کد خبر : 167531 تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱:۰۳

فال روزانه سه شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴

فال روزانه سه شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴ فال روزانه متولدین فروردین اگر قرار است سفر طولانی هوایی داشته باید در صورت ممکن آن را به تعویق بیندازید. نه این که خدای نکرده خطری در کمینتان باشد، فقط ممکن است این سفر کمی خسته کننده باشد و به آن خوبی که …

فال روزانه سه شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴فال روزانه سه شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

اگر قرار است سفر طولانی هوایی داشته باید در صورت ممکن آن را به تعویق بیندازید. نه این که خدای نکرده خطری در کمینتان باشد، فقط ممکن است این سفر کمی خسته کننده باشد و به آن خوبی که انتظارش را داشتید پیش نرود. اگر حتما باید بروید خودتان را برای تأخیر و شرایط بد آب و هوایی آماده کنید. حتی اگر قصد برنامه ریزی برای سفری در آینده را دارید هم چند روزی دست نگه دارید و بعدا هماهنگی های لازم را انجام دهید. به حس ششم خود اطمینان داشته باشید تا شما را به بهترین راه ممکن هدایت کند. شما در مواقعی که اوضاع خوب پیش نمی روند خیلی سریع می توانید عکس العمل نشان دهید، ولی حواستان باشد که رفتار اشتباهی با دیگران نداشته باشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز کارهای اصلی نسبتا خوب پیش می روند و می توانید با خیال راحت روزتان را سپری کنید، ولی احساسی درونی به شما می گوید که یک چیزی سر جایش نیست. خودتان را بیهوده نگران نکنید و از روزتان لذت ببرید، همه چیز روبراه است. امروز ضمیر ناخودآگاهتان خیلی فعال شده و ممکن است خواب های عجیب و غریب ببینید و یا ناگهان چیزی به شما الهام شود. هر چقدر هم که این رویاها و تصویرهای درونی آشفته به نظر برسند، آنها سعی دارند پیامی را به شما منتقل کنند و به احتمال زیاد این پیام در مورد رابطه عاطفی شما با عشقتان خواهد بود. به چیزهایی که می بینید خوب فکر کنید و ببینید که چه مفهومی می توانند داشته باشند.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز به کمک خانواده و نزدیکانتان نیاز دارید، پس با روی باز حمایت های آنها را بپذیرید. نه این که خودتان از لحاظ مالی یا توان فیزیکی چیزی کم داشته باشید، اصلا! فقط نیاز دارید که بدانید آنها شما و تواناییهایتان را باور دارند و در هر شرایطی در کنارتان خواهند بود. امروز روز خیلی خوبی برای دیدار با نامزدتان نخواهد بود، حتی سعی کنید تا جای ممکن زیاد با هم تلفنی هم حرف نزنید. مکالمات خود را کوتاه نگه دارید و برای روز دیگری قرار ملاقات بگذارید، زیرا ممکن است او در وضعیت ذهنی خوبی نباشد و از کوچکترین حرف های بدون منظور شما هم ناراحت شود. در چنین حالتی هم خیلی خوب می دانید که جنگ و دعوا اجتناب ناپذیر خواهد بود. سعی کنید کمی صبور باشید.

فال روزانه متولدین تیر

دیگران از این که با شما صحبت کنند و درد دلشان را به شما بگویند احساس خیلی خوبی پیدا می کنند، شما هم از این که به حرف ها و مشکلات آنها گوش کنید لذت می برید. ولی نباید خودتان و نیازهایتان را هم فراموش کنید. تا حال خودتان خوب نباشد نمی توانید حال دیگران را خوب کنید.امروز ممکن است برخی از نرم افزارها و یا وسایل الکترونیکی که خیلی از آنها استفاده می کنید از کار بیفتند. این موضوع می تواند شما را بسیار آشفته و خشمگین کند، ولی یادتان باشد که با کوبیدن موبایلتان به دیوار و یا با مشت زدن روی کیبورد کامپیوتر هیچ چیز حل نخواهد شد. به فکر خرج هایی که با این کار روی دست خودتان می گذارید و فشار عصبی که به خود وارد می کنید باشید.خشم خود را کنترل کنید و در کمال آرامش از یک نیروی متخصص تقاضای کمک کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

