کد خبر : 243162 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱

فال روزانه سه شنبه 15 فروردین 1396

فال روزانه متولدین فروردین امروز ارتباط های شما به طرز عجیبی خوب پیش می روند و موجب تعجب خودتان نیز می شود. همه غبار تردیدها کنار می روند و می توانید درک و دید درستی به همه افراد و رویدادها داشته باشید. امروز با دید دقیقی که دارید می توانید …

فال روزانه سه شنبه 15 فروردین 1396

فال روزانه متولدین فروردین

امروز ارتباط های شما به طرز عجیبی خوب پیش می روند و موجب تعجب خودتان نیز می شود. همه غبار تردیدها کنار می روند و می توانید درک و دید درستی به همه افراد و رویدادها داشته باشید. امروز با دید دقیقی که دارید می توانید دوستی ها یا ارتباط های تازه ای آغاز کنید. ارتباط هایی که هیچ سودی برای شما ندارند را به طور کامل قطع کنید و با آدم هایی که انرژی منفی دارند دوستی خود را ادامه ندهید

فال روزانه متولدین اردیبهشت

دیر آغاز کردن بهتر از هرگز آغاز کردن است. امروز بهتر است در کلاس های وزشی ثبت نام کنید. عادت های ناسالم زندگی را کنار بگذارید از همین فصل زیبای بهار الهام بگیرید و زندگی خود را از نو و سالم تر آغاز کنید. اگر اضافه وزن دارید حتما به پزشک تغذیه مراجعه کنید. امروز یک فرصت کاری به طور شانسی به شما روی می آورد و تا دو هغته آینده نیز اوضاع عالی خواهد بود. از این وقت برای ارتقا موقعیت خود بهره بگیرید.

فال روزانه متولدین خرداد

خلاقیت و اشتیاق شما برای ایده پردازی و انجام کارهای جدید زیاد است. کم رویی را کنار بگذارید. همه افکار خود را روی کاغذ بنویسید. اصلا به انتها و نتیجه آنها فکر نکنید. فقط کار کنید و چیزهای جدید اختراع کنید. امروز خوشبختانه فکرتان عالی کار می کند و می توانید همه تمایلاتی که مدت ها در پس ذهنتان خاک خورده اند را کشف و بیدار کنید. این تمایلات شش ماه آینده زندگی شما را تضمین می کنند.

فال روزانه متولدین تیر

امروز اهداف خیلی بزرگی در سر شما می چرخند. البته شاید برخی از آنها را خیلی شخصی بدانید اما مطمئن باشید اگر به مرحله اجرا برسند بسیار هم کاربردی و عالی هستند. این افکار و خلاقیت ها موقعیت کاری شما را بهبود می دهند. از رویاپردازی دست برندارید. فانتزی های امروز شما پله های به سمت پیشرفت هستند. امروز این فرصت را دارید تا هم خانه، دوست، همکار یا شریک عاطفی جدید برای خود دست و پا کنید. تغییرات خیلی خوبی در رابطه های فامیلی خود پیدا خواهید کرد.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز وقت بگذارید و افرادی که در ارتباط با شما هستند را دسته بندی کنید؛ دوستان، دشمنان، افرادی که بودنشان خوب است و افرادی که نباید دیگر با آنها در ارتباط باشید. خوشبختانه امروز دید خوبی به همه مسایل دارید و دقیق و درست می توانید تصمیم گیری و برنامه ریزی کنید. همه ابرهای تیره که مانع از نگاه درست شما می شوند، کنار رفته اند. امروز وقتی واقعیت های مهمی در مورد زندگی و اطرافیان کشف می کنید، واکنش های جالبی نشان خواهید داد.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز فرصت های مالی بسیار عالی در انتظار شما است. پول بزرگی را به سمت خود می کشانید و تا چند هفته دیگر یک فرصت کاری عالی برای شما پیش خواهد آمد. این مساله بسیار شما را هیجان زده می کند. اگر می خواهید پیشرفت کنید . فرصت های کاری و مالی عالی داشته باشید، پشنهادهایی که به شما می شوند را نادیده نگیرید و از آنها نهایت استفاده را ببرید. اینقدر دیدکوتاه به آینده نداشته باشید. آینده را در نظر بگیرید و برای سال های پیش روی خود تصمیم گیری کنید. از خودتان بپرسید قلبا به چه چیزی تعلق خاطر دارید و برای آن نیز تلاش کنید.

