کد خبر : 267574 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰:۱۵

فال روزانه سه شنبه 27 خرداد 99

فال روزانه سه شنبه 27 خرداد 99 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : امروز اگر کسی بخواهد صداقت و درستی شما را زیر سوال ببرد اصلا خوشحال نخواهید شد زیرا فکر می کنید که کارهایی مهمتر از دفاع از خودتان در …

فال روزانه سه شنبه 27 خرداد 99

فال روزانه سه شنبه 27 خرداد 99

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

امروز اگر کسی بخواهد صداقت و درستی شما را زیر سوال ببرد اصلا خوشحال نخواهید شد زیرا فکر می کنید که کارهایی مهمتر از دفاع از خودتان در برابر این افکار بیهوده دارید، ولی اگر می خواهید روابط شخصی و یا حرفه ای خود را محکمتر کنید باید این کار را بکنید. شما اصلا آدم انتقاد پذیری نیستید، ولی اگر می خواهید رشد کنید و به خواسته‌ها و اهدافتان برسید باید دست از دیوار کشیدن به دور خودتان بردارید. کمی ریسک کرده و موانعی که بین شما و دیگران فاصله ایجاد کرده‌اند را از میان بردارید. اگر بتوانید شرایط به وجود آمده را از بین برده و احترام متقابل ایجاد کنید با همکاری با دیگران و انجام کارها به صورت گروهی هیچ حد و مرزی برای موفقیت‌هایتان وجود نخواهد داشت.


فال روز متولدین اردیبهشت :

روابطی که پایه‌هایی استوار داشته باشند در مقابل گذشت زمان لطمه ندیده و سالم و پایدار باقی خواهند ماند. با این حال ممکن است فکر کنید شاید بهتر باشد که برای جلوگیری از تنش و درگیری بعضی چیزها را پنهان کنید. متاسفانه اگر چنین راهی را برای راحت تر کردن کار خودتان در پیش بگیرید دیر یا زود در مسیرتان به مشکل بر خواهید خورد. به زبان آوردن مسائل و مشکلات حل نشده نیاز به شجاعت دارد، ولی فرصتی برای حل کردن آنها برای شما فراهم خواهد کرد. هیچ راه فراری وجود ندارد؛ اگر می خواهید رابطه‌تان دوام داشته باشد باید این کار را حتی اگر برایتان خیلی دشوار باشد هم انجام دهید.


فال روز متولدین خرداد :

شاید فکر کنید که دارید زمان را از دست می دهید و اگر افکار و ایده‌هایی که در سر دارید را با همکاران و یا رئیستان در میان نگذارید فرصت فوق‌العاده ای را از دست خواهید داد. در واقع تا حدودی حق با شما است و اگر امروز در مورد این موضوع حرف بزنید هرچقدر که بگذرد صحبت کردن در مورد آن برایتان سخت تر خواهد شد، پس تا تنور داغ است بچسبانید و آنچه در سر دارید را به زبان بیاورید، در غیر این صورت باید یاد بگیرید که با حس پشیمانی‌تان کنار بیایید. اگر امروز با دوستان و نزدیکانتان دور هم جمع شدید به جای این که بلافاصله در هر بحثی که صورت می گیرد دخالت کنید خوب به آنچه می شنوید فکر کنید و حرف‌هایتان را درست انتخاب کنید.

 

فال روزانه سه شنبه 27 خرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

مسیر به انجام رساندن وظایف و مسئولیت‌هایی که به عهده دارید و دنبال کردن رویاهایی که برای آینده‌تان دارید به نظر از دو راه کاملا متفاوت می گذرد. خوشبختانه امروز شما قادر هستید همزمان هر دو راه را طی کرده و هم خواسته های خود را دنبال کرده و هم به تعهداتی که داده‌اید عمل کنید. زمانی که تخیلاتتان بر اساس واقعیت باشد همه چیز دست به دست هم خواهد داد تا به خواسته‌هایتان برسید. امروز بحث‌هایی که در مورد مسائل اقتصادی در اطرافتان در جریان هستند فکر شما را به خود مشغول کرده و ایده های تازه ای را برای بهتر کردن اوضاع اقتصادی‌تان به ذهن شما خواهند آورد، بی تفاوت از کنار آنها رد نشوید و حداقل ایده‌هایتان را جایی بنویسید تا بعدا به آنها بیشتر فکر کنید.


