کد خبر : 169887 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۰۷

فال روزانه سه شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴

فال روزانه سه شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ فال روزانه متولدین فروردین امروز ممکن است به طور ناگهانی با انفجار احساسات یکی از اطرافیانتان مواجه شوید که می خواهد خشم و اضطراب خود را بر سر شما خالی کند. شما امروز می خواهید همچون یک قهرمان تلاش کنید تا دیگران را …

فال روزانه سه شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴فال روزانه سه شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

امروز ممکن است به طور ناگهانی با انفجار احساسات یکی از اطرافیانتان مواجه شوید که می خواهد خشم و اضطراب خود را بر سر شما خالی کند. شما امروز می خواهید همچون یک قهرمان تلاش کنید تا دیگران را به راحتی برسانید. با این حال باید یادتان باشد که نیازهای خودتان را هم در نظر داشته باشید، در غیر این صورت نمی توانید برای دیگران هم کاری بکنید. این که بتوانید یک شریک راه فوق العاده باشید خیلی خوب و هدفی ارزشمند است، به شرط آن که در این راه خودتان را گم و فراموش نکنید. در زندگی زناشویی مسائل اقتصادی ذهنتان را به خود مشغول کرده اند. این که چه کسی بیشتر خرج می کند یا چه کسی بیشتر پول در می آورد و امثال آن را با حرف زدن می توانید به سادگی حل کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شاید فکر کنید روز خوبی را در محیط کارتان خواهید داشت و همه چیز خیلی روبراه خواهد بود، ولی در عمل با این همه باری که بر دوش دارید و باید به آنها رسیدگی شود، این کار چندان راحت نخواهد بود. نمی توانید سر خود را زیر برف فرو کنید، امروز کارها کمی پیچیده هستند. ولی خوشبختانه شما با منطق و عقل سلیمی که دارید از پس سخت ترین شرایط نیز بر خواهید آمد و مشکلات خود را حل خواهید کرد. کارتان را با مشخص کردن اولویت ها آغاز کنید و با حل کردن مشکلات اصلی اعتماد به نفستان باز خواهد گشت. یادتان باشد که طولانی ترین سفر ها نیز با اولین قدم شروع می شوند. اگر شک و تردیدی به رابطه خود دارید آن را حل کنید و خودتان را هر چه سریعتر از این وضعیت نجات دهید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز احساس می کنید که در دامی گرفتار شده اید، ولی در واقع این خودتان هستید که این دام را برای خود بافته اید. ولی کافی است این چالش های آزار دهنده را پشت سر بگذارید تا راه خودتان را پیدا کنید و بتوانید مسیر خود را ادامه دهید. کلید موفقیت شما اراده و پشتکار است، اگر سعی کنید که از مشکلات فرار کنید تنها باعث بزرگتر شدن آنها خواهید شد. پذیرفتن این که خودتان دارید این انرژی منفی را به وجود می آورید اولین قدم برای بازگرداندن نظم و موفقیت به زندگیتان خواهد بود. شما نمی توانید چیزی را تغییر دهید مگر آنکه اول وجود آن را بپذیرید. امروز با عشقتان راجع به رویاهای مشترک و کارهایی که دوست دارید انجام دهید حرف بزنید، سپس منطقی بودن یا نبودن آنها را بررسی کرده و اگر امکانپذیر هستند برای آنها برنامه ریزی کنید.

فال روزانه متولدین تیر

بیان نکردن احساساتتان باعث می شود که مشکلات مختلفی در خانه و با اطرافیانتان داشته باشید. حتی اگر سعی کنید که در بررسی این وضعیت بی طرفانه برخورد کنید هم مخفی کردن احساستان از کسانی که دوست دارید به نفع شما نخواهد بود. فکر کردن به گزینه هایی که پیش رو دارید کار بسیار خوبی است، ولی این که اجازه دهید تردید در انتخاب شما را فلج کند اصلا فکر خوبی نخواهد بود. پس از در نظر گرفتن احتمالات دیگر تردید نکنید و دست به کار شوید. شما در حال حاضر فرصت ویژه ای دارید تا تغییراتی فوق العاده در زندگیتان به وجود بیاورید. آنچه در سرتان است را بیان کنید و بگذارید بقیه هر فکری که دلشان می خواهد بکنند.