فال روزانه متولدین مهر

آماده درخشش باشید. امروز با دیدگاه های درست و ارتباط اجتماعی بسیار خوبی که دارید می توانید در همه جمع ها خوش بدرخشید. امروز دیگر نمی توانید دیدگاه های خود را مخفی کنید. روی صحنه بروید و پروژه های خود را با صدای بلند اعلام کنید. این شانس و فرصتی که امروز دارید جزو نوادر است و همیشه پیش نمی آید. پس به هیچ عنوان ساده از کنار آن رد نشوید. بدانید که فرصت های دوستی و حتی مالی عالی در انتظار شما هستند.

فال روزانه متولدین آبان

امروز باید منتظر تغییرات عظیمی در زندگی باشید. یک طوفانی در زندگی شما می آید و هر چه بدی و ناراحتی است با خود م یبرد. همه ابرهای تیره کنار خواهند رفت و آفتاب در آسمان دل شما خواهد درخشید. چشمان خود را باز کنید و فرصت ها را درست و دقیق ببینید. شما به طور کامل آمادگی تغییر را دارید پس آن را پس نزنید. با ایمان به خود و رویدادهایی که کائنات برایتان در نظر گرفته است به جلو و آینده درخشان پیش بروید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز یک چرخش فکری کامل نسبت به دوستی ها، کار و زندگی شخصی خود خواهید داشت. از یک دوست بسیار نزدیک و مهربان، ایده های بسیار خوبی خواهید گرفت که برای آینده کاری شما عالی است. اگر پیشنهاد کار داشتید، حتما به آن فکر کنید. از اینکه در زندگی خود تغییر ایجاد کنید، نترسید. آینده در انتظار شما است. حرکت کنید. از اینکه فقط حرف بزنید دست بکشید و تنبلی یا ترس را کنار بگذارید. آپ دیت شدن در همه بخش های زندگی کاری است که امروز باید آن را آغاز کنید.

فال روزانه متولدین دی

شما استاد ترکیب کار با لذت هستید. خیلی خوب می توانید کارهایتان را طوری انجام دهید که نوعی تفریح برایتان باشد. امروز آغاز یک دوره درخشان کاری است. از امروز تا شش ماه دیگر در یک چرخه موفقیت قرار خواهید گرفت و تخت گاز به سوی آینده ای که در انتظار آن بوده اید، خواهید رفت. از خجالت و ترس باید دست بردارید. حتی افرادی که موجب عقب ماندن شما در زندگی می شوند را نیز از زندگی خذف کنید. افراد تازه و با ایده های نو پیدا کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

پس از چند روز استراحت امروز سرشار از ایده هستید. از امروز تا چند ماه آینده دید خیلی خوبی به کار و زندگی خواهید داشت که مقدمه ای است برای آغاز یک مسیر تازه. دوستان تازه، آشنایی با افراد جدید و حتی لذت های تازه در زندگی. به هیچ فرصتی نه نگویید. از دوستانی که با شما یکرنگ نیستند دوری کنید. آنها فقط احساسات بد به شما می دهند و ذهنتان را از خلاقیت و ایده پردازی دور می کنند. به راحتی آنها را حذف کنید و راه های تازه ای را امتحان کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

تغییر. کامه کلیدی امروز شما ایجاد تغییر است. همه ترس و خجالت و تنبلی را باید کنار بگذارید. آستین ها را بالا بزنید، راه های که در ذهنتان هست را بنویسید و از همین امروز روند تازه ای را در زندگی آغاز کنید. امروز خوشبختانه تصمیمات کاملا درستی در زندگی خواهید گرفتو تصمیماتی که خیلی سریع شما را به آینده درخشان پیوند می زنند. همه ابرهای تیره کنار خواهند رفت. خودتان هم تلاش کنید و عادت های ناسالم و دوستان متفی را کنار بگذارید تا بالا و بالا و بالاتر بروید.

فال روزانه سه شنبه 15 فروردین 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه سه شنبه 15 فروردین 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 170 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php