کد خبر : 156152 تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۰:۰۰

فال روزانه سه شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴

فال روزانه سه شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴ فال روزانه متولدین فروردین امروز از آن روزهایی است که باید از آن نهایت استفاده را ببرید، پس به هیچ عنوان وقت خود را بیهوده تلف نکنید. هوش سرشار و ذهن آماده شما فرصت هایی را برایتان فراهم می کنند که به هیچ …

فال روزانه سه شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴

فال روزانه سه شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

امروز از آن روزهایی است که باید از آن نهایت استفاده را ببرید، پس به هیچ عنوان وقت خود را بیهوده تلف نکنید. هوش سرشار و ذهن آماده شما فرصت هایی را برایتان فراهم می کنند که به هیچ عنوان نباید از دست بدهید. در کارهای گروهی شرکت کنید و در پروژه های مختلف همکاری کنید. امروز هیچ چیزی از چشم های تیز شما مخفی نخواهد ماند و به همه جزئیات توجه می کنید. به همین دلیل اگر اهل بازی های ذهنی و معما هستید شانس بسیار بالایی در آنها خواهید داشت. اگر متاهل هستید همراه با عشقتان به پیاده روی بروید و غروب آفتاب را تماشا کنید. اگر مجرد و به دنبال پیدا کردن عشقتان هستید روی نیازها و انتظاراتتان متمرکز شوید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز نیرویی قوی شما را به عمل کردن تشویق می کند. شاید حس کنید یک نفر دارد مانع رسیدن شما به اهدافتان می شود و در مخالفت با شما عمل می کند، اما نگذارید که او در این مسیر موفق شود و با تمام توانتان برای رسیدن به اهدافتان تلاش کنید. شما به اندازه هر کس دیگری حق این را دارید که عقایدتان را بیان کنید. از قدرت ذهنی خود استفاده کنید تا در هر موقعیتی به موفقیت برسید. یادتان باشد که آزادی حسی است که باید در ذهن شما وجود داشته باشد. امشب یک شام رمانتیک همراه با نور شمع و گل و موزیک ملایم ترتیب دهیدو ساعاتی خوش را همراه با عشقتان بگذرانید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز با خیال راحت پایتان را روی گاز بگذارید و پیش بروید و به تمام کارهای خود اعتماد داشته باشید. در کلام شما قدرت بسیار زیادی نهفته است و می توانید به راحتی دیگران را به انجام هر کاری راضی کنید. فعالانه در هر مکالمه ای شرکت کنید، اطلاعات زیادی وجود دارند که امروز باید مبادله شوند. حرف هایی که می شنوید ممکن است تأثیر بسیار زیادی داشته باشند و خیلی چیزها را تغییر دهند. اگر کسی شما را به خود جذب کرده و می خواهید توجه او را نسبت به خودتان جلب کنید امروز تا جای ممکن از شوخ طبعی خود استفاده کنید تا بتوانید دل او را به دست بیاورید. اگر هم متاهل هستید با کلام شیرین و شوخی های خود خنده را به لب های او بیاورید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز سکوت گزینه خوبی برای شما نخواهد بود. هر چقدر که دلتان می خواهد حرف بزنید، اما گوش هایتان را هم خوب باز کنید، ایده های جالب و موقعیت های جدیدی در انتظار شما هستند. فرد غریبه ای که در رستوران و یا در محل کارتان می بینید احتمال دارد دوست تازه شما باشد. بد نیست سر صحبت را باز کنید و با او حرف بزنید. امروز ممکن است عشقتان شما را غرق عشق و محبت کرده و برایتان هدیه های گرانقیمت بخرد، اگر هم این طور نشد خودتان می توانید این کار را برای خودتان انجام دهید. ولی اگر قرار شد خودتان برای خودتان هدیه بخرید یادتان باشد که حواستان به جیبتان باشد و زیادی هم خودتان را تحویل نگیرید.