فال روز متولدین مرداد :

با وجود این که ممکن است هنوز نقشه مشخصی برای پیش بردن کارهایتان نداشته باشید بهتر است کمی وقت گذاشته و اهدافتان را یک جا نوشته و سپس در مورد این که آنها را چگونه می توان به دست آورد و راه رسیدن به آنها نیز فکر کرده و توضیحاتی به نوشته‌هایتان اضافه کنید. اگر نتوانستید برای تک تک آنها راهی پیدا کنید و یا کنترل تمام افکار و ایده‌هایی که ناگهان به سرتان هجوم آورده‌اند برایتان کار سختی بود نگران نشوید. مهم این است که قدم به قدم پیش بروید و جزئیات هر یک از اهداف و برنامه هاتان را در زمان مناسب در نظر بگیرید تا به مرور زمان به مقصد مورد نظرتان برسید. طولانی‌ترین سفرها با برداشتن اولین قدم آغاز می شوند.


فال روز متولدین شهریور :

امروز چانه‌تان حسابی گرم شده است و آنقدر در مورد افکار و ایده‌هایی که در مورد کارتان دارید حرف می زنید که سر همکارانتان را به درد می آورید. شاید به آنچه می گویید فکر کرده باشید و پرت و پلا نگویید، ولی اجرای گفته‌هایتان به آسانی به زبان آوردن آنها نیست و فاصله بین حرف و عمل بسیار است. قبل از هر کاری شما باید یاد بگیرید که چطور این ایده‌ها و پروژه‌هایی که در سر دارید را می شود عملی کرد. در مورد کارهایی حرف بزنید و تصمیم بگیرید که علم کافی برای عمل کردن به آنها را داشته باشید. برای یک آخر هفته خوب و دلچسب در کنار خانواده‌تان برنامه ریزی کنید و اگر این اواخر فرزندانتان را زیاد به گردش و تفریح نبرده‌اید حتما زمانی را به این کار اختصاص دهید.

فال روزانه سه شنبه 27 خرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

امروز اگر خودتان به خواسته‌هایتان نرسیده‌اید در حالی که یکی از اطرافیانتان هر چیزی که ممکن است بخواهد را در اختیار دارد، ممکن است ناگهان حس حسادت تمام وجودتان را در بگیرد. این دست خودتان نیست، متاسفانه شرایط کیهانی در حال حاضر باعث شده‌اند که مادیات برای شما اهمیت ویژه ای پیدا کنند و احساس شادی و خوشبختی‌تان را وابسته به اموال و داشته های مادی خود بدانید. به جای این که با حس حسادت وجود خود را مسموم کرده و با فکر کردن به کمبودها و نداشته‌هایتان خود را آزار بدهید بهتر است کمی هم به داشته‌هایتان فکر کنید. ثروت واقعی و پایدار چیزی فراتر از این‌ها است، برای یافتن ثروت حقیقی‌تان به قلبتان رجوع کنید.


فال روز متولدین آبان :

امروز علاقه ای به صحبت کردن در مورد این که چطور می توانید اوضاع زندگی‌تان را بهبود ببخشید ندارید؛ در واقع شما ترجیح می دهید بجای حرف زدن و بدون تلف کردن وقت و انرژی‌تان دست به کار شوید، بعدا هم برای بررسی نتایج کارهایتان فرصت خواهید داشت. با وجود این که معمولا آدمی نیستید که بی گدار به آب بزند و حساب نشده گام بردارد، در حال حاضر دلتان می خواهد سریعترین راه ممکن را برای رسیدن به خواسته‌هایتان در پیش بگیرید. زندگی کوتاه تر از آن است که بخواهید تمام زندگی‌تان را با تجزیه و تحلیل تک تک قدم‌هایی که می خواهید بردارید هدر بدهید. گاهی باید دلتان را به دریا بزنید و هر کاری که در همان لحظه به ذهنتان درست می رسد را انجام بدهید.


