کد خبر : 256949 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱:۰۵

فال روزانه سه شنبه 13 شهریور 1397

فال روزانه متولدین فروردین امروز نگاهتان به اطراف تغییر می کند به طوری که دوست دارید کاری متفاوت تر از همیشه انجام دهید. فرصت خوبی ست تا با جسارت بالایی که دارید، دست به کاری خارق العاده بزنید. بی شک این تجربه درهای زیادی را به رویتان خواهد گشود. در رابطه …

فال روزانه سه شنبه 13 شهریور 1397

فال روزانه متولدین فروردین

امروز نگاهتان به اطراف تغییر می کند به طوری که دوست دارید کاری متفاوت تر از همیشه انجام دهید. فرصت خوبی ست تا با جسارت بالایی که دارید، دست به کاری خارق العاده بزنید. بی شک این تجربه درهای زیادی را به رویتان خواهد گشود. در رابطه عاطفی، مسئولیت های زیادی بر دوش تان است، این بار بهتر است که به جای مشورت با شریک زندگی، از یکی از دوستان تان کمک بگیرید. اگر به ندای قلب تان بیشتر گوش کنید، به زودی احساس آرامش خواهید کرد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

این روزها کمی تندخو شده اید و زود از کوره در می روید. این موضوع اطرافیان به خصوص شریک زندگی تان را از شما دلگیر کرده است. سعی کنید که این طوفان را کنترل کنید و هر چه زودتر به آرامش سابق برگردید. شما فرد مهربانی هستید که دیگران را در سختی ها تنها نمی گذارید، نتیجه یکی از خوبی هایی که در گذشته برای یکی از دوستان تان کرده اید را امروز دریافت می کنید. خبر خوبی که می شنوید زندگی شما را از این رو به آن رو خواهد کرد.

فال روزانه متولدین خرداد

در چاهی گیر کرده اید که نمی دانید چگونه از آن بیرون بیایید. سخت ترین بخش این تصمیم جایی است که باید گذشته خود را رها کنید و از هر چه بوده دل بکنید. این کار قدرت بالایی می خواهد که باید هر چه سریع تر به دست آورید، در غیر این صورت بسیاری از فرصت های زندگی تان را از دست خواهید داد. در عشق خود غرور نداشته باشید و تا آنجا که باید گذشت کنید. مطمئن باشید که به زودی به مراد دلتان خواهید رسید.

فال روزانه متولدین تیر

اخیرا از تصمیمی که در مورد رابطه عاطفی تان گرفته شده، عصبانی هستید. نمی دانید که در مقابل رفتارهای شریک زندگی تان چه عکس العملی نشان دهید، بهترین کار این است که احساسات خود را کنترل کنید تا بتوانید منطق خود را برای حل مشکلات به کار گیرید. شاید در حال حاضر کمی عقب نشینی بهترین گزینه برای شما باشد. اگر از ریسک کردن هراسانید، بدانید که بسیاری از بهترین اتفاقات تنها در زمانی که انتظارش را ندارید، برایتان خواهد افتاد.

فال روزانه متولدین مرداد

از دست یکی از دوستان تان ناراحت و عصبی هستید اما سعی کنید خودتان را کنترل کنید و بر اساس احساسات منفی خود تصمیم نگیرید. اگر عجولانه و بی فکر عمل کنید، نتایج بدی برایتان به همراه خواهد داشت. در رابطه با کاری دچار ابهام شده اید. نمی دانید چه کنید اما یادتان باشد که با نشستن و فکر کردن، هیچ اتفاق خوشایند و رضایت بخشی برایتان به خودی خود نخواهد افتاد. بهتر است که اطلاعات تان را در مورد آن موضوع بالا ببرید، سپس بر اساس آنها عمل کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

اگر در بخشی از زندگی تان به ثبات رسیده اید، فعلا دست از ایجاد تغییرات بردارید و به راهتان ادامه دهید. اگر بر مشکلات غلبه نکنید، آنها بر شما غلبه خواهند کرد. سورپرایزی در راه خواهید داشت که ممکن است دیدار یک دوست باشد. در رابطه با افراد با ارزش زندگی تان گذشت بیشتری داشته باشید. در غیر این صورت آنها نیز در شرایط سخت شما را تنها خواهند گذاشت. یک پیشنهادی به شما شده که هنوز در جواب آن مردد هستید. بیشتر از این وقت را تلف نکنید و تصمیم بگیرید.

