کد خبر : 256870 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱:۰۶

فال روزانه سه شنبه 16 مرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین از آنجایی که این روزها کمی گیج به نظر می آیید، بهتر است برای مرور کارهایی که این چند وقت انجام داده اید، زمان بگذارید. برای تصمیم گیری مطمئن شوید که عقل و احساسات تان با هم در تعادل است. آیا تا به حال به کارهایی که …

فال روزانه سه شنبه 16 مرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین

از آنجایی که این روزها کمی گیج به نظر می آیید، بهتر است برای مرور کارهایی که این چند وقت انجام داده اید، زمان بگذارید. برای تصمیم گیری مطمئن شوید که عقل و احساسات تان با هم در تعادل است. آیا تا به حال به کارهایی که روی روابط عاطفی تان تاثیر می گذارد فکر کرده اید؟ شاید خودتان ندانید اما این شمایید که می توانید روابط را آنطور که خودتان می خواهید پیش ببرید، فقط کافی ست که قبل از هر کاری خوب قدم های بعدی را پیش بینی کنید. سیاست کلید موفقیت شما در چنین روزی ست.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

چیزی مانند زنبور در گوش شما وز وز می کند. احساس می کنید که تلاش هایتان برای آرام کردن آن بی نتیجه است. اما بهتر است که هر چه سریع تر راههای دیگری را امتحان کنید، در غیر این صورت قربانی افکار منفی تان خواهید شد. مشکلی در رابطه عاطفی تان پیش آمده و می خواهید به تنهایی آن را حل کنید. اما به نفع شماست که این بار حل کردن آن را به طرف مقابل تان بسپارید. به زودی خبر خوشی در محیط کاری می شنوید که انگیزه زیادی را در شما ایجاد خواهد کرد.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز صبح با بی حالی از خواب بیدار می شود تا نزدیکی های ظهر احساس بی خوابی را با خودتان حمل می کنید اما ناامید نشوید زیرا روزتان تمام نشده است. در اواسط روز راه حل های زیادی را از طرف اطرافیان تان برای حل کردن موانعی که اخیرا بر سر راهتان قرار گرفته، پیدا می کنید. بنابراین سعی کنید ارتباط تان را با دیگران حفظ کنید. شریک زندگی تان احتیاج دارد که با او در مورد رابطه عاطفی کمی جدی تر صحبت کنید. امروز زمان خوبی ست که برای آن وقت بگذارید.

فال روزانه متولدین تیر

از صبح که بیدار می شوید احساس می کنید که مشکلات بر سرتان آزار شده اما هر چه به انتهای روز می روید، می بینید که هی از شدت شان کم و کمتر می شد. بنابرین استرس بیخود نداشته باشید. اگر چیزی که در حال حاضر در مقابل شما قرار دارد، برایتان خوشایند ایست، آن را دور نیاندازید، با گذشت زمان چهره آن برای شما نیز تغییر خواهد کرد و در نهایت مطابق میل تان خواهد شد. فقط کافی ست به آن زمان دهید. اگر دوست دارید که تغییری در زندگی تان ایجاد کنید، امروز بهترین فرصت است. مشورت با یک دوست صمیمی می تواند سرعت پیشرفت شما را شدت بخشد.

فال روزانه متولدین مرداد

مدت هاست که پایتان را روی گاز گذاشته اید و به سمت جلو در حال حرکت اید. حال وقت آن است که بایستید و به پشن سرتان نگاهی بیاندازید. آیا از راهی که طی کرده اید لذت برده اید؟ شاید گاهی لازم باشد که سرعت تان را کمتر کنید و از مناظر اطراف هم لذت ببرید. عجله می تواند لذت زندگی را از شما بگیرد. یکی از اطرافیان تان برای انجام کاری منتظر عکس العملی از جانب شماست، سعی کنید امروز تکلیف اش را مشخص کنید. انتظار بیش از این به ضرر هر دویتان تمام می شود.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز منتظر یک سورپرایز باشید. خبری که می شنوید آنقدر خوشحال تان می کند که دوست دارید همه جا جار بزنید. البته بهتر است که به یک باره تمام برنامه هایتان را طبق آن بهم نزنید. کمی فرصت دهید تا همه چیز به ثبات خود برسد، سپس وارد عمل شوید. این روزها حسادت بیشتری را نسبت به اطرافیان تان احساس می کنید. اما بدانید که شما از زندگی آنها هیچ نمی دانید. همین وضعیتی که در حال حضر دارید هم می تواند آرزوهای خیلی ها باشد. پس شاکر باشید و از لحظات خود نهایت لذت را ببرید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز بدون این که دلیلش را بدانید همه چیز به خوبی برایتان پیش خواهد رفت. ذهن شما باز است و ایده های تازه ای در مورد کار به ذهن تان رسیده که می تواند آینده درخشانی را برایتان رقم بزند. اعتماد به نفس بالا کلید موفقیت شما در چنین روزی ست. اگر چه انتقادهای دیگران می تواند برایتان آزاردهنده باشد اما بهتر است آنها را بشنوید زیرا ممکن است شما را با نقطه ضعف هایتان آماده کند و در نهایت به پیشرفت تان منجر شود. اگر مجرد هستید امروز کمی دقیق تر به اطراف تان نگاه کنید. شاید نیمه گمشده شما درست در چند قدم تان قرار گرفته باشد.

