کد خبر : 225355 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲

فال روزانه سه شنبه 20 مهر ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین امروز آغازگر زمان ارزشمندی است که به زندگی شما روی کرده است و موقعیت ها و فرصت های خوبی برای شما پیش خواهد آمد. امروز شاهد تغییرات اساسی در زندگی خود خواهید بود. بهتر است با هوشیاری کامل و انتخاب درست، مسایلی که ارزش فکر و …

فال روزانه سه شنبه 20 مهر ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین

امروز آغازگر زمان ارزشمندی است که به زندگی شما روی کرده است و موقعیت ها و فرصت های خوبی برای شما پیش خواهد آمد. امروز شاهد تغییرات اساسی در زندگی خود خواهید بود. بهتر است با هوشیاری کامل و انتخاب درست، مسایلی که ارزش فکر و تلاش ندارند را کنار بگذارید و همه حواس خود را به موفقیت های آینده متمرکز کنید. برای آینده بسیار خوبی که در انتظار شما است در دل، فکر و خانه خود جا باز کنید. اکنون زمان درخشیدن شما فرارسیده است. در مورد رابطه و عاطفه نیز مدت ها بود که رابطه ای ذهن شما را به خود مشغول کرده بود و سردرگم بودید، اما امروزبه طور معجزه آسایی همه مسایل برایتان روشن و شفاف می شوند و متوجه می شوید دیگران چرا دوست دارند با شما دوست شوند و به نکات مثبت خود واقف خواهید شد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

اتفاقات ناخواسته و عجیبی امروز در مسیر تلاش های شما روی خواهند داد به همین دلیل نباید خیلی تعجب کنید اگر کارهایتان طبق برنامه ریزی پیش نرفته اند. البته همه این اتفاق ها را در دفتر خود یادداشت کنید شاید نشانه ای از یک رویداد مثبت بودند که در انتها به موفقیت بیشتر شما منتهی شد. خوب است امروز و رویدادهای آن را جرقه ای برای آینده بهتر خود فرض کنید و کوچک ترین انرژی ها را نیز قدردان باشید. امروز متوجه می شوید یکی از همکاران یا اطرافیان به شما احساس خاصی پیدا کرده است. شاید خیلی به این رفتار توجه نکنید و آن را طور دیگری برای خود تفسیر کنید. اما واقعیت این است که او به شما علاقه پیدا کرده است و سعی در پنهان کردن این حس دارد.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز بهتر است سعی کنید با دوستان خود کاری را آغاز کنید که به شخصیت واقعی و روح شما نزدیک است. البته شاید نوع این کار اکنون مشخص نباشد اما مراقب رویدادهای ناخواسته و پیش بینی نشده در این راه باشید. رویدادهای امروز می تواننند شمارا سردرگم کنند. بنابراین، از مسایل روزمره زندگی فاصله بگیرید و خود را خیلی درگیر بایدها و نبایدها نکنید. برای آینده برنامه ریزی کنید و با آگاهی در مسیر جدید قدم بگذارید. اگر تا امروز تصور می کردید در این اواخر زندگی شما با نامزدتان گیج کننده و غیرقابل تحمل شده است، باید بدانید نور امیدی در دلتان می تابد و همه چیز به سوی بهبود پیش می رود. امروز درک بهتری از هم خواهید داشت و می توانید با نگاه درست تر تصمیم بگیرید که آیا ادامه بدهید یا خیر.