فال روزانه متولدین مهر

باید تصمیمی اساسی در مورد زندگی تان بگیرید اما نسبت به آینده خود کمی نگران به نظر می رسید. اگر هنوز آمادگی آن را ندارید، بهتر است که کمی دیگر هم دست نگه دارید. حال زمان آن است که به زندگی خود شکل ثابتی دهید، پس شک و دودلی را کنار بگذارید و با اعتماد به نفس لازم به سمت موفقیت قدم بردارید. اگر مجرد هستید، امروز نشانه ای می بینید که به شما ثابت می کند عاشق شده اید و دیگر کار از کار گذشته است. زندگی پر از تغییر است و بهتر است از این تغییرات برای بهبود زندگی خود استفاده کنید.

فال روزانه متولدین آبان

در گذشته اشتباهی مرتکب شده اید که آن را قبول نداشتید. اکنون زمان خوبی است تا در مورد آن به خوبی بیاندیشید. اگر چه شما تحت تاثیر دیگران بوده اید اما سعی کنید که از این به بعد تنها برای دل خودتان تصمیم بگیرید و عمل کنید. اگر دوستی از دست شما ناراحت شده است، بهتر است برای او هدیه ای بخرید و به دیدنش بروید تا کدورت ها پایان پذیرد. هر چه ارتباط تان با دیگران بهتر باشد، درهای بیشتری چه در زمینه کاری، چه عاطفی، به رویتان باز می شود.

فال روزانه متولدین آذر

به فکر شروع کاری هستید اما اعتماد به نفس لازم را ندارید. اگر اعتماد به نفس خود را بالا ببرید، توانایی هایتان نیز افزایش خواهد یافت و احساس بهتری خواهید کرد. البته نباید بیشتر از توانایی هایتان از خود انتظار داشته باشید. اگر می خواهید به زندگی تان تغییراتی دهید، یادتان باشد که این تغییرات باید به آرامی و مرحله به مرحله جلو رود تا آسیبی به شما و اطرافیان تان وارد نکند. به زودی پیشنهادی در زمینه کاری به شما می شود، قبل از هر تصمیمی خوب توانایی ها و علاقمندی های خود را بسنجید.

فال روزانه متولدین دی

حال زمان مناسبی برای این که به یک مکان خاصی پایبند باشید، نیست. زمان خود را به کشف و اکتشاف بپردازید و تجربه های جدید به دست آورید. اگر مجرد هستید، به زودی وارد یک رابطه عاطفی عمیق و معناداری می شوید، تمام تلاش تان را به کار گیرید تا آن را حفظ کنید. وقت آن است که گذشته ها را دور بریزید و به فکر راهی جدید باشید. فردی در زندگی شماست که می خواهد مسیرتان را تغییر دهد، در درجه اول به علاقمندی های خود نگاه کنید، سپس تصمیم بگیرید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز همان روزی است که در رویاهای خود انتظارش را می کشیدید. شریک ایده آل تان با قلبی پر از عشق به سمت تان خواهد آمد، بنابراین بهترین فرصت است تا شما نیز هر چه در دل دارید را به زبان آورید. از بی برنامه تنفر دارید به همین دلیل تمام سعی خود را به کار می گیرید تا شرایط را ثابت نگهدارید. اگرچه انگیزه شما برای ادامه مسیر زیاد است اما سعی کنید که قدم هایتان را آرام بردارید تا بتوانید پیش بینی های لازم را انجام دهید. به زودی سفری دور از انتظار در راه دارید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز هر کاری که دوست دارید را انجام دهید. به عنوان مثال به پارک، سینما یا دیدن دوستان تان بروید و هر کاری را که فکر می کنید می تواند بر حال شما تاثیر مثبت بگذارد، انجام دهید. موضوعی ذهن تان را درگیر کرده اما حال زمان مناسبی برای عقب کشیدن نیست. به همین دلیل به طور موقتی سرتان را گرم کنید تا انرژی دوباره را به دست آورید. در رابطه عاطفی شاید از درون احساس محدودیت کنید اما خودتان هم می دانید که این احساس صحت ندارد. به زودی همه چیز همان طور که می خواهید پیش خواهد رفت.

فال روزانه سه شنبه 13 شهریور 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه سه شنبه 13 شهریور 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 541 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php