کد خبر : 262852 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰:۱۵

فال روزانه سه شنبه 19 آذر 98

فال روزانه سه شنبه 19 آذر 98 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : شما امروز فکر می کنید که هر خیالی که در سر داشته باشید می تواند به واقعیت بدل شود، اما این تصور شما اشتباه است و می تواند …

فال روزانه سه شنبه 19 آذر 98

فال روزانه سه شنبه 19 آذر 98

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

شما امروز فکر می کنید که هر خیالی که در سر داشته باشید می تواند به واقعیت بدل شود، اما این تصور شما اشتباه است و می تواند باعث شود که به دردسر بیفتید. هرچند که همیشه بین رویاها و آینده ی ما ارتباط مستقیمی وجود دارد، اما هیچ تضمینی در کار نیست که حتما هر چه در سرتان می گذرد محقق خواهد شد. با این همه این را هم در نظر داشته باشید که انسان هایی که غیرممکن ها را ممکن کرده اند به این محدودیت ها هیچاعتقادی نداشته اند و در راه رسیدن به اهداف بزرگی که دارید حتی اگر به دردسر هم بیفتید نتیجه ای که در نهایت به دست خواهید آورد ارزش تمام این سختی ها را دارد.


فال روز متولدین اردیبهشت :

امروز قدرت تخیل شما خیلی فعال تر از هر زمان دیگری شده است و همین شما را قادر می سازد تصویرسازی فوق العاده ای در مورد نتایج کارهایتان داشته باشید و با تصور این که در پایان راه چه چیزی در انتظارتان خواهد بود با عزم و اراده ای خلل ناپذیر به سمت هدف خود گام بردارید. اجازه ندهید انرژی های منفی که از اطرافیانتان دریافت می کنید روی شما اثر بگذارد و مانع رسیدن شما به موفقیت شود. به جای این که با دیگران بحث کرده و از ایده های خودتان دفاع کنید انرژی خود را صرف رسیدن به اهدافتان کنید و در عمل به آنها نشان دهید که حق با شما بوده است و چه کارهایی از دستتان برمی آید.


فال روز متولدین خرداد :

امروز شما از حرف هایی که اطرافیانتان می زنند زیاد سر در نمی آورید و نمی دانید باید گفته های آنها را باور کنید یا این که فقط دچار سوء تفاهم شده اید و برداشت درستی از گفته هایشان ندارید. حتی وقتی خانواده و دوستانتان شما را تشویق به تلاش برای رسیدن به اهدافتان می کنند هم نمی توانید اعتماد کامل به حرف هایشان داشته باشید و احساس می کنید که این حرف ها را برای خوشایند شما می گویند و خودشان هم اعتقادی به گفته هایشان ندارند. به جای این که تا این حد به فکر نظرات و قضاوت های دیگران باشید افکارتان را روی این متمرکز کنید که چطور می توانید عملکرد خود و نتایجی که به دست می آورید را بهبود ببخشید.

 

فال روزانه سه شنبه 19 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

شما امروز احساس می کنید که زندگیتان از کنترل شما خارج شده است و افکار و احساساتتان هم در جنگ با یکدیگر هستند و نمی دانید که چکار باید بکنید. هر ایده ای که به سرتان می زند در ابتدا خیلی خوب به نظر می رسد و ارزش عملی کردن را دارد، اما پس از گذشت مدتی کوتاه به واقعیت پی می برید و نظرتان در مورد آن تغییر می کند. شما هیچ وقتی برای این که بخواهید نسبت به خودتان دچار شک و تردید شوید ندارید، پس به راحتی تسلیم نشوید و هر کاری که از دستتان بر می آید برای رسیدن به نتیجه انحام دهید. خوشبختانه عقل و منطق شما خیلی خوب کار می کند و می توانید با تغییر دادن روش ها و سیاست هایتان به هدف خود برسید.


