کد خبر : 256910 تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱:۰۷

فال روزانه سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷

فال روزانه متولدین فروردین اگر تا به حال کاری نیمه تمام در دست داشتید که حوصله تمام کردن آن را نداشتید، امروز انرژی وافری به دست خواهید آورد که می توانید صرف آن کنید. امروز دست به هر کاری که بزنید، به خوبی پیش خواهد رفت. حتی زمانی خوبی برای ملاقات …

فال روزانه سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷

فال روزانه متولدین فروردین

اگر تا به حال کاری نیمه تمام در دست داشتید که حوصله تمام کردن آن را نداشتید، امروز انرژی وافری به دست خواهید آورد که می توانید صرف آن کنید. امروز دست به هر کاری که بزنید، به خوبی پیش خواهد رفت. حتی زمانی خوبی برای ملاقات افراد جدید است. بنابراین دعوت دیگران را قبول کنید و عصر خود را در کنار دوستان تان بگذرانید. اگر بر سر موضوعی سر دو راهی بدید، امروز تصمیم نهایی را بگیرید. مطمئن باشید که قلب تان راه اشتباه را به شما نشان نخواهد داد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

اخیرا انرژی لازم را نداشته اید، اما امروز همه چیز فرق می کند و شما توانایی انجام هر کاری را دارید. این انرژی نه تنها قدرت بدنی شما بلکه روحیه تان را نیز به بهترین شکل ممکن بالا برده است. بنابراین از آن برای تمام کردن کارهای نیمه تمام تان استفاده کنید. یکی از نزدیک ترین افراد زندگی تان به کمک شما نیاز دارد، ساعتی را برای کمک به او نیز اختصاص دهید. به زودی از شنیدن حرفی از یک آشنا شگفت زده خواهید شد. قبل از هر عکس العملی خوب جوانب مختلف را در نظر بگیرید.

فال روزانه متولدین خرداد

اگر به فکر شروع کاری هستید، امروز بهترین زمان برای آن است. اگر چه شما اعتماد به نفس آن را ندارید اما انرژی تان برای پیش بردن آن کافی ست. شما فرد قابل اعتمادی برای اطرافیان تان هستید، بنابراین اگر دوستان تان برای حل مشکلی که بین شان پیش آمده نزد شما آمدند، سعی کنید که بدون هیچ گرایشی داوری کنید. این روزها احساس شما نسبت به فردی سرد شده است، سعی کنید که به خودتان زمان دهید و بر اساس آن تصمیم نگیرید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز را به هیچ وجه در خانه نمانید. انرژی شما زیاد است بنابراین سعی کنید که آن را به گونه ای تخلیه کنید. تمام چیزهایی که فکرتان را مشغول کرده را دور بریزید. امروز فرصت این را دارید که کمی برای خودتان باشید، پس از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنید و به فیزیک و روح خود استراحت دهید. نگرانی شما در بیان احساسات تان به نزدیک ترین و عزیزترین فرد زندگی تان بی مورد است. هر چه صادق تر باشید، نتیجه بهتری از گفتگوهایتان خواهید گرفت.

فال روزانه متولدین مرداد

چیزی یا فردی توجه شما را به خود جلب کرده، به طوری که دوست دارید هر چه زودتر به سمت اش بروید. امروز زمان خوبی برای این کار می باشد. شما ذهن خلاقی دارید، فقط کافی ست که خودتان را باور داشته باشید تا همه چیز به خوبی پیش برود. زمان خوبی ست تا چیزهای جدید را تجربه کنید. لازم نیست راه دوری بروید، یک پیاده روی در مکانی جدید هم می تواند بر ذهن تان تاثیری مثبت بگذارد. به زودی یک پیشرفتی در زمینه کاری خواهید داشت که انگیزه تان را بیشتر می کند.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز آماده انجام هر کاری هستید اما بهتر است که انرژی تان را در تعادل نگه دارید زیرا ممکن است که به دیگران آسیب برساند. این که حال شما خوب است دلیل نمی شود که دیگران هم مانند شما عمل کنند، پس در حرف هایی که به آنها می زنید احتیاط کنید. در مقابل فردی که به او علاقه دارید، خودتان باشید. مطمئن باشید که او شما را همانگونه که هستید، دوست خواهد داشت. در انتهای روز خبری می شنوید که تمام خستگی هایتان را به در خواهد کرد.

