کد خبر : 237242 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷

فال روزانه سه شنبه 12 بهمن 1395

فال روزانه متولدین فروردین از چهارچوب بیرون بیایید. از این همه محدودیت که در ذهن و زندگی خود تعریف کرده اید، چیزی عایدتان نمی شود. روش های تازه را امتحان کنید. اگر برخی مسایل خانوادگی ذهن شما را درگیر کرده است، زمان آن رسیده که آنها را ریشه یابی کنید …

فال روزانه سه شنبه 12 بهمن 1395

فال روزانه متولدین فروردین

از چهارچوب بیرون بیایید. از این همه محدودیت که در ذهن و زندگی خود تعریف کرده اید، چیزی عایدتان نمی شود. روش های تازه را امتحان کنید. اگر برخی مسایل خانوادگی ذهن شما را درگیر کرده است، زمان آن رسیده که آنها را ریشه یابی کنید و از بین ببرید. برای خودتان ارزش بیشتری قایل باشید. کارهایی انجام دهید که بیشتر دوست دارید و موجب خوشحالی خودتان می شود. همیشه به دیگران قول می دهید که خواسته هایشان را برآورده کنید. امروز این قول را به خود بدهید و بیشتر به خود توجه داشته باشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

هشدار فوران آتشفشان! امروز ممکن است از کوره در بروید. به طور ناگهانی مسایل ساده می توانند موجب خشم شما بشوند. بهتر این است که خیلی حساس نباشید. بیشتر روی افکار خود تمرکز کنید. منفی ها را دور بریزید و از این همه قانون و قاعده که برای زندگی تعریف کرده اید، دست بردارید. حالت تدافعی را کنار بگذارید و به جای داد و بیداد با اطرافیان، به این فکر کنید که چه چیزی واقعا آزارتان می دهد. این را مطمئن باشید که فردا از این حالت آزاردهنده رها خواهید شد و دوباره به حالت عادی باز خواهید گشت.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز بهتر است در مورد مسایل مالی و شغلی با خودتان حرف بزنید و سوال هایی را از خود بپرسید. شاید هم یکی از دوستان موجب شود به این فکر بیفتید که الان در چه وضعیتی قرار دارید و آیا کارهایی که انجام می دهید شما را به سمت موفقیت پیش می برد یا سقوط؟ این تامل کمک می کند تا کارتان را بیشتر کنید و خلاقیت یبیشتری هم در کار به خرج دهید. بهتر است از روتین های زندگی فاصله بگیرید تا حس و حال بهتری داشته باشید.

فال روزانه متولدین تیر

دیوارها را در هم بشکنید. برای پیشرفت باید از پیله خود بیرون بیایید. از اینکه در یک دایره کوچک همه کارهای خود را محدود کرده اید دست بردارید و به دنیای بزرگ تر بیندیشید. بی خیال مسایلی شوید که از کنترل شما خارج هستند. به زندگی خود کمی هیجان اضافه کنید. امروز خود را به این باور برسانید که آزادی اول از ذهن شروع می شود. باید از نظر ذهنی خودتان را رها کنید تا به چیزهایی که می خواهید برسید. وقتی در ذهنتان احساس شادی داشته باشید، دنیا و اتفاق های آن را هم شاد خواهید دید.

فال روزانه متولدین مرداد

احساس می کنید به یک استراحت طولانی نیاز دارید؟ این خستگی که در خود احساس می کنید شما را حساس کرده است و هر چیزی می تواند سریع موجب عصبانیت شما بشود. شاید فکر کنید همه چیز خسته کننده و عجیب است. برای برطرف شدن این حس های منفی، در خانه بمانید و استراحت کنید. برای تعطیلات برای خود برنامه سفر هیجان انگیز ترتیب دهید تا مدتی از استرس ها دور باشید. از حالا در سایت های گردشگری جست‌وجو کنید تا مکان مناسب را بیابید و در تور گردشگری ثبت نام کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز خیلی زود از کوره در می روید. آن قدر برای خود چهارچوب و قانون و قاعده تعریف کرده اید که اگر کسی بخواهد از آنها تجاوز کند، موجب واکنش شدید شما می شود. بهتر است خیلی در جمع حاضر نشوید. کلافگی شما می تواند موجب آزار دیگران بشود. به هیچ عنوان هم تصمیمی در زندگی اتخاذ نکنید. امروز تا حد امکان سرتان به کار خودتان باشد و با کسی تعاملی نداشته باشید. در تنهایی برای یک تغییر درست برنامه ریزی کنید. اما چیزی را قطعی نکنید. با عشقتان هم مکالمه کمی داشته باشید تا مشاجره ای پیش نیاید. فردا دوباره همه چیز به حالت عادی باز خواهد گشت.