فال روز متولدین مرداد :

امروز ممکن است مهمان هایی به خانه ی شما بیایند و یا میزبان یک فعالیت گروهی و اجتماعی باشید. شما در این جمع ها با افراد جدیدی آشنا خواهید شد که برای شما بسیار جذاب هستند و ایده های جدیدی را به شما معرفی می کنند. امروز تلاش برای رسیدن به منافع مادی چه برای خودتان و چه برای هدفی که دنبال می کنید می تواند بسیار موفقیت آمیز باشد. ذهن شما امروز بسیار خلاق شده است و می توانید ایده های نوآورانه ای داشته باشید که به نظر خودتان فقط از یک نابغه برمی آیند، اما دیگران ممکن است از این نظر چندان با شما موافق نباشند و با مخالفت ها و ممانعت های خود اعث دلسردی شما شوند؛ به آنها اهمیت ندهید!


فال روز متولدین شهریور :

امروز یک تماس تلفنی از یکی از دوستان و یا اعضای خانواده دریافت خواهید کرد که در آن از شما تقاضای کمک می شود. شما خیلی بیشتر از همیشه دوست دارید که به اقوام و آشنایان خود کمک کنید، اما بهتر است سعی کنید منطقی باشید. این شخص به احتمال زیاد دارد مشکل خود را بزرگ نمایی می کند و یا در مورد دلیل واقعی بروز این مشکل صداقت کافی از خود نشان نمی دهد. در واقع بیشتر مکالماتی که امروز دارید به همین صورت خواهند بود و جدا کردن دروغ و واقعیت از هم کار دشواری خواهد بود. امروز آنچه در اطراف شما اتفاق می افتد و حال روحی و روانیتان روی وضعیت سلامتی شما تأثیر مستقیم خواهد داشت. کمی بیشتر از خودتان مراقبت کنید.

فال روزانه سه شنبه 19 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

امروز رفتار عجیب و غریب و غیر منتظره ی یک نفر ممکن است شما را غافلگیر کند. وضعیت شما شبیه به این است که ناخواسته یک نفر را به چالش کشیده باشید و حالا ندانید چکار باید بکنید. شما نمی خواهید طرف مقابلتان متوجه این بلاتکلیفی و حیرت زدگیتان بشود و می ترسید که احترام و اعتبار خود را از دست بدهید. ترسی به دل راه ندهید و با خونسردی با قضیه برخورد کنید. شما استعداد زیادی در استفاده از کامپیوتر و تکنولوژی دارید که تا پیش از این نسبت به آن بی توجه بوده اید، اکنون زمان خوبی برای شرکت در یک دوره ی آموزشی در این زمینه و بالا بردن مهارت ها و توانایی هایتان می توانید باشد. این کار فرصت های حرفه ای جدیدی را برایتان فراهم خواهد کرد.


فال روز متولدین آبان :

امروز شما در حال تقلا برای به دست آوردن استقلال بیشتر هستید، به ویژه اگر نگران این هم باشید که با حرف ها و کارهایتان به احساسات شخصی که برایتان عزیز هم هست لطمه ای وارد کنید. با وجود این که شا سعی دارید انعطاف پذیر باشید، اما نمی خواهید برای کنار آمدن با دیگران بیش از اندازه از خودتان مایه بگذارید. با این حال اگر بخواهید برای حفظ ظاهر رفتار ریاکارانه ای از خودتان نشان بدهید بعدا در رابطه ی خود با مشکل مواجه خواهید شد. داشتن صداقت در برخورد روی صمیمیت و دوستی واقعی اثر بسیار مهمی دارد و نباید فکر کنید که با گفتن یک دروغ مصلحتی بی آن که دستتان رو شود می توانید از بروز مشکلات جلوگیری کنید.