فال روزانه متولدین مهر

در کاری شکست خورده اید، امروز بهترین زمان است که برای بار دوم آن را امتحان کنید. با انجام دوباره آن اعتماد به نفس تان نیز افزایش خواهد یافت. تنهای کاری که باید انجام دهید این است که جسارت داشته باشید و عقب نکشید. امروز در هر رابطه ای که داشته باشید، از کاری گرفته تا عاطفی، موفق خواهید بود، بنابراین روزتان را در تنهایی نگذرانید و با دیگران در تماس باشید. دوستان راه دورتان را نیز فراموش نکنید.

فال روزانه متولدین آبان

چند وقت است که راه تان را گم کرده اید اما امروز تمرکز لازم را برای یافتن بهترین راه دارید. پس بدون هیچ نگرانی تصمیم بگیرید و طبق آن پیش روید. یکی از اشکالات شما این است که وقایع را تنها از زاویه دید خودتان می بینید. بهتر است که کمی دیدتان را بازتر کنید و به نگاه اطرافیان هم اهمیت دهید. مطمئنا در آن شرایط گزینه های بهتری پیش رو خواهید داشت. کدورتی که بین شما و یکی از نزدیکان تان بوجود آمده، به سادگی برطرف می شود بنابراین ذهن تان را درگیرش نکنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز فرصت آن را دارید که بیشتر از روزهای دیگر بدرخشید. این درخشیدن شما به ارتباط تان با دیگران بستگی دارد. بنابراین سعی کنید که ارتباطات تان را گسترش دهید و در کنار آن نظرات تان را آزادانه به زبان آورید. شریک زندگی شما نیاز به حمایت شما دارد. این حس امنیت را به او بدهید در غیر این صورت مشکلات او، رابطه عاطفی شما را نیز درگیر خواهد کرد. شاید بد نباشد که برای یک سفر دو نفره از همین حالا برنامه ریزی کنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز همه چی به آرامی خواهد گذشت، بنابراین می توانید سرعت خود را با کارهایتان هماهنگ کنید. اگرچه کاری که می خواهید انجام دهید انرژی زیادی می خواهد اما ارزشش را دارد که تمام وقت و انرژی تان را صرف آن کنید. مطمئنا از نتیجه که می گیرید، راضی خواهید بود. در چنین روزی، هنگام صحبت کردن با شریک زندگی تان محتاط تر باشید. شاید کلامی که شما به زبان می آورید از نظر خودتان موردی نداشته باشد اما می تواند طرف مقابل تان را برنجاند.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز خیلی نگران به نظر می آیید. البته این نگرانی شما جدید نیست و به موضوعی در گذشته باز می گردد. بهتر است که انرژی تان را به جای آنچه در گذشته رخ داده، تلف نکنید. امروز فرصت این را دارید که اتفاقات جدیدی را برای خود رقم بزنید. کارهای مفیدتر انجام دهید تا اعتماد به نفس تان افزایش یابد. دوستی در شرایط که انتظارش را ندارید به سمت تان می آید و شما را سورپرایز می کند. کمک های او را بپذیرید و سر فرصت از زحمت های او قدردانی کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

آیا از زندگی که دارید راضی هستید یا احساس می کنید که باید تغییراتی به آن بدهید؟ بد نیست که به این موضوع فکر کنید. امروز روز فوق العاده ای برای فعالیت هایی چون یوگا یا پیاده روی ست. نه تنها بدن بلکه ذهن تان نیز به ورزش و تمرکز نیاز دارد. بنابراین در انتهای روز که هوا خنک تر شد به بیرون از خانه بزنید. به زودی پولی به دست تان می رسد که بسیاری از نگرانی هایتان را حل خواهد کرد.

فال روزانه سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 386 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php