کد خبر : 268198 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱:۰۴

فال روزانه سه شنبه 14 مرداد 99

فال روزانه سه شنبه 14 مرداد 99 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : اگر کسی بخواهد بر خلاف میلتان شما را مجبور به انجام کاری بکند به شدت عصبانی می شوید و با تمام وجودتان در برابر این اجبار مقاومت می …

فال روزانه سه شنبه 14 مرداد 99

فال روزانه سه شنبه 14 مرداد 99

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

اگر کسی بخواهد بر خلاف میلتان شما را مجبور به انجام کاری بکند به شدت عصبانی می شوید و با تمام وجودتان در برابر این اجبار مقاومت می کنید. در حال حاضر پنهان کردن خشم و عصبانیتتان برای شما کاری بسیار دشوار است ولی باید مواظب باشید در واکنشی که نشان می دهید زیاده روی نکنید. در حال حاضر شرایط برای پیشرفت شما مهیا هستند و اگر از مسیر اصلی منحرف نشوید به احتمال زیاد موفق خواهید بود. این نکته را در نظر داشته باشید که وقتی منافع همه را در نظر داشته باشید از لحاظ روحی احساس بهتری خواهید داشت تا این که بخواهید با خودخواهی به فکر به دست آوردن پول یا قدرت بیشتر برای خودتان باشید.


فال روز متولدین اردیبهشت :

امروز حتی اگر همه به سختی دیوار باشند هم شما بسیار حساس و دل نازک هستید. یک مخالفت خیلی کوچک می تواند به یک دعوای جدی تبدیل شود، ولی خوشبختانه شما نسبت به دیگران و احساساتشان حساسی زیادی نشان می دهید و همین باعث می شود که با این چالش خیلی درست برخورد کرده و با پیدا کردن نقاط مشترک با طرف مقابلتان، به جای دعوا زمینه همکاری و تبادل نظر را فراهم کنید. این هفته فرصت زیادی برای پرداختن به کارهایی که دوست دارید نداشته‌اید. آخر هفته فرصت خوبی است که به کارهای مورد علاقه‌تان بپردازید. اگر بعد از این روز شلوغ هنوز هم انرژی دارید با دوستانتان و کسانی که دوست دارید بیرون بروید و تا پاسی از شب تفریح کنید.


فال روز متولدین خرداد :

امروز احساس می کنید که یک جای رابطه‌تان اشکال دارد و آماده هستید که خیلی سریع برای رفع این مشکل اقدام کنید. با این حال نمی توانید رویکرد واحدی نسبت به این موضوع داشته باشید و از یک طرف می خواهید به سریع‌ترین شکل ممکن این مسئله را حل کنید و از طرفی دیگر هم می خواهید ریشه مشکل را پیدا کرده و یک بار برای همیشه آن را از بین ببرید، ولی این دو کار را نمی توان همزمان انجام داد. در هر صورت، هر راهی را که خواستید در پیش بگیرید با احتیاط کامل پیش بروید زیرا ممکن است نا خواسته مخالفت دیگران را برانگیزید. این را یادتان باشد که همیشه در نظر گرفتن منافع گروه رضایتی بیشتر از دنبال کردن موفقیت شخصی در شما ایجاد می کند.

 

فال روزانه سه شنبه 14 مرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

امروز یک اختلاف نظر جزئی در محل کارتان می تواند به یک جدال بزرگ بین شما و همکارانتان تبدیل شود. حتی اگر خودتان نقشی در این جدال نداشته باشید هم ممکن است در میان میدان جنگ بین دو طرف دیگر اسیر شوید. اگر این مسئله به شخص شما ارتباطی ندارد با آرامش کامل خودتان را از این نبرد کنار بکشید و مرز بین خودتان و آنها را مشخص کنید. حتی اگر نیت شما خیر باشد هم مورد تقدیر و تشکر قرار نخواهید گرفت و حتی ممکن است برای خودتان دردسر هم درست کنید. پس خودتان را از انرژی منفی دور نگه دارید تا جا برای انرژی مثبت باز شود. آیا حرف مهمی در ذهنتان است که باید با عشقتان در میان بگذارید؟ اکنون زمان خوبی برای مخفی کردن نیست، حرف دلتان و حقیقت را بگویید.


