کد خبر : 21196 تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۹:۰۶

فال روزانه سه شنبه 7 خرداد 1392

فروردین شما در موقعیت دشواری هستید. همه چیز آنطور که به نظر می رسد نیست. احساسات شما امروز خودشان را نشان می دهند و شما از یک شاخه به شاخه دیگری می پرید. این احتمال هست که بیشتر تجربه شما بر اساس اطلاعات اشتباه باشد. زیاد خودتان را بعد از …

فال روزانه سه شنبه 7 خرداد 1392

فروردین

شما در موقعیت دشواری هستید. همه چیز آنطور که به نظر می رسد نیست. احساسات شما امروز خودشان را نشان می دهند و شما از یک شاخه به شاخه دیگری می پرید. این احتمال هست که بیشتر تجربه شما بر اساس اطلاعات اشتباه باشد. زیاد خودتان را بعد از واقف شدن به حقیقت ناراحت نکنید. امروز پتانسیل یافتن عشق واقعی زیاد می شود و شما در یک مهمانی ممکن است فرد خاصی را که در نظر داشتید پیدا کنید. شما رفتاری بسیار موقر و متین دارید و با جذابیت های خود همه را شیفته می کنید. درام عاطفی سنگین افراد دیگر شما را هم ناراحت می کند. حتی مسائل شخصی شما در محل کارتان وارد می شود و نمی توانید روی هیچ چیز جز زندگی و خانه تمرکز کنید. تلاشتان را بکنید تا کار را از مسائل شخصی جدا کنید.

اردیبهشت

وقتی با موقعیت عاطفی دشواری روبرو می شوید، احتمالاً فرار می کنید. بهتر است موضوع را عوض کنید و در مورد چیزهای بهتری فکر کنید. این گریز از واقعیت برای حل مشکل هیچ سودی ندارد. در واقع، با اجتناب از موضوع عاطفی، شما فقط اصطکاک بیشتری تولید می کنید. امروز زمان بسیار خوبی در اختیار دارید تا افراد جدید و جالبی را وارد دنیای خود کنید. حیات عشقی شما جالب و جذاب می شود و اگر بخواهید با فرد جدیدی آشنا شوید، سعی می کنید به گروه های مختلفی بپیوندید و با فردی آشنا شوید که مدتی است آرزو دارید ببینید. امروز زیاد از خودتان یا دیگران انتقاد نکنید. قضاوت های شدید شما در زمانی مثل حالا زیاد مورد استقبال قرار نمی گیرند. در عوض باید مهربان و فهمیده باشید و نیازهای دیگران و خودتان را درک کنید. گاهی هم به خودتان استراحت بدهید.

خرداد

با توانایی های ذهنی تان می توانید مسائلی که مدتی است روشن نیستند را درک کنید. می توانید از حساسیت و زیرکی خود برای پی بردن به اصل مطلب و روشن کردن واقعیت استفاده کنید. این نوع رفتار قطعاً بدون ایجاد اصطکاک با دیگران نیست. از این موضوع مطمئن باشید. مهم است که واقعیت آشکار شود. اگر بتوانید خودتان را فراموش کنید و دیگران و خواسته ها و نیازهایشان را درک کنید، می توانید روی فرد خاصی تأثیر بگذارید. امروز روز رمانتیکی است، ولی بجای جذابیت های ظاهری باید روی جنبه های معنوی فرد مقابل تمرکز کنید. اگر درک بهتری از چیزها و نحوه کارکردشان بدست آورید، در محل کار پیشرفت های زیادی می کنید. باید ماهیت هم نیرو بخشی همه چیز در اطرافتان را درک کنید و آنها را خوب مشاهده کنید. آگاهی از این موضوع در کارهای انفرادی کمکتان می کند.

تیر

مسائلی که مربوط به کنترل امور در منزل است امروز نگرانی ایجاد می کنند. مراقب باشید که دیگران از این موقعیت سوءبرداشت نکنند. نیروهای قوی و متفاوتی وجود دارند که تضاد ایجاد می کنند. یک نفر در مورد موقعیت فعلی دیدگاه متفاوتی دارد. قبل از آنکه شروع به نتیجه گیری کنید، همه واقعیت های موجود را در نظر داشته باشید. امروز فرصتی برای تفریح و کشف فانتزی های خود را دارید. شاید در یک مهمانی یا مناسبتی اجتماعی فرد خاصی را ملاقت کنید، کسی که شما را درک می کنید. امروز در محل کار افراد برای گرفتن مشورت و کمک به سراغ شما می آیند و حق هم دارند. زیرا شما همه جواب ها را دارید. دم در شما صف می کشند تا از شما کمک بگیرند و مشورت بخواهند. کمی وقت برای دیگران بگذارید.

