کد خبر : 256889 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

فال روزانه سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷

فال روزانه متولدین فروردین این روزها همه چیز بهم گره خورده اما کافی است کمی صبر کنید تا همه چیز مانند گذشته دوباره شیرین و بر وفق مراد شود. به زودی یکی از رویاهایی که مدت هاست در سر می پرورانید، رنگ واقعیت به خود می گیرد. اما بهتر است تا …

فال روزانه سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷

فال روزانه متولدین فروردین

این روزها همه چیز بهم گره خورده اما کافی است کمی صبر کنید تا همه چیز مانند گذشته دوباره شیرین و بر وفق مراد شود. به زودی یکی از رویاهایی که مدت هاست در سر می پرورانید، رنگ واقعیت به خود می گیرد. اما بهتر است تا زمانی که شرایط خود را ثابت ندیدید، دست به ایجاد تغییرات نزنید. به زودی فردی را در یک میهمانی ملاقات می کنید. اگر مجرد هستید، حتی اگر در نگاه اول حس خوبی به او نداشتید، بهتر است که کمی به خودتان وقت دهید. اتفاقات به دور از تصور شما پیش خواهد رفت.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

این روزها سرتان شلوغ است و زمان بیشتری را بیرون از خانه می گذرانید، به همین دلیل امروز احساس خستگی می کنید. اگرچه این فعالیت های به شما حس زنده بودن می دهد اما نگذارید که این خستگی همیشگی شود زیرا در دراز مدت شما را پا خواهد انداخت. در مورد رابطه با فردی تردید دارید، بهتر است قبل از هر تصمیمی او را بیشتر بشناسید، در غیر این صورت ممکن است که بعدها پشیمانی به سراغ تان آید.

فال روزانه متولدین خرداد

اگر چه در چنین شرایطی کنترل احساسات برایتان سخت است اما سعی کنید کارهای امروزتان را بر اساس منطق پیش ببرید تا نتیجه خوبی داشته باشند. زندگی عاطفی شما خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید، دچار تغییر و تحول خواهد شد. اگر چه شما بسیار نگران هستید اما خبرهای خوبی خواهید شنید. به زودی به کمک یکی از اعضای خانواده تان کاری را آغاز می کنید که آینده روشنی را برایتان به همراه خواهد داشت. انگیزه کلید موفقی شماست.

فال روزانه متولدین تیر

اتفاقی برای یکی از دوستان تان افتاده که شما را کمی نگران کرده است. بهتر است در این شرایط کنارش باشید، حتی اگر کاری از دست تان بر نمی آید. اگر به فکر شروع یک رابطه عاطفی جدید هستید، امروز زمان مناسبی است زیراحرف دلتان را به زبان آورید. در ارتباط با شریک زندگی تان نظرات و ایده های خود را صادقانه بیان کنید تا او نیز دچار ابهام و به تبع تردید در تصمیم هایش نشود. مشارکت کلید موفقیت شما در چنین روزی است.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز سر موضوعات کوچک با دیگران اختلاف نظر خواهید داشت. بهتر است به جای ادامه بحث، سعی کنید بار دیگر رفتارهای خود را زیر ذره بین قرار دهید. هیچ مطلقی وجود ندارد بنابراین به دنبال مقصر نگردید. به زودی سفری در پیس دارید که برای شما اتفاقات خوشی را رقم خواهد زد. فقط سعی کنید که در طول آن حواس تان به وسایل تان باشد زیرا یک کم توجهی کوچک می تواند اعصاب تان را بهم بریزد. تلفنی به شما می شود که حاوی خبرهای خوب است. خودتان را برای یک شادی بزرگ آماده کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

کاری را شروع کرده اید اما برای چندمین بار به بن بست خورده اید، کمی دست نگه دارید و کار دیگری را آغاز کنید تا در زمان مناسب دوباره به آن رجوع کنید. این روزها سختی های زیادی را تحمل می کنید، در این شرایط هر چه بیشتر زمان خود را با خانواده و دوستان تان سپری کنید، لحظات شاد و لذت بخش تری را تجربه خواهید کرد. امروز به شدت تحت تاثیر دیگران خواهید بود. شاید فکر کنید که عشق زندگی تان آنطور که باید با شما صادق نیست اما با گذشت زمان می فهمید که سوتفاهمی بیش نبوده است.

