کد خبر : 133673 تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۴

فال روزانه سه شنبه 7 بهمن 1393

فال روزانه سه شنبه 7 بهمن 1393 فال روزانه متولدین فروردین ماه حتی وقتی که همه چیز خوب پیش می‌رود، ممکن است شما احساس تضاد کنید. توانایی‌های شما در بالاترین حد قرار گرفته است؛ ولی به نظر می‌رسد که هرکاری که باید انجام دهید نیاز به زمان بیشتری دارد و …

فال روزانه سه شنبه 7 بهمن 1393فال روزانه سه شنبه 7 بهمن 1393

فال روزانه متولدین فروردین ماه

حتی وقتی که همه چیز خوب پیش می‌رود، ممکن است شما احساس تضاد کنید. توانایی‌های شما در بالاترین حد قرار گرفته است؛ ولی به نظر می‌رسد که هرکاری که باید انجام دهید نیاز به زمان بیشتری دارد و شما باید بیشتر از حد انتظار تلاش کنید. برای مدتی اهداف بلند مدتتان را فراموش کنید. برای اینکه حالا باید بر روی هماهنگ شدن با زمان حال تمرکز کنید. تا موقعی کار کنید که بتوانید زمان خالی برای استراحت کردن پیدا کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

بازی کردن نقش یک گزارشگر تبلیغاتی کاری نیست که شما به عنوان کاری تفریحی انجام دهید، اما ظاهراً امروز چاره دیگری جز انجام دادن این کار ندارید. این کار یک شغل جدی است و شما برای این کار باید به همه اتفاقاتی که قرار است بیفتد پی ببرید. اگر به بن بست خوردید تسلیم نشوید. مادامی‌که شما زیاد به خودتان سخت نگیرید کارتان استمرار نخواهد داشت.

فال روزانه متولدین خرداد ماه

طلبیدن صداهای خوشایند ایده خوبی به نظر می‌رسد،‌ اما اگر بخواهید مسیرتان را نادرست انتخاب کنید و پیش بروید خود را در میان اشتباهات خنده داری غرق می‌کنید. راحت است که فرض کنید که هر چیزی به خودی خود درست می‌شود، اما این تصور امکان پذیر نمی‌شود مگر اینکه شما کارتان را بدرستی به انجام برسانید. درباره کاری که قولش را داده بودید تجدیدنظر کنید و درباره کاری که در بخش شما احتیاج چندانی به تلاش ندارد مذاکره کنید.

فال روزانه متولدین تیر ماه

حواستان جمع باشد که برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. اما حالا تا زمانی که شما روی چیزهایی که می‌خواهید به دست بیاورید تمرکز نکرده‌اید، تفریح کردن نیز فکر خوبی است. به جای اینکه تلاش کنید چیز خیلی متفاوتی را به دست بیاورید، فکر کنید ببینید چه چیزی برای شما بهترین است.

فال روزانه متولدین مرداد ماه

اگر یک دوست یا همکار طبق رفتاری که شما می‌پسندید با شما برخورد نمی‌کند، به این فکر کنید که شاید انتظارات شما به قدری بالا است که خودتان و دیگران باعث شکست خوردن می‌شوید. اما شما نباید انتظاراتی که معقول و استاندارد هستند را کم کنید. فقط باید تا زمانی که یاد نگرفته‌اید چگونه منعطف‌تر باشید تحمل داشته باشید.

فال روزانه متولدین شهریور ماه

شما امروز می‌خواهید با ایجاد کردن یک پوسته سخت دور خود رفتار یک فرد متولد برج سرطان را نشان بدهید. یکی از راه‌ها برای انجام دادن این کار این است که فقط با افرادی که واقعا دوستشان دارید و کسانی که ازتان حمایت کرده و از بودن با آنها احساس امنیت می‌کنید، وقتتان را بگذرانید. اگر می‌توانید داخل خانه بمانید؛ اگرچه شاید مجبور شوید برای یک کار ضروری از خانه بیرون بروید، ولی امروز یک روز عالی برای استراحت کردن و خوابی گرم و نرم است!