مرداد

وقتی آلبوم های قدیمی را نگاه می کنید، مبلمان را جابجا می کنید و یاد گذشته ها می افتید، حس نوستالژیکی به شما دست می دهد. ذهنتان درگیر وقایع عاطفی می شود که در آن زمان شما در مورد آنها کار زیادی انجام نداده بودید. احساسات قدیمی که فکر می کردید شعله آنها خاموش شده است، اشک به چشمان شما می آورند. حالا بجای آنکه دوباره آنها را زیر خاکستر خفه کنید، با آنها صادقانه روبرو شوید. امروز فضا خیلی اجتماعی شده است. اگر روحیه جوش خوردن و درآمیختن با دیگران را دارید خیلی خوب است، ولی اگر اینطور نیست، عاقلانه این است که به خانه ماندن فکر کنید. شاید با فردی خونگرم و شگفت انگیز آشنا شوید. حس عاطفی و آبکی آخر هفته قبل در این هفته هم ادامه دارد. از این زمان برای پیش بینی کار طرف مقابل استفاده کنید. شما توانایی حس کردن آنچه دیگران در صدد انجامش هستند را دارید. با این توانایی کنار بیایید.

شهریور

شما بر اساس فرضیه ای کار می کنید که فقط بخشی از واقعیت است. شما در تلاش برای فکر کردن درباره جنبه خوب قضیه، شاید کل واقعیت را نبینید. هر چیزی یک جنبه منفی هم دارد. حس های عصبانی، ناامیدی و حتی تنهایی ممکن است پیش آید. امروز شاید با کسی ملاقات کنید که فانتزی های مشترکی با شما دارد. گرمی و آزادی زیادی در حال حاضر وجود دارد و افراد بیشتر مایلند که احساسات خود را بیشتر در میان بگذارند. بنابراین احتمالش زیاد است که شما مکالمه ای داشته باشید که به کشف های بسیار جالب و دوطرفه بینجامد. حس کلی شما در مورد کسب و کار امروز قوی است. هر پروژه ای که مربوط به دنیای کسب و کار می شود را امروز آغاز کنید، چون قطعاً موفق می شوید.

مهر

اگر در حال تجربه دگرگونی عاطفی هستید، شاید حس کنید که دیگران هم در حال تجربه توفان درونی و عاطفی هستند. می دانید که در جستجوی پایداری عاطفی تنها هستید. احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید، نه اینکه آنها را در درون بریزید. این به شما حس بهتری می دهد. امروز توانایی استراحت و آرامش یافتن را دارید. در واقع شاید قادر به انجام کار دیگری نباشید، زیرا عواملی فراتر از کنترلتان انجام هر نوع کاری را برایتان سخت می کنند. عشقتان اصرار می کند که دیگران نگران کارهای روزانه نباشید و به جای خاصی بروید. امروز درس مهمی یاد می گیرید و اگر مراقب نباشید، این درس را به سختی و در زمان دشواری یاد می گیرید. این درس عبارتست از اینکه توقف کنید، فکر کنید و قبل از حرف زدن، خوب گوش کنید.

آبان

شما امروز حس می کنید که انگار کسی شما را متهم به کاری می کنید و شما باید از احساسات و اعمال خود دفاع کنید. سعی کنید در این تله نیفتید. نگذارید که شک و تردید به درونتان راه یابد زیرا کسی هست که نحوه زندگی شما را زیر سوال می برد. هیچ کس مثل شما موقعیت تان را درک نمی کند. امروز روز خوشایندی برای شماست و زمان بسیار مناسبی برای مهمانی گرفتن است. احتمالش هم خیلی زیاد است که شما آن فرد خاصی که مد نظرتان است را پیدا کنید. همه بسیار مهربان و اجتماعی هستند و می توانند با نیازهای هم هماهنگ شوند. توانایی تمرکز شما امروز بسیار بالاست، پس باید از آن به نفع خود استفاده کنید. شما می توانید به مدت طولانی تری روی پروژه مشخصی تمرکز کنید. اگر در کاری که می کنید پشتکار داشته باشید پیشرفت های زیادی می کنید.

