کد خبر : 17063 تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۳

فال روزانه سه شنبه 10 اردیبهشت 1392

فروردین: یک مناسبت اجتماعی یا دور همی که بیشتر درباره کار است شما را با افراد جالبی آشنا می کند. به خصوص با انسان جذابی که پتانسیل آن را دارد که عشق زندگی شما بشود. این فرد قلب شما را به تپش می اندازد. اینکه شما دنبال جذابیت او می …

فال روزانه سه شنبه 10 اردیبهشت 1392

فروردین:

یک مناسبت اجتماعی یا دور همی که بیشتر درباره کار است شما را با افراد جالبی آشنا می کند. به خصوص با انسان جذابی که پتانسیل آن را دارد که عشق زندگی شما بشود. این فرد قلب شما را به تپش می اندازد. اینکه شما دنبال جذابیت او می روید یا نمی روید بستگی به موقعیت تان دارد، حداقل امروز به شما بد نمی گذرد. این هفته شما کارهایتان به کندی پیش می رود و نمی توانید به ریتم امروز برسید. هرچه می گویید درست از آب درنمی آید و حس می کنید با اطرافیانتان هماهنگ نیستید. نگران نباشید. این فاز گذراست.

اردیبهشت:

یک رابطه رمانتیک جدید یا بلندمدت به مرحله دیگری از تعهد وارد می شود. کیمیای بین شما دو نفر قوی است و در سطوح مختلف با هم سازگار هستید. امروز شما عشق را طوری تجربه می کنید که قبلاً اینطور نبوده است. بحث شدید و بسیار مثبتی درباره آینده رابطه شما اتفاق می افتد. حس می کنید در محل کار تحت فشار زیادی هستید تا به فرد دیگری ثابت کنید که لایق و شایسته چیزی هستید. بخاطر این فشار فراوان احساس استرس بیشتری می کنید و احتمالاً به همین دلیل اشتباهی انجام می دهید. آرام باشید.

خرداد:

امروز شما بیش از همیشه احساساتی هستید. می خواهید دوست داشتن و دوست داشته شدن را تجربه کنید. درباره آینده رابطه خود با هم صحبتی جدی دارید و می خواهید همه چیز را جدی کنید و تا آخر عمر با هم زندگی کنید. خوب درباره تصمیمات خود فکر کنید و کاری را انجام دهید که حس می کنید درست است. اگر در محل کار حس می کنید که در موقعیت رهبری و مدیریت هستید، باید نفس عمیقی بکشید و بدانید که می توانید وظیفه محوله را انجام دهید. به یاد داشته باشید که بهترین راه برای رهبری و راهنمایی دیگران این است که بدانید آنها چه می خواهند، چه می اندیشند و ایده های آنها چیست. قبل از صدور اوامر و دستورات، اطلاعات جمع آوری کنید.

تیر:

یک تماس تلفنی گرم و صمیمی از سوی عشقتان می تواند شما را دلگرم تر کند. شما دو نفر چیزهای زیادی برای گفتن به یکدیگر دارید و زمان زیادی را صرف گفتگوهای تلفنی می کنید. با هم بیرون بروید و بیشتر همدیگر را بشناسید. کیمیای بین شما نیرومند است، پس از جهتی که این رابطه و این تعهد به خود می گیرد غافلگیر نشوید. در ابتدا هفته موضوع مهمی پیش می آید و در بقیه هفته ادامه می یابد. لازم نیست کارهای خاص و بزرگی انجام دهید تا تأیید دیگران را بگیرید. فقط باید خودتان باشید. این مهمترین کاری است که می توانید انجام دهید.

مرداد:

ثروت بادآورده و موفقیت مالی غیرمنتظره ای باعث می شود که تغییراتی را در زندگی تان ایجاد کنید که مدتها است آرزویش را داشتید. شاید بخواهید بازسازی ها یا تغییراتی در دکوراسیون منزلتان ایجاد کنید. یکی از اعضای خانواده ممکن است نقل مکان کند یا فرد دیگری اضافه شود. همه اینها تغییرات مثبتی هستند که در زندگی شما تغییرات بزرگی ایجاد می کنند. امروز در محل کار روز پرحادثه ای دارید، پس مراقب باشید. کنار دستتان یک کیف کوچک کمک های اولیه داشته باشید. یا اینکه بدانید در صورت وقوع حادثه از کجا کمک های اولیه گیر بیاورید. در طول روز هم بیش از همیشه مراقب و محتاط باشید.

شهریور:

امروز شما عالی به نظر می رسید. عشق احتمالی شما در نزدیکی شما زندگی می کند و به احتمال زیاد همه چیز را در مورد شما می داند. گویا شما نتوانسته اید به خوبی احساسات خود نسبت به او را پنهان کنید. اگر با هم به پیاده روی بروید و صحبتی طولانی داشته باشید، بیشتر با هم صمیمی می شوید. شاید بهتر باشد بیشتر با هم بیرون بروید و بیشتر یکدیگر را بشناسید. قبل از آنکه کسی به شما بگوید چکار کنید خودتان خوب می دانید که چه کار باید بکنید. به صدای درونی خود گوش دهید. منتظر دستورالعمل ها باشید و دستورات را اجرا کنید. همکاران و مافوق های شما از اینکه در پروژه های خود ابتکار به خرج می دهید راضی هستند.

