید حق شماست را مطالبه کنید. خیلی بیشتر از آنچه انتظار داشتید دریافت می کنید.

فال متولدین اردیبهشت

امروز عواطف شما غافلگیرتان می کنند زیرا مسائل غیرمنتظره ای از ناکجا سرتان خراب می شوند. زمانی را به ردیف کردن برنامه فعلی خود اختصاص دهید. رویکردی خودمحورانه بین شما و آنهایی که نزدیک شما هستند مانع ایجاد می کند. بدانید که چطور اعمال شما بر آنهایی که دوستشان دارید تأثیر می گذارد و تعدیل ها و اصلاحاتی در رویکردتان صورت دهید. نگذارید در دست اندازها احساس بدی به شما دست بدهد. چیزهای زیادی برای خوشحال شدن وجود دارد اگر به اطرافتان دقت کنید. شما دنبال رمانس هستید و بهتر است با صحبت کردن و آشنا شدن با افراد فرد مورد نظرتان را پیدا کنید. امروز بجای آنکه از یک پروژه بطور تصادفی به پروژه دیگری بپرید، زمانی را به ثبات یافتن و پایداری اختصاص دهید. اگر امروز در محل کار سرعت خود را کم کنید و نظم بیابید، کارایی و بازده بیشتری خواهید داشت. از هر سو برایتان کمک می رسد.

فال متولدین خرداد

از خودتان می پرسید که این همه هیاهو برای چیست. همه سر هیچ چیز خودشان را خسته می کنند. در این ملودرام غرق نشوید. رکورد خود را بزنید و حقیقت را با چشم خودتان ببینید. نگذارید دیگران پشت ظواهر پنهان شوند و شما هم این کار را نکنید. همه باید بدانند که شما چه حسی دارید. امروز در زندگی شما خنده و شادی فراوان می شود. با آنکه امروز وقت خوبی برای عشق های بزرگ نیست، ولی این احتمال هست که لحظاتی عالی با فردی که تحسینش می کنید داشته باشید. این احتمالاً بهترین رابطه برای شماست و هر چیز دشواری برایتان غیرقابل تحمل است. کسی که با او کار می کنید شما را به نحوی عقب نگه می دارد. شاید او اطلاعاتی را مخصوصاً از شما پنهان می کند. با آرامش و صداقت به این فرد نزدیک شوید و حقیقت را رو کنید. در نهایت این به هر دوی شما کمک می کند.

فال متولدین تیر

امروز روزی عالی و سازنده برای شماست. بگذارید دیگران هم حس کنند که گوش شنوایی برای آنها هم هست. اگر زیادی لجوج و کله شق باشید، ممکن است در دردسر بیفتید. نظرات شدت بیشتری می یابیند، پس به دیگران فرصت حرف زدن بدهید. آنها از صبر و بردباری شما تقدیر خواهند کرد. اگر اخیراً دلتان می خواهد در منزل بمانید، نگران بیرون رفتن و تفریح با عزیزانتان نباشید. شما خیلی خوش می گذرانید و این احتمال هست که با فرد خیلی خوبی آشنا شوید که زندگی شما را تغییر دهد. باید شما اولین قدم را بردارید. سعی کنید در محل کار رفتار منفی نداشته باشید. شاید از سرعت کم کارها احساس ناراحتی و آزردگی کنید ولی نگران نباشید. چیزهای خوب زمان می برند. رسیدن به اهداف کاری روندی طولانی مدت است و یک شبه امکان پذیر نیست.

فال متولدین مرداد

امروز عقب بایستید و بگذارید دیگران کنترل را بدست بگیرند. به دیگران اعتماد کنید. دست های کمک کننده زیادی اطرافتان هست. مهمترین چیز این است که بی خیال شوید و به افرادی که شما را هدایت می کنند اطمینان داشته باشید. ذهن شما خیلی درگیر است و شما حس می کنید کنترل خود را از دست داده اید. ذهنتان را آرام کنید و اعصابتان را راحت کنید. امروز جو خیلی خوب و سبکی در همه روابط شما وجود دارد چه روابط صمیمی و چه اجتماعی. اکنون زمان آن نیست که یک راست سراغ فرد خاصی بروید و تازه فکر کنید آیا او را می خواهید یا نه. باید قبل از هر چیز خوب فکر کنید و تصمیمتان را بگیرد سپس از زندگی لذت ببرید. شما در موقعیتی عالی هستید و می توانید قدم کاری بعدی را بردارید. یادتان باشد که در چنین زمانی، روابط بی فردی شما با دیگران بخش مهمی از موفقیت شما هستند. این نکته را فراموش نکنید و به یاد داشته باشید.

