کد خبر : 251282 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲

فال روزانه سه شنبه 11 مهر 1396

فال روزانه متولدین فروردین امروز اتفاق های غافلگیرکننده ای ممکن است برایتان پیش بیاید. البته این رویدادها حتما خوشحال کننده نیستند و شاید حتی موجب ناراحتی شما نیز بشوند. به همین دلیل، خود را برای هر نوع رویدادی آماده کنید. از نصیحت بزرگ ترها و دیگران بهره بگیرید تا موفقیت …

فال روزانه سه شنبه 11 مهر 1396

فال روزانه متولدین فروردین

امروز اتفاق های غافلگیرکننده ای ممکن است برایتان پیش بیاید. البته این رویدادها حتما خوشحال کننده نیستند و شاید حتی موجب ناراحتی شما نیز بشوند. به همین دلیل، خود را برای هر نوع رویدادی آماده کنید. از نصیحت بزرگ ترها و دیگران بهره بگیرید تا موفقیت را در کار خود تضمین کنید. اگر احساس کردید دیگران از حد خود تجاوز کرده اند، با احترام و ادب به آنها یادآوری کنید که تا چه اندازه می توانند با شما صمیمی و نزدیک شوند. مرزهای خود را برای آنها مشخص کنید. در محل کار از هر بحثی دوری کنید. در مسایل احساسی یک روز معمولی در پیش دارید و می توانید آرامش خود را در کنار او به دست بیاورید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز احساس می کنید باید کاری بکنید. ولی دوست ندارید کسی سر راهتان قرار گیرد. شاید همین مساله کمی شما را عصبی و کلافه کند. اما به جای فکرهای منفی و ناراحت کننده، روی تغییرات موردنظر خود تمرکز کنید. برای برطرف کردن مشکلات، با افراد کارشناس مشورت کنید و از دیدگاه های آنها بهره بگیرید. در محل کار شاید با همکاران دچار تضاد بشوید اما با هم بحث نکنید. حرف های خود را واضح بیان کنید و از حاشیه بپرهیزید. در مسایل عاطفی نیز شاید بد نباشد امروز را از هم دور باشید زیرا بیشتر فکر شما روی مسایل کاری متمرکز است و این مساله ممکن است موجب ناراحتی طرف مقابل شما بشود.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز احتمالا با موانع مختلفی روبه رو خواهید شد. بهتر است در برابر آنها واکنش منفی نشان ندهید و بیهوده خود را عصبی و ناراحت نکنید. اگر بتوانید وقت خود را در میان دوستان یا اعضای خانواده بگذرانید، روز بهتری در پیش خواهید داشت. برای رسیدن به اهداف کاری خود، از کسانی کمک بگیرید که دیدگاه های کارشناسانه دارند. با کمک آنها مهارت های خود را کشف کنید. به انرژی امروز برای تحکیم پیوند خود و شریک عاطفیتان نیاز دارید. شما به خوبی او را می شناسید و با محدودیت هایش آشنا هستید. می توانید با یکدیگر جشن دونفره بگیرید.

فال روزانه متولدین تیر

انرژی امروز شما را به احساس های واقعی تان نزدیک می کند. شاید شروع چندان خوبی نداشته باشید اما در انتهای روز همه چیز در وضعیت نرمال و متعادل قرار می گیرد. در مسایل مالی امروز کمی بیشتر حواس خود را جمع کنید. احتمال اینکه کیف پول خود را گم کنید وجود دارد. اگر امروز اعتماد به نفس کافی داشته باشید می توانید در رقابت با دیگران پیروز شوید. امروز فرصتی عالی در انتظار شماست آن را کشف و از آن استفاده کنید. در رابطه عاطفی خود ممکن است برخی مسایل مالی شما را با هم درگیر کند. یا حتی موجب شود تا از طرف مقابلتان فاصله بگیرید.