فال روزانه متولدین مهر ماه

امروز اگر دوستان یا همکارانتان خواستند بهتان کمک کنند حواس خود را جمع کنید، چراکه شاید درحدی که شما فکر می‌کنید قابل اعتماد نباشند. البته این سخن بدین معنی نیست که آنها قصد منحرف کردن شما را دارند، بلکه به خاطر اینکه می‌خواهند حسن نیت خود را بهتان نشان دهند، قول‌هایی می‌دهند که نمی‌توانند بهشان عمل کنند. اگر از روی لطف و محبت بهتان پیشنهاد حمایت و پشتیبانی داده شد قبول کنید، ولی توقع خود را زیاد بالا نبرید وگرنه ناامید خواهید شد.

فال روزانه متولدین آبان ماه

شما اصلاً قصد ندارید که احساسات خود را تغییر دهید، اما کاملاً نسبت به حرفهایی که می‌زنید و نسبت به عواطفی که دارید آگاهی دارید. درضمن برای شما راحت‌تر است که به جای صحبت کردن در مورد عملکردهایتان و یا نوشتن آنها، با اعمالتان آنها را نشان دهید. فراموش نکنید شما مسئول عکس‌العمل دیگران در برابر حرفهایتان نیستید. شما فقط باید همه حرفهایتان را بزنید و بعد همه چیز را به خدا بسپارید.

فال روزانه متولدین آذر ماه

شما از نقش بازی کردن خسته شده اید مخصوصا اینکه نقش کسی را بازی می کنید که از شما خیلی جدی تر است و شما آن را دوست ندارید. اما امروز فرصت این را دارید که اثبات کنید تبدیل به یک آدم جدید و متعالی شده اید. زیاده از حد صادق بودن با دیگران ممکن است این روزها برای شما دردسر آفرین باشد. و الان متوجه شده اید که این تنها راه عاقلانه ایست که دارید. یک راه برای رسیدن به آن هدف این است که خود را در میان مردمی که بانشاط و عاطفی هستند رها کنید. از ته دل خندیدن بهترین درمان برای شماست.

فال روزانه متولدین دی ماه

یک دوست، شریک و یا همکار می‌تواند امروز حال و روز شما را از این رو به آن رو کند، وقتی که او چنین کاری انجام می‌دهد، در چشمان شما فقط حماقت دیده می‌شود. اما نباید در مورد دیگران زود قضاوت کنید. امروز اطرافیان شما می‌خواهند که آزاد باشند- و همین موضوع می‌تواند منجر به چنین رفتارهای نابخردانه ای بشود. اما نباید سعی کنید که رفتار مقتدرانه ای داشته باشید، برای اینکه احتمالاً فقط حامی و پشتیبانتان را از خود دور می‌کنید.

فال روزانه متولدین بهمن ماه

امروز وقتی یک مشکل خانوادگی قدمی دوباره ظاهر می شود تا شما را آزار دهد، نمی توانید دست از فکر و خیال کردن بردارید. در حالیکه خاطرات گذشته به خاطر وجود ردی در زمان حال دوباره یادآوری می‌شود، شاید شما ترکیب عجیبی از واقع بینی و یاد گذشته را با هم تجربه کنید. تلاش برای کنار کشیدن خود از یک بحث پچیده شاید با موفقیت همراه نباشد. به جای اینکه انرژی تان را به خاطر فرار کردن از حیققت هدر دهید، از بحث‌های صادقانه استقبال کنید.

فال روزانه متولدین اسفند ماه

امروز ماه آتشین برج اسد با ذات معنوی شما مرتبط می‌شود و این ترکیب به نفع شما تمام خواهد شد. اما شما می‌دانید که نمی‌توانید زیاد از مسئولیتهایتان فرار کنید! و باید کارهایی که قول داده بودید را تحویل دهید. باوجود این کارهای شما برای افرادی که می‌خواهند نقش رهبر و راهنما را داشته باشند پوشیده می‌ماند. پس آرام تر کار کنید و در حین کار برنامه ها و کارهایتان را برای افراد دیگر توضیح دهید.

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه سه شنبه 7 بهمن 1393

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 165 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php