کد خبر : 197698 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۰:۴۴

فال روزانه سه شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۵

فال روزانه متولدین فروردین امروز ذهنتان پر از افکار مختلف است که دارند در سرتان می چرخند، ولی بهتر است که خیلی درگیر آنها نشوید و در موردشان با دیگران حرف نزنید. هرچند که افکارتان خیلی خوب و منطقی هستند، ولی اگر در مورد افکارتان با دیگران حرف بزنید و …

فال روزانه سه شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۵

فال روزانه متولدین فروردین

امروز ذهنتان پر از افکار مختلف است که دارند در سرتان می چرخند، ولی بهتر است که خیلی درگیر آنها نشوید و در موردشان با دیگران حرف نزنید. هرچند که افکارتان خیلی خوب و منطقی هستند، ولی اگر در مورد افکارتان با دیگران حرف بزنید و مرتب نظرهایتان را عوض کنید ممکن است فکر کنند که افکاری آشفته دارید و خودتان هم نمی دانید چه دارید می گویید. شما می خواهید با سرعت هرچه بیشتر به سوی خواسته هایتان حرکت کنید ولی شرایط باعث ایجاد تاخیر در برنامه هایتان شده اند. خوشبختانه شما در شرایط دشوار هم قدرت خود را از دست نمی دهید و می توانید یک استراتژی مناسب برای خودتان در نظر گرفته و بر اساس آن پیش بروید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز خودتان را درگیر برنامه های خیلی شلوغ و وقت گیر نکنید و برای روزتان طوری برنامه بچینید که بتوانید به تمام کارهایی که برای انجام دادند دارید برسید. مطمئنا از این که در پایان روز نصف کارهایتان ناتمام باقی مانده باشند خوشتان نخواهد آمد. این که خودتان را از موقعیت های خطرناک دور نگه دارید کار بسیار عاقلانه ای است، اما امروز پیش از آن که حتی خودتان متوجه بشوید ممکن است درگیر یک وضعیت ناخوشایند در زمینه مسائل عاطفی بشوید. قبل از این که خودتان را درگیر کاری کنید که بعدا پشیمانتان کند خوب به عواقب آن فکر کنید. اگر فکر می کنید موضوعی به شما ارتباط ندارد عاقلانه ترین کار ممکن این است خودتان را از آن دور نگه دارید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز ممکن است از یک نفر که خیلی از او خوشتان نمی آید دلخور شوید، ولی امکان این که به منبع اصلی ناراحتیتان اشاره کنید برایتان وجود ندارد. شاید یکی از اطرافیانتان شما را در وضعیتی گیر بیندازد که مدام تلاش کرده اید از آن دوری کنید. شرایط در حال حاضر هر چه که باشند باید با آنها روبرو شوید. خوشبختانه اگر شجاعت آن را داشته باشید که احساسات واقعی خود را بیان کنید عصبانیتتان خیلی زود برطرف خواهد شد. هوش زیاد شما و مهارت فوق العاده ای که در توجیه کردن خودتان و کارهایتان دارید امروز می تواند به ضرر شما تمام شود. باور داشته باشید یا نداشته باشید فرار از واقعیت خیلی سخت تر از مواجه شدن با آن است.

فال روزانه متولدین تیر

امروز اگر مجبور شوید روی کسی که روی شما حساب کرده است را زمین بیندازید خیلی از دست خودتان ناراحت خواهید شد. نیازی ندارد خودتان را برای چیزهایی که از کنترل شما خارج هستند عصبانی و یا سرزنش کنید. البته شما آنقدر به رسیدن به نتایج دلخواهتان اهمیت می دهید که زمان زیادی را صرف افکار بیهوده و سرزنش کردن خودتان نخواهید کرد. اگر می بینید که کارها آن طوری که انتظارش را دارید پیش نمی روند به خودتان تکانی بدهید و قدرتتان را مجددا یک جا جمع کنید. ببینید کجای کار ایراد داشته است و چه تغییراتی باید در برنامه هایتان ایجاد کنید. در توانایی شما شکی نیست، خیلی زود به آنچه به دنبالش هستید خواهید رسید.

فال روزانه متولدین مرداد

اگر چیزی هست که خیلی دلتان می خواهد آن را به دست بیاورید همین حالا آستین هایتان را بالا زده و با تمام وجود برای رسیدن به آن تلاش کنید. نباید منتظر بنشینید تا آنچه که می خواهید به سراغ شما بیاید، این شما هستید که باید به دنبال آن بروید و آن را به دست بیاورید. دوست ندارید کاری کنید که دیگران از شما ناراحت شوند ولی امروز این کار برایتان خیلی سخت تر از همیشه خواهد بود، پس زیاد با دیگران وارد بحث نشوید و سرتان به کار خودتان باشد. با وجود آن که مهارت زیادی در مخفی کردن احساستان دارید امروز از لحاظ عاطفی نیاز شدیدی به تایید دیگران دارید و این حس باعث شده که احساس آسیب پذیری بسیاری را تجربه کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

