کد خبر : 262102 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۰:۰۱

فال روزانه سه شنبه 26 شهریور ۹۸

فال روزانه سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸ فال روزانه متولدین فروردین: امروز یک نفر در محل کارتان در انجام مسئولیت های خود کوتاهی می کند و در نتیجه شما و سایر همکارانتان مجبور به جبران کم کاری های او خواهید بود. این موضوع باعث عصبانیت شما شده و جو متشنجی …

فال روزانه سه شنبه 26 شهریور ۹۸

فال روزانه سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین فروردین:

امروز یک نفر در محل کارتان در انجام مسئولیت های خود کوتاهی می کند و در نتیجه شما و سایر همکارانتان مجبور به جبران کم کاری های او خواهید بود. این موضوع باعث عصبانیت شما شده و جو متشنجی بر فضای محل کارتان حاکم خواهد شد. به خودتان سخت نگیرید و استرس و فشار بیهوده به خودتان وارد نکنید. مسئولیت ها و وظایف خود را در اولویت قرار داده و بعد اگر وقت اضافه ای برایتان باقی ماند با آرامش و سر حوصله به این کارهای اضافه رسیدگی کنید. هر چه باشد این وظیفه ی شما نیست و فقط دارید به این شخص لطف می کنید. امروز میل و نیاز شدیدی به داشتن کمی ماجراجویی احساس می کنید، نیازهای خود را نادیده نگیرید!

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

اگر قصد دارید این چند روز باقی مانده از تابستان را به سفر بروید باید هر چه سریعتر دست به کار شده و برنامه هایتان را ردیف کنید تا همه چیز به موقع انجام شود و به مشکلی بربخورید. نگران نباشید، خیلی هم دیر نشده و هنوز هم می توانید یک سفر خوب چند روزه داشته باشید. شما معمولا از آن دسته آدم هایی نیستید که در روابط عاطفی به دنبال ماجراجویی هستند، اما امروز قضیه فرق می کند و دلتان می خواهد عشقتان شما را غافلگیر کند و یا اتفاق جدید جالبی در رابطه تان بیفتد. قدرت تخیل خود را به کار بگیرید، بدون خیالات و رویاپردازی های مان هیجان را از زندگی خودمان تقریبا حذف خواهیم کرد.

فال روزانه متولدین خرداد:

شما این اواخر به شدت نگران مسائل مالی بوده اید و امروز دیدن این که یکی از اعضای خانواده پول زیادی را خرج چیزهای کاملا غیرضروری می کند باعث عصبانیت شما خواهد شد. اما پیش از آن که عصبانی شوید به خودتان یادآوری کنید که بیشتر وقت ها واقعیت با آنچه به نظر می رسد بسیار فرق دارد. شاید اوضاع مالی شما به آن وخامتی که خودتان فکر می کنید نباشد، شاید هم این خرج ها واقعا ضروری بوده اند و شما از اهمیت آنها بی خبر هستید. امروز دلتان می خواهد با دوستان و عزیزان خود دیدار داشته باشید و با صحبت کردن با آنها به آرام برسید. شاید حتی بتوانید با افراد جدیدی هم آشنا شوید که دوستان خوبی برایتان خواهند بود.

فال روزانه سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین تیر:

امروز شاید مجبور باشید به یک دعوت جواب منفی بدهید و طرف مقابلتان به خاطر این کارتان از دست شما حسابی ناراحت شود. کار شما آنقدر بد نیست که او بخواهد چنین واکنشی از خودش نشان بدهد و به احتمال زیاد خودش به خاطر فشار کاری و استرس زیاد عصبی شده است. فعلا با او بحث نکنید تا بعدا که آرامتر شد سر حوصله مشکلتان را برای او توضیح داده و قانعش کنید، فعلا کار دیگری از دست شما ساخته نیست. امروز رفتار شما با همیشه فرق می کند و دوستانتان در عجب هستند که چه چیزی باعث شده است اینطوری رفتار کنید. شما بر خلاف همیشه خیلی پرحرف هستید و حتی خودتان سر صحبت را با دیگران باز می کنید.

فال روزانه متولدین مرداد:

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید احساس می کنید که انگار شما را روی دور کند گذاشته اند و به این فکر بیفتید که با این وضع چطور می توانید این همه کاری که امروز در انتظارتان هستند را به انجام برسانید. اصلا نگران نباشید، خیلی زود موجی از انرژی به سراغتان خواهد آمد و با تلاش و انرژی که از خودتان نشان می دهید پاداش زحماتتان را به دست خواهید آورد و کارهایتان یکی پس از دیگری روبراه خواهند شد. با کنار رفتن ابرهای نگرانی شادی و خوشحالی به سراغتان خواهد آمد. یادتان باشد که داشتن تفکر مثبت می تواند روی پیشرفت شما اثرات قابل توجهی داشته باشد. افکارتان را تغییر دهید تا دنیایتان تغییر کند.

فال روزانه متولدین شهریور:

امروز اگر همراه با عشقتان در یک مراسم یا هر گونه جمع دیگری حضور پیدا کنید او به دیگران توجه زیادی خواهد کرد و با آنها حسابی گرم خواهد گرفت. این موضوع باعث می شود که احساس کنید تنها هستید و به شما بی توجهی شده است و شاید حس کنید که او دارد این رفتارها را از روی عمد نشان می دهد. اما موضوع بر خلاف تصور شما کاملا چیز دیگری است و او فقط قصد دارد رفتاری اجتماعی داشته باشد و متوجه این نیست که این رفتارش شما را آزار می دهد. امروز صدایی طغیانگر شما را از درون به نادیده گرفتن مسئولیت ها و رفتن به دنبال تفریح فرا می خواند، شما در صورتی آزاد هستید به این صدا گوش کنید که به دیگران و برنامه هایشان آسیبی نزنید.