تا جایی که می توانید به کارها و وظایف روزانه تان رسیدگی کنید، حتی اگر وسوسه شوید که کمی از زیر کار شانه خالی کنید! البته اگر کاری پیش آمد که برنامه های دیگر شما را به هم ریخت هم آرامش خود را حفظ کرده و انعطاف پذیر باشید. اگر مجرد هستید ممکن است امروز با فرد جدیدی آشنا شوید که به نظرتان خیلی شخصیت جالبی دارد. شاید فکر کنید که او بهترین زوج برای شما می تواند باشد، ولی احتیاط کنید! این شخص ممکن است حسود و مالکیت گرا باشد و یا همراه با خود مشکلات مادی زیادی را وارد زندگی شما کند. حالت تدافعی به خودتان نگیرید، ولی مواظب باشید که هوش از سرتان نپرد و خیلی زود پیش نروید. اول سعی کنید طرف مقابل خود را به طور کامل بشناسید.

فال روزانه متولدین شهریور

شاید امروز کارهای مهمی در خانه برای انجام دادن داشته باشید، ولی مهمان های ناخوانده ای می خواهند به دیدن شما بیایند که قصد دارند با پیشنهادهای تازه برنامه شما را بهم بریزند. عصبانی نشوید و خودتان را ناراحت نکنید. خیلی محکم ولی مودبانه کارهایتان را برای آنها توضیح دهید و از آنها بخواهید که این دیدار و خوشگذرانی را به وقت دیگری موکول کنند. آنها متوجه وضعیت شما خواهند شد، لزومی ندارد وقتی ذهنتان درگیر کارهای دیگر است سر خودتان را با مهمان بازی گرم کنید. امروز دلتان می خواهد احساسات خود را نسبت به کسی که دوست دارید بیان کنید، شما خیلی وقت ها این حس را در خود سرکوب می کنید، ولی حالا وقتش رسیده که به آن اجازه بروز بدهید.

فال روزانه متولدین مهر

ارتباطات الکترونیکی امروز با مشکل همراه خواهند بود. هر مشکلی در این زمینه ممکن است برایتان پیش بیاید، ممکن است اینترنت قطع شود، رمز عبور ایمیلتان را فراموش کنید و یا کامپیوترتان خراب شود. امروز خیلی حوصله بیرون رفتن از خانه را ندارید، ولی کاری نمی شود کرد، مجبورید. اگر در شهرهای شلوغ زندگی می کنید و امروز مجبور به رانندگی کردن هستید به احتمال زیاد در ترافیک بسیار سنگینی گرفتار خواهید شد. اگر حتما باید بیرون بروید سعی کنید تا جای ممکن از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید. چنانچه باید با کسی در مورد موضوع مهمی صحبت کنید سعی کنید این مکالمه را به صورت حضوری انجام دهید تا اثرگذاری لازم را داشته باشد.

فال روزانه متولدین آبان

به نظر می رسد که مشکلات مالی دارند افزایش می یابند و در حال حاضر در روبرو شدن با آنها کمی با مشکل مواجه شده اید. این وضعیت موقتی است، خودتان را به خاطرش ناراحت نکنید. امروز کارهای اداریتان را کنار بگذارید تا فردا که کمی از استرس و فشاری که به شما وارد است کاسته شود و بتوانید کنترل وضعیت موجود را در دست بگیرید و بودجه خود را مدیریت کرده و از آن نهایت استفاده را ببرید. دلتان می خواهد امروز همراه با دوستان خاطره ای فراموش نشدنی را رقم بزنید، ولی برنامه کاریتان خیلی فشرده است. اشکالی ندارد، سعی کنید کارهایتان را با سرعت بیشتری انجام داده و در طول روز کمتر استراحت کنید تا بعد از ساعت کاری وقتی هم برای تفریح بماند.

