کد خبر : 267846 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۰:۱۵

فال روزانه سه شنبه 17 تیر 99

فال روزانه سه شنبه 17 تیر 99 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : امروز کمی وقت باید صرف خودتان بکنید و به این فکر کنید که برای دوست داشتن خودتان چه کاری از دستتان بر می آید. این چند روز شما …

فال روزانه سه شنبه 17 تیر 99

فال روزانه سه شنبه 17 تیر 99

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

امروز کمی وقت باید صرف خودتان بکنید و به این فکر کنید که برای دوست داشتن خودتان چه کاری از دستتان بر می آید. این چند روز شما آنقدر سرگرم فکر کردن به احتیاجات گروه بوده‌اید که رسیدگی کردن به خودتان را به کلی فراموش کرده‌اید. امروز از آن روزهایی است که دلتان می خواهد دور و برتان پر از آدم باشد و حال و حوصله خانه نشینی را ندارید و ممکن است اگر در خانه بمانید دعوا درست کنید. عشقتان را با خود همراه کنید و به مهمانی بروید، بیرون از خانه با دوستانتان قرار بگذارید یا هر کار دیگری که از آن لذت می برید را انجام دهید. روزهای باقی مانده این ماه برای شما روزهای پرمشغله ای خواهند بود، پس از فرصتی که دست داده خوب استفاده کرده و تا می توانید استراحت کنید.


فال روز متولدین اردیبهشت :

امروز منتظر ننشینید تا دیگران هدایت امور را به دست بگیرند. خودتان مسئولیت کارها را به عهده بگیرید. آن کاری که خودتان فکر می کنید درست است را انجام دهید، حتی اگر دیگران به مخالفت با شما بپردازند. شما خیلی خوب می دانید که بهترین کار ممکن برای شما و وضعیت فعلی چه کاری خواهد بود، پس نگذارید انرژی منفی دیگران روی قضاوتتان اثر بگذارد. به اندازه بقیه جسور و شجاع باشید؛ شما این حق را دارید که عقاید خودتان را بیان کنید و بر اساس باورهایتان عمل کنید. پچ‌پچ هایی که بین اعضای خانواده در مورد یک نفر از نزدیکانتان دهان به دهان می چرخند را نادیده گرفته و اگر کمکی از دستتان بر می آید از این فرد دریغ نکنید.


فال روز متولدین خرداد :

امروز قبل از آن که خانه را ترک کنید مانند یک اشراف زاده به خودتان برسید و بهترین لباس‌هایتان را بپوشید. تا جایی که می توانید لبخند به لب داشته باشید و دیگران را با انرژی مثبت خود تحت تاثیر قرار دهید. قدرت بسیار زیادی در دسترس شما قرار دارد، پس از آن به خوبی استفاده کنید. قلبتان را به روی کسانی که دوست دارید باز کرده و احساستان را نسبت به آنها بیان کنید، تا روز آنها را نیز بسازید. سرتان را بالا بگیرید، شانه‌هایتان را عقب بدهید و به خودتان افتخار کنید. اگر همه این کارها را انجام دهید در پایان روز وقتی به آنچه پشت سر گذاشته‌اید نگاه می کنید انرژی و انگیزه زیادی برای آغاز یک روز فوق‌العاده دیگر در خود احساس خواهید کرد.

 

فال روزانه سه شنبه 17 تیر 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

شما امروز ممکن است حس کنید که احساساتتان درگیر تحولاتی عمیق شده‌اند و آماده هستید که افکار و احساسات خود را با دیگران هم در میان بگذارید. از این حالت استفاده کرده و به روزتان شور و هیجانی بیشتر بدهید. در این راه به دیگران نشان بدهید که حرفی برای گفتن دارید که از آن مطمئن هستید و از بیان کردن آن هراسی ندارید. در هر کاری که می کنید شوخ طبعی را هم فراموش نکنید. این کار شما را از هر در بسته ای عبور خواهد داد. این عادت قدیمی شما است که هر چیزی را که فکر می کنید روزی به کارتان خواهد آمد را نگه می دارید. امروز سری به کمدهایتان زده و خودتان را از شر این همه خرت و پرت به درد نخور رها کنید.


فال روز متولدین مرداد :

مانند کودکی هیجان زده و شاد باشید و به دنبال ماجرا بگردید. بگذارید خورشید به وجودتان بتابد و به شما انرژی بدهد. همراه با خانواده و دوستان به دامان طبیعت بروید و تا می تواند بازی کنید و کارهایی که دوست دارید را انجام دهید. همیشه برای فکر کردن به کارهایی که باید انجام دهید وقت هست، ولی بهتر است امروز را با فکر کردن به این کارهای عقب افتاده و سرزنش کردن خودتان برای خود به روزی وحشتناک تبدیل نکنید. سعی کنید از تعطیلات استفاده کرده و تا می توانید تفریح و استراحت کنید تا بتوانید با آغاز هفته کاری با انرژی تمام هفته‌تان را شروع کرده و ذهنتان را روی انجام کارها و وظایفتان متمرکز کنید.


فال روز متولدین شهریور :

با شور و هیجان پیش بروید و دست از این حال و هوای گرفته بردارید. به جای این که در خانه بنشینید و افکار بیهوده کنید و غصه بخورید بیرون بروید. به زیر نور خورشید بروید، تا وقتی این همه زیبایی در خارج از منزل در انتظار شماست چرا باید در خانه بمانید؟! امروز به خودتان سخت نگیرید و پر از انرژی باشد. یادتان باشد که شاد بودن کاملا به تصمیم خودتان بستگی دارد. اگر هیچ برنامه خاصی ندارید و کاری برای انجام دادن ندارید و حوصله‌تان سر رفته است، چرا با عشقتان به منزل یکی از بستگان و یا دوستان نزدیکتان سری نمی زنید؟ باور کنید زیادی تنها ماندن در منزل برای رابطه‌تان خوب نیست و باعث می شود روی ایرادهای یکدیگر زوم کنید.