فال روزانه متولدین مهر:

یکی از دوستان و آشنایانتان امروز با یک پیشنهاد غیر عادی اما وسوسه انگیز به سراغتان خواهد آمد، پیش از آن که بدون فکر کردن این پیشنهاد او را بپذیرید تمام مزایا و معایب این موقعیت را بسنجید. امروز شما آماده اید تا از هر موقعیتی بیشترین بهره ممکن را ببرید و حتی اگر لازم باشد فراتر از حدودی که برای خود تعیین کرده اید بروید. شما دائم در تلاش هستید تا پول بیشتر، امنیت حرفه ای و چیزهای مختلف دیگر را به دست بیاورید تا بتوانید احساس خوشبختی کنید، اما باید این را یاد بگیرید که این روند بر خلاف آنچه شما فکر می کنید کاملا بر عکس است و باید ابتدا احساس خوشبختی را در درون خود پیدا کنید و با تکیه به آن به دنبال باقی اهدافتان بروید.

فال روزانه سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین ﺁبان:

شما خیلی بیشتر از همیشه دارید سعی می کنید عادت های بد قدیمی خود را کنار گذاشته و عادات خوب را جایگزین آنها کنید. شما برای بهبود بخشیدن به کیفیت زندگیتان اشتیاق بسیار زیادی دارید، اما به دنبال ایجاد تغییرات کوچک و دیدن اثرات آن به مرور زمان نیستید و دلتان می خواهد بلافاصله تغییراتی بزرگ در زندگی خود به وجود بیاورید. کمی حوصله به خرج دهید و صبور باشید و روی زمان حال تمرکز بیشتری داشته باشید. امروز یک نفر با عصبانیت تمام با شما تماس خواهد گرفت و با رفتار تند خود شما را شگفت زده خواهد کرد. اگر می بینید رفتار او غیر منطقی است در نهایت خونسردی به او بگویید بعدا با هم صحبت می کنیم و تلفن را قطع کنید!

فال روزانه متولدین ﺁذر:

شما در حال حاضر تمایل بسیار زیادی به گسترش علم و دانش خود دارید و آماده اید تا هر کاری که لازم باشد در این راه انجام دهید. خواه ثبت نام در یک دوره ی آموزشی جدید باشد و یا شرکت در بحثی که می تواند به دانش شما چیزی بیفزاید، می خواهید کاری انجام دهید که ذهن شم را به چالش بکشد و حتی اگر لازم بود پایه و اساس تفکراتتان را دگرگون کند. امروز چیزی که برایتان خیلی عزیز است را گم خواهید کرد و در نهایت نگرانی هر گوشه و کناری را به دنبال آن خواهید گشت. خودتان را زیاد خسته نکنید، چون امروز آن را پیدا نخواهید کرد، تا فردا دست نگه دارید تا آن را در جایی که اصلا فکرش را هم نمی کرده اید پیدا کنید.

فال روزانه متولدین دی:

امروز ممکن است بر سر موضوعی کوچک و بی اهمیت بین شما و شخصی که دوست دارید بحث هایی در بگیرند. کار ممکن است تا جایی پیش برود که با خودتان فکر کنید از این شخص متنفر هستید و دیگر هرگز نمی خواهید او را ببینید. به جای این که خودتان را دیوانه کنید به یک پیاده روی تند بروید و یا ورزش دیگری را انجام دهید. بعد که اعصابتان آرام شد کمی منطقی تر به ماجرا نگاه کنید و با طرف مقابلتان تماس گرفته و در مورد مشکل خود صحبت کنید. اگر متأهل هستید امروز کمی بیشتر مواظب رفتاری که در اجتماع با جنس مخالف دارید باشید. تعهدات خود را به یاد داشته باشید و همان طوری رفتار کنید که از همسر خود انتظار دارید رفتار کند.

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز شما برای فکر کردن به دیوانه وارترین ایده ها هم آماده اید، در واقع تحت شرایط کیهانی موجود هر چقدر این ایده ها غیرعادی تر باشند برای شما جالب تر می شوند. البته باید این را هم در نظر داشته باشید که نباید به هر ایده ای که به سرتان می زند اعتماد کنید. برای عملی کردن فکرهایی که به سرتان می زنند همه چیز را در نظر گرفته و منابع و امکاناتی که در اختیار دارید را مورد بررسی قرار دهید و انتخاب های خود را به جای حدس و گمان، بر اساس واقعیات قرار دهید. امروز شما به خاطر فشار کاری کمی عصبی هستید و ممکن است با اطرافیانتان رفتارهای تندی داشته باشید، اگر نمی توانید آرام باشید از آنها فاصله بگیرید.

فال روزانه سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین اسفند:

بعضی افراد برای شانه خالی کردن از زیر کارهای روزمره هر کاری می کنند، اما این موضوع در مورد شما صدق نمی کند و خودتان برای انجام کارهایتان انگیزه دارید و مهم تر از آن، واکنش های نزدیکانتان برایتان اهمیت بسیار زیادی دارد. شما از این که بتوانید با عملکرد خودتحسین آنها را به دست بیاورید لذت خواهید برد. الان زمان آن است که اهدافتان را با لجبازی و پافشاری بیشتری بخواهید، اما در مورد برنامه ها و روش رسیدن به اهدافتان انعطاف پذیری داشته باشید. امروز ممکن است بین همکاران، دوستان و یا اعضای خانواده تان بحث هایی در بگیرد که از نظر شما خیلی بی اهمیت هستند. سعی کنید آنها را دعوت کنید تا کمی منطقی تر به موضوع نگاه کنند.

فال روزانه سه شنبه 26 شهریور ۹۸

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه سه شنبه 26 شهریور ۹۸

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 382 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php