کد خبر : 140453 تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۰:۲۴

فال روزانه سه شنبه ۴ فروردین ۱۳۹۴

فال روزانه سه شنبه ۴ فروردین ۱۳۹۴ فروردین امروز دوست دارید از همه دوری کنید. به همه می گویید که شما را تنها به حال خود بگذارند. به هیچ عنوان دوست ندارید در جمع یا میان اعضای خانواده باشید. دلتان می خواهد در دنیای خودتان باشید، فیلم ببینید یا کتاب …

فال روزانه سه شنبه ۴ فروردین ۱۳۹۴فال روزانه سه شنبه ۴ فروردین ۱۳۹۴

فروردین

امروز دوست دارید از همه دوری کنید. به همه می گویید که شما را تنها به حال خود بگذارند. به هیچ عنوان دوست ندارید در جمع یا میان اعضای خانواده باشید. دلتان می خواهد در دنیای خودتان باشید، فیلم ببینید یا کتاب مطالعه کنید. لطفا حس های خود را در دنیای مجازی با دیگران به اشتراک نگذارید زیرا این احساسات کاملا موقتی هستند. مجبور نیستید به مهمانی بروید یا با اطرافیان معاشرت کنید. سرتان را با کارهایی که دوست دارید گرم کنید تا امروز تمام شود و دوباره به حالت عادی بازگردید.

اردیبهشت


امروز با اینکه تعطیل هستید، اما دوست دارید کار کنید و برنامه های شغلی خود را سروسامان دهید. دوست ندارید در جمع باشید. توجه داشته باشید که امروز به شدت بدبین هستید و فقط نیمه خالی لیوان را می بینید. اما با کارهای مثبت و انرژی بخش سعی کنید این حس و دیدگاه را از خود دور کنید تا ادامه پیدا نکند. بیشتر حواستان به خودتان باشد. از اطرافیان فاصله بگیرید تا کاری نکنید یا حرفی نزنید که موجب ناراحتی آنها بشود. در هر حالت روحی که هستید، لبخند را از روی لب های خود دور نکنید.

خرداد

امروز دوست دارید کار کنید. در سرتان مسایل و ایده های کاری چرخ می زنند و می خواهید برنامه جدیدی برای انجام مسوولیت های خود داشته باشید. بهتر است امروز بیشتر روی خود و رفتارهای خود تمرکز کنید. کمی از جمع گریزان خواهید بود و می خواهید در سکوت و تنهایی خودتان باشید. حتما پیش از بیان هر جمله ای، خوب به آن فکر کنید. امروز باید کاملا هوشیارانه و با توجه زیاد، حرف بزنید. از آنجا که روحیه تان کمی بد است، دور بودن از جماعت بهترین کاری است که می توانید انجام دهید.

تیر

امروز خود را در مرکز توجه قرار دهید. خیلی در دنیای خیال سیر نکنید. اگر اوضاع آن طور که دلتان می خواهد پیش نمی رود،، شاید دلتان بخواهد بیشتر تلاش کنید. اما حواستان باشد به کسی که لیاقتش را ندارد، توجه زیادی نشان ندهید که بعد هم پشیمان بشوید. امروز بیش از حد بدبین هستید و دایم با خود فکر می کنید چرا همه چیز بد پیش می رود. اما نگذارید این افکار شما را در دام خود اسیر کنند، تا می توانید به زیبایی ها و خوبی ها فکر کنید تا این منفی‌بینی تا فردا برطرف شوند و دوباره به حالت عادی بازگردید.

مرداد

خیلی دوست دارید که در مرکز توجه باشید اما بهتر است امروز به دیگران هم اجازه درخشش بدهید. البته از طرفی هم در جمع بودن انرژی شما را کم می کند. امروز بهتر است در میان افرادی باشید که دوستشان دارید تا خیلی از شلوغی و ازدحام کلافه نشوید. خیلی مراقب حرف هایی که به زبان می آورید باشید تا موجب دلخوری اطرافیان و دوستان نشود.

شهریور

آرام باشید. استراحت کنید. احتمالا امروز کمی عصبی و بی حوصله هستید، اما آرام و ریلکس باشید. لازم نیست خودتان را مجبور کنید که طبق برنامه ریزی کار کنید. اگر خسته هستید، بی خیال همه چیز بشوید و در گوشه ای آرام و ساکت به کارهایی مشغول شوید که دوست دارید. پیش از بیان هر حرفی خوب به آن فکر کنید. امروز باید بیش از همیشه مراقب زبان خود باشید.