فال روز متولدین مرداد :

امروز انرژی شما بیش از هر زمان دیگری است و می توانید در محل کارتان خیلی بهتر از همیشه عمل کرده و موفقیت‌هایی زیادی به دست بیاورید. قرار گرفتن در یک موقعیت همراه با فشار و استرس شما را مجبور خواهد کرد با مسئله مهمی که قبلا از رسیدگی به آن طفره می رفتید مواجه شده و اقدامات لازم را در رابطه با آن انجام دهید. در هر صورت این نکته را در نظر داشته باشید که نمی توان انتظار داشت به یک باره همه چیز تغییر کند؛ به جای این تفکر غیر واقع گرایانه سعی کنید با ایجاد تغییراتی کوچک که اثراتی پایدار دارند شروع کنید. همان طور که کنفوسیوس گفته است برای جابجا کردن کوه‌ها باید از جابجا کردن ستگ های کوچک شروع کنید.


فال روز متولدین شهریور :

داشتن رفتاری همراه با خونسردی و آرامش به شما کمک می کند یک مسئله عاطفی متغیر و همراه با چالش های متفاوت را مدیریت کنید. با وجود این که اصلا دلتان نمی خواهد وقتی از طرف دیگران تحت فشار هستید با آنها کنار بیایید، داشتن رفتاری منطقی رمز اجتناب از چالش و تنش خواهد بود. داشتن نظم و ترتیب و مشخص کردن اولویت‌هایتان شما را قادر می سازد که به جای این که تحت تأثیر برنامه های دیگران قرار بگیرید، علایق و منافع خودتان را دنبال کنید. فکر کردن به کارهایتان پیش از آن که دست به کار شوید به شما کمک می کند بدانید چه وقت‌هایی باید روی خواسته‌هایتان اصرار و پافشاری کرده و چه وقت‌هایی کوتاه بیایید.

فال روزانه سه شنبه 14 مرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

زمانی که توفان های تغییرات همه چیز را به هم می ریزند شما استاد پیدا کردن مسیر اصلیتان در بحبوحه این تغییرات هستید. با این حال با وجود این همه نظرات مختلفی که در اطرافتان در جریان هستند دور نگه داشتن خودتان از این وضعیت را برای شما دشوار می کند و ممکن است وسوسه شوید به جای تمرکز روی رسیدن به هدفتان خودتان را بیهوده درگیر نبرد قدرتی کنید که حتی ارتباطی به شما پیدا نمی کند. دلتان می خواهد با کسانی که دوست دارید حرف بزنید و یا برای آنها کاری بکنید تا خودتان و احساستان را به آنها ثابت کنید. در انجام این کار تمام تلاش خود را کرده و انرژی زیادی صرف خواهید کرد ولی این را هم بدانید که بسیار موفق خواهید بود.


فال روز متولدین آبان :

به جای این که خودتان را در چالشی که نمی توانید در آن برنده باشید گرفتار کنید، روی کارهای مثبتی که می توانید برای رسیدن به اهداف بلند مدت خود انجام دهید تمرکز کنید. حل کردن چالش درونی بین نیازتان به مادیات و وفاداری به اعتقادات و ارزش‌هایتان را نمی توانید در حال حاضر حل کنید، ولی با مرور زمان خواهید توانست درک بهتری از گزینه های پیش رویتان پیدا کنید. امروز نقطه نظراتتان با تعصب شدیدی همراه هستند و حاضر نیستید هیچ گونه مخالفتی را تحمل کنید. یادتان باشد که مدیریت احساساتتان به معنای انکار آنها نیست، بلکه صحیح‌ترین روش انجام این کار بیان صادقانه آنهاست.