فال روزانه متولدین مرداد

راهی که برای آینده خود در نظر گرفته اید بسیار هموار و شرایط بسیار مساعد به نظر می رسند، ولی امروز برخی موانع ممکن است حوزه دیدتان را محدود کنند. شاید احساس کنید که دیگران دارند از روی خودخواهی حرف می زنند و حتی می خواهند شما را قانع کنند که به خاطر آنها برنامه های خود را تغییر دهید. متاسفانه مبارزه برای توجیه هدفتان نتیجه ای به همراه نخواهد داشت و مخالفت تنها اوضاع را بدتر خواهد کرد. سعی نکنید در مورد کارهای خودتان توضیحی به کسی بدهید. از بحث و جدال کناره گیری کرده و به جای هدر دادن انرژی خود با مکالمات بیهوده در آرامش کار خودتان را بکنید. رابطه خود را مورد بحث قرار دهید؛ آیا نیازهایتان در این رابطه برآورده می شوند؟

فال روزانه متولدین شهریور

امروز ممکن است یکی از دوستان و یا همکارانتان به صورت غیر منتظره کاری انجام دهد که اصلا انتظارش را ندارید و با این کار خود برنامه های شما را به هم بریزد. حتی اگر کسی شما را رها نکرده باشد هم احتمال دارد از لحاظ احساسی فکر کنید به حال خود رها شده اید. این را خوب به یاد داشته باشید که زمان هایی که سرشار از آشفتگی و بهم ریختگی هستند دقیقا پیش از فرا رسیدن بیشترین پیشرفت ها قرار دارند. موقعیت به دست آمده را از دست ندهید و فرصت هایی که پیش رو دارید را به خوبی ارزیابی کنید. تغییرات اجتناب ناپذیر هستند، ولی این که از آنها برای پیشرفت خود استفاده کنید به خود شما بستگی دارد. حالا که فرصت دارید خودتان را تغییر داده و پیشرفت کنید.

فال روزانه متولدین مهر

شما دارید دنبال بهانه خوبی می گردید تا وضعیت ذهنیتان را تغییر دهید. با وجود آن که معمولا با مهارت تمام و به طور منطقی می توانید حرف های بی پایه و اساس خود را توجیه کنید، امروز این کار خیلی راحت به نظر نمی رسد. به نظر می رسد که احساسات شما دارند هر دقیقه عوض می شوند و نمی توانید به ثبات احساسی برسید. اگر از این وضعیت خوشحال نیستید در حال حاضر بهترین کاری که از دستتان بر می آید این است که صبر کنید تا احساساتتان به ثبات برسند. اشکالی ندارد اگر هر از گاهی تسلیم جزر و مدهای احساستان شوید. بخاطر داشته باشید که کسی ارزش عشق شما را دارد که شما را همانگونه که هستید و بی هیچ نقابی بپذیرد.

