کد خبر : 267646 تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰:۱۵

فال روزانه سه شنبه 3 تیر 99

فال روزانه سه شنبه 3 تیر 99 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : امروز اگر در بیان افکار و ایده‌هایتان بیش از اندازه هیجان زده شوید و بدون فکر کردن حرف بزنید ممکن است در نشان دادن نگرش خود به دیگران …

فال روزانه سه شنبه 3 تیر 99

فال روزانه سه شنبه 3 تیر 99

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

امروز اگر در بیان افکار و ایده‌هایتان بیش از اندازه هیجان زده شوید و بدون فکر کردن حرف بزنید ممکن است در نشان دادن نگرش خود به دیگران دچار اشتباه شوید. خوشبختانه اگر قبل از دهان باز کردن کمی حرفتان را در دهانتان چرخانده و به آن فکر کنید خواهید توانست به افکارتان سر و سامانی داده و آنها را به طور موثری با دیگران در میان بگذارید. بر خلاف آنچه خودتان گمان می کنید داشتن یک برنامه روزانه مشخص نه تنها شما را محدود نخواهد کرد، بلکه به شما این مجال را خواهد داد که وقت کافی برای پرداختن به ایده های خلاقانه‌تان را داشته باشید. اگر درست رفتار کنید و مواظب حرف‌هایتان باشید امروز با عشقتان به هیچ مشکلی بر نخواهید خورد.


فال روز متولدین اردیبهشت :

اگر این اواخر به کسی قول داده‌اید که به او کمک کنید تا به اهداف و رویاهایش برسد امروز وقت آن رسیده که با وجود برنامه فشرده ای که دارید به قولی که به او داده‌اید عمل کنید. متاسفانه اوضاع در محل کارتان عوض شده است و مجبور هستید بیش از آنچه فکر می کرده‌اید تلاش کنید. شما معمولا آدم پیچیده ای نیستید و خیلی مستقیم می گویید چه کاری می خواهید انجام بدهید و بعد هم بر اساس همان گفته‌هایتان پیش می روید، ولی امروز مسیرتان به آن سرراستی که انتظارش را دارید نخواهد بود. با این حال حتی اگر انجام آنچه می خواهید طول بکشد هم نباید تسلیم شوید. پشتکار شکست ناپذیر شما رمز موفقیتتان خواهد بود.


فال روز متولدین خرداد :

امروز افکارتان خیلی آشفته هستند و همکارانتان فکر می کنند که نمی دانید چکار دارید می کنید، ولی آنها کاملا در اشتباه هستند. شما دقیقا می دانید که دارید به کجا می روید، فقط نمی دانید که چگونه باید به آنجا برسید. خوشبختانه شما می توانید مسیرتان را به خوبی پیدا کنید و تنها کافی است پای در راه بگذارید. مواظب باشید تنها کسانی را با خودتان همراه کنید که می خواهند با شما همسفر شوند؛ اگر کسی مسیری متفاوت از شما دارد تنها دست و پایتان را در طول راه خواهد گرفت. با این همه از نظر مسائل عاطفی امروز روز خیلی خوبی برای شما خواهد بود و شک و تردیدهایی که این اواخر آزارتان داده‌اند بالاخره برطرف خواهند شد.

 

فال روزانه سه شنبه 3 تیر 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

امروز تفکر و ادراک شما بسیار قوی است ولی تمایلی به بیان نظرات خود نشان نمی دهید و با سکوتی سنگین سعی در مخفی کردن اسرار خود دارید. شاید دیگران بخواهند شما را وادار به گفتن حرف‌هایی کنند که در سر دارید ولی شما با آنها به شدت مقابله خواهید کرد. با این حال مقاومت شما کم کم از بین خواهد رفت و حاضر خواهید شد با خیال راحت در فعالیت های گروهی شرکت کنید. امروز روزی فوق‌العاده برای نظم و ترتیب بخشیدن به کارها است، سعی کنید از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. در رابطه با مسائل عاطفی نباید خیلی احساساتی عمل کنید. امتحان کردن کسی که دوست دارید ایده خیلی خوبی به نظر نمی رسد، شما که به دنبال دردسر نمی گردید؟


فال روز متولدین مرداد :

درست زمانی که فکر می‌کنید تمام مشکلات موجود در محل کارتان را حل کرده‌اید مشکل دیگری قد علم می کند و هرچقدر سعی می کنید خودتان را با تمام تغییراتی که دارند پیش می آیند هماهنگ کنید احساس می کنید عقب هستید. ولی این نباید باعث شود که تسلیم شده و از ادامه مبارزه انصراف بدهید. کسانی موفق خواهند شد که هر بار زمین خوردند دوباره سر پا می ایستند. سعی کنید خیلی لجباز نباشید و در احساسات خود تعادل بیشتری داشته باشید، به ویژه وقتی بحث مسائل عشقی و عاطفی در میان است. اگر بیش از حد روی حرف خودتان پافشاری کنید طرف مقابلتان را حساس کرده و باعث خواهید شد اصلا نتواند شما و حرف‌هایتان را درک کند و این شما را دچار مشکل خواهد کرد.


فال روز متولدین شهریور :

امروز در محل کارتان بی آن که خودتان متوجه باشید رفتارتان به گونه ای است که به دیگران اجازه نمی دهد بفهمند دقیقا چه هدفی دارید و چه می خواهید بکنید. در واقع در حالی که دیگران انتظار جوابی مشخص از جانب شما را دارند، شما دارید گزینه های پیش رویتان را بررسی می کنید و هنوز تصمیمی قطعی نگرفته‌اید. شما همزمان دارید به چند جهت مختلف کشیده می شوید و این موضوع شما را دچار سردرگمی کرده است. با وجود این که منطق شما همیشه خیلی سریع و بدون مشکل خاصی شما را در حل مشکلتان یاری می کند، فعلا برای حل این بحران تنها می توانید به انرژی درونی‌تان و آنچه قلبتان به شما می گوید اعتماد کنید.

