کد خبر : 256674 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

فال روزانه سه شنبه 26 تیر 1397

فال روزانه متولدین فروردین اگر به شما پیشنهاد مسافرتی شد، حتما آن را قبول کنید. نه تنها لذت گشت و گذار را خواهید چشید، بلکه تجربه های زیادی را کسب خواهید کرد که در آینده به کمک تان می آید. این روزها بیش از هر زمان دیگری به آزادی احتیاج دارید. …

فال روزانه سه شنبه 26 تیر 1397

فال روزانه متولدین فروردین

اگر به شما پیشنهاد مسافرتی شد، حتما آن را قبول کنید. نه تنها لذت گشت و گذار را خواهید چشید، بلکه تجربه های زیادی را کسب خواهید کرد که در آینده به کمک تان می آید. این روزها بیش از هر زمان دیگری به آزادی احتیاج دارید. شاید بد نباشد تا از شغلی که پایبندتان کرده، کمی فاصله بگیرید. شما می توانید در خانه نیز درامد بالایی داشته باشید و علاوه بر آن وقت تان را آنطور که می خواهید برنامه ریزی کنید. برای مجردها به زودی فرصتی برای آغاز یک رابطه عاشقانه بوجود می آید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز برایتان سخت تر از روزهای دیگر خواهد گذشت، شاید به این دلیل که نمی توانید ذهن تان را روی کاری که می خواهید انجام دهید، متمرکز کنید. از طرف دیگر، حرفی برای گفتن ندارید و همین موضوع می تواند بر روابط عاطفی شما تاثیر منفی بگذارد. با این اوصاف، بهتر است که در خانه بمانید و کمی استراحت کنید. زمان زیادی برای عملی کردن برنامه هایتان دارید، بنابراین یک چرت کوتاه شما را از زندگی عقب نخواهد انداخت. در رفتار با شریک زندگی تان محتاط تر عمل کنید زیرا احتمال سوتفاهم برایتان وجود دارد.

فال روزانه متولدین خرداد

در چند روز گذشته، همه چیز به آرامی پیش می رفت اما امروز سرعت پیشرفت تان را خواهید دید. اما به خودتان مغرور نشوید زیرا ممکن است به سقوط تان منجر شود. از آنجا که شریک زندگی تان بسیار احساساتی برخورد می کند، بهتر است که شما منطقی باشید. سعی کنید تا جایی که می توانید انتظارات او را برآورده کنید اما از خط قرمزهایتان نگذرید زیرا روی بسیاری از جنبه های زندگی شما تاثیر منفی خواهد گذاشت. به زودی خبری به شما می رسد که شما را در رسیدن به هدف تان یاری خواهد کرد.

فال روزانه متولدین تیر

امروز پر از امید هستید و آینده برایتان روشن و جذاب است. دوست دارید برای رسیدن به چیزی که می خواهید تلاش کنید اما مراقب باشید که در این روند به کسی آسیب نرسانید. خیالپردازی بیش از حد هم می تواند به کارهایی که اکنون در دست دارید آسیب برساند. بنابراین تعادل را در هر حالتی حفظ کنید. زمان آن است که به رابطه عاطفی تان از زاویه دیگری نگاه کنید. با ایجاد تغییرات، بی شک شما نیز از نتیجه آن سود خواهید برد.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز روزی ست که هر طرفی به شما سود می رسد. اخیرا از وضعیت مالی خود راضی نبوده اید اما امروز جبران تمام آن روزها را خواهید کرد. امروز نسبت به اطرافیان تان مهربان تر باشید. آنهایی که علاقه خود را به شما نشان می دهند، به راستی دوست تان دارند. اما باور این موضوع برایتان سخت است. بهتر است که تجربیات بد گذشته را دور بریزید و با نگاه مثبت تری به آینده تان قدم بردارید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز از آن روزهایی ست که بی دلیل خوشحال هستید. اگر چه نتیجه برخی از کارهایتان در این شادی بی تاثیر نیست اما دلیلی روشن و واضح برای آن نمی یابید. بهتر است که به دنبال دلیل نباشید و از آن نهایت لذت را ببرید. عقل و منطق همیشه جواب سوال هایتان نمی باشد، بنابراین گاهی از احساسات تان نیز کمک بگیرید. به زودی دوستی برای کمک به سمت تان می آید و یکی از مشکلات زندگی تان را حل می کند.