فال متولدین شهریور

شما امروز دستتان معجزه می کند. همه چیز از همه سو به سوی شما پرواز می کند و توجه شما را می طلبد. به نیازهای خود وزن مساوی بدهید. با مسئولیت بزرگی که دارید در مسیر مهمی قرار می گیرید. از نقش ستاره بودن خجالت نکشید. شما دیپلماسی و شخصیت آرام برای لیدر شدن را دارید. نگذارید چند مشکل کوچک اشتیاق شما به مناسبتی اجتماعی که دوست داشتید با عشقتان در آن شرکت کنید را خراب کند. شما زمان خوبی پیش رو دارید و هر دو از پس مشکلاتی که اخیراً داشته اید بر می آیید. تماس با افراد جدید می تواند برایتان چیز خوبی باشد. امروز میانبر نزنید، زیرا هر تلاشی نتیجه معکوس می دهد. بجای آنکه در این رقابت کاری میانبر بزنید ممکن است عقب تر بیفتید. همه چیز را طبق اصول انجام دهید و در کارتان پیشرفت فراوانی نمایید.

فال متولدین مهر

امروز تنش از همه سو به طرف شما می آید. انگار همه بخشی از توطئه ای علیه شما هستند. شکاک نباشید. این سناریو خیلی دورتر از حقیقت ماجرا است. تغییر را بپذیرید و با آن دشمنی نکنید. روش های قدیمی انجام کارها مانع شما در مسیر پیشرفت و رسیدن به موفقیت می شوند. امروز روز خیلی خوبی برای دعوت کردن دیگران و افراد محبوبتان به مهمانی است. این به شما شانس مشاهده آنها از نزدیک و مشاهده وضع ظاهر، رفتار و دیدگاه کلی شان به زندگی را می دهد. بدین ترتیب می توانید ویژگی های خود را نیز به نمایش بگذارید و در منزلتان راحت باشید. کسی که با او کار می کنید منتقد اصلی کار شما می شود، ولی این را چیزی منفی ندانید. باید درک کنید که این فرد فقط سعی می کند به شما کمک کند. نظرات او در واقع به پیشرفت شما می انجامد.

فال متولدین آبان

ایده های خود را به تمام دنیا گسترش دهید. اکنون زمان بسیار خوبی برای رفتن به سفری طولانی یا حداقل برنامه ریزی برای آن است. دورترین جای ممکن را بررسی کنید. به افرادی که هدف معنوی مشترکی با شما دارند بپیوندید. با تماس گرفتن با افراد جدید و مختلف است که می توانید تجربیات فراموش نشدنی داشته باشید که بر زندگی شما تأثیر مثبتی می گذارند. با آنکه امروز روز پرتنشی نیست، ولی احتمالش هست که خیلی به شما خوش بگذرد. پس برای کارهای سنگین زود برنامه ریزی نکنید، زیرا ممکن است با افرادی که برایتان جالب هستند و حس خوب و راحتی به شما می دهند بیشتر به شما خوش بگذرد. از این زمان برای شناخت بیشتر آنها استفاده کنید. شما آماده هستید که در شغل فعلی خود پیشرفت کنید ولی به نظر می رسد که افراد دور و برتان مانع شما می شوند و سنگ اندازی می کنند. شاید در تیمی قرار دارید که روش انجام کارشان با شما یکی نیست. شک نکنید و درخواست انتقالی دهید.