فال روزانه متولدین آبان

امروز مانند همیشه نیستید، احساسات عجیبی را تجربه می کنید. دوست ندارید که کارهای روتین خود را انجام دهید، عیبی ندارد، آنچه دلتان می گوید را عملی کنید. به دنبال دلیل این تغییرات نباشید، این حس طبیعی ست و ممکن است برای هر فردی رخ دهد. آنچه باید بدان توجه کنید، دنبال کردن خواسته هایتان است. در رابطه عاطفی خود به مشکل برخورده اید، برای رهایی از این وضعیت باید کمی از منطق تان کم کنید و احساسی تر تصمیم بگیرید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز خیلی خودتان را خسته نکنید. شما محدودیت های زیادی برای خود قائل شده اید اما بدانید که همین محدودیت ها به جای این که موجب رشد شما شود، گاهی دست و پایتان را می بنند. سعی کنید تعادل را در برنامه هایتان برقرار کنید. برنامه هایتان را طوری بچینید که در زمان و مکان های مختلف قابل انعطاف باشند. اگر بتوانید در این کار مهارت کسب کنید، مطمئنا در رسیدن به هدف تان موفق خواهید شد. یک روز رویایی در مورد رابطه عاطفی تان در سر داشتید که امروز یکی از نشانه های برآورده شدن آن را خواهید دید.

فال روزانه متولدین دی

امروز فردی در مورد چیزی که شما بدان علاقه زیادی دارید نظر منفی می دهد و باعث ناراحتی شما می شود. به جای آنکه حرف او را بزرگ کنید و از آن غول بسازید، فراموشش کنید. حساس بودن مانع پیشرفت شما می شود. بنابراین خیلی به اطراف تان اهمیت ندهید و سرتان در کار خودتان باشد. در مورد رابطه عاطفی تان، نیازی به پنهان کردن احساسات تان نیست. اگر صادقانه آن را بروز دهید، اتفاقات خوشایند زیادی برایتان رخ خواهد داد. در انتهای شب پیغامی را از دوستی دریافت می کنید که سورپرایزتان خواهد کرد.

فال روزانه متولدین بهمن

اگر امروز با انرژی وافری از خواب بیدار شدید، تعجب نکنید. از این فرصت استفاده و به کارهای مهم تان رسیدگی کنید. لازم نیست که برای چند روز آینده تان برنامه دقیقی بریزید، همین که کلیت کار را بدانید برایتان کافی ست. جزییات شما را به حاشیه می برد و تمرکزتان را بهم می زند. شما زمان زیادی را برای رابطه عاطفی تان گذاشته اید و احساس می کنید که زمان مناسبی برای تغییر وضعیت آن است. نترسید، راه درست را می روید به شرط آنکه به قدم هایی که بر می دارید شک نکنید.

فال روزانه متولدین اسفند

اگر چه شما فرد متعادلی هستید اما گاهی احساسات شما بر منطق تان غلبه می کند. امروز هم از همان روزهاست. شما باید در مورد موضوع مهمی تصمیم بگیرید اما دلتان یک چیز و منطق تان چیز دیگری می گوید. بین دوراهی گیر افتاده اید اما بهتر است که به ندای قلب تان گوش دهید و خواسته های آن پیش روید. تغییراتی در رابطه عاطفی شما رخ داده که برایتان کمی عجیب است. دست از تجزیه و تحلیل بردارید و خودتان را به دست امواج بسپارید تا شما را به هر جایی که دوست دارد ببرد.

فال روزانه سه شنبه 16 مرداد 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه سه شنبه 16 مرداد 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 470 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php