فال روز متولدین آذر :

شما در حال حاضر سرشار از شور و انرژی هستید و می خواهید پیشرفتی قابل توجه به سوی اهدافتان داشته باشید. با این حال عجله ای که دارید می تواند روابط شما را به خطر انداخته و ثبات آنها را از بین ببرد. باید مواظب باشید که برای رسیدن به هدف خودتان دیگران را قربانی نکنید، در غیر این صورت وقتی به خواسته‌تان برسید خواهید دید که در طول راه بزرگ‌ترین حامیان خود را از دست داده‌اید. چنانچه می خواهید به اهدافتان برسید باید یک برنامه دقیق و منظم داشته باشید. چنانچه برای حفظ این برنامه به آرامش و تمرکز بیشتر نیاز دارید از کسی که دوست دارید بخواهید هم از لحاظ فکری و هم عاطفی به شما کمک کند.

فال روزانه سه شنبه 14 مرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

امروز به نظرتان می رسد که شریک مورد اعتمادتان دارد رازی را از شما پنهان می کند و همین باعث می شود واکنش های شدیدی از خودتان نشان دهید که باعث می شوند رسیدن به توافق به کاری بسیار دشوار و حتی غیر ممکن تبدیل شود. وقتی می بینید طرف مقابلتان مسائل مهمی را از شما مخفی کرده است نمی توانید بی تفاوت باشید. هر اتفاقی که بیفتد نباید انرژی خود را صرف مسائل بی اهمیت کنید، جنگجویی جدی باشید که برای هدفی ارزشمند می جنگد. اگر از آن دسته آدم‌هایی هستید که مرتب از این شاخه به آن شاخه می پرند اکنون زمان خوبی برای ایجاد تغییر در رویه‌تان و تمرکز روی اهداف واقعیتان می تواند باشد.


فال روز متولدین بهمن :

شما آماده هستید در مقابل هر کسی که خودش و عقایدش را بالاتر و بهتر از شما می داند و رفتارهای خود را توجیه می کند بایستید. قدرت باور و اعتقاد شما می تواند واقعا برای دیگران الهام بخش باشد؛ به شرط آن که وعده‌‌وعیدهایی که فراتر از حد توانتان هستند به دیگران ندهید. امروز ممکن است دچار ترس‌هایی غیر منطقی شوید که باعث می شوند فکر کنید نمی توانید در کارهایتان موفق باشید، به جای این که سعی کنید ترس‌هایتان را با آسمان و ریسمان بافتن و افکاری که خودتان هم به آنها اعتقادی ندارید توجیه کنید، با موقعیت های به وجود آمده مواجه شده و با رفتاری منطقی و عمل گرایانه زمینه را برای رسیدن خود به موفقیت فراهم کنید.


فال روز متولدین اسفند :

در حال حاضر مسیر زندگی حرفه ای شما اثری مستقیم روی آینده شما خواهد داشت. شما وسوسه شده‌اید که ریسک‌هایی بکنید که در نهایت به نفع شما تمام نخواهند شد و موفقیت حرفه ای شما را به خطر خواهند انداخت. شما باید توانایی های خود و زمان و انرژی‌تان را سنجیده و بر اساس آنها و بدون این که تسلیم احساسات خود بشوید در مسیر موفقیت گام بردارید. اجازه ندهید مخالفت‌هایی که با شما می شوند حواستان را پرت کرده و مانع رسیدن شما به اهدافتان شوند، در عوض روی چیزهایی که در کنترل شما هستند تمرکز کنید. امروز به قول‌هایی که به دیگران داده‌اید عمل کنید، آنها بیش از آن چه که فکرش را بکنید از شما سپاسگزار خواهند بود.

4/5 - (1 امتیاز)
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 812 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php