فال روزانه متولدین مرداد

تأثیراتی که دیگران روی شما می گذارند می تواند تغییراتی جدی در باورها و ذهنیت شما ایجاد کند. در مورد باورهایتان خیلی متعصبانه رفتار نکنید و به حرف دیگران هم گوش کنید، شاید آنها بتوانند اثری مثبت روی تفکرات شما داشته باشند. به راههای جدید زندگی کردن فکر کنید و نگذارید محدودیت هایی که اجتماع برای شما ایجاد می کند جلوی پیشرفت شما را بگیرند و مسیر زندگیتان را به جای شما تعیین کنند. هیچگاه در زمینه عشق و عاشقی اینقدر خوش شانس نبوده اید. اگر متأهل هستید امشب نهایت لذت را از همراهی همسرتان ببرید و اگر هم مجرد هستید امشب بهترین شب برای یافتن عشقتان می تواند باشد.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز دلتان می خواهد در مورد افکارتان با دیگران حرف بزنید. حرف هایتان نوک زبانتان هستند و نمی توانید جلوی آنها را بگیرید. اما به نفعتان است حواستان به حرف هایتان باشد، چرا که ممکن است با این کارتان برای خودتان دردسر درست کنید و طوری حرف بزنید که در دیگران ایجاد سوء تفاهم کنید. به احساسات دیگران توجه کنید و با مشکلات خودتان سر آنها را به درد نیاورید. اگر متأهل هستید بد نیست گاهی کمی وقت خالی هم برای خودتان و دوستانتان بگذارید. اگر کسی را دوست دارید و برنامه هایی برای یک آینده مشترک با او در سر دارید بهتر است فعلا این تصمیم خود را با دیگران در میان نگذارید تا از انتخاب خود مطمئن شوید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز ذهنی بسیار روشن دارید و می توانید کارهایی که نیاز به تمرکز و قدرت ذهنی بسیار دارند را به راحتی انجام دید، ولی یادتان باشد که در این زمینه خودتان را در اولویت قرار داده و ابتدا به کارهای خودتان رسیدگی کنید. با اعتماد به نفس تمام حرف بزنید، چرا که امروز انگار می توانید ذهن اطرافیانتان را بخوانید و می دانید چطور باید حرف بزنید. با دوستان و نزدیکانی که مدتی است از آنها بیخبر هستید تماس بگیرید، آنها از این کار شما بسیار خوشحال خواهد شد. اگر مجرد و در جستجوی عشق هستید خواسته هایتان را با صدای بلند به زبان بیاورید تا انرژی کیهانی نیز با شما همگام شود. اگر هم متأهل هستید همراه با عشقتان در جمع های دوستان شرکت کنید و رابطه تان را تقویت کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز سرتان به کار خودتان باشد و خودتان را درگیر کارهای بی اهمیت دیگران نکنید. اگر کاری هست که باید در مورد آن اقدام کنید حواستان باشد که به موقع دست به کار شوید و کنترل موقعیت را به دست بگیرید. دیگران ممکن است بی احتیاط عمل کنند و دیدگاهی متفاوت با شما داشته باشند. نیازی نیست که برای خوشایند آنها موضع خودتان را تغییر دهید. اگر کسی مانع شما شد با جسارت تمام با او مواجه شوید. شما امروز در هر جمعی که شرکت کنید سلطان آن جمع خواهید بود و نظر اطرافیان را به سادگی به خود جلب خواهید کرد. این موقعیت می تواند فرصت خوبی برای پیدا کردن نیمه گمشده شما باشد.

فال روزانه متولدین آذر

امروز قدرت تفکر شما بسیار بالا و ذهنتان باز است. اگر کاری به عهده تان است تمام تلاش خود را بکنید تا آن را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. سرتان به کار خودتان باشد و بگذارید دیگران هم کار خودشان را بکنند. خودتان را درگیر مشکلات شخصی بقیه نکنید. امروز زمان خوبی برای خرید وسایل جدید الکترونیکی برای خانه تان می تواند باشد. کمی دست به جیب شوید تا زندگی راحتتری داشته باشید. اگر یک روز پرکار را پشت سر گذاشته اید به عشقتان زنگ بزنید و یک بعد ازظهر مفرح را با یکدیگر بگذرانید. همچنین می توانید از فرصت استفاده کرده و به طور مفصل در مورد برنامه ها و نقشه هایی که برای آینده دارید صحبت کند.

فال روزانه متولدین دی

برای این که افکارتان را بیان کنید منتظر نمانید تا از شما دعوت به عمل بیاید. هیچکس از شما نظرتان را نخواهد پرسید، خودتان نظرتان را بیان کنید و نگذارید حرفی در دلتان باقی بماند. شما به اندازه کافی به دیگران برای بیان عقایدشان وقت داده اید، حالا دیگر وقت آن رسیده است که عقیده خودتان را بگویید. منفعل نباشید و تنها نقش تماشاگر را بازی نکنید. فعال باشید و با کلام و افکار خود جریان های امروز را کنترل کنید. امشب خودتان را برای شبی رمانتیک همراه با عشقتان آماده کنید، فقط یادتان باشد حرفتان را با عملتان یکی کنید تا بتوانید قلب او را به دست بیاورید، تنها حرف زدن کافی نیست.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز ذهنتان بسیار تیز است و قدرت بسیار زیادی در پس افکارتان وجود دارد، پس از این قدرت با هوشیاری کامل استفاده کنید. این انرژی را به کار بگیرید و ببینید چقدر موفقیت به دست خواهید آورد. امروز فرشته شانس و اقبال با شما همراه خواهد بود. تنها رمز رسیدن به خواسته هایتان این است که مغزتان را به کار بیندازید. گذشته را فراموش کنید و با قدرت تمام پیش بروید. این دست و آن دست کردن هیچ فایده ای جز از دست رفتن فرصت ها نخواهد داشت. اگر می خواهید زمانی لذت بخش با عشقتان بگذرانید او را با شیرین زبانی و حرف های قشنگ خوشحال کنید، نتیجه این کار بسیار قابل توجه خواهد بود.

فال روزانه متولدین اسفند

منتظر چه هستید؟ اگر تمام مدت در خانه بنشینید با فرد جدیدی آشنا نخواهید شد. از خانه بیرون بروید، بادیگران ارتباط برقرار کنید و قدر فرصت هایتان را بدانید. امروز هیچ کاری را نصفه نیمه رها نکنید و همه کارهایتان را تکمیل کنید. اگر کسی را دوست دارید احساس خود را نسبت به او بیان کنید. هیچکس نمی داند که فردا چه اتفاقی خواهد افتاد. کنترل اوضاع را به دست بگیرید و احساسات واقعی خود را بیان کنید. . هر چیزی که در عشقتان دوست دارید را مورد تحسین قرار دهید و با این کار هم خوبی های او را برای خودتان یادآوری کرده و هم او را شاد کنید. مجردها بهتر است حواسشان را خوب به کسی که توجهشان را جلب کرده است جمع کنند.

فال روزانه سه شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه سه شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 160 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php