فال روزانه سه شنبه 17 تیر 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

امروز روز درخشش شما است. به خودتان برسید، بهترین لباس‌هایتان را بپوشید، موهایتان را شانه بزنید و از خانه بیرون بروید. امروز فرصت این را خواهید داشت که به احساسات خود جانی تازه ببخشید. اگر بخشی از زندگی‌تان هست که راکد باقی مانده است یا به آن انرژی تازه ای داده و در آن خلاقیت به کار گیرید و یا آن را از زندگی‌تان حذف کنید. در حال حاضر در زمینه روابط عاطفی بسیار خوش شانس هستید و فرصت های زیادی در انتظار شما هستند که هر یک تنها منتظر یک اشاره از شما هستند. خودتان را در زندانی که از خاطرات گذشته برای خود ساخته‌اید محبوس نکنید و فرصتی دوباره برای دوست داشتن و دوست داشته شدن به خودتان بدهید.


فال روز متولدین آبان :

اگر یک مسئله احساسی باعث ناراحتی شما شده است، راه‌هایی سالم برای رهایی از این احساس خود بیابید. راه های غیر منطقی مثل پرخوری عصبی گزینه خوبی نیستند و به حل این موضوع کمک نمی کنند. چنین کارهایی تنها سرپوشی موقت برای مشکل شما هستند و دیر یا زود این زخم دوباره سر باز خواهد کرد. مشکل را از ریشه بر کنده و شادی و سرزندگی را جایگزین آن کنید. همه ما تمام مدت داریم با سختی‌ها و مشکلات دست و پنجه نرم می کنیم، ولی کمتر کسی است که بتواند خوشبختی‌ها و نعمت‌هایی که در کنار این مشکلات دارد را دیده و از آنها لذت ببرد. شما هم سعی کنید بخش های زیبای کتاب زندگی‌تان را ببینید و از آنها لذت ببرید.


فال روز متولدین آذر :

مردم دوست دارند حرف‌هایشان را حتی اگر شده از طریق این و آن به گوش شما برسانند، پس شما هم با ایده های خودتان با آنها وارد بحث بشوید. برای حفظ صلح و آرامش دیگران، خودتان و آنچه که به صلاحتان است را قربانی نکنید. تغییراتی که لازم است را طوری به وجود بیاورید که به نفع هر دو طرف باشد. دروغ‌هایی که امروز می گویید برایتان دردسرساز خواهند شد، پس بهتر است سعی کنید به هیچ وجه دروغ نگویید. شاید داشتن صداقت در این لحظه شما را دقیقا به همان هدفی که دارید نرساند، ولی حداقل خیالتان از این بابت راحت است که هیچ ریسکی در آینده در انتظارتان نخواهد بود و تکلیف همه چیز روشن می شود.

فال روزانه سه شنبه 17 تیر 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

امروز افراد خودخواهی که دور و برتان هستند ممکن است جلوی پیشرفتتان را بگیرند، پس مواظب آنهایی که می خواهند بیش از آنچه حقشان است را دریافت کنند باشید. در وقت و انرژی که برای دیگران صرف می کنید منطقی باشید. بعضی‌ها می خواهند از روح بزرگ و سخاوتمند شما سوء استفاده کنند. از قدرت تشخیص خود برای یافتن ریشه مشکلات و ایجاد تغییرات لازم برای حل آنها استفاده کنید. احساس می کنید عشقتان از شما فاصله گرفته است و چیزی هست که نمی خواهد با شما در میان بگذارد. هر چند این موضوع ذهنتان را درگیر کرده است، به او فشار نیاورید و صبور باشد، به وقتش او هر چیزی که لازم باشد را به شما خواهد گفت.


فال روز متولدین بهمن :

امروز برای شما روزی خوشایند خواهد بود. انرژی و پویایی زیادی احساس می کنید که به شما برای زندگی انگیزه می دهد. هر کاری که می کنید سعی کنید از انجام آن لذت ببرید و وقت خوبی را پشت سر بگذارید. با رویکردی ماجراجویانه و همراه با روحیه بالا در هر وضعیتی به موقعیت مطلوب خواهید رسید. در حال حاضر شما قدرت ایجاد تغییراتی بزرگ و مهم را دارید که بر آینده شما تاثیری قابل توجه خواهند داشت. البته بزرگ بودن تغییرات لزوما نشان دهنده خوب بودن آنها نیست و باید پیش از هر کاری تمام جوانب را در نظر گرفته و اگر لازم است با قدم‌هایی کوچک راهتان را آغاز کرده و زمینه را به مرور زمان برای تغییرات بزرگ آماده کنید.


فال روز متولدین اسفند :

امروز در انتقاد کردن از دیگران زیاد عجله به خرج ندهید. به چیزهای مثبت و این که چطور می توانید از آنها تعریف کرده و دلشان را شاد کنید فکر کنید. امروز شما به توجهی بیش از همیشه نیاز دارید، پس با افرادی که به شما روحیه می دهند و باعث شادی‌تان می شوند وقت بگذرانید. یادتان باشد اگر همیشه در فکر آینده باشید زیبایی های لحظاتی که در آن هستید را از دست خواهید داد. خوشبختانه اوضاع اقتصادی‌تان حتی اگر برای خودتان چندان ملموس نباشد بهتر شده است، این روند رو به رشد تا آخر تابستان ادامه خواهد داشت و آن موقع است که می توانید این بهبود را در تمامی جنبه های زندگی خود به طور قابل توجهی احساس کنید.

3.5/5 - (2 امتیاز)
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 756 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php