کد خبر : 256990 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

فال روزانه سه شنبه 27 شهریور 1397

فال روزانه متولدین فروردین امروز روز رمانتیکی برایتان خواهد بود، از این رو بیشتر از همیشه به ظاهرتان رسیدگی کنید زیرا بسیار مورد توجه اطرافیان تان، به خصوص شریک زندگی تان، قرار خواهید گرفت. اگر مجرد هستید، شانس پیدا کردن نیمه گمشده تان را خواهید داشت. اما سعی کنید در این …

فال روزانه سه شنبه 27 شهریور 1397

فال روزانه متولدین فروردین

امروز روز رمانتیکی برایتان خواهد بود، از این رو بیشتر از همیشه به ظاهرتان رسیدگی کنید زیرا بسیار مورد توجه اطرافیان تان، به خصوص شریک زندگی تان، قرار خواهید گرفت. اگر مجرد هستید، شانس پیدا کردن نیمه گمشده تان را خواهید داشت. اما سعی کنید در این شرایط خود واقعی تان باشید، در این صورت بیشتر برای دیگران جذاب خواهید بود. در زمینه کاری در شرایط بدی گیر افتاده اید. مشکل اینجاست که اطلاعات کافی ندارید، اگر سعی کنید که دامنه اطلاعات تان را گسترش دهید، از پس آن نیز بهتر برخواهید آمد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز حس یک میلیونر را دارید. بالاخره به پولی که می خواستید رسیدید و می توانید وسایل مورد علاقه تان را بخرید. اگر امروز قرار ملاقاتی دارید، لباس های رنگی و مورد علاقه تان را بپوشید تا اعتماد به نفس تان نیز افزایش یابد. نگران هیچ چیز نباشید، اگر به صلاح تان باشد، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. اگر نمی توانید نظر دیگران را برای رسیدن به هدف تان جلب کنید، بهتر است که این بار تسلیم شوید. مطمئن باشید که مسیری که در پیش می گیرید خیلی با ایده آل های شما تفاوت ندارد.

فال روزانه متولدین خرداد

اگر مجرد هستید، امروز فردی توجه شما را جلب می کند. دوست دارید که به او نزدیک شوید و صحبت را آغاز کنید اما می ترسید. ترس شما طبیعی ست اما بد نیست که این بار جسارت داشته و پا پیش بگذارید. از آنجا که این اتفاق به ندرت برای شما رخ می دهد، نباید از آن ساده بگذرید. امروز دوست دارید که به جای شنیدن، بیشتر حرف بزنید. موضوعی ذهن تان را درگیر کرده که می خواهید از آن صحبت کنید و نظر دیگران را هم بدانید. اما مراقب باشید زیرا به هر کسی نمی توان اعتماد کرد.

فال روزانه متولدین تیر

امروز خبرهای خوبی در زمینه مالی و شغلی تان می شنوید به طوری که دیدتان نسبت به زندگی بهتر می شود. اما هنوز هم ته دلتان یک نگرانی وجود دارد که بی مورد است. نگذارید حال شما به خاطر یک خاطره تلخ از گذشته یا نگرانی بی مورد نسبت به آینده، خراب شود. زمان آن است که یک تغییر اساسی به زندگی تان دهید. اگر بر سر دوراهی گیر کرده اید، سعی کنید راهی را انتخاب کنید که برایتان ساده تر است. اگر چه تصمیم گیری بر اساس منطق خوب است اما دلتان را نادیده نگیرید.

فال روزانه متولدین مرداد

با خلاقیتی که امروز از خود به خرج می دهید، نه تنها در محیط کار، بلکه در رابطه عاطفی تان نیز گل خواهید کاشت. سعی کنید برای تنوع دادن به زندگی تان این روند را هر چند وقت یک بار عملی کنید. اگر به دنبال تغییری در زندگی تان هستید، خودتان باید دست به کار شوید، هیچ فرد دیگری نمی تواند مثل خودتان زندگی تان را از این رو به آن کند. پس اگر هدفی در سر دارید، هر چه سریع تر برای آن قدم بردارید. فردی مدت هاست که دلتنگی شما را می کند. هرچند که وقت تان پر است اما او را نیز از یاد نبرید.

فال روزانه متولدین شهریور

دوست دارید امروز از دنیای خیال تان دور شده و به واقعیت نزدیک شوید اما خیالپردازی نمی گذارد. نمی خواهد خیلی سخت بگیرید. همه ما گاهی به این تغییر حالت نیاز داریم. در این وضعیت که با شریک زندگی تان بیشتر در ارتباط باشید و از ایده هایی که در سر دارید با او گفتگو کنید. حتی اگر مشکلی میان شما بوجود آمده، از آنجا که روحیه ای رمانتیک دارید، بهتر می توانید آن را حل کنید. مسئله ای ذهن تان را درگیر کرده، به جای حرص خوردن، به آن بخندید تا تمام شود.