فال روز متولدین آذر :

امروز فعالیت های معنوی و ماورایی برای شما بسیار جذاب هستند و مطالعه در این زمینه می تواند اطلاعات جدید و جالبی را در اختیار شما قرار دهد. امروز ذهن شما خیلی بهتر و سریعتر از همیشه کار می کند و به همین دلیل هم در هر زمینه ای که مطالعه کرده و یا به هر نحو دیگری سعی در یادگیری داشته باشید نسبت به همیشه خیلی موفق تر خواهید بود. شما امروز نسبت به موضوعی که جلوی پیشرفتتان را گرفته است آگاهی پیدا کرده اید، اما این آگاهی برای حل این مشکل کافی نیست و باید به فکر راه چاره ای باشید. اگر بخواهید به عالم خیالات پناه ببرید هیچ چیزی حل نخواهد شد و باید به جای رویاپردازی دست به کار شوید.

فال روزانه سه شنبه 19 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

امروز شرکت در فعالیت های گروهی مختلف می تواند در افزایش اعتبار شما بین دوستان و اطرافیانتان نقش بسزایی داشته باشد. به این دلیل که ذهن شما در حال حاضر در اوج خلاقیت قرار دارد، شما می توانید ایده هایی فوق العاده ارائه بدهید و به اشتراک گذاشتن افکارتان با آنها به ویژه در رابطه با مسائل انسان دوستانه می تواند تأثیر زیادی روی فعالیت های آنها داشته باشد. امروز روز شلوغ و پرکاری است و شما مسئولیت های زیادی دارید که باید به آنها رسیدگی کنید، سعی کنید در طول روز زمانی را به خودتان و استراحت کردن اختصاص بدهید و خودتان را بیش از اندازه خسته نکنید، تازه اول هفته است و رااه زیادی تا آخر هفته باقی مانده است.


فال روز متولدین بهمن :

امروز به نفعتان است که خودتان را زیاد در مرکز توجه قرار ندهید و نسبت به هر شخصی که زیاد سؤال می پرسد و یا زیاد به آنچه انجام می دهید علاقه نشان می دهد بدبین باشید. امروز روز چندان خوبی برای شروع پروژه های جدید و به ویژه آغاز شراکت نیست. بهتر است امروز فقط به فکر خودتان و منافعتان باشید و به راحتی به اطرافیانتان اعتماد نکنید. رویاها و خواسته هایتان نزدیک تر از هر وقت دیگری به نظر می رسند، اما انگار یک چیزی مانع شما شده است. موانعی که یکی پس از دیگری سر راهتان سبز می شوند شاید باعث شوند که انگیزه ی خودتان را از دست بدهید، اما باید صبر و حوصله داشته باشید و فکر نکنید که باید یک شبه به خواسته هایتان دست پیدا کنید.


فال روز متولدین اسفند :

شما امروز نقشه های بسیار زیادی برای آینده در سر می پرورانید. ایده های زیادی با سرعت فراوان به ذهنتان می رسند و نمی توانید تصمیم بگیرید که کدام یک از این ایده ها بهتر عملی خواهند شد. لزومی ندارد که حتما همین امروز ایده هایتان را عملی کنید. سعی کنید بیشتر به برنامه ریزی بپردازید و نقشه هایتان را آماده کنید، بعدا برای وارد عمل شدن وقت کافی خواهید داشت. امروز اصلا برای داشتن نقش مدیریت و رهبری احساس آمادگی نمی کنید و فکر می کنید که هرکس دیگری خیلی بهتر از شما می تواند این وظایف را به انجام برساند. شما حس می کنید توانایی های لازم برای این کار را ندارید، اما اگر می خواهید به اهداف خود برسید باید نقش خود را پذیرفته و مسئولیت هایی که به عهده دارید را به درستی به انجام برسانید. امروز افکارتان دائم شما را به گذشته می برند، اما فکر کردن به گذشته تنها شما را غرق در پشیمانی و حسرت خواهد کرد؛ پس نگاهتان را به آینده و اهدافتان بدوزید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 360 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php