کد خبر : 256093 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

فال روزانه سه شنبه 1 خرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین چرا درست زمانی که باید رفتارتان را تغییر دهید و در مقابل دیگران عکس العمل نشان دهید، می ایستید و نگاه می کنید؟ شما در روابطی هستید که به شما آسیب می رساند، بهتر است که خودتان را از آنها دور کنید. کافی ست که خودتان باشید، …

فال روزانه سه شنبه 1 خرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین

چرا درست زمانی که باید رفتارتان را تغییر دهید و در مقابل دیگران عکس العمل نشان دهید، می ایستید و نگاه می کنید؟ شما در روابطی هستید که به شما آسیب می رساند، بهتر است که خودتان را از آنها دور کنید. کافی ست که خودتان باشید، آنوقت خواهید دید که چگونه همه چیز به بهترین شکل ممکن تغییر خواهد کرد. پیشنهادی به شما شده که بهتر است ترس هایتان را کنار بگذارید و با آن روبه رو شوید. تا خودتان رودر رو وارد عمل نشوید، حقیقت را در نخواهید یافت.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

زمان خوبی ست تا از روزمرگی ها دور شوید و کمی به خودتان استراحت دهید. مدت زیادی ست که یک راه را در پیش گرفته اید اما حال زمان تغییر است. شما باید بتوانید در کوتاه ترین زمان، بیشتری تغییرات را ایجاد کنید، تنها در این صورت است که می توانید در کارتان پیشرفت کنید. دوستی رفتارش با شما تغییر کرده، به جای اصرار، او را به حال خودش بگذارید. فرصت هایی که در رابطه عاطفی برایتان بوجود می آید را به سادگی از دست ندهید. قبل از هر تصمیمی خوب در مورد آن فکر کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

در حال حاضر ذهن شما با سوالات زیادی درگیر است. برای رهایی از این وضعیت باید با دیگران ارتباط بیشتری برقراری کنید. ذهن تان را نیز باز بگذارید و اتفاقات را از زوایای مختلف بررسی کنید. شما می توانید به تنهایی برای تمام سوالات تان پاسخی بیابید به شرط آنکه از حقیقت فرار نکنید. شنیدن واقعیت اگر چه تلخ است اما به نفع تان خواهد بود. اگر در مورد اطرافیان تان حس خوبی ندارید، بهتر است زمانی را در تنهایی سپری کنید. مطمئن باشید که حالتان فردا به حالت عادی بازخواهد گشت.

فال روزانه متولدین تیر

امروز زمان خوبی برای همکاری با دیگران نیست. به همین دلیل بهتر است که به تنهایی کارهایتان را انجام دهید. شما محدودیت های زیادی برای خود قائل هستید، از این رو در بسیاری از مواقع از انجام کارها سر باز می زنید اما کمی جسارت برایتان لازم است. به عنوان مثال آزاد در مورد حرف هایی که در ذهن تان دارید، صحبت کنید. آنچه بیش از نظر دیگران مهم است، خودتان هستید. مشکلی رابطه عاطفی شما تهدید می کند، بهتر است که به جای فرار از آن، با آن مواجه شوید وگرنه پشیمانی به سراغ تان خواهد آمد.

فال روزانه متولدین مرداد

احساس تنهایی زیادی می کنید. دوست دارید که زاویه دیدتان را نسبت به اطراف تان تغییر دهید اما این کار هم برایتان سخت است. در این شرایط بهتر است که از افراد بااعتمادتان کمک بگیرید. موضوعی ذهن شما را درگیر کرده بود اما امروز به نتایج مطلوبی در مورد آن می رسید. شما توانایی های زیادی دارید اما آنها را نادیده گرفته اید. بهتر است که اعتماد به نفس تان را بالا ببرید و به دنبال جایگاهی که لایق شماست، باشید.