فال روزانه متولدین تیر

امروز با افراد پرنفوذی ملاقات خواهید کرد که شما را چالش می کشند و روند زندگی شما با کمی تغییر مواجه خواهد شد. شاید شما اکنون در اوج باشید اما احتمالا احساس می کنید در یک چهاراه گیر افتاده اید و نمی دانید راه درست چیست. به نفس خود مسلط باشید و باور کنید تغییرات همیشه مرحله ای از رشد انسان ها هستند. شاید لازم باشد تغییرات اساسی در زندگی خود ایجاد کنید تا موفقیت های بیشتری کسب کنید. با توجه به مشکلات ارتباطی که اخیرا با نامزد یا فرد مورد علاقه خود پیدا کرده اید، تصور می کنید این رابطه ای که تا این اندازه برایتان ارزش دارد به سمت و سوی خوبی پیش نمی رود. شاید تصور کنید مشکلات غیرقابل حل هستند اما امروز اتفاق هایی روی می دهد که مطمئن می شوید اشتباه می کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز مسیر موفقیت و رشد را در پیش گرفته اید و تخته گاز می روید. بروید اما به این نکته هم توجه داشته باشید که کجا باید مسیر را تغییر دهید و همه پیچ و خم جاده را با چشم باز ببینید. البته این حرکت شاید به واسطه انرژی زیاد یک فرد یا موقعیت دچار وقفه شود. این مسایل بسیار مهم هستند. به آنها توجه کنید. آنها به شما مسیر درست را نشان می دهند و متوجه می شوید کدام پیچ را باید بپیچید. موقعیت ها و آینده بسیار روشن در انتظار شما است. امروز احتمالا با فرد مورد علاقه خود همفکر نخواهید بود. او یک لحظه حرفی می زند و لحظه ای بعد نظرش عوض می شود. دلیل این رفتار نیز عدم قطعیت و نداشتن قدرت تصمیم گیری او است. بهتر است با او صحبت کنید تا بتوانید برنامه درست از آینده خود داشته باشید.

فال روزانه متولدین شهریور

نیروهای آسمانی نام شما را صدا می زنند. از استعدادهای درونی خود استفاده کنید. آنها را شکوفا کنید. شاید با موقعیت های بسیار خوبی برای آینده بهتر و موفق تر روبه رو شوید، به نشانه ها توجه کنید و از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببرید. همه فرصت هایی که برایتان پیش می آیند را بررسی کنید و گزینه ای را انتخاب کنید باعث درخشش شما می شود. از تغییرات خجالت نکشید و وارد عمل شوید. امروز احساس می کنید مه ها از جلوی دید شما بالا می روند و می توانید تصویر واضحی از رابطه خود و نامزدتان ببینید. احساس ناامنی و عدم علاقه ای که در این مدت وجود داشتند امروز ممکن است از بین بروند و با دید باز می توانید تصمیمات درست تری اتخاذ کنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز مجبور به انجام کاری می شوید و تصور می کنید این اجبار هرگز تمامی ندارد. این اجبار می توانید فکری یا از طرف اطرافیان باشد. اما هرچه هست انرژی زیادی از شما می گیرد و تقریبا همه فکر و ذهن شما را درگیر خود می کند. خیلی وارد مسایل احساسی و درام نشوید که با روحیه شما سنخیتی ندارد. بهتر است امروز مسوولیت همه کارهایی که انجام می دهید را به عهده بگیرید. دیگران نیز خودشان می دانند چه کنند و چه رفتاری داشته باشند. شما فقط وظایف اخلاقی خود را انجام دهید. از نظر احساسی نوعی اشتیاق را به فردی احساس خواهید کرد که بسیار از شما دور است و نمی توانید دید درستی به او داشته باشید.

فال روزانه متولدین آبان

همه حواس خود را جمع و چشمانتان راباز کنید. موقعیت های خوبی که پیش می آید را شکار کنید. خیلی شک به دل خود راه ندهید. امروز همه چیز به نفع شما است. ندگی بسیار سریع می گذرد بنابراین از فرصت های پیش پا استفاده کنید. البته منظور این نیست نخستین پیشنهادی که به شما می شود را در هوا بقاپید و از بقیه غافل شوید، بلکه به همه شرایط با هوشمندی نگاه کنید و بهترین موقعیت رابرای خود انتخاب کنید و در مسیر پیشرفت قدم بگذارید. امروز متوجه می شوید با فردی که در ارتباط هستید مناسب شما نیست و با حیله و نیرنگ سعی در نگه داشتن شما برای خود دارد. اما شاید لازم باشد این شرایط را تغییر و به این رابطه خاتمه دهید.