فال روزانه متولدین آبان

شما دارید سعی می کنید در نگرش خود نسبت به زندگی و وضعیت موجود تعادل را در نظر داشته باشید، ولی در حال حاضر جزئیات بسیار زیادی وجود دارند که باید در نظر گرفته شوند. متغیرهای زیادی وجود دارند که هر کدام از آنها با نکات بسیار ریزی که در آنها وجود دارد، شرایط تازه ای را می توانند به وجود بیاورند. با تلاش برای باز کردن گره های موجود خودتان را دیوانه نکنید. به ذهن خودتان اجازه استراحت بدهید. برای امروز هم که شده سعی کنید از این موضوع فرار کنید. به عالم رویاهایتان پناه ببرید و در خیال هایتان غوطه ور شوید. فردا هم برای حل کردن مشکلاتتان وقت خواهید داشت، امروز به خودتان استراحت بدهید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز احساس می کنید نیاز دارید به جای آن که ساعت های طولانی کار کنید، وقتتان را با دوستانتان بگذرانید و از آنها عقب نمانید. هرچند این ایده خیلی وسوسه کننده به نظر می رسد، ولی نمی توانید امروز را تعطیل کنید و کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. شاید حسی از درونتان شما را تشویق کند که بیخیال کارهایتان شوید و قانعتان کند که مشکلی پیش نخواهد آمد. ولی در هر شرایطی باید به تعهدات و وظایفتان وفادار باشید و بی تفاوتی نسبت به آنها کار درستی نیست. اجازه ندهید مثبت نگری ساده لوحانه شما را نسبت به مسئولیت هایتان بی تفاوت کند. انتخاب با خودتان است، البته عواقب انتخابتان دامن خودتان را خواهد گرفت.

فال روزانه متولدین دی

هرچند در حال حاضر مسائل موجود در رابطه عاطفیتان ذهن شما را به خود مشغول کرده اند، ولی امروز مسائل مهمتری برای رسیدگی دارید. اکنون تصمیماتی در مورد مسائل کاری باید بگیرید که اثراتی دراز مدت بر روی زندگی شما خواهند داشت. تصمیم هایی که الان می گیرید روی زندگی همسرتان نیز تأثیرات زیادی خواهد داشت. خوشبختانه این احساسات شما تا بعد از ظهر به آرامش خواهند رسید و راحت ترین راه ها برای رسیدن به اهدافتان برای شما آشکار خواهند شد. اگر احساسات کسانی که دوست دارید را در نظر بگیرید خواهید توانست هم عقل و هم قلب خود را در تصمیم گیری هایتان در نظر داشته باشید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز ذهنتان سرشار از ایده های ماجراجویانه و عصیان گرایانه است ولی فکر می کنید که این ایده ها تنها ناشی از جنون محض هستند. با این حال باید این را هم بدانید که این افکار ارزش امتحان کردن و مواجه شدن با عواقب احتمالی را دارند. محدودیت هایی که عقل و منطقتان برایتان ایجاد کرده اند را کنار بگذارید و بدون فکر کردن به نتایج بعدی گزینه های موجود را بررسی کنید. شاید در نهایت نتوانید رویاهای خود را عملی کنید، ولی همین که بتوانید با فکر کردن به آنها و رویاپردازی از وضعیت ذهنی فعلیتان فرار کنید هم می تواند کافی باشد. سر راه شامتان را بخرید و به خانه ببرید با همسرتان بخورید و یک فیلم خوب نیز تماشا کنید. اگر هم مجردید همین کار را بکنید، ولی شام را تنهایی بخورید و یک فیلم کمدی رمانتیک هم تماشا کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز برخی اطلاعات به دست خواهید آورد که شما را شگفت زده کرده و شرایط فعلی زندگیتان را تحت تأثیر قرار خواهد داد و حتی شاید در منزلتان دلخوری هایی به وجود بیاورند. شاید این موضوع شما را نگران کند، ولی در واقع وضعیت به آن پیچیدگی که شما فکر می کنید و به نظر می رسد نیست. سعی کنید که همه افراد مرتبط با این موضوع را آرام کنید و این وضعیت را بی طرفانه مورد بررسی قرار دهید. بهتر است به جای آن که عصبانی شوید و کاری کنید که بعدا پشیمان شوید به دنبال راه حل باشید. . هر چقدر هم که در ظاهر نشان دهید که از اوضاع و امنیت رابطه خود راضی هستید در درون دلتان چیزهای تازه و جدید می خواهد و نیاز به تنوع دارید. پس خوب فکر کرده و راهی برای آن بیابید.

.

فال روزانه سه شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه سه شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 146 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php