فال روز متولدین آذر :

امروز به نظر می رسد که دیگران انتظارات غیر واقع گرایانه ای از شما دارند و فکر می‌کنند هر چقدر از وقتتان را که بخواهند باید در اختیار آنها قرار بدهید و همین باعث می شود که ترجیح بدهید خودتان را از جمع کنار کشیده و کمی تنها مانده و از وقت و انرژی‌تان همان طور که خودتان دلتان می خواهد استفاده کنید. مسلما هیچ کسی دوست ندارد که هرکس از راه رسید او را به هر جهتی که خودش می خواهد بکشاند و نگذارد روی خواسته‌ها و نیازهای خودش تمرکز کند. بد نیست دیگران یاد بگیرند این وظیفه شما نیست که هر وقت به شما نیاز داشتند در کنارشان باشید. پس کمی خودتان را کنار کشیده و از تنهایی‌تان هر طوری که خودتان دلتان می خواهد لذت ببرید.

فال روزانه سه شنبه 27 خرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

امروز انجام کارها به صورت انفرادی چیزی نیست که چندان برایتان خوشایند باشد، با وجود این که همکاری با دیگران برای رسیدن به یک هدف مشترک در حال حاضر برای داشتن روحیه ای بهتر برای شما ضروری است، این تنها دلیلی نیست که دوست دارید عضوی از یک تیم موفق باشید. شما به خوبی درک می کنید که مشارکت و همکاری با دیگران چقدر قدرت و کارآمد بودن شما را افزایش می دهد. از آنجایی که شما فردی جاه طلب هستید عاقلانه تر این است که همکارانتان را با خود همراه کنید تا بتوانید باری که به تنهایی نمی توانید زیاد به دوش بکشید را همراه با آنها به سر منزل مقصود برسانید. البته این از روی خود خواهی شما نیست، موفقیت یک نفر موفقیت تمام اعضای گروه است.


فال روز متولدین بهمن :

روحیه خلاقتان امروز به شما کمک خواهد کرد که آنچه در ذهن و قلبتان می گذرد را به روش‌هایی منحصر به فرد بیان کنید. با این حال کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و اگر نمی خواهید نسبت به تعهدات و مسئولیت‌هایتان بی تفاوت باشید و زیر وعده و وعیدهایی که به دیگران داده‌اید نزنید، بهتر است حرف زدن در مورد افکار و احساساتتان را برای وقتی بگذارید که کارهای اضطراری و دارای اولویت را به انجام رسانده باشید. با این حال حتما هر از گاهی در طول روز به کودک درونتان اجازه بدهید کمی بازی و شیطنت کند. در پایان روز حتما وقتی را هم برای خوشگذرانی با دوستان و نزدیکانتان کنار بگذارید، لزومی ندارد یادآوری کنیم که همراهی آنها چقدر برای شما بهمن ماهی‌ها مهم است.


فال روز متولدین اسفند :

درست زمانی که فکر می کردید دقیقا می دانید در اطرافتان چه می گذرد خواهید دید که واقعیت‌هایی هم هستند که شما از آنها خبر نداشته‌اید، ولی هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد. اگر رابطه عاطفی‌تان در مرحله ای بوده که برای شما با استرس و فشار عصبی همراه بوده است ناگهان همه چیز بهتر شده و این وضعیت بحرانی از بین خواهد رفت. مشکلاتی که در خانه و خانواده‌تان وجود داشته‌اند رو به بهبود هستند، پس خودتان به دنبال ایجاد مشکل نگردید و انرژی و توانتان را برای مسائلی که ممکن است در آینده برایتان به وجود بیایند حفظ کنید. از روبراه بودن اوضاع در زمان حال لذت ببرید، چرا که زمان حال تعیین می کند که تمام لحظات آینده‌تان چگونه خواهند گذشت.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 435 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php