فال روزانه متولدین مرداد

یک روز پر هیجان و پرحادثه در پیش خواهید داشت. به همین دلیل بسیار مراقب رویدادها باشید و حسابی حواستان را جمع کنید. در مسیر خانه به محل کار یا برعکس، مراقب کیف خود باشید زیرا احتمال گم شدن آن وجود دارد. با اینکه صبح پرحادثه ای را آغاز می کنید، اما در انتهای روز تمرکز و آرامش بیشتری خواهید داشت. سعی کنید تا حد امکان، وجهه واقعی اتفاق ها را مورد توجه قرار دهید. در محل کار از هر نوع بحث دوری کنید. در مسایل احساسی نیز، محدودیت های طرف مقابل خود رادر نظر داشته باشید تا ناراحتی ناخواسته ای ایجاد نکنید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز وقتی از خواب بیدار می شوید، نوعی کلافگی و عصبی بودن را تجربه می کنید. روز شما با تنش درونی آغاز می شود اما این را بدانید که در ادامه روز، اوضاع بهتر خواهد شد. می توانید به خوبی روی کارهای خود تمرکز کنید و مسوولیت های خود را به انجام برسانید. با کمک دوستان یا اعضای خانواده می توانید یک پروژه نیمه تمام را به پایان برسانید. امروز بسیار مواظب حرف هایی که به زبان می آورید، باشید. ممکن است لحن یا عبارت های شما موجب ناراحتی اطرافیان بشود. این مساله در رابطه عاطفی شما نیز مصداق دارد. همه کلمات را با وسواس انتخاب کنید تا بعدها از بیان آنها پشیمان نشوید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز رویدادهای غیرمنتظره و ناخواسته ای برایتان پیش می آید که چندان خوشایند نیستند. این اتفاق ها به سادگی اعصاب شما را به هم می ریزند. اما کنترل رفتار و حرف های خود را در دست داشته باشید. اجازه ندهید این مسایل، موجب آشفتگی شما بشوند. امروز در محل کار شاید یکی از همکاران موانعی بر سر راه شما ایجاد کند. از دام او فرار کنید و به هیچ عنوان با او وارد بحث یا مشاجره نشوید. در مسایل عاطفی، می توانید رابطه خود را با فرد مورد علاقه تان عمیق تر کنید و تعهدات بیشتری به یکدیگر بدهید. البته پیش از این کار، زمان بیشتری را برای شناخت هم اختصاص دهید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز در حوزه کاری خود چندان موفق نخواهید بود. البته ایراد از شما نیست. موانع مختلفی همانند خرابی کامپیوتر یا قطعی برق دست به دست هم می دهند تا نتوانید به راحتی کارهای خود را انجام دهید. اما همه این مسایل منفی در ابتدای روز هستند و پس از آن دوباره همه چیز به حالت عادی بازخواهد گشت. امید خود را از دست ندهید. اگر در محل کار فردی هست که سنگ‌اندازی می کند، با احترام او را از سر راه خود بردارید. اما مراقب رفتار و کردار خود باشید تا پشیمانی به بار نیاید. در مسایل عاطفی، از شور و هیجان شما کاسته شده است. اما همچنان یکدیگر را دوست دارید. بنابراین، برای یک شام عاشقانه برنامه ریزی کنید و در کنار هم باشید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز اتفاق های ناخوشایند و غیرمنتظره برای شما روی می دهند. سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید و در برابر آنها واکنش منفی نشان ندهید. در مسایل کاری، احتمالا افرادی هستند که چشم ندارند پیشرفت شما را ببینند و از این لحاظ در کارهای شما سنگ‌اندازی می کنند. اما روحیه خود را نبازید و با آنها وارد بحث نشوید. با آرامش روی کارهای خود متمرکز باشید تا به اهدافی که در سر دارید، برسید. در مسایل عاطفی، تنها راه موفقیت شما این است که نشان دهید می توانید انتظارات شخص موردعلاقه تان را برآورده کنید. امروز می توانید آرامش و امنیتی که مدت ها منتظر آن بوده اید را تجربه کنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز خبرهایی در مورد مسایل مالی می شنوید که چندان خوشایند نیستند. اما کنترل خود را از دست ندهید. به جای ناراحتی های مداوم، سعی کنید بر رفتار و احساسات خود مدیریت داشته باشید. شما مهارت های بسیاری برای پیشرفت دارید. از آنها غافل نشوید. در انتهای روز، لحظه های آرم تری را تجربه خواهید کرد. در مسایل عاطفی، فراز و فرودهای بسیاری را با هم تجربه کرده اید. به خوبی همدیگر را می شناسید و می دانید چه انتظاری از هم داشته باشید. امروز بیش از همیشه می توانید به هم نزدیک شوید و عشق بهتری را تجربه کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

رویدادهای امروز چندان بر وفق مراد شما نخواهند بود. این مسایل موجب ناراحتی شما می شوند. اما خود را در دام ناراحتی گرفتار نکنید. اجازه دهید ساعت بگذرد و به انتهای روز نزدیک شوید. در این حالت، لحظه های شادتری را تجربه خواهید کرد. در محل کار شاید شاد و راحت نباشید اما سعی کنید روی وظایف خود تمرکز کنید کارهایتان را به درستی پیش ببرید. در مسایل عاطفی شاید با ایجاد چند تغییر ساده بتوانید رابطه خود را بسیار بهتر از این که هست، کنید. شما به خوبی یکدیگر را می شناسید و می توانید در جهت خوشحالی بیشتر هم تلاش کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

متاسفانه صبح خوبی را آغاز نمی کنید. مسایل و اتفاق های عجیب زیادی برای شما روی می دهند که چندان خوشایند نیستند. شاید با همکاران، دوست یا اعضای خانواده وارد بحث و مشاجره بشوید. اما مراقب این دام ها باشید. باید روی رفتار خود کنترل داشته باشید و حرف هایی را به زبان می آورید را با دقت انتخاب کنید. با هیجان منفی، موقعیت اجتماعی خود را خراب نکنید. در مسایل عاطفی اما با عشقتان گفت‌وگوهای دوستانه و پرمهر دارید. در انتهای روز هم لحظه های شادتر و آرام تری خواهید داشت که خستگی تنش های روزتان را از بین می برد.

فال روزانه سه شنبه 11 مهر 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه سه شنبه 11 مهر 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 187 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php