فال روزانه متولدین مهر

امروز پیغام یا زنگی دریافت می کنید که مربوط به کاری ست که در گذشته انجام داده اید. این پیغام حس خوبی را به شما منتقل می کند به طوری که دوست دارید آن فرد را به صرف یک قهوه دعوت کنید. درنگ نکنید و خوشحالی تان را به او نشان دهید. میان شما و اطرافیان تان سوتفاهمی رخ داده، بهتر است به جای حرص خوردن برای آنها توضیح دهید که این موضوع هیچ جنبه شخصی برای شما نداشته است. حتی اگر آنها حقیقت را نفهمند، حداقل شما خیال تان راحت می شود که تلاش تان را کرده اید.

فال روزانه متولدین آبان

آیا به فکر تغییر شغل تان هستید؟ احتمالا امروز پیشنهادهایی را می شنوید که وسوسه تان می کند شغل تان را تغییر دهید، بهتر است از آن سرسری نگذرید زیرا زمان خوبی برای ایجاد تغییرات در زندگی تان است. به زودی پیشرفت قابل ملاحظه ای در زندگی تان ایجاد می شود. البته بهتر است قبل از برداشتن هر قدمی، تحقیقات لازم را انجام دهید. به یاد یکی از دوستان قدیمی تان می افتید. حتی اگر رابطه شما در آن زمان به خوبی پیش نرفت، اکنون زمان خوبی ست تا فرصت دوباره ای به یکدیگر دهید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز نسبت به خودتان حس مثبتی دارید از این رو سعی کنید که بیشتر بیرون از خانه و در ارتباط با دیگران باشید. این حس خوب شما، به خوبی به دیگران نیز منتقل خواهد شد. فرصت خوبی ست تا اگر با اطرافیان تان اختلافی دارید، به گفتگو بنشینید. امروز در هر مکالمه ای پیروز خواهید شد. از وضعیت مالی خود راضی نیستید، اگر به دنبال تغییری هستید باید خودتان دست به کار شوید. اگر دنبال هدف تان باشید، مطمئنا به آن خواهید رسید.

فال روزانه متولدین دی

امروز با خوابی عجیب بیدار می شوید به طوری که تا ساعت ها ذهن تان را درگیر می کند. شاید آن خواب نشانه ای برایتان باشد، بنابراین ساده ازش نگذرید. اگر مدت ها قرار است که کاری را آغاز کنید، امروز زمان خوبی برای استارت زدن است. ایده های خوبی که به ذهن تان می رسد را آزادنه به زبان آورید. کلید موفقیت شما در این راه صبر است. یکی از دوستان تان به شما پیشنهادی داده که برایتان دور از انتظار بوده است. بهتر است که تصمیم گیری سریع خودداری کنید. به خودتان زمان دهید تا فکرتان پخته تر شود.

فال روزانه متولدین بهمن

یکی از دوستان قدیمی جویای حالتان می شود و شما را سورپرایز می کند. سعی کنید دلخوری های قدیمی را دور بریزید و بار دیگر این فرصت را به خودتان و او بدهید. مطمئن باشید که اتفاقات خوبی در انتظار شماست. اگر دوست دارید به هدفی که در سر دارید برسید، باید تمام مراحل پیش رو را پشت سر بگذارید، با نادیده گرفتن برخی مسایل، هیچ چیزی حل نخواهد شد. بنابراین واقع گرا باشید و برای رسیدن به هدف تان سخت کوش تر.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز به یک مراسمی دعوت می شوید. شاید برای رفتن به آنجا تمایل زیادی نداشته باشید اما بهتر است که در آن حضور داشته باشید. پیشنهادهای خوبی به شما می شود که نباید این فرصت را از دست بدهید. شما توانایی های زیادی دارید اما از آنها استفاده نمی کنید. شاید چون وقت و انرژی را تنها روی کارهای موقتی می گذارید. بهتر است که به هدف های بلند مدت تان بیشتر توجه کنید. در انتهای روز خبری می شنوید که تغییری را در زندگی تان ایجاد خواهد کرد. کمی انعطاف پذیرتر باشید تا اتفاقات خوب جذب تان شود.

فال روزانه سه شنبه 27 شهریور 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه سه شنبه 27 شهریور 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 627 بار
دیدگاهتان را بنویسید

نيل در تاریخ 4 مهر 1397 گفته : پاسخ دهید

لطفا فال روزانه را آپدیت کنید

css.php