فال روزانه متولدین شهریور

مشکلی دارید که به نظرتان به تنهایی حل نمی شود. چرا آن را با دوستان تان در میان نمی گذارید؟ مطمئن باشید که آنها ایده های خوبی را در اختیارتان قرار خواهند داد. امروز کلمه «غیر ممکن» برایتان معنایی ندارد و از پس هر کاری به خوبی بر خواهید آمد. از این فرصت استفاده کنید و به رویاهایتان رنگ واقعیت دهید. اگر با فردی قرار ملاقاتی داشتید، بهتر است که افکار منفی را از خود دور کنید و با اعتماد به نفس حرف هایتان را بزنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز روز حرکت است. بنابراین انرژی تان را جمع و هر چه سریع تر خودتان را برای یک روز پر از هیجان آماده کنید. اگر چه در به عمل رساندن ایده هایتان ممکن است که با نقدهایی روبه رو شوید اما بهتر است که به آنها توجهی نکنید و راه خودتان را بروید. وقت خودتان را با توضیح دادن برای دیگران تلف نکنید. مسیری که در پیش گرفته اید درست است و تنها کاری که باید انجام دهید تمرکز است. این روزها احساسات تان را کنترل می کنید اما اگر آنها را بیان نکنید، در آینده پشیمانی به سراغ تان خواهد آمد.

فال روزانه متولدین آبان

اگر در رابطه عاطفی تان احساس ناامنی می کنید، بهتر است که هر چه سریع تر با شریک زندگی تان صحبت کنید. اگر چه زمان برای صحبت کردن زیاد است اما امروز را از دست ندهید و تا می توانید وقت تان را برای این کار بگذارید. مطمئن باشید که ناامید نخواهید شد. پولی به دست تان می رسد که بهتر است که آن را کنار بگذارید. اگر برای تک تک قدم هایی که می خواهید بر دارید برنامه ریزی کنید، سرعت پیشرفت تان دوبرابر خواهد شد.

فال روزانه متولدین آذر

این روزها غرق در تکنولوژی هستید و دوست دارید که دانش تان را در این زمینه بالاتر ببرید. با توجه به انرژی خوبی که دارید، می توانید در این کار موفق شوید. پس درنگ نکنید. در مقابل حرف شریک زندگی تان ایستاده اید و می خواهید که حرف خودتان را به کرسی بنشانید. به جای این کار بهتر است که کمی نرم تر و صادقانه تر در مورد افکارتان با او صحبت کنید. با این شیوه به نظر مشترکی می رسید که برای هر دویتان مطلوب خواهد بود.

فال روزانه متولدین دی

چند وقتی ست که از واقعیت دور شده اید. امروز زمان آن است که پایتان را روی زمین بگذارید و به اطراف تان با دقت بیشتری نگاه کنید. شما باید قدم بزرگی را بردارید، اما از آنجا که هنوز ذهن تان را متمرکز نکرده اید، این کار برایتان سخت است. مشورت با فردی که در این زمینه تخصص دارد می تواند به شما در این راه کمک کند. امروز زمان مناسبی برای اولین قرار ملاقات نیست زیرا مکالمات شما به خوبی پیش نخواهد رفت. بهتر است آن را به روز دیگری موکول کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

برای سوال هایی که در ذهن تان ایجاد شده به دنبال جواب هستید اما حواس تان باشد که به هر آنچه می شنوید در قالب حقیقت، اعتماد نکنید. قبل از قبول کردن هر حرفی خوب در مورد آن تحقیق کنید. از شریک زندگی تان خواستید تا کاری را برایتان انجام دهد اما بدانید که اصرار شما کار را خراب تر می کند. او را مدتی به حال خود بگذارید تا خودش در صورت تمایل آن را انجام دهد.

فال روزانه متولدین اسفند

رابطه عاطفی تان به خوبی پیش می رود و شما از این بابت احساس غرور می کنید. به تلاش های خود، بدون انتظاری از طرف مقابل، ادامه دهید. یک فرصت کاری برایتان فراهم می شود که باید در آن صادقانه حرف بزنید. واقع بینی کلید موفقیت شما در چنین روزی است. گره ای در زندگی تان ایجاد شده که به زودی از طرف فردی باز می شود. اگر قدر داشته هایتان را بدانید، زندگی شیرین تری را تجربه خواهید کرد. پس قدردان باشید.

فال روزانه سه شنبه 1 خرداد 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه سه شنبه 1 خرداد 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 386 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php