فال روزانه متولدین مهر

مدتی است برای رسیدن به هدف تان، تلاش زیادی کرده اید اما به آن نرسیده اید. شاید بخواهید راه دیگری را انتخاب کنید اما قبل از هر کاری از مشورت با دیگران غافل نشوید. اگر مجرد هستید و به دنبال عشق زندگی تان می گردید، به زودی همان رویایی که همیشه در سر می پروراندید، به واقعیت تبدیل خواهد شد. اگر می خواهید تغییراتی به زندگی تان دهید، اول از همه باید فکرتان را تغییر دهید. مثبت اندیشی کلید موفقیت شما در چنین روزی ست.

فال روزانه متولدین آبان

در کارهایی که به شما ربطی ندارد، دخالت نکنید و خودتان را کنار بکشید. البته طوری رفتار نکنید که دیگران آزرده خاطر شوند. بگذارید دیگران خودشان آزادانه تصمیم بگیرند. اگر احتیاج به آرامش دارید، یک سفر کوتاه را به شما پیشنهاد می کنیم. لازم نیست به جای دوری بروید، یک گشت و گزار در شهرتان هم می تواند حال شما را سر جایش آورد. یکی از افراد خانواده تان امروز به کمک شما نیاز دارد، به سمت اش بشتابید.

فال روزانه متولدین آذر

در محیط کار تغییراتی در حال رخ دادن است که نگران تان کرده، بهتر است از حال غصه آینده را نخورید. اگر شریک زندگی تان در موقعیت بدی به سر می برد، سعی نکنید او را وادار به حرف زدن کنید. تنها کافی است دست اش را بگیرید و کنارش باشید. شما وعشق زندگی تان جسارت لازم را برای ایجاد تغییرات لازم به دست آورده اید، پس اولین قدم خود را با کمک یکدیگر بر دارید. به دیگران نیز اجازه مداخله و اظهار نظر ندهید زیرا تنها شما را گیج تر می کنند.

فال روزانه متولدین دی

در شرایطی قرار گرفته اید که باید از بین چند راه یکی را انتخاب کنید اما بهتر است در این شرایط تصمیمات جدی و مهم نگیرید. تا چند روز دیگر ذهن شما آماده تر خواهد بود آنوقت می توانید بهتر عمل کنید. احساس می کنید یکی از دوستان تان از شما دلگیر شده است. حتی از او علت اش را نیز می پرسید اما جوابی نمی شنوید زیرا او ادعا می کند که هیچ اتفاقی نیافتاده است. سعی کنید حرف او را قبول کنید به او فرصت دهید. همه چیز به زودی به شرایط مطلوب خود باز خواهد گشت.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز از آن روزها است که مورد توجه دیگران قرار خواهید گرفت. احساس خوبی دارید و این احساس با گذشت زمان بیشتر و بیشتر هم می شود. از این فرصت استفاده کنید و دل افرادی را که می خواهید به دست آورید. وقت تان را صرف کارهای بی اهمیت نگذارید اما هر قدمی که بر می دارید برنامه ریزی شده باشد، زودتر به هدف تان خواهید رسید. اگر با یکی از دوستان تان به مشکل برخورده اید، تمام تلاش تان را برای شکستن مشکلاتی که در پیش است، به کار گیرید و با قدرت تمام ظاهر شوید. همه چیز ممکن است تنها اگر شما بخواهید.

فال روزانه متولدین اسفند

شرایط کنونی شما مثل همیشه نیست و این موضوع شما را ناراحت و نگران کرده است اما سعی کنید عصبانیت خود را کنترل کنید. به جای سردرگمی، با تحقیق اطلاعاتی را که می خواهید به دست آورید و هر چه سریع تر تصمیم نهایی را برای زندگی تان بگیرید. بد نیست کمی دید خود را نسبت به اطرافیان تان تغییر دهید و خوش بین تر از قبل باشید. شما می توانید ارتباط خود را آنطور که می خواهید پیش ببرید، اما برای این کار باید سیاست داشته باشید. غرور شما را به هیچ کجا نخواهد رساند.

فال روزانه سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 438 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php