مهر:

حس زیبایی شناسی شما امروز بهتر می شود و استعداد هنری که داشتید را کشف می کنید. تصمیم می گیرید که این استعداد را پرورش دهید و در یک کلاس آموزشی ثبت نام می کنید. شاید عشقتان هم دلش بخواهد با شما بیاید و این باعث می شود که بیش از همیشه به هم نزدیک شوید. این برای هر دوی شما هیجان انگیز است. هیچ توصیه و مشورت نسنجیده و نامطمئنی به کسی ندهید. شاید دیگران فکر کنند که شما خودخواه هستید و اگر این کار را بکنید و به هر کسی که از راه می رسد بگویید چطور باید کارش را انجام دهد، فکر می کنند که بی نزاکت هستید. در هر صورت انتقادهایی به شما می شود. این حرف ها را از یک گوش بشنوید و از گوش دیگر بیرون کنید.

آبان:

یک رویداد اجتماعی در مورد گروهی که به آن تعلق دارید شما را با افراد خونگرم و جالب زیادی آشنا می کند که با شما تفاهم و نقاط اشتراک زیادی دارند. شاید بین آنها فردی باشد که پتانسیل عشق و رابطه رمانتیک را داشته باشد. شاید هم با شریک زندگی تان به این رویداد بروید. در هر صورت، هر دوی شما احساس خوبی در طی این مراسم دارید و از دیدن دوستان جدید و قدیم لذت می برید. در مورد افراد دور و برتان، غرایز شما به شما دروغ نمی گویند. در محل کار وقتی وارد گروهی می شود انرژی فراوانی می آورید و با همه هماهنگ می شوید.

آذر:

شاید امروز یکی از ستاره های محبوب تان را در جایی ملاقات کنید یا فردی را ببینید که تحسینش می کنید. این رویداد تغییر بزرگی در زندگی تان ایجاد می کند، زیرا این فرد برای شما الهام بخش است. شاید شریک زندگی تان یا عشقتان هم او را ببیند و هر دوی شما سر شام در مورد او مدت زیادی حرف بزنید. آرام باشید و از امشب لذت ببرید. این می تواند زندگی شما را به میزان زیادی عوض کند. در محل کار با گوش دادن به دیگران و درک نیازها و نگرانی های آنها و با دستور ندادن به آنها، می توانید احترام و علاقه آنها را به خود جلب کنید. گوش دادن همیشه از حرف زدن بهتر است. پس مراقب باشید که چطور از آن استفاده می کنید.

دی:

امروز در مراسمی شرکت می کنید که در آن از موضوعات ذهنی و روشنفکری صحبت می شود. ترجیح می دهید که با عشقتان به این مراسم بروید. آنقدر از این مراسم لذت می برید که دوست دارید همانجا بمانید و وقتی به خانه می روید در مورد آن با شریک زندگی تان صحبت های طولانی انجام می دهید. بعدها ممکن است هر اتفاقی بیفتد. در آینده شما امشب را به عنوان شبی جادویی به یاد خواهید داشت. پس بیشترین استفاده را از امشب ببرید. در مورد کار باید بگوییم که شما در مورد خاصی قبلاً تحلیل های خود را انجام داده بودید. تحلیل و بررسی بیشتر شما را به جایی نمی رساند. باید بگذارید غرایزتان زمام امور را بدست بگیرند. ندای دلتان در این مورد چه می گوید؟

بهمن:

امروز بین شما و شریک زندگی صحبت و بحث شدیدی صورت می گیرد که احتمالاً در مورد آینده شماست. البته نتیجه این بحث توسعه و پیشرفت زندگی شماست و منجر به گام مثبتی به مرحله بعدی تعهد است. اگر اکنون با کسی نیستید و به کسی تعلق خاطر ندارید، شاید یکی از دوستانتان شما را در یک مهمانی به فردی معرفی کند. شما معمولاً به آن نوع رابطه ها که شروع خوبی دارند ولی به هیچ جایی ختم نمی شوند اعتماد ندارید و دوست دارید تعهد و جدیت در رابطه شما وجود داشته باشد. پس امروز منتظر باشید، چون ممکن است با کسی ملاقات کنید. اینکه احساس بی کفایتی کنید و تسلیم شوید و فکر کنید هیچ چیز بلد نیستید، برای شما نتیجه ای ندارد. همیشه یک راه و چاره ای وجود دارد. باید از دیگران پرس و جو کنید و تحقیق کنید و مهمتر از همه همیشه نگرش مثبتی داشته باشید.

اسفند:

امروز احساس شور و اشتیاق فراوانی می کنید. همچنین امشب شب بسیار خوب و زیبایی برای بیرون رفتن یا دعوت کردن عشقتان به شام است. احساس زیبایی و جذابیت می کنید و این حقیقت بر فرد مقابل پوشیده نیست. از مصاحبت یکدیگر لذت ببرید و از هر دری حرف بزنید. فرد مقابل چیزهای زیادی برای گفتن دارد. در محل کار امروز چیزی نیست که بتواند جلوی شما را بگیرد و هیچکس به گرد پایتان نمی رسد. شما با نیرو و ایمان فراوان به جلو پیشروی می کنید. همه چیز بر وفق مراد شما پیش می رود و در همه چیز خوش شانسی می آورید. سعی کنید به موقع غذا بخورید و خوب بخوابید تا انرژی داشته باشید. در ضمن سعی کنید چیزهایی نگویید که بعداً افسوس بخورید و زبانتان را نگه دارید.

 

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 339 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php