کد خبر : 256467 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱:۳۱

فال روزانه سه شنبه 22 خرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین به نظر می‌رسد که شما امروز بیش از اندازه از فردی که دوستش دارید حمایت می‌کنید و این موضوع باعث می‌شود که زیاد به خودتان توجه نکنید. به جای اینکه برای حل کردن مشکلات دیگران تلاش کنید، ابتدا مشکلات خودتان را حل کنید. حتی اگر شما می‌دانید …

فال روزانه سه شنبه 22 خرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین

به نظر می‌رسد که شما امروز بیش از اندازه از فردی که دوستش دارید حمایت می‌کنید و این موضوع باعث می‌شود که زیاد به خودتان توجه نکنید. به جای اینکه برای حل کردن مشکلات دیگران تلاش کنید، ابتدا مشکلات خودتان را حل کنید. حتی اگر شما می‌دانید که چه راهی برای آنها بهترین است، بهتر است به جای اینکه به فکر نجات دادن آنها باشید بهشان یاد بدهید که چگونه می‌توانند از خودشان محافظت کنند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما می‌توانید به طرف یک نقطه عطف نسبتاً مهم بروید، اما شما هنوز می‌خواهید باور کنید که می‌توانید همه کارها را مثل قبل ادامه دهید. حقیقت این است که همه چیز امروز باید تغییر کند، شما برای مدیریت کردن این فشار توانایی دارید، اما احساسات شما آنقدر شدت می‌یابند که شما نمی‌توانید جلوی آنها را بگیرید. تمام افرادی که به نوعی گرفتاری دارند به جای جبهه‌گیری در مقابل ناشناخته‌ها اگر آنها را با آغوش باز پذیرند، زندگی راحت‌تری خواهند داشت.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز احساس اعتماد به نفس بیشتری که شما دارید باعث می‌شود که انعطاف پذیریتان نیز بیشتر شود، به این دلیل که شما نیاز ندارید که مسأله‌ای را برای دیگران ثابت کنید. جوهر باطنی شما اکنون بسیار قوی است و لازم نیست که در مورد آن تردید داشته و وقتتان را تلف کنید. شما بیشترین منفعت را زمانی کسب خواهید کرد که به مشکلات مردم دیگر توجه کرده و به آنها ملحق شوید.

فال روزانه متولدین تیر

نظر شما امروز عملی می‌شود. اما کار خود را به شیوه ی روزهای دیگر انجام ندهید. شاید بخواهید موثر تر از معمول باشید یا شاید اصلا ً کسل شده اید. انگیزه شما این است که می‌توانید کاری متفاوت نسبت به دیروز یا فردا انجام دهید. شاید تنها چیزی که برای ایجاد نیرویی تازه در خود نیاز دارید این باشد که یک تکانی به زندگی‌تان بدهید.

فال روزانه متولدین مرداد

شما امروز دقیقاً می دانید که در هر مورد مهم چه کاری می خواهید انجام دهید. اما مشکل شما این است که راندمان فعلی شما مناسب نیست به خاطراینکه شما با هیچ برنامه خاصی پیش نمی روید. حقیقت این است که شما شاید از تجربه هایتان استفاده نمی کنید. سعی کنید به این روند ادامه ندهید فقط تا حد امکان در حد توانتان تلاش کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

شما کاملاً قادر هستید برنامه‌هایتان را مدیریت کنید، تا آنجایی که می‌توانید هر کاری را که لازم است انجام دهید، اما اکنون ادامه دادن این روش مشکل شده است. این مشکل به این دلیل نیست که هم چیز برای شما پیچیده‌تر شده است. فقط شما چیزهای بیشتری از زندگی می‌خواهید. درحین روز پر مشغله‌ای که دارید، زمانی را برای استراحت کردن اختصاص بدهید تا از فشارهای عصبی کاری شما کاسته بشود.