فال روزانه متولدین آذر

امروز احساس می کنید که در و دیوار خانه روی سینه تان سنگینی می کنند و فکر می کنید اگر بیرون نروید و در خانه بمانید دیوانه خواهید شد. به احتمال زیاد بار مسئولیت هایی که به دوش دارید اجازه اینور و آنور رفتن را به شما نخواهد داد، ولی خودتان سعی کنید جایی در برنامه تان برای بیرون رفتنی هر چند کوتاه مدت باز کنید. در محل خودتان کمی پیاده روی کنید و یا خریدهای خانه را انجام دهید. به فکر آینده خود باشید و از هر فرصتی که به شما روی می آورد استفاده کنید. یک برنامه جایگزین در نظر داشته باشید تا اگر در برنامه اولیه شما مانعی به وجود آمد و کارها طبق پیش بینی شما پیش نرفتند بتوانید نقشه شماره ۲ را به کار گیرید. با دید مثبت جلو بروید، ولی احتیاط را هم رعایت کنید.

فال روزانه متولدین دی

جدیت شما در انجام برنامه ریزی هایی که کرده اید برگ برنده شما خواهد بود. انرژی کیهانی موجود شما را به سوی رسیدن به اهدافتان هدایت می کند، تمام تلاش خود را کرده و نگران هیچ چیز نباشید. فقط یادتان باشد در طول راه زیادی خودتان را خسته نکنید تا بتوانید از رسیدن به مقصد لذت ببرید. ممکن است به صورت ناگهانی برخی چیزها به شما الهام شوند و ضمیر ناخودآگاهتان پیام هایی برای شما داشته باشد که متوجه معنی آنها نمی شوید. برای این که این موضوع فکرتان را درگیر نکند سعی کنید آنچه به ذهنتان می آید را یک جا بنویسید. گاهی نوشتن افکار و تصورات ذهنی معنا و مفهوم خیلی چیزها را برای ما می تواند روشن کند. اگر امروز به نتیجه ای نرسیدید فردا نگاهی دوباره به یادداشت هایتان بیندازید.

فال روزانه متولدین بهمن

شما و برخی از دوستانتان امروز شاید تصمیم به انجام کاری ماجراجویانه، مثل یک سفر کوتاه بدون برنامه قبلی، بگیرید. این کار می تواند خیلی لذت بخش باشد. فقط حواستان باشد که خیلی هم بی گدار به آب نزنید و کارهایی نکنید که برایتان خطرناک باشند و به جاهای خیلی ناشناخته نروید. همچنین اعضای خانواده تان را بیخبر نگذارید، ممکن است آنها نگرانتان بشوند. برای این که در رابطه عاطفیتان خود را قوی و آسیب ناپذیر نشان دهید و رابطه خود را حفظ کنید ممکن است با پنهان کاری و مخفی کردن حقیقت برای خود دردسر درست کنید. یادتان باشد که صداقت بهترین سیاست است و ماه هیچ وقت پشت ابر نمی ماند.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز ممکن است به طور ناگهانی خبر ترفیع و یا بهبود در وضعیت کاریتان را بشنوید. این موضوع بسیار هیجان انگیز است و تغییرات بزرگی در زندگی شما ایجاد خواهد کرد. فقط حواستان باشد که تواضع را فراموش نکنید. اگر با کبر و غرور برخورد کنید ممکن است بین همکاران خود ایجاد حسادت کنید و در آینده برای خودتان دردسر درست کنید. هیجان خود را برای وقتی که به خانه بر می گردید و این خبر را با اعضای خانواده در میان می گذارید نگه دارید. دوستانتان از موفقیت شما خوشحال خواهند شد، ولی شاید آنها به اندازه کافی شادی خود را بروز ندهند. با این حال شما با قدردانی از آنها به تحکیم پایه های دوستی خود کمک خواهید کرد.

فال روزانه سه شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه سه شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 148 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php