آذر

امروز همه می گویند: “من که گفته بودم!” شاید شما تقصیر را گردن افرادی بیندازید که واقعیت ماجرا را نمی دانند. مراقب باشید که کسی را متهم به چیزی که شما مقصرش هستید نکنید. احساسات در این قضیه دخیل هستند و راهی برای فرار از چاهی که برای خودتان کنده اید وجود ندارد. نگاه دقیقی به خودتان بیندازید و دیگران را مورد انتقاد قرار ندهید. اگر امروز بهترین عطرتان را بزنید و سر قرار بروید، طرف مقابل نگاه دقیق تری به شما می اندازد تا بیشتر شما را بشناسد. او دوست دارد بداند شما به چه چیزهایی علاقه دارید و خواسته های شما کدامند. صحبت در مورد این چیزها بسیار هیجان انگیز است. امروز حس می کنید که افراد چیزی را از شما پنهان می کنند. آنها خیلی احساساتی هستند و راه شکستن لاک آنها این است که درک کنید در چه موقعیتی قرار دارند.

دی

در اغلب اوقات شما با واقعیات روبرو می شوید. واقعیت ها را می توان درک کرد و معنایی عقلانی برایشان پیدا کرد. ولی امروز بعضی از واقعیت های شما توسط یکی از چیزهایی که بیشتر از آن می ترسید، یعنی احساسات شدید، مورد چالش قرار می گیرند. پیدا کردن زمینه ای برای مذاکره برایتان سخت می شود. فضای امروز زندگی شما و عشقتان را مشخص می کند. شاید برای هر دوی شما بهتر باشد که بیرون بروید و دایره دوستانتان را بزرگتر کنید، به خصوص اگر بتوانید به انجمن هنری بروید. این نه تنها برایتان دوستان بیشتری می آورد، بلکه رابطه شما را احیا می کند. امروز ارتباطات بسیار خشن و متمرکز می شود. با آنکه این فضایی نیست که در محل کار حالت مفرح و شادی ایجاد کند، ولی انجام بعضی کارهای مهم را تسهیل می کند.

بهمن

امروز سر و کله زدن با مسائل احساسی که پیش می آید برایتان سخت می شود. نیروی دافعه ای وجود دارد و این توهم ایجاد می شود که همه چیز خوب است در حالیکه اینطور نیست. دیگر وانمود نکنید که همه چیز خوب پیش می رود. هر چه زودتر با واقعیت روبرو شوید، کمتر آزارتان می دهد. مستقیماً با مشکل روبرو شوید. فضای راحت و خوبی وجود دارد. اگر امشب با شریک زندگی تان بیرون می روید، با انتخاب مکانی که هم زیبا و هم رمانتیک باشد، این مناسبت را خاص کنید، به خصوص اگر کمی خسته بوده اید و زمان زیادی را اخیراً با هم نگذرانده اید. سعی نکنید کسی را در محل کار گول بزنید، زیرا این کار نتیجه نمی دهد. همه به راحتی حقه های شما را تشخیص می دهند. باید رویکرد راستگویی را در پیش بگیرید. نترسید و احساسات واقعی خود را نشان دهید.

اسفند

زود فرض نکنید که افراد فوراً نیازهای شما را درک می کنند. عواطف شما امروز قوی می شود و شما بجای جذب افراد آنها را از خود می رانید زیرا رفتارتان غیرمنطقی و احساسی است و مدنی و عقلانی فکر نمی کنید. مراقب باشید که عصبانیت خود را به سوی افرادی که بیش از همه به شما کمک می کنند هدایت نکنید. انرژی امروز شانس رسیدن شما به فرد مناسبی را بیشتر می کند. دفعه قبل شما آشنایی شما با فرد دیگری ناامیدتان کرده بود. البته موفقیت هر رابطه ای به نوع رفتار شما و نوع افرادی که با آنها آشنا می شوید بستگی دارد. امروز شروع تازه ای خواهید داشت. می توانید با ساختاری که امروز در محل کار وجود دارد خیلی خوب کار کنید. همه نشانه ها نوید روز سازنده ای برایتان دارند. چیزی که هفته قبل زیاد برایتان نتیجه بخش نبود امروز با تلاش کمی از سوی شما نتیجه می دهد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 218 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php