فال متولدین آذر

امروز زمان بگذارید و بعضی چیزها را در زندگی تان عوض کنید. نیازهای عاطفی خود را بررسی کنید و راه های برای ارضای آنها بیابید. شاید لازم شود که رویکرد و روش بسیار متفاوتی اتخاذ کنید تا به جایی که می خواهید برسید. حتی اگر چیزها در نگاه اول ناپایدار باشند، زود درست می شوند. امروز در زندگی و حیات عشقی شما شوخی و خنده زیاد می شود. اگر زمان سختی را پشت سر گذاشته اید باید از این فرصت برای آرامش یافتن و لذت بردن از زمان و خوش گذراندن استفاده کنید. شاید شما زیادی برای مسئولیت ها زمان گذاشته بودید که دیگر زمانی برای استراحت نداشتید. امروز ارزش استراحت کردن و ایجاد تغییر را دارد. روابط خوب با دیگران امروز تبدیل به کاتالیزوری برای موفقیت در محل کار می شود. لبخند همکار خود در راهروی اداره را دست کم نگیرید. این فرد بعداً برای شما لطفی انجام می دهد که شما را به سوی موفقیت می برد.

فال متولدین دی

امروز از لحاظ احساسی روز سنگینی برای شماست. بهترین استعدادهای شما باعث می شوند که در چنین روزی دردسر بیابید. ولی این بدان معنا نیست که باید حتی یک لحظه توقف کنید. اطلاعات زیادی برای مبادله کردن وجود دارد، پس پذیرای همه فرصت ها و احتمالات باشید. با روی باز دنیا را ملاقات کنید. به خودتان اجازه ندهید که حس بدبینی نسبت به فرد خاصی داشته باشید که بسیار شیفته او هستید. شما فرصت آن را دارید که ناراحتی های گذشته را فراموش کنید و زیبایی اصیل قلبتان را به درخشش وادارید. با آن فرد خاص بیرون بروید و نشان دهید که چقدر به او اهمیت می دهید. امروز روزی وظایفی که در دست دارید تمرکز کنید و در رویاهایتان غرق نشوید. ماندن در مسیر اصلی کار سختی نیست. شما خیلی کارها را با دقت انجام می دهید و موفق می شوید. شما می توانید به بیشتر از آنچه فکرش را بکنید دست یابید.

فال متولدین بهمن

شما باید اصلاحات ذهنی خاصی صورت دهید تا امروز را به خوبی بگذرانید. سعی کنید با انرژی امروز خود را هماهنگ کنید و ببینید که تعادل می تواند چه چیزهایی را وارد زندگی شما کند. به کلمات خود بیشتر دقت کنید و چیزی نگویید که واقعاً منظورتان نیست. در همه تعامل های خود اصالت را فراموش نکنید. امروز باید نگرانی هایتان را کنار بگذارید و بیرون بروید و اجتماعی شوید. چیزهای زیادی هست که باید بدست آورید. با آنکه این کارها شما را به رمانس نمی رسانند ولی آشنا شدن با فردی که برایتان دوست خوبی می شود اتفاق خوبی است. شاید همه چیز از اینجا به بعد پیشرفت کند و این شروعی عالی باشد. پروژه ای که در حال حاضر روی آن کار می کنید دچار مشکلی شده است که آن را پیش بینی نمی کردید. با آن کنار بیایید و بدانید که این مسیر جدید بهترین چیز برای شماست.

فال متولدین اسفند

امروز کمی تنش در مورد یک موقعیت در جامعه به وجود می آید. شاید شما با مسائلی برخورد می کنید که از درگیری شما در مسائلی جمعی نشأت می گیرند. باید کاری کنید که هر دو جنبه زندگی شما در تعادل باشند. چیزهای غیرمنتظره ممکن است پیش آیند که شما را به تکاپو وادارند. امروز روز خوبی برای اجتماعی شدن و وارد شدن به محافل جدید است. انرژی خیلی خوبی در فضا هست که آشنا شدن با انواع و اقسام افراد را برایتان راحت تر می کند و شما با فردی که در سطح عمیقی تحسینش می کنید آشنا می شوید. احتمال زیادی وجود دارد که شما این فرد را از لحاظ معنوی برای خودتان بسیار مناسب بدانید. سطح بازدهی و کارایی شما امروز خیلی خیلی در محل کار بالا است که خودتان را نیز غافلگیر می کند. رمز موفقیت شما این است که با دیگران درگیر نمی شوید و نمی گذارید که گفتگوهای کوچک باعث شوند که حواستان از کار پرت شود و نمی گذارید به کارتان لطمه بخورد

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 242 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php