فال روزانه متولدین مهر

فعالیت‌هایی که در این روزهای اخیر انجام داده اید باعث شده است که تا حدودی گیج و گمراه شوید، بهتر است قبل از ادامه ی مسیر در ابتدا به آینده فعالیت‌هایتان نظری داشته باشید، یا یک برنامه ریزی کوتاه مدت داشته باشید و بعد به پیش بروید تا بیش از این گمراه نشوید. از افرادی که در این زمینه دارای تجربه هستند کمک بگیرید. زیرا اگر بدون مشورت به کارهایتان ادامه بدهید، فعالیت‌هایتان دیگر لذتی برای تان ندارد.

فال روزانه متولدین آبان

این روزها روزهای خوب برای شما نیست، تمایل شما برای درست انجام دادن کارها می تواند روزتان را تغییر دهد. به این فکر نکنید که چگونه می توانید به دیگران برای وارد شدن به گروهتان کمک کنید. در عوض توجهتان را به سمت با انگیزه کردن خودتان معطوف کرده تا در حرفه تان بهتر عمل کنید. در نهایت با توجه به گفته های دیگران در مورد شما قضاوت نخواهد شد، اما کارآیی شما به تنهایی مورد قضاوت واقع خواهد شد.

فال روزانه متولدین آذر

ملاک قرار دادن رویاهایتان برای زندگی اکنون برای شما یک موهبت به شمار می‌آید. از یک سو آنها به شدت الهام بخش هستند، خصوصا وقتی که ایده‌های خود در مورد آینده را با یکی از دوستان خود مطرح می‌کنید. ولی از سوی دیگر شما امروز می‌توانید چنان غیر واقع بین باشید که خودتان را در دام شکست بیندازید. برای کسب کردن بهترین نتیجه با استفاده از عقل سلیم بین رویاهایتان تعادل برقرار کنید. سرتان را بالای ابرها نگه دارید، اما پاهایتان را محکم روی زمین بچسبانید!!

فال روزانه متولدین دی

امروز احتمالا بسیار سخت کار می‌کنید اما کارتان زیاد موثر نیست و به چشم نمی‌آید. شاید آنقدر دلسرد شوید که حتی خود را تسلیم کنید. اما اکنون زمان مناسبی برای دست کشیدن از کار نیست به خاطر اینکه احتمالا بیشتر از آنچه فکر کنید به خط پایان نزدیک هستید. زمانی که از آن عبور کنید دیگران از نقش مهمی که در این راه داشته‌اید با تحسین یاد خواهند کرد.

فال روزانه متولدین بهمن

این روزها شما شما زیاد دوست ندارید در جمع حاضر شوید! برای اینکه به جای جلب توجه کردن بیشتر به نتیجه اعمالتان اهمیت می‌دهید. با وجود این شاید تا آخر عید کمی تغییر کنید! شما امسال دوست دارید کارهای زیاد و مهمی انجام دهید و برای انجام دادن این کارها توانایی کافی نیز دارید. ولی قبل از اینکه تصمیمی بگیرید در موردش خوب فکر کنید، برای اینکه شما کسی نیستید که به خاطر رضایت دیگران و جلب توجه کردن کاری را انجام دهید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز بسیار سخت است که کارهای روزانه کاری خود را سروقت به اتمام برسانید به خاطر اینکه تمرکز شما بیش از همیشه پراکنده است. ماه خودنمای نشان شما در ششمین خانه از “جزییات‌تان” به رویکرد عملی شما نسبت به کارتان وارد می‌شود. اما این تنها در رابطه با فعالیت های بیش از اندازه شما نیست؛‌ بلکه درباره توانایی شما درباره یادگیری همزمان از منابع مختلف است. آگاه بودن از اینکه چه اتفاقی می‌افتد بهترین راه برای ساختن آینده تان است!

فال روزانه سه شنبه 22 خرداد 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه سه شنبه 22 خرداد 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 438 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php