فال روزانه متولدین آذر

رویدادهای ناخواسته امروز شما را در یک چرخه باطل گرفتار می کنند اما به همه آنها با نهایت دقت توجه کنید شاید در میان آنها راهی برای پیشرفت و موفقیت های بیشتر خود بیابید. امروز موقعیت های خوبی در مسیر شما قرار دارند، بی توجه از کنار آنها عبور نکنید. حتی کوچک ترین نشانه ها نیز می توانند جرقه ای برای تغییر جریان زندگی شما باشند. نفس عمیقی بکشید و از تغییرات نهراسید. آنها می توانند شما را به موفقیت هدایت کنند. شما همیشه خوشبینانه به مسایل نگاه می کنید. اما امروز متوجه می شوید رابطه ای که اکنون در آن قرار دارید چندان هم صادقانه نیست و شما زیاد از حد به میل او رفتار کرده اید. شاید مجبور شوید ایرادهای پنهانی این فرد را پیدا کنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز انرژی زیادی خواهید داشت. از آن برای بهبود زندگی خود استفاده کنید. همه موقعیت های خوب منتظر پاسخ مثبت شما هستند. به توانایی های درونی خود اعتقاد فلبی داشته باشید تا بتوانید تغییرات اساسی در روند آن ایجاد کنید. از ناشناخته ها ترس یا خجالت نداشته باشید. ضرورت دگرگونی و تغییر رادر زندگی خود درک کنید. در نتیجه این تغییرات موفقیت های متعددی به دست خواهید آورد. امروز از نظر احساسی در وضعیت نامعلومی قرار دارید. هر چه بیشتر به طرف مقابل لطف و محبت می کنید، او باز بیشتر تقاضا می کند. اما شاید بهتر باشد محدودیت هایی برای رابطه خود تعریف کنید تا نامزدتان نیز بداند تا چه اندازه اجازه دخالت دارد.

فال روزانه متولدین بهمن

ایجاد تغییرات اساسی در روند زندگی و انجام کارهای جدید باعث می شود تا به موفقیت های بیشتری در زندگی خود دست پیدا کنید. باید امروز بدانید که موقعیت های بسیار خوبی جلوی پای شما قرار دارند و بهتر است حواستان به آنها باشد و به اصطلاح آنها را در هوا بقاپید. امروز این شانس را دارید تا مجذوب فردی بشوید که تاکنون در زندگی خود با این نوع شخصیت ها هیچ گونه ارتباطی نداشته اید. همچنین امروز می توانید اشتباه های خود در رابطه های عاطفی را متوجه شوید و پیش از خراب شدن رابطه جدید، آنها را برطرف کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز نیروی وجود دارد که شما را مجبور می کند در بخش خاصی از زندگی خود تغییری ایجاد کنید. خیلی به این نیرو توجه نکنید و فورا به تغییرات خواسته شده وارد نشوید. در صورت لزوم فقط قسمت هایی را عوض کنید که می دانید مفید هستند و موقعیت هایی رای رشد و پیشرفت شما ایجاد می کنند. امروز فرصت رشد و ترقی دارید و این شانس را نادیده نگیرید. رابطه جدی شما با نامزدتان کمی گیج کننده و طاقت فرسا می شود اما خیلی زود متوجه می شوید که این رابطه عمیق تر و صمیمانه تر از آن چیزی است که تصور می کردید. مطمئن باشید مشکلات به وجود آمده خیلی سریع از رابطه شما محو می شوند و دوباره در کنار هم لحه های شاد و پراحساسی خواهید داشت.

فال روزانه سه شنبه 20 مهر ۱۳۹5

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه سه شنبه 20 مهر ۱۳۹5

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 172 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php