فال روزانه سه شنبه 3 تیر 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

امروز برای شما روز خیلی خوبی خواهد بود و احساس می کنید تلاش‌هایی که کرده‌اید بالاخره دارند به نتیجه می رسند و انگار در مسیری که به سوی قله کوهی بلند دارید بالاخره به استراحتگاه رسیده‌اید و احساس امنیت می کنید. این فرصتی است برای شما تا نفسی تازه کنید و انرژی‌تان را دوباره یک جا جمع کرده و ادامه مسیرتان را مورد بررسی قرار دهید. به جای این که برای عشقتان از آینده ای رویایی حرف بزنید که در انتظار شماست بهتر است او را با کارهای کوچکی که در زمان حال برای او و رابطه‌تان انجام می دهید خوشحال کنید. هدف داشتن برای آینده خوب است به شرط آن که اعمالتان در زمان حال هم جهت با اهدافتان باشند.


فال روز متولدین آبان :

امروز افکارتان به صورت دایره وار تکرار می شوند و شاید حتی بتوانند در راه رسیدن به اهدافتان ایجاد مانع کنند. واکنش‌هایی که دیگران به افکار و ایده‌هایتان نشان می دهند برای شما خیلی مهم است، ولی این را هم در نظر داشته باشید که خیلی وقت‌ها دیگران خواه از روی حسادت و بدجنسی خواه از روی عشق و دلسوزی، نظرهای واقعی‌شان را به زبان نمی آورند. بیهوده سعی نکنید دیگران را وادار به گفتن نظر واقعی‌شان بکنید، این کار حداقل امروز اثری منفی روی آنها خواهد گذاشت. در زمین روابط عاطفی کمی با احتیاط و سنجیده تر از همیشه رفتار کنید و طرف مقابلتان را وادار به انجام کارهای که دوست ندارد نکنید.


فال روز متولدین آذر :

امروز اطرافیانتان آنقدر وراج شده‌اند که دیگر حرف زدنشان روی اعصابتان می رود. معمولا این شما هستید که آنقدر حرف می زنید که سر دیگران را به درد می آورید، ولی مثل این که امروز اوضاع برعکس شده است. سعی کنید با ملایمت با اطرافیانتان برخورد کنید و با کمی مهربانی آنها را آرام کنید، حتما چیزی آنها را ناراحت یا نگران کرده است و به همفکری شما نیاز دارند. در رابطه با مسائل عاطفی و احساسی دچار تردید و دودلی شده‌اید و نمی دانید چکار باید بکنید، کمی صبر کنید تا احساساتتان به ثبات برسند و بتوانید با طرف مقابلتان رابطه نزدیک تری برقرار کنید، پس از آن خواهید توانست تصمیمتان را با خیال راحت بگیرید.

فال روزانه سه شنبه 3 تیر 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

شما امروز سعی دارید از مهارت خود در قانع کردن دیگران در محل کارتان استفاده کنید تا به اهداف و خواسته های خودتان نزدیک تر شوید. متاسفانه در حال حاضر انجام این کار برایتان با فشار و استرس زیادی همراه خواهد بود، چرا که اهداف و منافعتان با خواسته‌ها و علایق دیگران هماهنگ نیستند. تلاش نکنید که کسی را به انجام کاری که خودش نمی خواهد وادار کنید و به خودتان هم فشار وارد نکنید. گاهی برای انجام برخی کارها بهترین کاری که می توان کرد این است که کمی صبر کرده و به خودتان زمان بدهید. پذیرفتن شرایط موجود و اصرار نکردن بیش از حد زمینه ساز موفقیت شما و حفظ روابطتان با همکارانتان خواهد شد.


فال روز متولدین بهمن :

شما دارید خلاقیت خود را بیش از حد با زیرکی و دقت بروز می دهید و همین ممکن است در دیگران ایجاد سوء تفاهم کند و باعث شود به چشم آنها کمی منزوی و بدون اعتماد به نفس به نظر برسید. در حالی که شما در واقع مشتاق هستید با کسانی که مورد اعتمادتان هستند ارتباط برقرار کرده و به آنها نشان دهید که در کنارشان هستید. در حال حاضر مسائل عاطفی برای شما خیلی خوب دارند پیش می روند و امروز تقریبا هر چیزی که از رابطه خود انتظار داشته باشید را به دست خواهید آورد. پس بدون آن که از چیزی هراس داشته باشید و نگران رد شدن خواسته‌هایتان باشید نیازهایتان را با کسی که دوست دارید در میان بگذارید.


فال روز متولدین اسفند :

امروز زیاد حال و حوصله این که بخواهید قهرمان داستان باشید و خودتان در مرکز توجه قرار بگیرید. شما می توانید از این فرصت استفاده کرده و در پشت صحنه قرار گرفته و برای بخشیدن اعتماد به نفس به اطرافیانتان و کمک کردن به آنها به طور سازنده تلاش کنید. این کار نه تنها باعث دیده نشدن شما نخواهد شد، بلکه احترام و علاقه ای که دیگران به شما دارند را بیشتر نیز خواهد کرد. لزومی ندارد که سعی کنید کارهایتان را نمایش داده و همه را از آنها آگاه کنید، درست زمانی که اصلا انتظارش را ندارید دیده و تحسین خواهید شد. در مورد مسائل عاطفی به نفعتان است که کمی با منطق رفتار کنید، هر چند که این روش مورد علاقه‌تان نیست.

5/5 - (1 امتیاز)
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 518 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php