فال روزانه متولدین مهر

آیا در فکر تغییر شغل خود هستید؟ امروز بسیار تحت فشار برنامه های طولانی مدت حرفه خود هستید. اما به جای نگرانی به فکر یافتن روش های سازنده باشید. سال هاست برای دیگران کار می کنید و امروز به این فکر می کنید که باید کار و کاسبی خودتان را راه‌اندازی کنید. امروز زمان آغاز نیست. برای تصمیم گیری هم بهتر است چند روز دست نگه دارید. اما در مورد طرح های خود مشورت و تحقیق کنید. این را بدانید که باید پله به پله به بالا بروید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز نوعی تنگناترسی غیرعادی در دل شما وجود دارد. همین مساله موجب می شود تا یک انقلاب بزرگ در رفتار و کار خود ایجاد کنید. شما به تغییر اساسی نیاز دارید و امروز زمان آن فرارسیده است. طرح هایی که در سر دارید را بنویسید و در مورد آنها تحقیق کنید. روی سلامت جسمانی خود بیشتر تاکید داشته باشیدو خوراکی های سالم و گیاهی را به برنامه های غذای اضافه کنید. اگر بتوانید از عادت ها دست بکشید، می توانید به آرزوهای خود برسید. به جزئیات توجه داشته باشید.

فال روزانه متولدین آذر

مراقب امنیت خود باشید. امروز باید در مورد مسایل مالی و اقتصادی بیشتر مراقب باشید تا تصمیمات اشتباه اتخاذ نکنید. یک تغییر اساسی در درآمد می تواند جایگاه کنونی شما را تغییر دهد. برای این منظور به خلاقیت نیاز دارید. باید از چهارچوب بیرون بیایید. اگر همیشه طبق یک برنامه و قاعده مشخص پیش بروید، نمی توانید پیشرفتی که منتظر آن هستید را به دست بیاورید. شکستن چهارچوب ها و از بین بردن عادت ها، کاری است که امروز باید انجام دهید.

فال روزانه متولدین دی

متعادل باشید! برای اینکه با دیگران هماهنگی داشته باشید، باید میان احساسات مثبت و منفی خود تعادل ایجاد کنید. عادت های همیشگی و به ویژه عادت های بد را باید ترک کنید. از چهارچوب هایی که برای خود ساخته اید نیز باید بیرون بیایید. برای ایجاد تغییر، ابتدا باید از ذهن آغاز کرد. اول باید در فکرتان دنبال راهکار باشید و سپس در دنیای واقعی، آنها را اجرا کنید. شما امروز دنبال استقلال مالی و شغلی هستید. امروز می توانید در مورد آن تحقیق کنید اما تصمیمی اتخاذ نکنید. فقط هر چه به ذهنتان می رسد را یادداشت کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز بسیار عصبی خواهید بود و هر رفتار یا حرکتی می تواند موجب خشم شما شود. دلیل این کلافگی و عصبی بودن هم این است که بین کار و زندگی خود تعادل احساس نمی کنید. می خواهید یک کار تازه راه اندازی کنید و مستقل شوید، اما هنوز راه های آن را نمی دانید. اما بهترین زمان برای یافتن مسیرهای تازه امروز است. به تغییرات بزرگ و اساسی فکر کنید. به جزئیات توجه زیادی داشته باشید و به جای درگیر شدن با بقیه، به حرف های آنها گوش کنید شاید ایده های تازه ای از میان آنها به دست آمد.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز دلتان می خواهد از کار خود استعفا بدهید. دوست دارید خیلی از قواعد را در هم بشکنید و به خواسته های قلبی خود بهای بیشتری بدهید. به جای اینکه کار امروز را به فردا بیندازید، ا زهمین الان دست به کار شوید. عادت های بد را لیست کنید و به مرور آنها را کنار بگذارید. برای کارهای خود حتما مشورت کنید. امروز این فرصت برای شما وجود دارد تا افکار و اراده خود لذت ببرید.

فال حافظ

فال روزانه سه شنبه 12 بهمن 1395

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه سه شنبه 12 بهمن 1395

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 227 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php