فال روزانه متولدین مهر

امروز، روز فوق العاده ای را در پیش خواهید داشت. تغییرات زیادی در خانه و محل کار شما اتفاق می افتد که مدت هاست منتظرش بوده اید، همین موضوع به شما انگیزه می دهد تا با شدت بیشتری به سمت جلو حرکت کنید. برای سوالی که ذهن تان را درگیر کرده به دنبال جواب نباشید، با گذر زمان جواب آن را دریافت خواهید کرد. به زودی یکی از رابطه های شما به اتمام می رسد اما این موضوع به نفع شما تمام خواهد شد بنابراین زود قضاوت نکنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز با ریتم طبیعت یکی هستید و هر کاری را می توانید به خوبی پیش ببرید. از طرفی روابط عاطفی تان با دیگران نیز به خوبی پیش می رود. بنابراین از این فرصت استفاده کنید و هدف های کوتاه مدت تان را عملی کنید. از بیان احساسات تان نسبت به فردی که به او علاقه دارید نیز نترسید. بی شک او نیز تحت تاثیر حرف های شما عکس العمل مثبتی نشان خواهد داد. به زودی تغییراتی آن هم به سرعت در زمینه شغلی شما بوجود می آید که درآمد آینده تان را تضمین می کند.

فال روزانه متولدین آذر

اگر زندگی را ساده تر بگیرید، آن هم برایتان ساده تر خواهد گذشت. بنابراین به جای نگرانی، به سختی های آن بخندید. نگرانی شما در مورد موضوعی که ذهن تان را درگیر کرده، بی مورد است. شما چیزهای زیادی برای تقسیم کردن با دیگران دارید، بنابراین به نیمه پر لیوان نگاه کنید و به امید روزهای روشن، قدم جلو بگذارید. امروز یکی از دوستان تان برای کمک نزد شما می آید. بهتر است که حقیقت را هر چه که هست در اختیار او بگذارید تا خود بهترین تصمیم را بگیرد.

فال روزانه متولدین دی

امروز از آن روزهای خاص است که همیشه اتفاق نمی افتد، بنابراین خوب حواس تان را جمع کنید. واقعا از زندگی چه می خواهید؟ دوست دارید که کار کنید یا در خانه بمانید؟ زندگی در شهرهای شلوغ را دوست دارید یا جاهای خلوت؟ تا تکلیف تان را با خودتان روشن نکنید، هیچ اتفاق بزرگی در زندگی تان رخ نخواهد داد. بهترین کار این است که امروز به پیاده روی بروید و در تنهایی با خودتان فکر کنید. امروز روز تصمیم گیری ست بنابراین آن را به عقب نیاندازید.

فال روزانه متولدین بهمن

به زودی پشنهادی به شما می شود که باید هر چه زودتر پاسخ آن را بدهید. اما قبل از هر پاسخی خود در مورد آن فکر کنید. آیا انتظارتان شما با این پیشنهاد برآورده خواهد شد؟ آیا از جایی که هستید بالاتر خواهید رفت؟ ابتدا تمام سوال هایی که در ذهن تان ایجاد می شود را پاسخ دهید سپس تصمیم نهایی را بگیرید. اگر به فکر تاثیر گذاشتن روی دیگران هستید، در این کار افراط نکنید زیرا نتیجه ای برعکس خواهد داد. کافی ست قلب تان را باز بگذارید تا دیگران خودشان به سمت شما جذب شوند.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز مانند روزهای دیگر نیست. اگر به اطراف تان نگاهی دقیق تر بیاندازید، خواهید دید که هر کدام از آنها نیز در دنیای خودشان سیر می کنند. بنابراین بهتر است که خیلی پاپیچ شان نشوید و سرتان در کار خودتان باشد. از ثابت کردن خودتان به دیگری نیز خودداری کنید. شما وظیفه ای ندارید که توهمات ذهنی دیگران برطرف کنید. همین که دست از پا خطر نکنید، به مرور به آنها ثابت می کند که شما فرد قابل اعتمادی هستید.

فال روزانه سه شنبه 26 تیر 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه سه شنبه 26 تیر 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 431 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php