شما از هدف گذاری های بلندپروازانه و سپس نرسیدن به انتظاراتتان خسته شده اید. خوشبختانه اکنون در وضعیتی قرار دارید که نقشه هایتان را می توانید بدون برخوردن به هیچ مشکلی به مرحله اجرا بگذارید. با این حال اگر در رویکردتان به این موضوع خیلی سرسختانه پافشاری کنید ممکن است موجبات عصبانیت کسی را فراهم کنید که می تواند برایتان مشکل ساز شود. اگر بلد باشید چه وقت و چگونه اراده و پشت کارتان را به کار بگیرید خواهید توانست به نتایج دلخواهتان برسید. هر چقدر دلتان می خواهد بازی و تفریح و سرگرمی در برنامه امروزتان قرار دهید، ولی عقل و منطقتان را کنار نگذارید و کارهای حساب نشده نکنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز خیلی خوب می توانید متوجه شوید که چه کسی دارد بهانه های بیهوده برایتان می آورد و نگاه نافذتان آنها را مضطرب و عصبی خواهد کرد. با وجود آن که ممکن است خیلی در رابطه با حدس هایتان دقیق باشید و به خوبی به واقعیت امر پی ببرید، چنانچه در مطرح کردن موضوعی حساس رفتار نادرستی داشته باشید، اوضاع را از آنچه که هست بدتر خواهید کرد. شما خیلی راحت حاضرید از حق و حقوق خودتان به خاطر دیگران بگذرید و یا هر فداکری دیگری برای عزیزانتان بکنید. امروز هم این احساس شما می تواند باعث شود خودتان را درگیر یک رابطه عاطفی کنید که هیچ ارتباطی با شما ندارد، بهتر است خودتان را کنار بکشید و بگذارید دیگران مشکل خودشان را حل کنند.

فال روزانه متولدین آبان

همه فکر می کنند که شما راه رسیدن به موفقیت را خیلی خوب می دانید و از شما تقاضای راهنمایی و کمک دارند. شما در حال حاضر خیلی راحت می توانید حقیقت را تشخیص دهید و این باعث می شود که احساس کنید توانایی هایتان بیش از بقیه است و می توانید برای آنها تصمیم گیری کنید. یادتان باشد دچار این توهم نشوید که چون می توانید راه درست را برای آینده خود در پیش بگیرید لزوما می توانید راه دیگران را نیز برای آنها مشخص کنید. به دیگران مشورت بدهید، ولی آنها را وادار به پذیرش ایده های خودتان نکنید. نیازهای روانی و عاطفی شما پیچیده هستند و این باعث می شود دوست نداشته باشید راجع به آنها با دیگران حرف بزنید، ولی بهتر است سفره دلتان را پیش عشقتان باز کنید.

فال روزانه متولدین آذر

شما همیشه با شجاعت تمام برای کشف ناشناخته ها آمده اید و با شور و هیجان تمام حاضرید کارهایی را انجام دهید که هیچ کس تا کنون انجام داده است. امروز این شور و هیجان در شما بیش از هر زمان دیگری است و دیوانه وار به دنبال ماجرا می گردید. برای ارضای این حس خود از تعطیلات استفاده کرده و همراه با دوستانتان به سراغ تفریحات هیجان انگیز و البته سالمی بروید که تا کنون امتحان نکرده اید. حتی اگر در ظاهر همه چیز مثل همیشه باشد هم تغییراتی دارند ایجاد می شوند که نقش شما در آنها انکارناپذیر است. خودتان و تلاش هایتان را دست کم نگیرید و افکار و احساسات را در رابطه با این موضوع بیان کنید.

فال روزانه متولدین دی

هرچند ممکن است در واقع هیچ نیت بدی نداشته باشید، ولی بهتر است که احساسات و افکارتان را برای خودتان نگه دارید. شاید حتی خودتان هم خیلی خوب بدانید که این حرف ها بهتر است ناگفته باقی بمانند، ولی امکان دارد در یک لحظه هیجان زده شده و آنچه نباید بگویید را به زبان بیاورید. متاسفانه حرفی که گفته شده است را نمی توانید پس بگیرید. همه می دانند که صداقت بهترین سیاست است، ولی قبل از آن که وضعیتی غیر قابل جبران به وجود بیاورید بهتر است خوب فکر کنید. شاید دلتان بخواهد روزتان را با برنامه های تفریحی مختلف پر کنید، ولی حتما زمانی را هم صرف استراحت و پرداختن به آرامش روحیتان کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

شما از این که نتیجه گیری های درستی انجام داده اید مطمئن هستید و شروع می کنید به تلاش برای قانع کردن دیگران به این که به آینده مثل شما نگاه کنند. با این حال داشتن این تصور که تنها یک نتیجه گیری درست وجود داد و شما آن را می دانید و دیگران هم لزوما باید مثل شما فکر کنند کار درستی نیست. تمام احتمالات موجود را قبل از تصمیم گیری در نظر بگیرید و این موضوع را نیز به یاد داشته باشید که آنچه برای شما جواب می دهد لزوما برای دیگران نیز درست نخواهد بود. امروز ممکن است تحت تاثیر حرف های صمیمانه ای که اطرافیانتان می زنند قرار گرفته و وسوسه شوید که مسائل شخصیتان را با آنها در میان بگذارید. بهتر است حواستان را بیشتر جمع کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز می خواهید خودتان را برای دیگرانی که دوستشان دارید قربانی کرده و آنها را نسبت به خودتان در اولویت قرار دهید و هر کاری که لازم است را برای آنها انجام دهید. احساس مسئولیتی که دارید باعث می شود برای انجام تمامی کارهایی که از شما انتظار می رود به خودتان فشار زیادی وارد کنید و بار کاری زیادی را تحمل کنید. شما مجبور نیستید قول هایی فراتر از حد تواناییتان به دیگران بدهید، شما هم یک انسان هستید و نمی توانید از توانایی های یک انسان فراتر بروید. پیش رفتن در مسیر عادی خودتان به نفع همه خواهد بود.مطمئن باشید دیگران آنقدر که برای شکستشان شما را سرزنش خواهند کرد برای پیروزیشان از شما سپاسگزار نخواهند بود.

فال روزانه سه شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۵

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه سه شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۵

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 152 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php