مهر

اگر امروز این فرصت را داشتید که مستقل و جدا از دیگران کار کنید، از آن استقبال کنید. احتمال دارد دیگران شما را به بیراهه هدایت کنند. راه های شخصی خود را در پیش بگیرید و با دیگران هم کاری نداشته باشید. از نظر روحی شاید کمی بی حوصله باشید به همین دلیل بهتر است در جمع دوستان یا فامیل حاضر نشوید. خودتان در تنهایی کارهای مورد علاقه تان را انجام دهید.

آبان

امروز برای خودتان بازی قدرت راه می اندازید اما خودتان هم حوصله انجام آن را ندارید. اگر کسی از شما در  مورد مسایل خصوصی یا شخصی سوالی پرسید، خیلی سخت نگیرید و عصبانی هم نشوید. وقتی نظرتان را می خواهند همان چیزی که به آن اعتقاد دارید را بیان کنید. در عین حال بسیار هم مراقب باشید زیرا ممکن است برای آینده کاری یا موقعیت اجتماعی شما بد بشود. با عشقتان با احترام رفتار کنید و اگر حوصله ندارید با او در میان بگذارید تا سوتفاهمی پیش نیاید.

آذر

امروز خوشبختانه نیمه پر لیوان را می بینید و از فاز بدبینی و منفی‌نگری خارج خواهید شد. اما از نظر روحی کمی بی حوصله و عصبی هستید و ممکن است سریع عصبانی شوید. روی رفتارهایتان کنترل داشته باشید تا وجهه اجتماعی شما خراب نشود. امروز هیچ تصمیم مهمی نگیرید، هیچ قولی ندهید و قراردادی را هم امضا نکنید. حالت روحی شما به گونه ای نیست که بتوانید برای آینده تصمیمات درست و منطقی اتخاذ کنید. حواستان به عشقتان باشد تا به او بی احترامی نکنید.

دی

امروز در هر مساله ای که خوب نرود سریع دیگران را مقصر قلمداد خواهید کرد و خیلی راحت دیگران را قضاوت می کنید. اما به یاد داشته باشید این رفتار می تواند محبوبیت شما در میان دوستان یا خانواده را خدشه‌دار کند. روی احساسات هیجانی خود کنترل داشته باشید. اگر کسی شما را واقعا می رنجاند، با سیاست و کنترل روی رفتارهای خود، با او حرف بزنید. به تک‌تک واژه هایی که استفاده می کنید، فکر کنید. اگر حوصله رابطه عاشقانه ندارید، به شریک عاطفی خود بگویید تا از دست شما دلگیر و دلخور نشود.

بهمن

امروز حس های عاطفی شما کم می شوند و در عوض بسیار دوست دارید کار کنید. در عین حال هیجان زیادی هم دارید که تا اندازه ای منفی است. همه چیز خیلی راحت می تواند اعصابتان را خرد کند. اما مراقب رفتار خود باشید. شاید بهتر باشد از جمع های شلوغ دوری کنید تا احتمال واکنش های ناگهانی را به صفر برسانید. اگر چند ساعتی در خلوت خود تنها باشید، دوباره حالتان جا می آید و شارژ می شوید و می توانید با روحیه و اخلاق بهتر در کنار عشق و خانواده خود باشید.

اسفند

امروز هیجانات منفی زندگی شما زیاد  هستند. حرف ها و نظرات دیگران را بد برداشت می کنید و دایم در میان آنها به دنبال واژه ای هستید تا ذهنتان را درگیر کنید و خودتان را آزار دهید. به جای دنبال مقصر گشتن و هدر دادن لحظه های خوب زندگی، به رویدادهای خوب نگاه و توجه بیشتری داشته باشید. به خودتان تلقین کنید که باید خوب باشید و واقعا هم خوب باشید. شاید با چند ساعت تنهایی بتوانید دوباره آن انرژی لازم را به دست بیاورید. به عشقتان هم در مورد بی حوصلگی خود بگویید تا از دستتان ناراحت نشود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 206 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php